Ik stem dan op @Baked-aardappeltje , die heeft altijd fantastische proza'squote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'fora
ken zeggen wat je wil maar haar vind ik minimaal net zo eng als die sinaasappelquote:
Ik denk dat ze wel een goeie dag heeft vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ken zeggen wat je wil maar haar vind ik minimaal net zo eng als die sinaasappel
ik denk dat Bill haar tot aan zijn knokkels kapot gevingerd heeftquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een goeie dag heeft vandaag
Die heeft die flamoes al 12 jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat Bill haar tot aan zijn knokkels kapot gevingerd heeft
Het waren twee fantastische wekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:HPLC
@:scrupuleus kijk wat je gedaan hebt
Zou er wel willen wonenquote:Op zaterdag 7 november 2020 03:18 schreef Azula het volgende:
Tevens inb4 Biden Mond, spraak & arm alarm live op televisie eind 2021 of in 2022 ofzo.
Amerika.![]()
Oh excuses. LUL.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee braddie wij zijn aartsrivalen
30 Februari rond 19:40quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer met een afscheidstopic?
Zit je daar echt op te wachten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer met een afscheidstopic?
Niet perse. Maar je kan ook geen serieus antwoord verwachtenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En je dacht dat deze grap wel leuk zou zijn?
Ach, het was leuke entertainment, vooral omdat iedereen al wist dat hij de volgende dag er weer zou zijn.quote:
10 keer dezelfde grap gaat op den duur wel vervelenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, het was leuke entertainment, vooral omdat iedereen al wist dat hij de volgende dag er weer zou zijn.
Vraag je vaker naar de bekende weg?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
@:DeBraat waarom gebruik je nou je andere account niet meer? Vind je dat ook niet een beetje lullig tegenover de persoon die jou daar een abonnement heeft gegeven?
Jaquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Vraag je vaker naar de bekende weg?
Omdat ik iets te veel op mijn kerfstok had staan (nu al) op dat andere account.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:41 schreef Amarantha het volgende:
@:DeBraat waarom gebruik je nou je andere account niet meer? Vind je dat ook niet een beetje lullig tegenover de persoon die jou daar een abonnement heeft gegeven?
Jezus nu al.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel op mijn kerfstok had staan (nu al) op dat andere account.
Oh ja maar je bent echt heeeel erg veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden hequote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Omdat ik iets te veel op mijn kerfstok had staan (nu al) op dat andere account.
Kut bijna mijn drinken tegen mijn scherm aan.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja maar je bent echt heeeel erg veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden he
Oh, ja dat ben ik zekerquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oh ja maar je bent echt heeeel erg veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden he
Maar dan gaat je username weinig verschil maken hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:46 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Oh, ja dat ben ik zekerMaar als mensen onwaarheden over je gaan verspreiden, sja.
Klopt. Is vooral voor m'n pohi.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar dan gaat je username weinig verschil maken hoor.
quote:
Ik normaal ook nooit. Maar vanmorgen had iemand het over dat er berichten voor DJMO stonden zodoende ging ik even kijken en zag ik dit.quote:
Dottekequote:Op zaterdag 7 november 2020 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook nooit. Maar vanmorgen had iemand het over dat er berichten voor DJMO stonden zodoende ging ik even kijken en zag ik dit.
Hey Meneer JochemSjakiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |