abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 november 2020 @ 21:59:20 #1
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196033214
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196033692
The Race is echt een kut site. Gooien er elke dag meerdere artikelen uit puur om het maken van artikelen, vaak baseren ze zich ook gewoon op dezelfde beelden/info die wij zien en bedenken daar een eigen verhaal bij waar ook de eigen bevooroordeeldheid doorkomt. Plus dat al die sites elkaar kopieren waardoor een roddel soms bijna waarheid lijkt.
Ik gebruik die sites nu eigenlijk alleen nog om te kijken hoe laat de FP/quali/race is en verder misschien reddit of hier voor het laatste (door teams en coureurs bevestigde) nieuws.
pi_196033747
Allemaal faalhazen in de OP.
Behalve de Mercedes boiis en Max.
pindazakje
  dinsdag 3 november 2020 @ 23:47:11 #4
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196036117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef opreis het volgende:
The Race is echt een kut site. Gooien er elke dag meerdere artikelen uit puur om het maken van artikelen, vaak baseren ze zich ook gewoon op dezelfde beelden/info die wij zien en bedenken daar een eigen verhaal bij waar ook de eigen bevooroordeeldheid doorkomt. Plus dat al die sites elkaar kopieren waardoor een roddel soms bijna waarheid lijkt.
Ik gebruik die sites nu eigenlijk alleen nog om te kijken hoe laat de FP/quali/race is en verder misschien reddit of hier voor het laatste (door teams en coureurs bevestigde) nieuws.
In ieder geval beter dan het hele Motorsport networks (motorsport.com, autosport.com, etc.) waar soms ook klinkklare onzin gepubliceerd wordt. Hun GMM persbureau is zelfs gebanned op Reddit als nieuwsbron.

Mijn go-to sites zijn op dit moment racefans.net (Dieter Rencken) en motorsportweek.com. Dit zijn in ieder geval nog een paar redelijk betrouwbare onafhankelijke nieuwssites.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 5 november 2020 @ 15:35:44 #5
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196073948
twitter


en weer een soepjurken charme offensief
  donderdag 5 november 2020 @ 16:32:59 #6
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196075020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]

en weer een soepjurken charme offensief
Formule 1 is tegen discriminatie en tegen mensenrechten :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196075425
'we race as one'

En dan naar Saudi Arabie gaan _O-
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 5 november 2020 @ 17:36:27 #8
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196076368
quote:
Ja, maar we doen niet aan politiek!
En vervolgens politiek gebruikt worden door Saoedi Arabië |:(
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196077048
Hamilton gaat niet mee neem ik aan?
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_196077079
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:07 schreef exile79 het volgende:
Hamilton gaat niet mee neem ik aan?
Tuurlijk wel. Hij gaat ook naar China en naar de VS.
  donderdag 5 november 2020 @ 18:13:24 #11
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196077181
Saudi Arabië is echt de grootste kanker van deze wereld
  donderdag 5 november 2020 @ 18:20:21 #12
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_196077375
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 16:50 schreef Red_85 het volgende:
'we race as one'

En dan naar Saudi Arabie gaan _O-
Formula W in de supporting series mee laten rijden :)
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_196077385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:07 schreef exile79 het volgende:
Hamilton gaat niet mee neem ik aan?
Heeft die al een reactie gegeven?

Als hij commentaar nalaat moet ie ook opbokken met zijn bedrukte “kijk mij eens opkomen voor” truien!
pi_196077486
https://chillreport.com/r(...)et-things-in-motion/

Juist..

Vast een hele brainstormsessie aan vooraf gegaan. Karakterloos figuur is het !
  donderdag 5 november 2020 @ 18:33:43 #15
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196077756
Waarom is dat hele taxi team toch zo enorm hypocriet :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 5 november 2020 @ 18:45:02 #16
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196078022
Gadverdamme
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 5 november 2020 @ 19:50:06 #17
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_196079658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 18:23 schreef Nebelwerfer het volgende:
https://chillreport.com/r(...)et-things-in-motion/

Juist..

Vast een hele brainstormsessie aan vooraf gegaan. Karakterloos figuur is het !
Ah... het bekende "Juist door er naar toe gaan kunnen we bepaalde zaken aan de kaak stellen" argument.
pi_196082348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ah... het bekende "Juist door er naar toe gaan kunnen we bepaalde zaken aan de kaak stellen" argument.
Als onze Jack mijn zieltje wil winnen vraagt hij, dat weekend, ten aanzien van de voltallige buitenlandse pers aan Hamilton waar de teksten blijven.

Mocht Hamilton ze hebben wint ie wel wat respect.
pi_196082497
Waarschijnlijk gaat Albon er uit principe niet naar toe.
pi_196082502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Als onze Jack mijn zieltje wil winnen vraagt hij, dat weekend, ten aanzien van de voltallige buitenlandse pers aan Hamilton waar de teksten blijven.

Mocht Hamilton ze hebben wint ie wel wat respect.
Waarom? Ze gaan toch ook al jaren naar China en de VS?
pi_196082506
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Als onze Jack mijn zieltje wil winnen vraagt hij, dat weekend, ten aanzien van de voltallige buitenlandse pers aan Hamilton waar de teksten blijven.

Mocht Hamilton ze hebben wint ie wel wat respect.
Er is al een journalist geweest die ze (RB/Mercedes/Ferrari) hier vragen over stelde, moet je even terug kijken.
pi_196082534
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ah... het bekende "Juist door er naar toe gaan kunnen we bepaalde zaken aan de kaak stellen" argument.
Daarom vieren wij Sinterklaas. Niet omdat we er leuk vinden, maar om de wereld vooruit te helpen.

En hoe kan je dat beter doen door elke week Sinterklaas te vieren en als zwarte piet boodschappen te doen en cadeautjes te kopen!? Precies, wij doen het absolute maximale
pi_196082535
Tis raar dat we alleen moeite hebben met SA maar niet met China.
pi_196082639
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:15 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Als onze Jack mijn zieltje wil winnen vraagt hij, dat weekend, ten aanzien van de voltallige buitenlandse pers aan Hamilton waar de teksten blijven.

Mocht Hamilton ze hebben wint ie wel wat respect.
Flauw om meteen op Hamilton te schieten. Omdat hij zich inzet voor andere mensen moet hij nu ook als een ware Mahatma Gandhi zich laten gelden?

Eigenlijk zijn die andere coureurs dan veel erger. Die zeggen niks. Die geven geen ene kut om anderen.
pi_196082760
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Flauw om meteen op Hamilton te schieten. Omdat hij zich inzet voor andere mensen moet hij nu ook als een ware Mahatma Gandhi zich laten gelden?

Eigenlijk zijn die andere coureurs dan veel erger. Die zeggen niks. Die geven geen ene kut om anderen.
Omdat hij zegt zich in te zetten voor andere mensen en doet voorkomen alsof hij zo begaan is. Beetje put your money where your mouth is.
  donderdag 5 november 2020 @ 21:39:12 #26
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196083087
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:22 schreef potjecreme het volgende:
Tis raar dat we alleen moeite hebben met SA maar niet met China.
"We"? :{w
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_196083215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Er is al een journalist geweest die ze (RB/Mercedes/Ferrari) hier vragen over stelde, moet je even terug kijken.
Ik heb het over dat weekend.

Vs en China moet hij het misschien ook wel doen, maar in dit geval roept amnesty internation expliciet er niet te gaan racen.

Ik weet niet of het aan de f1 en de rijders is om zulke dingen aan te kaarten. Ik vind wel dat men soms teveel voor het geld kiest.

Hamilton val ik aan, omdat hij heel stellig is in zijn standpunten en hierbij commentaar geeft op anderen waarvan hij vindt dat die meer moeten doen. Dan kun je in mijn optiek niet vrolijk gaan racen in een land waar deze normen en waarden zo enorm ver te zoeken zijn.

Nogmaals mocht Hamilton zijn protest rond het race weekend aldaar maken dan respecteer ik dat. Ik vond het bijvoorbeeld ook goed dat hij met klem aangaf dat racen in Australië onverantwoord zou zijn.
pi_196083330
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:42 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Ik heb het over dat weekend.

Vs en China moet hij het misschien ook wel doen, maar in dit geval roept amnesty internation expliciet er niet te gaan racen.

Ik weet niet of het aan de f1 en de rijders is om zulke dingen aan te kaarten. Ik vind wel dat men soms teveel voor het geld kiest.

Hamilton val ik aan, omdat hij heel stellig is in zijn standpunten en hierbij commentaar geeft op anderen waarvan hij vindt dat die meer moeten doen. Dan kun je in mijn optiek niet vrolijk gaan racen in een land waar deze normen en waarden zo enorm ver te zoeken zijn.

Nogmaals mocht Hamilton zijn protest rond het race weekend aldaar maken dan respecteer ik dat. Ik vond het bijvoorbeeld ook goed dat hij met klem aangaf dat racen in Australië onverantwoord zou zijn.
Ik ben het met je eens hoor wat betreft Hamilton. Maar ik vind het meer een hypocriete lul.
pi_196083417
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef opreis het volgende:

[..]

Omdat hij zegt zich in te zetten voor andere mensen en doet voorkomen alsof hij zo begaan is. Beetje put your money where your mouth is.
Owja want dat anders is het hypocriet.

Dit is wat er mis is met de wereld. De jankers eisen dat iemand of een Mahatma Gandhi is en alles goed doet en anders moet je je kop houden en alleen aan jezelf denken.

Ik doe helemaal niks en daarom veroordeel ik anderen die zich wel inzetten voor anderen niet
pi_196083544
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Owja want dat anders is het hypocriet.

Dit is wat er mis is met de wereld. De jankers eisen dat iemand of een Mahatma Gandhi is en alles goed doet en anders moet je je kop houden en alleen aan jezelf denken.
Sorry hoor, maar Hamilton die gebruikt zelf zijn instagram om bij een jubileum van Ferrari ze erop te wijzen dat ze niet divers genoeg zijn, zijn onvreden te uiten dat de rest van de F1 wereld te stil is wat betreft de ongelijkheid van minderheden en Helmut Marko op basis van een roddel artikel publiekelijk uit te maken voor racist.
  Moderator donderdag 5 november 2020 @ 22:09:44 #31
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196084217
Ik vind niet dat je een heel land zou moeten boycotten omdat de wet daar je niet aanstaat. Het blijft gewoon een land op de wereld.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196085234
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:52 schreef opreis het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar Hamilton die gebruikt zelf zijn instagram om bij een jubileum van Ferrari ze erop te wijzen dat ze niet divers genoeg zijn, zijn onvreden te uiten dat de rest van de F1 wereld te stil is wat betreft de ongelijkheid van minderheden en Helmut Marko op basis van een roddel artikel publiekelijk uit te maken voor racist.
Dat met Ferrari en Marko was niet "best" inderdaad
  vrijdag 6 november 2020 @ 02:09:54 #33
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196088972
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:29 schreef opreis het volgende:

[..]

Omdat hij zegt zich in te zetten voor andere mensen en doet voorkomen alsof hij zo begaan is. Beetje put your money where your mouth is.
Maar daar is hij inmiddels wel mee bezig...
Hij heeft z'n jacht verkocht, z'n vliegtuig en al z'n auto's is hij ook aan het verkopen, alleen z'n electrische wagens houdt hij.
Zelfs de Porject One van mercedes heeft ie inmiddels geen interesse meer in omdat daar nog steeds een verbrandingsmotor in zit.
Hij compenseert inmiddels al z'n CO² die hij tijdens z'n races en reizen verbruikt en is diverse milieuprojecten gestart.
OOK toont hij heel veel interesse in de nieuwe electrische offroad klasse van de Fia, Extreme E https://en.wikipedia.org/wiki/Extreme_E#Teams_and_drivers
Zie daar ook Team X44 , dat is een team dat door Lewis Hamilton gesponsord wordt en er gaan geruchten dat hij daar zel fook wel in zou willen gaan rijden.
Ook een reden waarom hij z'n contract voor volgend jaar nog niet getekend zou hebben.
pi_196090274
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Flauw om meteen op Hamilton te schieten. Omdat hij zich inzet voor andere mensen moet hij nu ook als een ware Mahatma Gandhi zich laten gelden?

Eigenlijk zijn die andere coureurs dan veel erger. Die zeggen niks. Die geven geen ene kut om anderen.
Waarom zouden de andere coureurs geen kut om een ander geven?

Misschien houden ze gewoon van auto rijden en niet van het politieke geneuzel?

Ik betwijfel ook dat wat Hamilton nu allemaal doet, nog zin heeft..
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_196090941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 02:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar daar is hij inmiddels wel mee bezig...
Hij heeft z'n jacht verkocht, z'n vliegtuig en al z'n auto's is hij ook aan het verkopen, alleen z'n electrische wagens houdt hij.
Zelfs de Porject One van mercedes heeft ie inmiddels geen interesse meer in omdat daar nog steeds een verbrandingsmotor in zit.
Hij compenseert inmiddels al z'n CO² die hij tijdens z'n races en reizen verbruikt en is diverse milieuprojecten gestart.
OOK toont hij heel veel interesse in de nieuwe electrische offroad klasse van de Fia, Extreme E https://en.wikipedia.org/wiki/Extreme_E#Teams_and_drivers
Zie daar ook Team X44 , dat is een team dat door Lewis Hamilton gesponsord wordt en er gaan geruchten dat hij daar zel fook wel in zou willen gaan rijden.
Ook een reden waarom hij z'n contract voor volgend jaar nog niet getekend zou hebben.
Ja heel leuk, en hoe komt hij aan dat geld om zich als z'n goedzak te profileren?
pi_196091127
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja heel leuk, en hoe komt hij aan dat geld om zich als z'n goedzak te profileren?
Daarnaast is zo’n elektrische klasse leuk, maar die wagens komen niet zonder fossiele brandstoffen op de plekken waar er geracet wordt. Ook is niet meedoen aan die klasse 100% groener dan het wel meedoen.

Dus ja, soms is niks doen duidelijk beter.
pi_196091787
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef mikieu het volgende:

[..]

Daarnaast is zo’n elektrische klasse leuk, maar die wagens komen niet zonder fossiele brandstoffen op de plekken waar er geracet wordt. Ook is niet meedoen aan die klasse 100% groener dan het wel meedoen.

Dus ja, soms is niks doen duidelijk beter.
Eens. Voor de nieuwe F1 motorformule hecht men geloof ik veel waarde aan duurzaamheid en CO2-uitstoot maar vervolgens presenteert men een kalender met 23 races in alle uithoeken van de wereld. Waar ben je dan mee bezig? Nog ff een bos kappen bij Rio de Janeiro om een zinloos nieuw circuit aan te kunnen leggen. Als je als F1 het beste voor hebt met het milieu dan kun je net zo goed met V10 motoren gaan rijden en 16 races per jaar afwerken zoals vroeger, i.p.v. de 23 races die nu op de kalender staan. De CO2 uitstoot van 20 Formule 1 auto's is totaal niet relevant.

Formule E is ook zo'n onzinnige klasse. Met elektrische auto's racen in Chili, Marokko, China, Zuid-Korea etc. Je kunt de boel beter opheffen en thuis blijven. Daar heeft de aarde meer aan. Op papier is het een klimaatneutrale klasse maar dat neem ik met een korreltje zout eerlijk gezegd.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:35:02 #38
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196091820
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 07:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Waarom zouden de andere coureurs geen kut om een ander geven?

Misschien houden ze gewoon van auto rijden en niet van het politieke geneuzel?

Ik betwijfel ook dat wat Hamilton nu allemaal doet, nog zin heeft..
Natuurlijk heeft dat zin. Hij bereikt er een hoop mensen mee, ie er door beïnvloed worden.

Daarom las ik ergens dat hij liever een hypocriet genoemd wordt dan dat hij niets doet.

"Choose your bsttles wisely"
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:36:02 #39
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196091838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:50 schreef mikieu het volgende:

[..]

Daarnaast is zo’n elektrische klasse leuk, maar die wagens komen niet zonder fossiele brandstoffen op de plekken waar er geracet wordt. Ook is niet meedoen aan die klasse 100% groener dan het wel meedoen.

Dus ja, soms is niks doen duidelijk beter.
Alleen bereikt hij er niemand mee en is het netto effect dus slechter.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 6 november 2020 @ 09:39:08 #40
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196091893
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Formule E is ook zo'n onzinnige klasse. Met elektrische auto's racen in Chili, Marokko, China, Zuid-Korea etc. Je kunt de boel beter opheffen en thuis blijven. Daar heeft de aarde meer aan. Op papier is het een klimaatneutrale klasse maar dat neem ik met een korreltje zout eerlijk gezegd.
Niet als daardoor meer mensen elektrisch gaan rijden. Het gaat niet zozeer om deze klasse an sich, maar om wat ze er mee bereiken. Dat is veel belangrijker.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196092127
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:39 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Niet als daardoor meer mensen elektrisch gaan rijden. Het gaat niet zozeer om deze klasse an sich, maar om wat ze er mee bereiken. Dat is veel belangrijker.
Ik denk dat de complete wereldbevolking al op de hoogte is van het bestaan van elektrische auto's. Na het zien van de Red Bull Air Race heb ik ook geen vliegtuig gekocht.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196098476
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 21:21 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Waarom? Ze gaan toch ook al jaren naar China en de VS?
Dat zijn ook kansloze landen die men zou moeten mijden. Sowieso, al die exotische landen (Japan uitgezonderd) waar geen hond komt.... Maar goed, lege tribunes zijn ze dit jaar sowieso al gewend....

Voetbal heb ik jaren geleden ook al achter mij gelaten met hun hypocriete mafia gedoe. Mensenrechten dit dat, maar dan wel in die zandbak een toernooi organiseren omdat geld nu eenmaal belangrijker is.

2020 was een top jaar met mooie circuits, gewoon, hier in Europa.... al die meuk buiten Europa, Japan en Brazilie daargelaten, heb je geen reet aan. 2021 hoef ik geen F1 meer te zien. Zou mooi zijn als meer fans, vooral die nu bijvoorbeeld Hamilton aanvallen, zelf ook gewoon zeggen, we slaan een jaartje F1 op TV over ivm het hypocriete gedoe van F1.

Kijken of ze misschien van koers wijzigen. Ben benieuwd hoe men in het F1 cafe dit gaat bespreken. Op de F1 facebook pagina had het gros van de mensen er geen enkel goed woord over.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_196099245
quote:
Amnesty: Belangrijk dat Hamilton zich uitspreekt over GP in Saoedi-Arabië
https://www.ad.nl/formule(...)edi-arabie~a88708d0/

ben benieuwd of hamilton thuis gaat geven _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Nattekat op 06-11-2020 17:24:45 ]
  vrijdag 6 november 2020 @ 16:43:49 #44
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196099741
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 08:36 schreef opreis het volgende:

[..]

Ja heel leuk, en hoe komt hij aan dat geld om zich als z'n goedzak te profileren?
Je bent vergeten dat hij al vele jaren een miljoenensalaris heeft en ook voor z'n reclames voor oa Gilette een hoop geld heeft gekregen?
Hamilton krijgt in z'n huidige contract 60 miljoen per jaar en volgens geruchten zou hij komend jaar 65 miljoen van Mercedes willen.
Hij heeft een vermogen van zo'n 253 miljoen en is daarmee de rijkste Britse sporter.

Dat vermogen zal overigens ook redelijk gestegen zijn na de verkoop van z'n jacht, vliegtuig en auto collectie.
Alleen z'n auto's waren al zo'n 20 miljoen waard, zat oa een Pagani Zonda bij die speciaal voor Lewis is gebouwd.
  vrijdag 6 november 2020 @ 16:51:55 #45
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_196099892
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 15:36 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dat zijn ook kansloze landen die men zou moeten mijden. Sowieso, al die exotische landen (Japan uitgezonderd) waar geen hond komt.... Maar goed, lege tribunes zijn ze dit jaar sowieso al gewend....

Voetbal heb ik jaren geleden ook al achter mij gelaten met hun hypocriete mafia gedoe. Mensenrechten dit dat, maar dan wel in die zandbak een toernooi organiseren omdat geld nu eenmaal belangrijker is.

2020 was een top jaar met mooie circuits, gewoon, hier in Europa.... al die meuk buiten Europa, Japan en Brazilie daargelaten, heb je geen reet aan. 2021 hoef ik geen F1 meer te zien. Zou mooi zijn als meer fans, vooral die nu bijvoorbeeld Hamilton aanvallen, zelf ook gewoon zeggen, we slaan een jaartje F1 op TV over ivm het hypocriete gedoe van F1.

Kijken of ze misschien van koers wijzigen. Ben benieuwd hoe men in het F1 cafe dit gaat bespreken. Op de F1 facebook pagina had het gros van de mensen er geen enkel goed woord over.
Deels met je eens.
Inderdaad landen waar amper publiek komt kun je beter weglaten.
3 GP is 'zandbaklanden' vind ik al teveel, zeker omdat er weinig publiek komt, en er ook weinig inwoners zijn.
Anderzijds vind ik een spreiding over alle continenten/werelddelen (uitgezonderd Antartica) wel belangrijk bij een WERELDkampioenschap.

Sommige GP's zoals Monaco, Monza, Silverstone zouden gewoon standaard moeten zijn (mede vanwege de historie). Ook in Duitsland hoort wat mij betreft een GP.
Een land met grote autoindustrie, en autosporthistori.
Net als bv Frankrijk.

16 GP's is misschien wat weinig tegenwoordig. Maar 22/23 zoals nu de planning is, is wat te veel.
Leuk voor de kijkers op Tv, maar voor het personeel in de F1 killing.

18/20 GP's zou ideaal.
Zou je krijgen:

1. Australie
2. Zuid Afrika
3. Brazilië
4. Argentinië
5. Mexico of Canada
6. VS
7. Verenigd Koninkrijk
8. Frankrijk
9. Monaco
10. Italië
11. Spanje of Portugal
12. Duitsland
13. België of Nederland of een Scandinavisch land
14. Hongarije of bv eens een GP in Tsjechië of een ander oostblokland
15. Rusland
16. Qatar/Abu Dhabi/ Saudie Arabië
17. Japan
18. China
19. Singapore/Maleisie/India/Korea.

Nu volg ik lang niet meer zo intensief de F1 als 20 jaar geleden, maar als ik het goed herinner is er tegenwoordig een limiet op het aantal testdagen.
Hier zou je dan regel kunnen toevoegen dat testen verboden wordt op Circuits waar dat seizoen F1 wordt gereden (dus geen preseason test op Barcelona als daar dat seizoen ook een wedstrijd plaatsvind). Wel voor het seizoen testen op andere circuits die door de FIA worden toegewezen (of is dat nu ook al het geval? :@ ).
Eventueel kun je dan halverwege het seizoen 1 of 2 testwedstrijden organiseren die niet meetellen voor het WK. Denk hierbij aan circuits als Imola/Jerez/Portimao/ Korea/Turkije/Spielberg. Eventueel kun je deze Circuits dan een jaar later inschuiven in de kalender, waarbij een ander circuit dan vervalt en als Testwedstrijd fungeert.
Net efkes anges
  vrijdag 6 november 2020 @ 17:41:18 #46
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196100733
Wat mij betreft wordt er veel vaker van circuit gewisseld.
Vele mooie banen worden nu overgeslagen, maar we zitten wel naar domme stratencircuits of een boel lijntjes te kijken zoals in Frankrijk.

Dit seizoen toont dat imo ook wel aan; nu er "nood" is komen er ineens veel circuits in de kalender die mooie races opleveren. Portimao bijvoorbeeld. Geen enkel team heeft data :) Ik kijk ook uit naar Istanbul volgende week :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 6 november 2020 @ 18:24:36 #47
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196101444
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 09:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik denk dat de complete wereldbevolking al op de hoogte is van het bestaan van elektrische auto's. Na het zien van de Red Bull Air Race heb ik ook geen vliegtuig gekocht.
Het gaat ook niet om weten van het bestaan van elektrische auto's, maar als men toe is aan een nieuwe auto wordt de keuze voor een elektrische auto door dit soort raceklassen en de boodschap die ze uitstralen misschien eerder gemaakt dan anders het geval zou zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 6 november 2020 @ 18:54:10 #48
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196101980
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2020 18:24 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om weten van het bestaan van elektrische auto's, maar als men toe is aan een nieuwe auto wordt de keuze voor een elektrische auto door dit soort raceklassen en de boodschap die ze uitstralen misschien eerder gemaakt dan anders het geval zou zijn.
Iedereen weet dat geld hetgeen is waarop dergelijke beslissingen worden gemaakt.

Als elektrische auto's niet zo gesubsidieerd werden en geen belastingvrijstellingen kenden, reed er hier (ook) geen enkele elektrokar.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 6 november 2020 @ 19:29:44 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196102635
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
16 GP's is misschien wat weinig tegenwoordig. Maar 22/23 zoals nu de planning is, is wat te veel.
Leuk voor de kijkers op Tv, maar voor het personeel in de F1 killing.
Voor mij hoeft meer ook niet hoor. Dan gaat het speciale van een weekend er wel een beetje af.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196130030
quote:
Instagram post van Lewis Hamilton is 57.820 Euro waard
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Volledige Uitslag Formule 1 Social Media Grand Prix 2020
Coureur – Team, Insta-volgers, Waarde per post

Hamilton – Mercedes, 20,4 miljoen, 57.820 Euro
Leclerc – Ferrari, 3,7 miljoen, 10,658 Euro
Ricciardo – Renault, 3,7 miljoen, 10,589 Euro
VERSTAPPEN – Red Bull, 3,6 miljoen, 10,407 Euro
Norris – McLaren, 2,2 miljoen, 6,308 Euro
Räikkönen – Alfa Romeo, 2,1 miljoen, 5,940 Euro
Sainz – McLaren, 1,8 miljoen, 5,345 Euro
Bottas – Mercedes, 1,7 miljoen, 5,040 Euro
Russell – Williams, 930.000, 3,950 Euro
Grosjean – Haas F1, 907.000, 3,850 Euro
Albon – Red Bull, 870.000, 3,700 Euro
Gasly – Alpha Tauri, 1,2 miljoen, 3,639 Euro
Ocon – Renault, 696.000, 2,955 Euro
Hulkenberg – Racing Point 1,0 miljoen, 2,895 Euro
Perez – Racing Point 1,0 miljoen, 2,839 Euro
https://www.autoblog.nl/n(...)20-euro-waard-186937

WTF man 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196130049
quote:
7s.gif Op zondag 8 november 2020 08:40 schreef vosss het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]

https://www.autoblog.nl/n(...)20-euro-waard-186937

WTF man 8)7
Zo dan. Wat een geld.

Ik zat dus bij een meisje in de klas die nu 1.5 miljoen volgers heeft en alleen foto’s van der fitness kont plaatst.

Het valt nu wel op zijn plaats.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_196130055
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 08:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik zat dus bij een meisje in de klas die nu 1.5 miljoen volgers heeft en alleen foto’s van der fitness kont plaatst.
Pics!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196130090
quote:
6s.gif Op zondag 8 november 2020 08:46 schreef vosss het volgende:

[..]

Pics!
Ze heeft er 1.1 miljoen zie ik nu. Maar goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandsalaris door deze post. Doet ze goed.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_196130134
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 16:51 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Deels met je eens.
Inderdaad landen waar amper publiek komt kun je beter weglaten.
3 GP is 'zandbaklanden' vind ik al teveel, zeker omdat er weinig publiek komt, en er ook weinig inwoners zijn.
Anderzijds vind ik een spreiding over alle continenten/werelddelen (uitgezonderd Antartica) wel belangrijk bij een WERELDkampioenschap.

Sommige GP's zoals Monaco, Monza, Silverstone zouden gewoon standaard moeten zijn (mede vanwege de historie). Ook in Duitsland hoort wat mij betreft een GP.
Een land met grote autoindustrie, en autosporthistori.
Net als bv Frankrijk.

16 GP's is misschien wat weinig tegenwoordig. Maar 22/23 zoals nu de planning is, is wat te veel.
Leuk voor de kijkers op Tv, maar voor het personeel in de F1 killing.

18/20 GP's zou ideaal.
Zou je krijgen:

1. Australie
2. Zuid Afrika
3. Brazilië
4. Argentinië
5. Mexico of Canada
6. VS
7. Verenigd Koninkrijk
8. Frankrijk
9. Monaco
10. Italië
11. Spanje of Portugal
12. Duitsland
13. België of Nederland of een Scandinavisch land
14. Hongarije of bv eens een GP in Tsjechië of een ander oostblokland
15. Rusland
16. Qatar/Abu Dhabi/ Saudie Arabië
17. Japan
18. China
19. Singapore/Maleisie/India/Korea.

Nu volg ik lang niet meer zo intensief de F1 als 20 jaar geleden, maar als ik het goed herinner is er tegenwoordig een limiet op het aantal testdagen.
Hier zou je dan regel kunnen toevoegen dat testen verboden wordt op Circuits waar dat seizoen F1 wordt gereden (dus geen preseason test op Barcelona als daar dat seizoen ook een wedstrijd plaatsvind). Wel voor het seizoen testen op andere circuits die door de FIA worden toegewezen (of is dat nu ook al het geval? :@ ).
Eventueel kun je dan halverwege het seizoen 1 of 2 testwedstrijden organiseren die niet meetellen voor het WK. Denk hierbij aan circuits als Imola/Jerez/Portimao/ Korea/Turkije/Spielberg. Eventueel kun je deze Circuits dan een jaar later inschuiven in de kalender, waarbij een ander circuit dan vervalt en als Testwedstrijd fungeert.
Het boeit mij geen reet of er wel of geen publiek zit bij een race. Ik heb "de fans" dus ook totaal niet gemist dit jaar want in tegenstelling tot een sport als voetbal maken ze voor mijn gevoel geen verschil in de beleving van een wedstrijd.
Ook je mening over wanneer het een WERELDkampioenschap betreft deel ik niet. Wat het voor mij een wereldkampioenschap maakt is dat coureurs uit alle landen van de wereld deel mogen nemen. Of er daarbij 20 races in het zelfde land gereden worden, of in 20 verschillende landen op 5 continenten boeit mij ook niet. Wat voor mij het belangrijkst is voor een GP is dat de regering van dat land geen mensen onthoofd dat ze een circuit hebben waar goed geraced kan worden en de organisatoren een flinke zak geld hebben historie maakt voor mij daarin ook 0 verschil. Aangezien de auto's steeds andere eigenschappen hebben kan het zijn dat de formule 1 auto's van 25 jaar geleden op een bepaald circuit een leuke race konden hebben maar dat er met de auto's van nu een relatief saaie optocht is. Wat het wel leuk maakt is dat je tijden met elkaar kan vergelijken over verschillende jaren om te zien hoeveel beter de auto's zijn geworden.
pi_196130537
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 02:09 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Maar daar is hij inmiddels wel mee bezig...
Hij heeft z'n jacht verkocht, z'n vliegtuig en al z'n auto's is hij ook aan het verkopen, alleen z'n electrische wagens houdt hij.
Zelfs de Porject One van mercedes heeft ie inmiddels geen interesse meer in omdat daar nog steeds een verbrandingsmotor in zit.
Hij compenseert inmiddels al z'n CO² die hij tijdens z'n races en reizen verbruikt en is diverse milieuprojecten gestart.
OOK toont hij heel veel interesse in de nieuwe electrische offroad klasse van de Fia, Extreme E https://en.wikipedia.org/wiki/Extreme_E#Teams_and_drivers
Zie daar ook Team X44 , dat is een team dat door Lewis Hamilton gesponsord wordt en er gaan geruchten dat hij daar zel fook wel in zou willen gaan rijden.
Ook een reden waarom hij z'n contract voor volgend jaar nog niet getekend zou hebben.
Hij heeft het licht gezien en nu moet de hele wereld zich verbeteren . Beetje zo'n ex-roker die nu op iedereen loopt te zeiken die nog wél rookt. En hij vindt dat als je niet vóór BLM bent, dat je dan ook niet tégen racisme bent. Met recht een hypocriete jankmuil.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_196132152
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 08:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Ze heeft er 1.1 miljoen zie ik nu. Maar goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandsalaris door deze post. Doet ze goed.
Die vriend van haar :9~
pi_196132429
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 09:47 schreef exile79 het volgende:

[..]

Hij heeft het licht gezien en nu moet de hele wereld zich verbeteren . Beetje zo'n ex-roker die nu op iedereen loopt te zeiken die nog wél rookt. En hij vindt dat als je niet vóór BLM bent, dat je dan ook niet tégen racisme bent. Met recht een hypocriete jankmuil.
Ik heb er verder weinig mee, maar ik vind het wel weer humor hoeveel schuimbekkende F1-kijkertjes hij op de kast weet te krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196132459
de obsessie van een hoog aantal volgers of likes snap ik niet.
in 5 seconde heb je een insta account. instagram zal nooit fake accounts verwijderen.
zo blijft er een markt 'social boosting' voor likes en volgers. je koopt 10.000 volgers voor 50 dollar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_196132504
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
de obsessie van een hoog aantal volgers of likes snap ik niet.
in 5 seconde heb je een insta account. instagram zal nooit fake accounts verwijderen.
zo blijft er een markt 'social boosting' voor likes en volgers. je koopt 10.000 volgers voor 50 dollar.
Bij fake volgers zie je vaak dat er weinig likes worden gegeven bij posts.

Die obsessie snap ik wel. Veel volgers, bedrijven willen je sponsoren, is geld in het laatje.
  zondag 8 november 2020 @ 12:35:51 #60
104963 ETA
European Travel Author
pi_196132764
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 12:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
de obsessie van een hoog aantal volgers of likes snap ik niet.
in 5 seconde heb je een insta account. instagram zal nooit fake accounts verwijderen.
zo blijft er een markt 'social boosting' voor likes en volgers. je koopt 10.000 volgers voor 50 dollar.
Aantal volgers is maar 1 metric. Serieuze partijen die geld in influencer marketing steken kijken naar veel meer metrics. Het moet een goede mix zijn van natuurlijke interacties, dus o.a. likes, comments, conversies moeten kloppen. Dat koop je niet zomaar voor 50 dollar. Deze accounts haal je er ook zo uit.

Onderschat influencer marketing niet, daar zit erg veel geld in, het zijn voor adverteerders ideale narrowcasting kansen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  zondag 8 november 2020 @ 15:12:30 #61
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_196135459
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 09:47 schreef exile79 het volgende:

[..]

Hij heeft het licht gezien en nu moet de hele wereld zich verbeteren . Beetje zo'n ex-roker die nu op iedereen loopt te zeiken die nog wél rookt. En hij vindt dat als je niet vóór BLM bent, dat je dan ook niet tégen racisme bent. Met recht een hypocriete jankmuil.
Voorschrijdend inzicht..
Plus hij zit natuurlijk ook al vele jaren in een "bubbel"
Als je veel geld hebt wilen mensen opeens ook veel van je, dan verwacht iedereen dat je die rijkdom ook deelt.
Daardoor moet je kritisch zijn in wie je vrienden zijn en je moet ook gaan uitkijken dat die vrienden je napraten omdat ze bang zijn dat je ze laat vallen als ze teveel kritiek/tegenspraak geven.

En ik denk dat er ook nog bij komt kijken dat je in andere sporten de zwarte spelers wel een statement kunnen maken en met meerdere zwarte spelers een voorbeeld kunnen zijn, Lewis wil ook zo'n voorbeeld zijn maar vergeet dat het een flink stuk goedkoper is om te gaan basketballen dan om te gaan karten.
En hij is volgens z'n eigen zeggen de enige rijder met een kleurtje, vergeet mensen zoals Albon of die heeft het verkeerde kleurtje ofzo.
pi_196146412
Raceweek
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196146429
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Raceweek
*O*
pi_196146780
Het hele circus aan vrachtwagens zou nu in Turkije moeten zijn.
Wisten jullie dat Renault al sinds 1969 een fabriek heeft in Bursa, Turkije.
Los van een filmpje van een skreeuwend figuur bij een Renault vrachtwagen gelukkig geen incidenten.
de boycot van Erdogan op Franse producten werkte al niet bij de tassenkeuze van z'n eigen vrouw.
dus welkom Pierre Gasly, Grosjean, Renault :W
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 09:33:41 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196146806
Weekrace!
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196149584
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
Raceweek
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196152864
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 08:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Zo dan. Wat een geld.

Ik zat dus bij een meisje in de klas die nu 1.5 miljoen volgers heeft en alleen foto’s van der fitness kont plaatst.

Het valt nu wel op zijn plaats.
Link?
pi_196154014
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 15:46 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Link?
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2020 08:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Ze heeft er 1.1 miljoen zie ik nu. Maar goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maandsalaris door deze post. Doet ze goed.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_196154364
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 16:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

[..]

Verdiend ws. beter dan haar vorige werk als agente. :P
pi_196154432
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 17:14 schreef vannelle het volgende:

[..]

Verdiend ws. beter dan haar vorige werk als agente. :P
Jij bent ff op onderzoek uitgegaan? :P

Maar idd, dat zit er dik in.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 9 november 2020 @ 18:53:26 #71
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_196156203
*O* keewecar
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 9 november 2020 @ 19:04:57 #72
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196156472
Яасзшззк! ^O^
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196157184
Wordt een faal weekend voor Hamilton. Altijd bij de eerste mogelijkheid om het wk te beslechten gaat het niet lekker.
pi_196157910
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 19:36 schreef potjecreme het volgende:
Wordt een faal weekend voor Hamilton. Altijd bij de eerste mogelijkheid om het wk te beslechten gaat het niet lekker.
Aan de andere kant, ook al een paar jaar dat als hij het WK pakt, pakt Max de race.
pi_196158148
Kortom een goed weekend in het vooruitzicht voor de Maxfappers.
pi_196158613
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 20:04 schreef babylon het volgende:

[..]

Aan de andere kant, ook al een paar jaar dat als hij het WK pakt, pakt Max de race.
Dus winst voor Max bij Turkse GP w/
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 9 november 2020 @ 22:55:16 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_196161660


Baku zou 6 juni zijn.

[ Bericht 14% gewijzigd door ondeugend op 09-11-2020 23:58:54 ]
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 10 november 2020 @ 06:33:07 #78
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196163823
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_196164360
Hopelijk blijft GP van Brazil volgend jaar op Sao Paulo
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:29:46 #80
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196164509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk blijft GP van Brazil volgend jaar op Sao Paulo
Hopelijk blijft het altijd op Sao Paulo. Prima circuit, vaak leuke races. En het hele nieuwe circuit waarvoor een bos gekapt moet worden is gewoon in meerdere opzichten een slecht idee.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_196164543
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:29 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hopelijk blijft het altijd op Sao Paulo. Prima circuit, vaak leuke races. En het hele nieuwe circuit waarvoor een bos gekapt moet worden is gewoon in meerdere opzichten een slecht idee.
Dit dus :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:37:19 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196164572
quote:
zo, dat is al over voor het begonnen was
  dinsdag 10 november 2020 @ 08:38:46 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196164589
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk blijft GP van Brazil volgend jaar op Sao Paulo
Dat circuit in Rio is er volgend jaar nog niet, tenminste zou me verbazen als ze daar opeens wel hard zouden kunnen werken
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:38:52 #84
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196165340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 08:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

zo, dat is al over voor het begonnen was
Hopelijk overkomt Saudi-Arabië hetzelfde.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:40:19 #85
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196165357
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:38 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Hopelijk overkomt Saudi-Arabië hetzelfde.
eens maar die hakken gewoon een kop eraf en gaan verder met de orde van de dag
  dinsdag 10 november 2020 @ 09:43:39 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196165407
Speciaal voor de Turkse Grand Prix zouden eigenlijk alle teams een tüter in de auto's moeten monteren :+
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:08:41 #87
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196165756
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Speciaal voor de Turkse Grand Prix zouden eigenlijk alle teams een tüter in de auto's moeten monteren :+
Dat tüt er toch helemaal niet tü :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  dinsdag 10 november 2020 @ 10:17:09 #88
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196165855
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Speciaal voor de Turkse Grand Prix zouden eigenlijk alle teams een tüter in de auto's moeten monteren :+
Feest vieren op straat!
Dure auto's huren, kruispunten bezetten, te hard rijden, stoplichten negeren etc!

En als ze dan klagen, zal @Hamzoef ze wel uitleggen "Gun die mensen hun feestje".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:04:56 #89
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196166539
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:10:57 #90
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_196166629
5 september voor Zandvoort is ook wel een mooie datum.
pi_196166965
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:10 schreef Tinos85 het volgende:
5 september voor Zandvoort is ook wel een mooie datum.
Ja. Super.
Zou het konvooi ook wel willen zien over de A2 van al die trucks uit Spa naar Zandvoort.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:34:02 #92
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_196167039
Die tripple header Rusland, Singapore, Japan.. lekker dicht bij elkaar allemaal.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:41:43 #93
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_196167159


Nu ook officieel op de website van F1
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:42:26 #94
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196167172
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:34 schreef Tinos85 het volgende:
Die tripple header Rusland, Singapore, Japan.. lekker dicht bij elkaar allemaal.
De kalender is al jaren zwaar onlogisch. Dit jaar ook. 2x Italië, dan Rusland en Duitsland. Om vervolgens naar Portugal te gaan en dan weer terug naar Italië. Wat was er mis mee om 3x Italië achter elkaar te doen? Of na de GP van Duitsland?

Normaal gesproken gaan 'we' naar Canada, om daarna weer Europa aan te doen, dan naar Amerika, dan weer van alles om vervolgens nog weer naar Brazilië te gaan.

Als de F1 echt een beetje co2-neutraal wil worden, begin dan met een logische kalender.
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 10 november 2020 @ 11:42:57 #95
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_196167182
edit
pi_196167204
4e race, ik stel voor Maleisië of Portugal.
pi_196167262
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:34 schreef Tinos85 het volgende:
Die tripple header Rusland, Singapore, Japan.. lekker dicht bij elkaar allemaal.
Vind Australie - Bahrein - China onlogischer
  dinsdag 10 november 2020 @ 12:16:04 #98
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196167822
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De kalender is al jaren zwaar onlogisch. Dit jaar ook. 2x Italië, dan Rusland en Duitsland. Om vervolgens naar Portugal te gaan en dan weer terug naar Italië. Wat was er mis mee om 3x Italië achter elkaar te doen? Of na de GP van Duitsland?

Normaal gesproken gaan 'we' naar Canada, om daarna weer Europa aan te doen, dan naar Amerika, dan weer van alles om vervolgens nog weer naar Brazilië te gaan.

Als de F1 echt een beetje co2-neutraal wil worden, begin dan met een logische kalender.
Dit jaar komt vooral door Covid-19. Imola was pas veel later geregeld dan Monza en Mugello.

En wat Canada betreft, het is al jaren een wens van Liberty om een tweede race in de VS te hebben die ze kunnen pairen met Canada. Helaas is die er nog niet. En Austin in juni is niet echt een optie vanwege de veel hogere temperaturen (tegen de 40°) in die tijd.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 november 2020 @ 12:23:50 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196167989
GPUpdate is nu helemaal geïntegreerd in de gigantisch schreeuwerige en onoverzichtelijke site van Motorsport.com? -O- :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 november 2020 @ 12:24:36 #100
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196168004
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:41 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]

Nu ook officieel op de website van F1
Zo'n zielloos einde blijft toch jammer. Ik verwacht niet dat het ooit gaat veranderen, maar hoop doet leven enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 10 november 2020 @ 12:40:36 #101
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_196168281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:47 schreef needakill het volgende:

[..]

Vind Australie - Bahrein - China onlogischer
Oh dat is ook drie weken achter elkaar inderdaad :')

Ohnee Bahrein China is 2 weken.
pi_196168307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:43 schreef Rianne84 het volgende:
4e race, ik stel voor Maleisië of Portugal.
Good shot!

Eensch.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196168941
Beetje mixed feelings.
Tof dat er 23 races zijn, maar ook wel een groot deel zaad circuits.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2020 @ 13:29:58 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196168971
Ik ben verwend dit jaar, ik merk het al.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2020 @ 13:30:49 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196168990
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:23 schreef heywoodu het volgende:
GPUpdate is nu helemaal geïntegreerd in de gigantisch schreeuwerige en onoverzichtelijke site van Motorsport.com? -O- :{
Helaas wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 november 2020 @ 13:33:28 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196169032
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 11:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

De kalender is al jaren zwaar onlogisch. Dit jaar ook. 2x Italië, dan Rusland en Duitsland. Om vervolgens naar Portugal te gaan en dan weer terug naar Italië. Wat was er mis mee om 3x Italië achter elkaar te doen? Of na de GP van Duitsland?

Normaal gesproken gaan 'we' naar Canada, om daarna weer Europa aan te doen, dan naar Amerika, dan weer van alles om vervolgens nog weer naar Brazilië te gaan.

Als de F1 echt een beetje co2-neutraal wil worden, begin dan met een logische kalender.
Canada buiten de zomer kan niet, Austin in de zomer ook niet. En vergis je niet in de reisafstanden; Londen-Montreal is maar een klein stukje verder dan Montreal-Austin. Brazilië is al jaren de race na Mexico, dus die snap ik niet?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196169160
Een deel van de boedel gaat ook gewoon heen en weer naar de fabriek ergens in Europa tussendoor. '
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:11:42 #108
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_196171860
België - Nederland - Italië tripple header?
Uitgerust de vakntie uit en gelijk 3 weekende achter elkaar aan de bak.
Lekker hoor.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 10 november 2020 @ 16:45:50 #109
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_196172393
Monaco zit je met het op en afbouwen van het circuit. Willen het daarom perse in mei
Net efkes anges
pi_196173659
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 november 2020 10:17 schreef daNpy het volgende:

[..]

Feest vieren op straat!
Dure auto's huren, kruispunten bezetten, te hard rijden, stoplichten negeren etc!

En als ze dan klagen, zal @:Hamzoef ze wel uitleggen "Gun die mensen hun feestje".
Ik gun F1 tokkies helemaal niets. :{w

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2020 18:16:04 ]
pi_196173969
Vind vooral 6 juni Azerbeidzjan (ik neem aan alleen als alles een beetje bekoeld is daar) en 13 juni Canada tricky vooral? Logistiek een uitdaging maar ook lekker ook voor de jetlag voor de rijders.

Edit: 6 juni Azerbeidzjan staat in de kalender in het fp artikel, hier niet. Ik neem eigenlijk aan dat hij hier wel juist is en Azerbeidzjan volgend jaar niet op de kalender staat?

Edit 2: nu.nl meldt de race in Baku ook voor 4-6 juni.
  dinsdag 10 november 2020 @ 20:11:55 #112
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_196176013
*O* w/ *O* w/ *O* w/
  FOK!fotograaf dinsdag 10 november 2020 @ 20:31:10 #113
842 Zorro
Z
pi_196176452
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:14 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ik gun F1 tokkies helemaal niets. :{w
Snap ik, ik heb het ook niet op Hamilton.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 10 november 2020 @ 20:55:14 #114
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196176922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 18:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vind vooral 6 juni Azerbeidzjan (ik neem aan alleen als alles een beetje bekoeld is daar) en 13 juni Canada tricky vooral? Logistiek een uitdaging maar ook lekker ook voor de jetlag voor de rijders.

Edit: 6 juni Azerbeidzjan staat in de kalender in het fp artikel, hier niet. Ik neem eigenlijk aan dat hij hier wel juist is en Azerbeidzjan volgend jaar niet op de kalender staat?

Edit 2: nu.nl meldt de race in Baku ook voor 4-6 juni.
Is niet voor het eerst dat er maar een week tussen Baku en Canada zit, dus dat zal wel loslopen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 11 november 2020 @ 09:46:01 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196182630
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zo'n zielloos einde blijft toch jammer. Ik verwacht niet dat het ooit gaat veranderen, maar hoop doet leven enzo.
Tegen die tijd is Lewis toch al lang weer kampioen, dus die races doen er dan niet echt meer toe. Dus prima plekje op de kalender
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_196183454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Monaco zit je met het op en afbouwen van het circuit. Willen het daarom perse in mei
Heeft dacht ik meer te maken met andere festiviteiten rond die periode.
  woensdag 11 november 2020 @ 19:18:36 #117
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196190895
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 12 november 2020 @ 13:26:27 #119
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196202996
Net zoals Ferrari zal ook Williams zonder teambaas aanwezig zijn in Turkije. Simon Roberts heeft Covid-19.

https://www.bbc.com/sport/formula1/54911191
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:51:16 #120
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196219834
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 13 november 2020 @ 11:57:00 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196219890
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zo'n zielloos einde blijft toch jammer. Ik verwacht niet dat het ooit gaat veranderen, maar hoop doet leven enzo.
Interlagos moet gewoon de laatste zijn en Melbourne de eerste. Altijd.
Dat zouden ze vast moeten leggen in de statuten der Formule 1.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2020 @ 13:37:25 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196221292
quote:
87s.gif Op vrijdag 13 november 2020 11:58 schreef vosss het volgende:

[..]

Interlagos moet gewoon de laatste zijn en Melbourne de eerste. Altijd.
Dat zouden ze vast moeten leggen in de statuten der Formule 1.
Adelaide zou de laatste moeten zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 november 2020 @ 13:37:55 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  vrijdag 13 november 2020 @ 13:42:06 #126
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196221379
quote:
87s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Adelaide zou de laatste moeten zijn
En Jacarepagua de eerste..
No Dyson Barrier is going to stop me!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2020 @ 13:49:40 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196221486
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:42 schreef Starflyer het volgende:
Jacarepagua
dwars door het olympische zwembad
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196229731
quote:
87s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Adelaide zou de laatste moeten zijn
Interlagos de eerst, daarna Argentinië en Imola als 3e
.
pi_196275676
Op 't sinterklaaslootje staat mondkapje max verstappen.
Die worden niet verkocht door Red bull / Verstappen store. Red bull en Verstappen willen geen commercieel voordeel halen uit de pandemie. Mooi statement.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 17 november 2020 @ 22:25:08 #131
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196295007
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dit jaar komt vooral door Covid-19. Imola was pas veel later geregeld dan Monza en Mugello.

En wat Canada betreft, het is al jaren een wens van Liberty om een tweede race in de VS te hebben die ze kunnen pairen met Canada. Helaas is die er nog niet. En Austin in juni is niet echt een optie vanwege de veel hogere temperaturen (tegen de 40°) in die tijd.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Canada buiten de zomer kan niet, Austin in de zomer ook niet. En vergis je niet in de reisafstanden; Londen-Montreal is maar een klein stukje verder dan Montreal-Austin. Brazilië is al jaren de race na Mexico, dus die snap ik niet?
Joh, ik snap best dat bepaalde races soms niet kunnen, en dat andere vanwege commercie op een bepaalde datum moet gebeuren.

Simpele feit is gewoon, 2 races op hetzelfde continent kan je beter twee opeenvolgende weekenden rijden dan dat je er twee afzonderlijke weekenden van maakt. Zeker vroeger, toen we nog China, Japan, Maleisië en Singapore hadden. Toen gingen we we wel drie keer op en neer.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_196295038
Flesje bier
pi_196298290
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:25 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

[..]

Joh, ik snap best dat bepaalde races soms niet kunnen, en dat andere vanwege commercie op een bepaalde datum moet gebeuren.

Simpele feit is gewoon, 2 races op hetzelfde continent kan je beter twee opeenvolgende weekenden rijden dan dat je er twee afzonderlijke weekenden van maakt. Zeker vroeger, toen we nog China, Japan, Maleisië en Singapore hadden. Toen gingen we we wel drie keer op en neer.
Vaak genoeg gaan ze niet van land naar land maar ook tussendoor terug de fabriek of monaco, of er komt gewoon een nieuwe container met onderdelen pas bij de 2de race aan.
  woensdag 18 november 2020 @ 09:40:57 #134
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196299037
quote:
87s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Adelaide zou de laatste moeten zijn
JUIST!! Bring the Formula 1 back to Adelaïde O+
Rini dankjewel.
  woensdag 18 november 2020 @ 09:42:26 #135
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196299053
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Fer het volgende:

[..]

Interlagos de eerst, daarna Argentinië en Imola als 3e
Indie goede jaren '80 was dat Jacarepagua. Dat was een geweldig circuit, maar is helaas afgebroken ivm de Olympische spelen in 2016. Het nieuwe circuit in Rio lijkt me totaal overbodig nu Interlagos er al is en vrijwel altijd voor spektakel zorgt.
Rini dankjewel.
  woensdag 18 november 2020 @ 09:45:26 #136
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196299088
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:16 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dit jaar komt vooral door Covid-19. Imola was pas veel later geregeld dan Monza en Mugello.

En wat Canada betreft, het is al jaren een wens van Liberty om een tweede race in de VS te hebben die ze kunnen pairen met Canada. Helaas is die er nog niet. En Austin in juni is niet echt een optie vanwege de veel hogere temperaturen (tegen de 40°) in die tijd.
Ik begrijp niet waarom er niet meer werk gemaakt wordt van Long Beach. Dat was een fantastische race, prachte scenery en het ligt er gewoon al. Het zit hem puur in geld. Long Beach heeft de F1 niet per se nodig, want heeft al de Indycars en de Formule E. Maar volgens mij als men echt wil dan is het best te regelen en hebben we een fraaie klassieker terug.
Rini dankjewel.
  woensdag 18 november 2020 @ 10:00:37 #137
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196299290
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Ik begrijp niet waarom er niet meer werk gemaakt wordt van Long Beach. Dat was een fantastische race, prachte scenery en het ligt er gewoon al. Het zit hem puur in geld. Long Beach heeft de F1 niet per se nodig, want heeft al de Indycars en de Formule E. Maar volgens mij als men echt wil dan is het best te regelen en hebben we een fraaie klassieker terug.
Lobg Beach wil niet. Ze vinden de F1 te duur en houden het wel hij de IndyCars.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 18 november 2020 @ 10:12:21 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196299428
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Indie goede jaren '80 was dat Jacarepagua. Dat was een geweldig circuit, maar is helaas afgebroken ivm de Olympische spelen in 2016. Het nieuwe circuit in Rio lijkt me totaal overbodig nu Interlagos er al is en vrijwel altijd voor spektakel zorgt.
was lang voor die spelen al niets meer, zoals alles in Rio naar de klote gaat
  woensdag 18 november 2020 @ 10:50:20 #139
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196299908
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:00 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Lobg Beach wil niet. Ze vinden de F1 te duur en houden het wel hij de IndyCars.
Ja, dat bedoelde ik. Wat als het niet te duur zou zijn?
Rini dankjewel.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 november 2020 @ 11:35:10 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196300433
Je zou maar dergelijke sites graag lezen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196301232
quote:
87s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Adelaide zou de laatste moeten zijn
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 november 2020 13:42 schreef Starflyer het volgende:

[..]

En Jacarepagua de eerste..
#ouwelullenbrigade :{w
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_196320462
Verklapt Max Verstappen met deze reactie zijn nieuwe vlam? - http://www.1limburg.nl/l/105190 #1Limburg
Net efkes anges
  donderdag 19 november 2020 @ 15:09:15 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196320522
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verklapt Max Verstappen met deze reactie zijn nieuwe vlam? - http://www.1limburg.nl/l/105190 #1Limburg
nou ja nieuw, wel een milf
pi_196320544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

nou ja nieuw, wel een milf
En de Ex van Kvyat :D
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_196320731
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verklapt Max Verstappen met deze reactie zijn nieuwe vlam? - http://www.1limburg.nl/l/105190 #1Limburg
Haar woorden zijn lyrics van een liedje, zijn woorden zijn gewoon een quote. Grapje maken met een kennis en meteen komt de machine op gang :')
pi_196320817
quote:
Aanrader!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 19 november 2020 @ 17:35:23 #148
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196322248
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verklapt Max Verstappen met deze reactie zijn nieuwe vlam? - http://www.1limburg.nl/l/105190 #1Limburg
F1 / F1 Shownieuws!
No Dyson Barrier is going to stop me!
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2020 @ 22:36:18 #149
842 Zorro
Z
pi_196326995
Ronnie O'Sullivan _O_

quote:
"If you have a car that is going a second a lap quicker than the other cars, in theory all he has to beat is his team-mate [Valtteri] Bottas – who seems to be comfortable and happy playing second fiddle.
quote:
"I wouldn't have felt as good about my career in snooker if I had been playing on a table where the pockets I was using were bigger than my opponent's.

"At least in snooker everyone has the same equipment and it is totally a level playing field. I don't choose my opponents or the table.
https://www.express.co.uk(...)van-Mercedes-F1-news
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_196332537
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

nou ja nieuw, wel een milf
Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_196332559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 13:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Beetje mixed feelings.
Tof dat er 23 races zijn, maar ook wel een groot deel zaad circuits.
Er gaan wat geruchten dat meneer chase naar de 24 wil en wat roterende locaties.
Zou ik op zich wel een aardig idee vinden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 20 november 2020 @ 12:20:46 #152
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196333180
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
milf dus ;)
pi_196372597
Race week!
pi_196373623
Week race
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 23 november 2020 @ 09:59:55 #155
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196373878
Weak rees.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196374410
*O*

Mercedes 1-2

First *O*

Edit: ownee tig fokkers gingen mij een halfjaar geleden voor ;(
pi_196374544
Als Lewis Hamilton wint, dan ontvang je 1,38 keer je inzet.
bij een inzet van 10 euro:
GP Bahrain, Winnaar
Lewis Hamilton
Winnaar
@ 1,38
Je maakt kans op:¤13,80

Als je inzet op Kimi Raikkonen dan is de factor 1500. Bij een inzet van 1 euro maak je dan kans op 1500 euro.
Maargoed, dan zou Kimi wel als eerste over de finish moeten gaan op zondag. die kans is ook wel klein.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 23 november 2020 @ 11:33:05 #158
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196375093
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
*O*

Mercedes 1-2

First *O*

Edit: ownee tig fokkers gingen mij een halfjaar geleden voor ;(
Roses are red
Violets are blue
No overtaking
Mercedes 1-2
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 23 november 2020 @ 11:44:09 #159
104963 ETA
European Travel Author
pi_196375221
Altijd gezellig, paar weken geleden een Zoom call met Vettel en Leclerc, circa 1,5 uur voor de start van Emilia Romagna Grand Prix. Mooi dat ze dan even de tijd nemen hiervoor.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_196375523
wat gaaf zeg. Heb je gevraagd of ze korting krijgen bij Ferrari bij prive-aankopen?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 24 november 2020 @ 03:21:47 #161
19840 Libris
Live from Singapore
pi_196387233
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 11:44 schreef ETA het volgende:
Altijd gezellig, paar weken geleden een Zoom call met Vettel en Leclerc, circa 1,5 uur voor de start van Emilia Romagna Grand Prix. Mooi dat ze dan even de tijd nemen hiervoor.
[ afbeelding ]
Wat voor soort vragen komen er langs, beetje interessante? Heb je ze zelf nog wat gevraagd?

Cool in ieder geval.
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:08:29 #162
104963 ETA
European Travel Author
pi_196394271
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 03:21 schreef Libris het volgende:

[..]

Wat voor soort vragen komen er langs, beetje interessante? Heb je ze zelf nog wat gevraagd?

Cool in ieder geval.
Een mix van standaard fan vragen, maar daar krijg je vaak wel een geijkt antwoord op. Had de dag ervoor wel een leuke sessie met Gio, die kon ik wat vragen over zijn helm van het weekend, daar kon hij met plezier over vertellen.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  Moderator woensdag 25 november 2020 @ 21:28:56 #163
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196413718
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.


(blooper op 1:38 (lol))
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196413753
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.


(blooper op 1:38 (lol))
Nice, ziet er goed uit.
Maar zeg je baan nog niet op hè
  donderdag 26 november 2020 @ 10:23:38 #165
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196419121
twitter
No Dyson Barrier is going to stop me!
  donderdag 26 november 2020 @ 16:31:00 #166
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196423427
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.


(blooper op 1:38 (lol))
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_196423634
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:31 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
Om te beginnen Assetto Corsa, de ultimate edition is nu in aanbieding voor wel ¤7,88 in de Steam sale.
Verder is een stuurwiel zeker aan te raden.
  donderdag 26 november 2020 @ 16:56:06 #168
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196423730
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:47 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Om te beginnen Assetto Corsa, de ultimate edition is nu in aanbieding voor wel ¤7,88 in de Steam sale.
Verder is een stuurwiel zeker aan te raden.
Stuurwiel vermoedde ik al. Ik heb momenteel alleen geen geschikte PC voor Asetto Corsa als ik de graphics zo bekijk. En kan je het ook op een laptop laten draaien die je aansluit op de TV bijvoorbeeld?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_196423801
Race week *O*
  donderdag 26 november 2020 @ 17:28:02 #170
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_196424062
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2020 17:04 schreef Gehrman het volgende:
Race week *O*
UI Made bij VanilleKwark.
pi_196424351
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:56 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Stuurwiel vermoedde ik al. Ik heb momenteel alleen geen geschikte PC voor Asetto Corsa als ik de graphics zo bekijk. En kan je het ook op een laptop laten draaien die je aansluit op de TV bijvoorbeeld?
Dat zou ik je echt niet kunnen vertellen. Die system specs staan in de winkel pagina op Steam:

https://store.steampowere(...)sa_Ultimate_Edition/
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 20:04:24 #172
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196426505
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator donderdag 26 november 2020 @ 20:06:08 #173
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196426535
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:31 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
Heb zelf een semi-game PC en een stuurtje. Normale PC met een redelijke videokaart dus, GTX 1050. Is al lang weer gedateerd trouwens. Stuur kan je voor 200-300 kopen.

Oh en er is een topic voor sim racing B-) GAM / Het algemene sim race topic #3
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 27 november 2020 @ 06:26:53 #174
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196432170
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
Een goed ingereden tweedehandsje is vaak beter dan een nieuwe waar de kinderziektes nog uit moeten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196432928
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2020 06:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Een goed ingereden tweedehandsje is vaak beter dan een nieuwe waar de kinderziektes nog uit moeten
'Liever 1 slet die weet wat ze doet dan 72 maagden die alles nog moeten leren'
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:49:08 #176
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196433005
quote:
RAWE CEEK :?
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 27 november 2020 @ 18:45:25 #177
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_196440891
Ferrari now supporting an engine freeze

Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:33:18 #178
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196441538
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ferrari now supporting an engine freeze

Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
Worden ze niet door nog meer teams ingehaald.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  vrijdag 27 november 2020 @ 19:41:10 #179
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196441596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ferrari now supporting an engine freeze

Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
Ze hebben, denk ik, de hoop opgegeven om Mercedes te kunnen bijbenen met de huidige motorenformule en zetten in op een vervroegde introductie van nieuwe motoren. Dat is namelijk een voorwaarde om akkoord te gaan.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196473599
En dat allemaal vanwege het gehuil van het huilteam RBR.
Zou toch belachelijk zijn want er is geen enkele reden voor.

Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
  Moderator / Redactie Sport zondag 29 november 2020 @ 19:17:56 #181
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196473802
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 19:41 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Ze hebben, denk ik, de hoop opgegeven om Mercedes te kunnen bijbenen met de huidige motorenformule en zetten in op een vervroegde introductie van nieuwe motoren. Dat is namelijk een voorwaarde om akkoord te gaan.
Dat zou het heel goed kunnen zijn. En ook Ferrari snapt natuurlijk dat dit op de lange termijn ook gewoon beter is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196473951
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:

Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
Hoe zie jij het voor je dan?
  zondag 29 november 2020 @ 19:50:58 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_196474269
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoe zie jij het voor je dan?
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.

oh nee, kut, brandstof. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 29 november 2020 @ 20:00:05 #184
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196474419
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
En dat allemaal vanwege het gehuil van het huilteam RBR.
Zou toch belachelijk zijn want er is geen enkele reden voor.

Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
gewoon nog een paar rondjes extra de volgende keer?
pi_196474540
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:

Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
Zoveel sensors en tech op de auto, en dan niet doorhebben dat je rookt als een stoomtrein?? Zat er al meerdere bochten aan te komen dat die wagen stuk zou gaan. Niet de eerste keer dat iemand vrolijk doorgaat met een wagen waarvan we thuis op de bank zien datttie zo druk gaat... Die hele wagen had nooit brandend op die plek terecht moeten komen. Ze regelen maar met al die sensoren en beelden, dat ze zo'n zwaar rokende zich zelf in de vernieling rijdende auto op de eerste beste veilige plek parkeren ipv doorrijden totdat hij met vlammen op een gevaarlijke plek staat....
pi_196474831
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoe zie jij het voor je dan?
In de NASCAR finishen ze bijvoorbeeld nooit onder geel, dan rijden ze altijd nog zeker 2 ronden op racesnelheid, ook als het qua aantal ronden al klaar is.

Maar in de F1 zit je dan met de benzine natuurlijk.
  FOK!fotograaf zondag 29 november 2020 @ 20:48:01 #187
842 Zorro
Z
pi_196475266
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]

In de NASCAR finishen ze bijvoorbeeld nooit onder geel, dan rijden ze altijd nog zeker 2 ronden op racesnelheid, ook als het qua aantal ronden al klaar is.

Maar in de F1 zit je dan met de benzine natuurlijk.
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_196475639
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
Is ook waar, zou mooi zijn als ze zoiets gaan invoeren, dit ging echt als een nachtkaars uit zo.
pi_196476011
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 19:29 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Hoe zie jij het voor je dan?
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:50 schreef shiz het volgende:

[..]

Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.

oh nee, kut, brandstof. :P
2 ronden na einde SC zoals bij Nascar idd gedaan wordt.
Al zit je idd met de brandstof in de F1.
Dan zou je kunnen zeggen nog 1 volle ronde (rondes zijn ook veel langer in de F1 bv).

Je zou het minimum kunnen versimpelen in het geval van zo'n uitkomst.
Zo vaak komt het in de F1 niet voor. Maar het verpest wel volledig het einde.
Dus dan zo'n extra ronde na het einde SC doen maakt het wel veel mooier.
pi_196476034
quote:
6s.gif Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:

[..]

Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
Nou ja je krijgt op den duur natuurlijk wel problemen.
In de NASCAR zijn de rondes vele malen korter, dus je zou kunnen zeggen nog 1 volle ronde nadat SC naar binnen ging en niet zoals daar dat je minstens 1 ronde zonder caution moet hebben.

Dan finish je die ronde sowieso gewoon volledig. En die extra ronde brandstof moet dan ook geen probleem worden.
pi_196479609
Wat een enorm verschil had het gemaakt als ze nog twee rondes extra hadden gereden...
  maandag 30 november 2020 @ 07:22:23 #192
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_196479663
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 07:05 schreef babylon het volgende:
Wat een enorm verschil had het gemaakt als ze nog twee rondes extra hadden gereden...
Plus stel dat de wagen dan nog niet veilig opgeruimd is?
Rini dankjewel.
  maandag 30 november 2020 @ 07:51:46 #193
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_196479784
Raceweek *O*
  maandag 30 november 2020 @ 07:55:15 #194
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_196479802
Dat brandstof te weinig is kul. Dan moeten ze het tanken maar weer invoeren :P . Maakt alles sowieso strategies leuker.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  maandag 30 november 2020 @ 10:11:01 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196480866
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 19:50 schreef shiz het volgende:

[..]

Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.

oh nee, kut, brandstof. :P
Ze kunnen de fuelflow regelen, dus dat is aan de teams om dat op te lossen. Als ze de laatste ronde stil vallen dan is dat het risico van het vak en hebben de hele race te lang op hogere fuelflow gereden.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_196489075
Pietro Fittipaldi gaat Grosjean vervangen, zijn cv is niet erg indrukwekkend.
.
  maandag 30 november 2020 @ 20:42:17 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196489127
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 20:39 schreef Fer het volgende:
Pietro Fittipaldi gaat Grosjean vervangen, zijn cv is niet erg indrukwekkend.
En die van Pietro?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:27:32 #199
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196493645
Hamilton doet niet mee aankomend weekend.

https://racingnews365.nl/(...)positieve-coronatest
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 1 december 2020 @ 09:02:26 #200
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196493931
Er zullen wel heel veel gebeden gehoord zijn.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 1 december 2020 @ 09:03:37 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_196493944
twitter
pi_196502158
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 08:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Hamilton doet niet mee aankomend weekend.

https://racingnews365.nl/(...)positieve-coronatest
Wie waren ook alweer de officiële reserve courours van Mercedes?
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:01:28 #203
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196502583
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 17:34 schreef NicolasJoy het volgende:

[..]

Wie waren ook alweer de officiële reserve courours van Mercedes?
Stoffel Vandoorne. Gutiérrez was het ook, maar zijn superlicentie was verlopen, dus komt niet in aanmerking.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196502838
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Stoffel Vandoorne. Gutiérrez was het ook, maar zijn superlicentie was verlopen, dus komt niet in aanmerking.
Gutiérrez is meer de simrijder en Stoffel de reserve rijder
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:18:14 #205
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196502860
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:17 schreef needakill het volgende:

[..]

Gutiérrez is meer de simrijder en Stoffel de reserve rijder
Gutiérrez was in Silverstone om Perez te vervangen, maar mocht niet van de FIA.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196502951
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:18 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Gutiérrez was in Silverstone om Perez te vervangen, maar mocht niet van de FIA.
Omdat hij geen superlicentie meer heeft
  dinsdag 1 december 2020 @ 18:26:05 #207
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196502976
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:24 schreef needakill het volgende:

[..]

Omdat hij geen superlicentie meer heeft
Dat zeg ik. Mercedes had toen niet door dat die verlopen was. Het was de bedoeling dat Gutiérrez in de RP zou rijden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 2 december 2020 @ 04:25:06 #208
19840 Libris
Live from Singapore
pi_196509979
Gooi Russell in de Mercedes, Hulkenberg of Stoffel in de Williams. Ik ben wel benieuwd wat Russell in een competatieve wagen kan doen.
  woensdag 2 december 2020 @ 09:16:48 #209
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196511460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 04:25 schreef Libris het volgende:
Gooi Russell in de Mercedes, Hulkenberg of Stoffel in de Williams. Ik ben wel benieuwd wat Russell in een competatieve wagen kan doen.
Je krijgt je zin
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 2 december 2020 @ 09:18:29 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196511489
wel jammer dat het zo'n kut baantje is, kan je niet echt laten zien hoe goed je bent
  woensdag 2 december 2020 @ 09:21:59 #211
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196511531
Het is te hopen dat Hamilton in Abu Dhabi nog steeds positief getest wordt. Gun Russell wel twee races om het te laten zien
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_196511787
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:26 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat zeg ik. Mercedes had toen niet door dat die verlopen was. Het was de bedoeling dat Gutiérrez in de RP zou rijden.
Nee je zei dat hij van de FIA niet mocht rijden. Niet dat superlicentie was verlopen.
pi_196511841
Had niet verwacht dat Russel in de Mercedes zou komen.
Maar wel heel mooi. Het is natuurlijk afwachten wat hij in 1x in een weekend kan in een Mercedes.
Is wel duidelijk dat Russel gewoon een groot talent is en er veel uit kan halen.

Hopen dat hij kan verrassen met een overwinning. Mercedes is natuurlijk de grootste kanshebber al helemaal in die lay-out van Bahrein.
  woensdag 2 december 2020 @ 11:03:26 #215
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196513036
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 09:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nee je zei dat hij van de FIA niet mocht rijden. Niet dat superlicentie was verlopen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2020 18:01 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Stoffel Vandoorne. Gutiérrez was het ook, maar zijn superlicentie was verlopen, dus komt niet in aanmerking.
En omdat zijn licentie was verlopen mocht hij niet rijden van de FIA wat ik in de daaropvolgende post zei.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 2 december 2020 @ 11:04:35 #216
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196513053
Naaistreek voor Stoffeltje, reserverijder heeft dus werkelijk geen ene fuck betekenis meer.
pi_196513963
Russell in de Mercedes. Nice 8-)
  woensdag 2 december 2020 @ 12:13:39 #218
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196514149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef tja77 het volgende:
Naaistreek voor Stoffeltje, reserverijder heeft dus werkelijk geen ene fuck betekenis meer.
Zal hij er nog wat geld voor krijgen? Hij is nu reserve van de reserve.
pi_196518679
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 december 2020 @ 17:10:04 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196518688
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 2 december 2020 @ 17:13:04 #221
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196518733
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
zal Renault dan toch akkoord gaan met de engine freeze?
pi_196518785
Bij McLaren zit er nog wat oud zeer jegens Alonso zo te zien. Mijn hemel. Lijkt wel een rancuneuze ex-vriendin waar je maar niet vanaf komt. Hopelijk rijdt Alonso hun het snot voor de ogen komend seizoen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196519475
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
Bizar eigenlijk. Snap wel waarom, maar past toch niet bij het doel van de test..
  woensdag 2 december 2020 @ 18:08:21 #224
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196519561
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
8)7

Die kunnen ze dus ook wel afschaffen en gewoon een post-season test noemen, nu er ook oudgedienden aan mee mogen doen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  woensdag 2 december 2020 @ 18:10:35 #225
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_196519601
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

https://nl.motorsport.com(...)c_campaign=widget-22
Belachelijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_196520220

Gave soort minidocu van Red Bull achter de schermen in de pitbox. ^O^
pi_196523121
quote:
15s.gif Op woensdag 2 december 2020 17:09 schreef potjecreme het volgende:
Alonso mag toch gaan testen in Abu Dhabi met de Young Driver test.

De gepensioneerde opa's test zullen ze bedoelen?
  woensdag 2 december 2020 @ 22:40:21 #228
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_196524312
Wat een eensgezindheid ineens in dit topique. Chapeau _O_
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_196524764
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

De gepensioneerde opa's test zullen ze bedoelen?
Buemi en Kubica zijn ook al bevestigd voor die test

https://wtf1.com/post/you(...)-for-abu-dhabi-test/
pi_196526192
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef tja77 het volgende:
Naaistreek voor Stoffeltje, reserverijder heeft dus werkelijk geen ene fuck betekenis meer.
Weet niet of ie al voorbij gekomen is, maar Haas leverde zo te zien ook een politiek getinte naaistreek:

https://racingnews365.nl/(...)t-hard-uit-naar-team
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 3 december 2020 @ 10:37:44 #231
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196528320
Mick Schumacher gaat Max helemaal de moeder rijden *O*

https://www.nu.nl/formule(...)uitenom-inhalen.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 3 december 2020 @ 11:31:31 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196529226
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2020 10:37 schreef daNpy het volgende:
Mick Schumacher gaat Max helemaal de moeder rijden *O*

https://www.nu.nl/formule(...)uitenom-inhalen.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oftewel, dit gaat hem niet worden
  donderdag 3 december 2020 @ 12:11:07 #233
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196529884
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

Oftewel, dit gaat hem niet worden
Mwah, an sich heeft van Amersfoort natuurlijk wel een punt. Als hij in een goede auto komt (zoals Bottas) hoef je niet de beste coureur te zijn om te kunnen winnen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 3 december 2020 @ 12:13:56 #234
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196529923
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Mwah, an sich heeft van Amersfoort natuurlijk wel een punt. Als hij in een goede auto komt (zoals Bottas) hoef je niet de beste coureur te zijn om te kunnen winnen.
Wat heeft Bottas gewonnen dan?
  donderdag 3 december 2020 @ 12:25:42 #235
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196530110
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat heeft Bottas gewonnen dan?
Voorlopig staat ie op nr 2 en de andere 18 onder hem.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 3 december 2020 @ 12:37:07 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196530318
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Voorlopig staat ie op nr 2 en de andere 18 onder hem.
dat is geen winnen en dus veel te weinig gezien het materiaal waar hij al 4 jaar in rijdt
  donderdag 3 december 2020 @ 12:38:15 #237
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196530331
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is geen winnen en dus veel te weinig gezien het materiaal waar hij al 4 jaar in rijdt
Ik denk dat Bottas hét lichtende voorbeeld is van iemand die zijn prestaties aan de auto te danken heeft. En daar ging het in deze om imo ;)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 3 december 2020 @ 12:45:13 #238
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196530462
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik denk dat Bottas hét lichtende voorbeeld is van iemand die zijn prestaties aan de auto te danken heeft. En daar ging het in deze om imo ;)
Niet goed begrepen dan, niks tegen Mick hoor, die jongen heeft het al moeilijk genoeg maar als je het van je werklust moet hebben en dan hopen op een aardig stoeltje zie ik het niet echt gebeuren dat het aardige stoeltje komt, in de F1 werkt iedereen hard dus komt er iets meer bij kijken dan alleen dat.
  FOK!fotograaf vrijdag 4 december 2020 @ 09:53:03 #239
842 Zorro
Z
pi_196545372
Er komt weer geld vrij bij de autofabrikanten voor de F1 :P

https://www.ad.nl/auto/au(...)-formule-e~acbf4e4a/
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator vrijdag 4 december 2020 @ 10:27:49 #240
446930 crew  ESF1Gamer
pi_196545845
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:53 schreef Zorro het volgende:
Er komt weer geld vrij bij de autofabrikanten voor de F1 :P

https://www.ad.nl/auto/au(...)-formule-e~acbf4e4a/
Die conclusie zou ik niet zo snel trekken. Veel hangt af van het nieuwe motorregelement in de F1.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 4 december 2020 @ 10:44:38 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196546127
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 11:04 schreef tja77 het volgende:
Naaistreek voor Stoffeltje, reserverijder heeft dus werkelijk geen ene fuck betekenis meer.
Die kan er toch geen kut van.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 december 2020 @ 11:14:47 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196546531
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Die kan er toch geen kut van.
Hoe durft een rookie verslagen te worden door een tweevoudig wereldkampioen :(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_196546656
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hoe durft een rookie verslagen te worden door een tweevoudig wereldkampioen :(
Heeft 2 jaar gehad om zich te bewijzen. Verslagen worden door Alonso is geen schande natuurlijk, maar het gaat ook om de manier waarop. Daarnaast hebben ze bewust bij mclaren gekozen voor Norris en van buiten Sainz en Ricciardo. Dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar als ze informatie over Stoffel hebben.
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:28:34 #244
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196546741
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Die kan er toch geen kut van.
Wat een onzin. Imho beter dan een flink aantal van de huidige coureurs. Had alleen de pech het tegen Alonso op te moeten nemen in een bagger McLaren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
  vrijdag 4 december 2020 @ 11:59:05 #245
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196547254
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Imho beter dan een flink aantal van de huidige coureurs.
Noem er eens wat dan, want ik heb Stoffel niet echt bijzonder gevonden.
Dat hij in een kut auto zat hielp natuurlijk niet mee, maar beter dan een Grosjean/Magnussen (veldvulling) vind ik hem niet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 4 december 2020 @ 12:00:07 #246
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196547272
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:22 schreef opreis het volgende:

[..]

Heeft 2 jaar gehad om zich te bewijzen. Verslagen worden door Alonso is geen schande natuurlijk, maar het gaat ook om de manier waarop. Daarnaast hebben ze bewust bij mclaren gekozen voor Norris en van buiten Sainz en Ricciardo. Dat doen ze natuurlijk ook niet zomaar als ze informatie over Stoffel hebben.
Mja, dat hij in die knakenbak niks kon laten zien kan ik hem echt niet kwalijk nemen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:14:41 #247
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_196547506
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Noem er eens wat dan, want ik heb Stoffel niet echt bijzonder gevonden.
Dat hij in een kut auto zat hielp natuurlijk niet mee, maar beter dan een Grosjean/Magnussen (veldvulling) vind ik hem niet.
Ik dus wel :)

En ook beter dan een Latifi, Giovinazzi, Kvyat, Stroll. Misschien ook wel beter dan Albon.
En dan hebben we nog de reservecourreurs Fittipaldi en Aitken die komend weekend instappen, die ik minder dan Vandoorne vind.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_196547780
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 12:00 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Mja, dat hij in die knakenbak niks kon laten zien kan ik hem echt niet kwalijk nemen.
Knakenbak is altijd relatief natuurlijk. En Mclaren ziet veel meer dan "de fans". Als zij in hun data zien dat Stoffel vaak tienden laat liggen, en dat Button, Alonso, Sainz, Norris en Ricciardo dat minder vaak doen, ongeacht het materiaal/de situatie, dan is het jammer voor Stoffel zijn fans dat hij in een "knakenbak" rijdt. De keuze om niet met hem verder te gaan is dan evengoed gerechtvaardigd. Helemaal bij een team als Mclaren dat de luxe heeft om coureurs op kwaliteiten te selecteren in plaats van geld.
  vrijdag 4 december 2020 @ 12:55:19 #249
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_196548075
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2020 09:53 schreef Zorro het volgende:
Er komt weer geld vrij bij de autofabrikanten voor de F1 :P

https://www.ad.nl/auto/au(...)-formule-e~acbf4e4a/
http://autosport.nl/klass(...)oor-dakar-en-le-mans

Audi staakt aan het einde van het seizoen 2021 de deelname als fabrieksteam aan de Formule E. Daarentegen keert het merk terug in de lange-afstandsracerij met een nieuwe sportwagen voor het LMDh-reglement in IMSA en de FIA WEC, dat vermoedelijk vanaf 2023 van kracht wordt. Ook neemt Audi vanaf 2022 deel aan de Dakar-rally met een elektrisch aangedreven prototype.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 4 december 2020 @ 13:25:17 #250
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_196548511
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 11:28 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Wat een onzin. Imho beter dan een flink aantal van de huidige coureurs. Had alleen de pech het tegen Alonso op te moeten nemen in een bagger McLaren.
Het zal een aardige knul zijn maar heeft werkelijk niks laten zien waarom ie in de F1 thuis hoort. Rijdt precies zoals ie overkomt in interviews. Als een verlegen Belg.

Als je niet goed genoeg bent moet je een dikke portemonnee anders ben je klaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_196548639
in de f2 doen ze het rondje in 1.03 dus zal wel rond de 48 seconden liggen straks in de f1
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_196558239
Edit: oeps moest in livetopic
Flesje bier
pi_196580630
Mijn voorspelling voor vandaag.
1.Max
2.Bottas
3.Russel

En Leclerc in de grindbak.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196580645
Voorspelling vandaag:

1 Bottas
2 Max
3 Russell
4 Ricciardo
5 Perez
6 Leclerc
  zondag 6 december 2020 @ 15:28:30 #256
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196582189
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mijn voorspelling voor vandaag.
1.Max
2.Bottas
3.Russel

En Leclerc in de grindbak.
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 14:04 schreef Newone82 het volgende:
Voorspelling vandaag:

1 Bottas
2 Max
3 Russell
4 Ricciardo
5 Perez
6 Leclerc
En waarom zetten jullie dit in het algemene F1-topic ipv in het topic van de race? :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_196583462
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 15:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]


[..]

En waarom zetten jullie dit in het algemene F1-topic ipv in het topic van de race? :P
Weet ik zelf eigelijk ook niet.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196585269
Max had toch een vroege safety car nodig om te winnen?
  zondag 6 december 2020 @ 18:17:53 #259
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_196585277
Echt die perres waarom zo in eens naar binnen duiken :-(
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
pi_196585292
Hij rijdt m zelf de vangrail in koekwaus.
  zondag 6 december 2020 @ 18:18:14 #261
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_196585293
Die Olav doet net alsof Max vrijuit gaat :')
pi_196585299
Leclerc weer de boel omver rijden.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_196585338
Stuur kapot?
pi_196585415
Leclerc is het schuld
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 6 december 2020 @ 18:22:29 #265
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196585448
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Olav doet net alsof Max vrijuit gaat :')
Hij ging ook vrij uit, zelfs mijn blinde buurman kon dat nog zien. |:(
  zondag 6 december 2020 @ 18:23:28 #266
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_196585483
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:22 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Hij ging ook vrij uit, zelfs mijn blinde buurman kon dat nog zien. |:(
Remmen, ongeluk voorbij laten gaan en verder was ook een optie.
pi_196585484
Bottas echt slecht met starts
pi_196585593
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Olav doet net alsof Max vrijuit gaat :')
Max kon geen kant uit. Leclerc tikte peres aan
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  zondag 6 december 2020 @ 18:27:22 #269
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_196585634
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:26 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Max kon geen kant uit. Leclerc tikte peres aan
Sorry, ik wist niet dat verstappen met een wagen zonder remmen rijdt :')
pi_196585644
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:18 schreef RamboDirk het volgende:
Die Olav doet net alsof Max vrijuit gaat :')
Max deed dit keer niks fout.

Normaalgesproken issie dat wel vaak. Vandaag even niet.
pi_196585665
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat verstappen met een wagen zonder remmen rijdt :')
:')
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 6 december 2020 @ 18:29:49 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196585707
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Remmen, ongeluk voorbij laten gaan en verder was ook een optie.
Zeker, ik ben van mening dat hij na de eerste bocht sowieso aan de kant had moeten gaan tot iedereen er voorbij was, dan had je dit gedoe ook niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 6 december 2020 @ 18:31:17 #273
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_196585748
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker, ik ben van mening dat hij na de eerste bocht sowieso aan de kant had moeten gaan tot iedereen er voorbij was, dan had je dit gedoe ook niet.
Hi-la-ri-sch!

:')
  zondag 6 december 2020 @ 18:35:40 #274
192683 AMDB
Visionair.
pi_196585859
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:27 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Sorry, ik wist niet dat verstappen met een wagen zonder remmen rijdt :')
Remmen in een zandbak? Dat laatste stuk was geen asfalt... Had niks uitgehaald.
  zondag 6 december 2020 @ 18:41:12 #275
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_196586034
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:35 schreef AMDB het volgende:

[..]

Remmen in een zandbak? Dat laatste stuk was geen asfalt... Had niks uitgehaald.
Remmen op het asfalt, crashende LeClerc en Perez voorbij laten glijden, achterlangs kruisen en verder. Kost je 5-6 plaatsen maar je leeft nog.

Max koos voor het gas om voorlangs te kruisen maar Max had moeten weten dat dit niet kan bij bocht 4 ivm de grindbak. Hij moet het circuit kennen dat kun je hem aanrekenen.

Maar blijkbaar mag je geen kritische noot plaatsen over Max. Weet ook gelijk weer waarom ik dit forum gedeelte vermijdt :D
pi_196587254
Max had prima kunnen remmen.
  zondag 6 december 2020 @ 20:54:57 #277
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_196589662
Straf LEC: 3 gridplaatsen en 2 strafpunten. https://www.fia.com/documents/season/season-2020-1059
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 6 december 2020 @ 23:47:26 #278
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196591845
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Remmen, ongeluk voorbij laten gaan en verder was ook een optie.
Heb jij wel echt gekeken, of heb je het alleen op de radio geluisterd?

Dat ongeluk gebeurde vlak voor hem, dan heeft remmen geen zin meer want dan knal je er boven op. Max deed het enige verstandige uitwijken naar links. Helaas voor Max was hij niet de enige die naar links ging. En er lag behoorlijk wat zand op de uitloopstrook, waardoor daar niemand meer grip had. Hij kon Leclerc in 1e instantie nog ontwijken... maar moest daarvoor zo ver naar buiten dat hij op zoveel vuil kwam dat hij zijn auto niet meer kon besturen.

En Max had al geremd toen hij in de sandwich werd genomen, iets wat hij zelden doet... maar dit keer wel omdat hij 2e in het kampioenschap wilde worden. Iets wat hem zeker gelukt was als hij had kunnen doorrijden.
  zondag 6 december 2020 @ 23:49:29 #279
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196591860
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 18:29 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker, ik ben van mening dat hij na de eerste bocht sowieso aan de kant had moeten gaan tot iedereen er voorbij was, dan had je dit gedoe ook niet.
Hey niet sarcastisch worden he? >:)
  maandag 7 december 2020 @ 00:00:22 #280
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_196591924
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 18:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Remmen op het asfalt, crashende LeClerc en Perez voorbij laten glijden, achterlangs kruisen en verder. Kost je 5-6 plaatsen maar je leeft nog.

Max koos voor het gas om voorlangs te kruisen maar Max had moeten weten dat dit niet kan bij bocht 4 ivm de grindbak. Hij moet het circuit kennen dat kun je hem aanrekenen.

Maar blijkbaar mag je geen kritische noot plaatsen over Max. Weet ook gelijk weer waarom ik dit forum gedeelte vermijdt :D
Je mag best een kritische noot plaatsen over Max, dat doe ik ook wel eens... maar je moet niet te stellig zijn als je niet zeker weet waar je het over hebt.
Waarom denk jij anders dat er in de pitsstraat een limiet staat van zo'n 80 km per uur? Niet om de rijders te pesten, maar om ervoor te zorgen dat een wagen op tijd kan remmen als het dreigt iemand om ver te rijden. Kortom voor de veiligheid voor de monteurs, cameramensen en o.a. officials.
En ze reden niet in de pitsstraat maar met meer dan 200 km per uur. En denk jij dan dat Max binnen nog geen 3 seconden stil kan staan?
Dit zijn F1 wagens, geen Citroën, Ford of audi of zo, op een snelweg.
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 00:03:06 #281
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_196591942
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 23:47 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Heb jij wel echt gekeken, of heb je het alleen op de radio geluisterd?

Dat ongeluk gebeurde vlak voor hem, dan heeft remmen geen zin meer want dan knal je er boven op. Max deed het enige verstandige uitwijken naar links. Helaas voor Max was hij niet de enige die naar links ging. En er lag behoorlijk wat zand op de uitloopstrook, waardoor daar niemand meer grip had. Hij kon Leclerc in 1e instantie nog ontwijken... maar moest daarvoor zo ver naar buiten dat hij op zoveel vuil kwam dat hij zijn auto niet meer kon besturen.

En Max had al geremd toen hij in de sandwich werd genomen, iets wat hij zelden doet... maar dit keer wel omdat hij 2e in het kampioenschap wilde worden. Iets wat hem zeker gelukt was als hij had kunnen doorrijden.
Hij kwam op dat grind af alsof het asfalt was zei ik in het vorige deel al.

Links was er een groot stuk asfalt waar die naar uit had kunnen wijken, dus het was niet zo dat hij “niks” had kunnen doen, zoals die over de radio zei.

Denk dat hij ervan geleerd heeft, sowieso hebben ze het er achter de schermen bij RBR over gehad.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_196592708
*O* RACEWEEK *O*
pi_196593331
Waarschijnlijk wilde hij er omheen en door. Verder afremmen is achteraan sluiten.
.
pi_196593641
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 19:19 schreef bianconeri het volgende:
Max had prima kunnen remmen.
Hij remde juist al wat af, om niet in botsing te komen.
Wellicht is het handig om de race daadwerkelijk te K I J K E N, alvorens met popiejopie onzinnigheid aan te komen...
Oh wacht, het ging je om de troll en niet om enige vorm van zinnigheid? Oke, duidelijk.

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 07:34:27 #285
446930 crew  ESF1Gamer
pi_196593668
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2020 20:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Straf LEC: 3 gridplaatsen en 2 strafpunten. https://www.fia.com/documents/season/season-2020-1059
Meer dan terecht. In een gat duiken die er totaal niet was
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 7 december 2020 @ 07:39:27 #286
446930 crew  ESF1Gamer
pi_196593695
RACEWEEK *O*
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_196593954
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Hij remde juist al wat af, om niet in botsing te komen.
Wellicht is het handig om de race daadwerkelijk te K I J K E N, alvorens met popiejopie onzinnigheid aan te komen...
Oh wacht, het ging je om de troll en niet om enige vorm van zinnigheid? Oke, duidelijk.

:')
Heb je zelf wel gekeken? Max geeft gas op de Pirelli reclame en wordt vervolgens compleet verrast door de aanwezigheid van een grindbak. Als een ander zo knullig in de muur was gereden dan had iedereen hier zich kapot gelachen. Stel je voor dat Max Verstappen zelf ergens schuld aan heeft. Dat wil er maar niet in bij sommigen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196593975
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je zelf wel gekeken? Max geeft vol gas op de Pirelli reclame en wordt vervolgens compleet verrast door de aanwezigheid van een grindbak. Als een ander zo knullig in de muur was gereden dan had iedereen hier zich kapot gelachen. Stel je voor dat Max Verstappen zelf ergens schuld aan heeft. Dat wil er maar niet in bij sommigen.
WTF? Ik zie het nu pas echt goed.

Waarom de hell zegen jij en Chevy dat hij vol gas geeft op de Pirelli reclame?
pi_196594007
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:22 schreef babylon het volgende:

[..]

WTF? Ik zie het nu pas echt goed.

Waarom de hell zegen jij en Chevy dat hij vol gas geeft op de Pirelli reclame?
Uhh, dat kun je horen? Als je je Max Verstappen oorwarmers afdoet. Wel mooi dat je toegeeft de crash nu pas voor het eerst goed bekeken te hebben. Dat verklaart het een en ander.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196594018
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Uhh, dat kun je horen? Als je je Max Verstappen oorwarmers afdoet.
Heb jij ooit in een auto gezeten?

100% duidelijk dat hij daar van het gas afgaat _O-
pi_196594023
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 08:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel mooi dat je toegeeft de crash nu pas voor het eerst goed bekeken te hebben. Dat verklaart het een en ander.
Zeg eens? Wat verklaart dat? Wat heb ik gezegd dat ik niet heb kunnen zeggen zonder de crash in detail te zien?

Ik heb namelijk alleen gezegd dat Chevy niet de gedachten van Max kan lezen.
  maandag 7 december 2020 @ 08:30:57 #292
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196594032
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2020 08:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Heb je zelf wel gekeken? Max geeft gas op de Pirelli reclame en wordt vervolgens compleet verrast door de aanwezigheid van een grindbak. Als een ander zo knullig in de muur was gereden dan had iedereen hier zich kapot gelachen. Stel je voor dat Max Verstappen zelf ergens schuld aan heeft. Dat wil er maar niet in bij sommigen.
Wat een onzin weer :D
pi_196594052
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:28 schreef babylon het volgende:

[..]

Heb jij ooit in een auto gezeten?

100% duidelijk dat hij daar van het gas afgaat _O-
Nee ik heb nog nooit in een auto gezeten, nou goed? Jij bent een soort Donald Trump die met een plaat voor zijn kop precies het tegenovergestelde beweert van wat er op de beelden te zien is. Van mij mag je hoor, maar weet wel dat ik je toekomstige bijdragen aan dit subforum niet langer serieus zal nemen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196594064
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 08:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nee ik heb nog nooit in een auto gezeten, nou goed? Jij bent een soort Donald Trump die met een plaat voor zijn kop precies het tegenovergestelde beweert van wat er op de beelden te zien is. Van mij mag je hoor, maar weet wel dat ik je toekomstige bijdragen aan dit subforum niet langer serieus zal nemen.
Wat er op de beelden te horen* is :*
  maandag 7 december 2020 @ 08:38:14 #295
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_196594091
Wat wordt er weer een hoop domme poep uitgekraamt op de vroege maandagochtend.
pi_196594134
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2020 07:30 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Hij remde juist al wat af, om niet in botsing te komen.
Wellicht is het handig om de race daadwerkelijk te K I J K E N, alvorens met popiejopie onzinnigheid aan te komen...
Oh wacht, het ging je om de troll en niet om enige vorm van zinnigheid? Oke, duidelijk.

:')
Misschien moet je eerst ZELF eens kijken voor je met je onzinnigheid komt.
Hij remde ver voor de bocht al erg. Maar praktisch niet op dat bewuste moment.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 december 2020 @ 09:33:54 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_196594700
Kan dit gedoe niet gewoon in het correcte topic
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 december 2020 @ 09:41:30 #300
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196594784
Wie is er nou de moderator _O-
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196594790
Toto: Russel gaat Bottas niet vervangen volgend seizoen. Nee, Hamilton zou maar een concurrentie kunnen krijgen zoals hij ooit van Rosberg kreeg. MB maakt het hele F1 stuk.

https://www.gpblog.com/nl(...)nario-voor-2021.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')