Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.quote:Op woensdag 4 november 2020 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hm mwah mwah. Vind ik toch aanzienlijk minder dan zwart man
Heel leuk.quote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.
whahahquote:Op woensdag 4 november 2020 19:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grappig, normaal vind jij zwart aanzienlijk minder.
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben johquote:Op woensdag 4 november 2020 20:01 schreef doggy112 het volgende:
lisette wellens Is een knappe zwarte vrouw
5 GRAM???? Hahaaaaatjesquote:
Doe ik niet meer aan sorryquote:
Een vagina is een vaginaquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben joh
Een zwarte vrouw op witte lakens is best geil hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zo'n zwarte vagina met roze binnenband moet je toch helemaal niks van hebben joh
Ik vind dat juist wel wat hebbenquote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2020 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Halloquote:Op donderdag 5 november 2020 06:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]de enige 'binnenband' die jij in jouw leven hebt mogen aanschouwen is er één van siliconen.
Dank u dank u.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeeey hallo welkom in deze sc
Wist niet dat ik zwart was.quote:Op donderdag 5 november 2020 00:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind dat juist wel wat hebben
@:azula
coronaquote:Op donderdag 5 november 2020 08:22 schreef Azula het volgende:
Jesus. Heb 13,5 uur geslapen en alweer klaar om naar bed te gaan.
ripjesquote:Op donderdag 5 november 2020 08:38 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja samen met de 39,7 graden koorts gisteren zou best kunnen
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 5 november 2020 08:47 schreef Chia het volgende:
Fugue post hier weer en keer en wie is er weer als de kippen bij? Valt totaal niet op hoor.
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomenquote:
Ben je nu net zo dik als die dikke?quote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomen
Nee bij lange na nog nietquote:Op donderdag 5 november 2020 16:56 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Ben je nu net zo dik als die dikke?
Ga sporten dan vetzakquote:Op donderdag 5 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat k zoveel ben aangekomen
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.quote:
Ze hadden beter @Justin_Case kunnen vragen om te komen tellenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.
of Noel.. die is gewend Pallets te tellen. Dan zal velletjes papier ook wel lukken tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ze hadden beter @:Justin_Case kunnen vragen om te komen tellen
Die telt elke stem dubbel met al die oxycodon achter de kiezenquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
of Noel.. die is gewend Pallets te tellen. Dan zal velletjes papier ook wel lukken toch
Het is nu @DeBraatquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:45 schreef Pensylvania het volgende:
hey type ik zijn naam nu verkeerd of is ie weg?
Is al op hoorquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:43 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die telt elke stem dubbel met al die oxycodon achter de kiezen
Klopt helemaal vriend. Zodra ik 7,99 heb koop ik direct een pizza margaritaquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
of @:debraad..
die is gewend geld te tellen om te zien of hij zijn keyboard al kan repareren..
of trouwens. Die komt nooit verder dan tot 8 euro en dan koopt ie een pizza dus hij toch niet..
Thnx Pennyquote:Op vrijdag 6 november 2020 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahaaaaa da komt door al die Trump stemmers daar, die kunnen nie lezen of schrijven dus we moeten elk stembiljet daar proberen te ontcijferen.
Je steekt altijd wel moeite in je opquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:12 schreef Fugue het volgende:
Wat vinden jullie van mijn klacht over DUO?
Is t al zeker nu danquote:Op vrijdag 6 november 2020 15:25 schreef Fugue het volgende:
PENNSYLVANIA GEFLIPT HET IS GEDAAN VOOR DONNIE![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |