Ik stem dan op @Baked-aardappeltje , die heeft altijd fantastische proza'squote:Op vrijdag 6 november 2020 15:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wanneer zijn de Fok verkiezingen dat ik je kan voordragen voor Dichteres des Fok'fora
ken zeggen wat je wil maar haar vind ik minimaal net zo eng als die sinaasappelquote:
Ik denk dat ze wel een goeie dag heeft vandaagquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ken zeggen wat je wil maar haar vind ik minimaal net zo eng als die sinaasappel
ik denk dat Bill haar tot aan zijn knokkels kapot gevingerd heeftquote:Op vrijdag 6 november 2020 16:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een goeie dag heeft vandaag
Die heeft die flamoes al 12 jaar niet meer gezien.quote:Op vrijdag 6 november 2020 16:10 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ik denk dat Bill haar tot aan zijn knokkels kapot gevingerd heeft
Het waren twee fantastische wekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:38 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
@:HPLC
@:scrupuleus kijk wat je gedaan hebt
Zou er wel willen wonenquote:Op zaterdag 7 november 2020 03:18 schreef Azula het volgende:
Tevens inb4 Biden Mond, spraak & arm alarm live op televisie eind 2021 of in 2022 ofzo.
Amerika.![]()
Oh excuses. LUL.quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
nee braddie wij zijn aartsrivalen
30 Februari rond 19:40quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer met een afscheidstopic?
Zit je daar echt op te wachten?quote:Op zaterdag 7 november 2020 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer met een afscheidstopic?
Niet perse. Maar je kan ook geen serieus antwoord verwachtenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:36 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En je dacht dat deze grap wel leuk zou zijn?
Ach, het was leuke entertainment, vooral omdat iedereen al wist dat hij de volgende dag er weer zou zijn.quote:
10 keer dezelfde grap gaat op den duur wel vervelenquote:Op zaterdag 7 november 2020 11:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ach, het was leuke entertainment, vooral omdat iedereen al wist dat hij de volgende dag er weer zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |