Er stond in de balk dat het hier gezellig was en iedereen welkom wasquote:
nee dat stond er niet, misschien kan Dima je wijzen naar VBL SCquote:Op zaterdag 7 november 2020 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er stond in de balk dat het hier gezellig was en iedereen welkom was
Ik vond het al zo raar
Oeps, je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee dat stond er niet, misschien kan Dima je wijzen naar VBL SC
Saving angelquote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Debiel!quote:Op zaterdag 7 november 2020 18:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Er is eigenlijk bijna nooit iemandquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb veel aandacht nodig dus post weinig als er bijna niemand is
Ik zie het probleem niet?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Zelfs rozevla post niet meer 3x daags over zijn stoelgang
Nou jeetje jij hebt ook 2 dingen gepost sinds weet ik wanneer.quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag geopend, nog niet dicht haha klb sc is dood. We hebben Niels en wch nodig
Ja want het is saai sorryquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou jeetje jij hebt ook 2 dingen gepost sinds weet ik wanneer.
Ja halloooo en wij dan?quote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want het is saai sorrygehad geen zin in rozevla en haags
Vooral niels en wch die ruzie makenquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dinsdag geopend, nog niet dicht haha klb sc is dood. We hebben Niels en wch nodig
Nou doeiquote:Op zaterdag 7 november 2020 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja want het is saai sorrygehad geen zin in rozevla en haags
Je bent er ook nooit geweestquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:44 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Het is daardoor wel wat rustiger
Heb je voor de aandacht ook een ander account genomen?quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:27 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb veel aandacht nodig dus post weinig als er bijna niemand is
quote:Op zaterdag 7 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Zelfs rozevla post niet meer 3x daags over zijn stoelgang
Net anders echt een hele dikke keutel gemaaktquote:
Je mocht the states toch niet inquote:Op zondag 8 november 2020 13:00 schreef Rozevla het volgende:
Ik denk dat Joe Biden binnenkort neergeschoten wordt.
Klopt.quote:Op zondag 8 november 2020 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mocht the states toch niet in
Op jouw leeftijd moet je wel rekening houden met diabetes dikzakquote:Op zondag 8 november 2020 13:02 schreef Rozevla het volgende:
En ben nu een hele bak met chocolade truffels aan het eten.
Joepie
Hoe oud denk je dan dat in ben ouwe paardenpijper???quote:Op zondag 8 november 2020 14:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd moet je wel rekening houden met diabetes dikzak
In de 30 toch opaquote:Op zondag 8 november 2020 14:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dan dat in ben ouwe paardenpijper???
Zou je niet zeggen hequote:
Was meer een konttopic.quote:
30 ben ik.quote:
Nou nou nouquote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
30 ben ik.
Problemen mee ??? Kan je een paar klappen krijgen
Haha van jou opaquote:Op zondag 8 november 2020 17:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
30 ben ik.
Problemen mee ??? Kan je een paar klappen krijgen
Stoere keyboard-warriorquote:Op zondag 8 november 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker op joh vuile moraalridder
Kleine kindertjes zoals jij rand ik met 2 vingers in mn neus aan vriendquote:
Echt hequote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stoere keyboard-warrior
Niemand wil jou hier.
Ik ben een stoere papa beer van 26quote:Op zondag 8 november 2020 18:21 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kleine kindertjes zoals jij rand ik met 2 vingers in mn neus aan vriend
Daar ging het dus niet omquote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Stoere keyboard-warrior
Niemand wil jou hier.
Hahaaaatjesquote:Op zondag 8 november 2020 18:50 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik ben een stoere papa beer van 26
200cm 100kg 25cm
Jouw stats?
quote:Op zondag 8 november 2020 19:05 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjesdoe je ze de groeten in het circus
leren bank?quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik heb gister m’n vriendin op de bank genomen en ik heb me nu toch een partijtje spierpijn
Heb je haar daarna wel netjes schoongemaakt, leeg laten lopen en weer in de doos gestopt ?quote:Op zondag 8 november 2020 19:22 schreef KREEFTx het volgende:
Zo ik heb gister m’n vriendin op de bank genomen en ik heb me nu toch een partijtje spierpijn
Nee een te kleine bank dus ik moest zeg maar met m’n handen op de leuning planken de hele tijdquote:
Wel eerst even laten uitdruipen.quote:Op zondag 8 november 2020 19:24 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Heb je haar daarna wel netjes schoongemaakt, leeg laten lopen en weer in de doos gestopt ?
Jij moest gebukt zitten omdat je vriendin met de straponn bezig was ??quote:Op zondag 8 november 2020 19:33 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nee een te kleine bank dus ik moest zeg maar met m’n handen op de leuning planken de hele tijd
Heyyyyyyyyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |