Oh dat is ook drie weken achter elkaar inderdaadquote:Op dinsdag 10 november 2020 11:47 schreef needakill het volgende:
[..]
Vind Australie - Bahrein - China onlogischer
Good shot!quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:43 schreef Rianne84 het volgende:
4e race, ik stel voor Maleisi of Portugal.
Helaas wel.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:23 schreef heywoodu het volgende:
GPUpdate is nu helemaal gentegreerd in de gigantisch schreeuwerige en onoverzichtelijke site van Motorsport.com?![]()
Canada buiten de zomer kan niet, Austin in de zomer ook niet. En vergis je niet in de reisafstanden; Londen-Montreal is maar een klein stukje verder dan Montreal-Austin. Brazili is al jaren de race na Mexico, dus die snap ik niet?quote:Op dinsdag 10 november 2020 11:42 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
De kalender is al jaren zwaar onlogisch. Dit jaar ook. 2x Itali, dan Rusland en Duitsland. Om vervolgens naar Portugal te gaan en dan weer terug naar Itali. Wat was er mis mee om 3x Itali achter elkaar te doen? Of na de GP van Duitsland?
Normaal gesproken gaan 'we' naar Canada, om daarna weer Europa aan te doen, dan naar Amerika, dan weer van alles om vervolgens nog weer naar Brazili te gaan.
Als de F1 echt een beetje co2-neutraal wil worden, begin dan met een logische kalender.
Ik gun F1 tokkies helemaal niets.quote:Op dinsdag 10 november 2020 10:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Feest vieren op straat!
Dure auto's huren, kruispunten bezetten, te hard rijden, stoplichten negeren etc!
En als ze dan klagen, zal @:Hamzoef ze wel uitleggen "Gun die mensen hun feestje".
Snap ik, ik heb het ook niet op Hamilton.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:14 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik gun F1 tokkies helemaal niets.![]()
Is niet voor het eerst dat er maar een week tussen Baku en Canada zit, dus dat zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 10 november 2020 18:35 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Vind vooral 6 juni Azerbeidzjan (ik neem aan alleen als alles een beetje bekoeld is daar) en 13 juni Canada tricky vooral? Logistiek een uitdaging maar ook lekker ook voor de jetlag voor de rijders.
Edit: 6 juni Azerbeidzjan staat in de kalender in het fp artikel, hier niet. Ik neem eigenlijk aan dat hij hier wel juist is en Azerbeidzjan volgend jaar niet op de kalender staat?
Edit 2: nu.nl meldt de race in Baku ook voor 4-6 juni.
Tegen die tijd is Lewis toch al lang weer kampioen, dus die races doen er dan niet echt meer toe. Dus prima plekje op de kalenderquote:Op dinsdag 10 november 2020 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n zielloos einde blijft toch jammer. Ik verwacht niet dat het ooit gaat veranderen, maar hoop doet leven enzo.
Heeft dacht ik meer te maken met andere festiviteiten rond die periode.quote:Op dinsdag 10 november 2020 16:45 schreef Sjoerd102 het volgende:
Monaco zit je met het op en afbouwen van het circuit. Willen het daarom perse in mei
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef beantherio het volgende:
Interlagos blijft op de kalender tot tenminste 2025.![]()
ja dat is goed nieuwsquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef beantherio het volgende:
Interlagos moet gewoon de laatste zijn en Melbourne de eerste. Altijd.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo'n zielloos einde blijft toch jammer. Ik verwacht niet dat het ooit gaat veranderen, maar hoop doet leven enzo.
Adelaide zou de laatste moeten zijnquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Interlagos moet gewoon de laatste zijn en Melbourne de eerste. Altijd.
Dat zouden ze vast moeten leggen in de statuten der Formule 1.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef beantherio het volgende:
En Jacarepagua de eerste..quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Adelaide zou de laatste moeten zijn
dwars door het olympische zwembadquote:
Interlagos de eerst, daarna Argentini en Imola als 3equote:Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit jaar komt vooral door Covid-19. Imola was pas veel later geregeld dan Monza en Mugello.
En wat Canada betreft, het is al jaren een wens van Liberty om een tweede race in de VS te hebben die ze kunnen pairen met Canada. Helaas is die er nog niet. En Austin in juni is niet echt een optie vanwege de veel hogere temperaturen (tegen de 40) in die tijd.
Joh, ik snap best dat bepaalde races soms niet kunnen, en dat andere vanwege commercie op een bepaalde datum moet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Canada buiten de zomer kan niet, Austin in de zomer ook niet. En vergis je niet in de reisafstanden; Londen-Montreal is maar een klein stukje verder dan Montreal-Austin. Brazili is al jaren de race na Mexico, dus die snap ik niet?
Beste nieuws van de weekquote:Op vrijdag 13 november 2020 11:51 schreef beantherio het volgende:
Vaak genoeg gaan ze niet van land naar land maar ook tussendoor terug de fabriek of monaco, of er komt gewoon een nieuwe container met onderdelen pas bij de 2de race aan.quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
[..]
Joh, ik snap best dat bepaalde races soms niet kunnen, en dat andere vanwege commercie op een bepaalde datum moet gebeuren.
Simpele feit is gewoon, 2 races op hetzelfde continent kan je beter twee opeenvolgende weekenden rijden dan dat je er twee afzonderlijke weekenden van maakt. Zeker vroeger, toen we nog China, Japan, Maleisi en Singapore hadden. Toen gingen we we wel drie keer op en neer.
JUIST!! Bring the Formula 1 back to Adeladequote:Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Indie goede jaren '80 was dat Jacarepagua. Dat was een geweldig circuit, maar is helaas afgebroken ivm de Olympische spelen in 2016. Het nieuwe circuit in Rio lijkt me totaal overbodig nu Interlagos er al is en vrijwel altijd voor spektakel zorgt.quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:47 schreef Fer het volgende:
[..]
Interlagos de eerst, daarna Argentini en Imola als 3e
Ik begrijp niet waarom er niet meer werk gemaakt wordt van Long Beach. Dat was een fantastische race, prachte scenery en het ligt er gewoon al. Het zit hem puur in geld. Long Beach heeft de F1 niet per se nodig, want heeft al de Indycars en de Formule E. Maar volgens mij als men echt wil dan is het best te regelen en hebben we een fraaie klassieker terug.quote:Op dinsdag 10 november 2020 12:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dit jaar komt vooral door Covid-19. Imola was pas veel later geregeld dan Monza en Mugello.
En wat Canada betreft, het is al jaren een wens van Liberty om een tweede race in de VS te hebben die ze kunnen pairen met Canada. Helaas is die er nog niet. En Austin in juni is niet echt een optie vanwege de veel hogere temperaturen (tegen de 40) in die tijd.
Lobg Beach wil niet. Ze vinden de F1 te duur en houden het wel hij de IndyCars.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom er niet meer werk gemaakt wordt van Long Beach. Dat was een fantastische race, prachte scenery en het ligt er gewoon al. Het zit hem puur in geld. Long Beach heeft de F1 niet per se nodig, want heeft al de Indycars en de Formule E. Maar volgens mij als men echt wil dan is het best te regelen en hebben we een fraaie klassieker terug.
was lang voor die spelen al niets meer, zoals alles in Rio naar de klote gaatquote:Op woensdag 18 november 2020 09:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Indie goede jaren '80 was dat Jacarepagua. Dat was een geweldig circuit, maar is helaas afgebroken ivm de Olympische spelen in 2016. Het nieuwe circuit in Rio lijkt me totaal overbodig nu Interlagos er al is en vrijwel altijd voor spektakel zorgt.
Ja, dat bedoelde ik. Wat als het niet te duur zou zijn?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Lobg Beach wil niet. Ze vinden de F1 te duur en houden het wel hij de IndyCars.
quote:Op vrijdag 13 november 2020 13:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
#ouwelullenbrigadequote:
nou ja nieuw, wel een milfquote:Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verklapt Max Verstappen met deze reactie zijn nieuwe vlam? - http://www.1limburg.nl/l/105190 #1Limburg
Haar woorden zijn lyrics van een liedje, zijn woorden zijn gewoon een quote. Grapje maken met een kennis en meteen komt de machine op gangquote:Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
Verklapt Max Verstappen met deze reactie zijn nieuwe vlam? - http://www.1limburg.nl/l/105190 #1Limburg
Aanrader!quote:Op zondag 15 november 2020 14:30 schreef Kickinalfa het volgende:
https://tweakers.net/vide(...)bij-ziggo-sport.html
Best grappig om te zien
F1 / F1 Shownieuws!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
quote:"If you have a car that is going a second a lap quicker than the other cars, in theory all he has to beat is his team-mate [Valtteri] Bottas – who seems to be comfortable and happy playing second fiddle.
https://www.express.co.uk(...)van-Mercedes-F1-newsquote:"I wouldn't have felt as good about my career in snooker if I had been playing on a table where the pockets I was using were bigger than my opponent's.
"At least in snooker everyone has the same equipment and it is totally a level playing field. I don't choose my opponents or the table.
Moeder of niet. Een lekker wijf is het.quote:
Er gaan wat geruchten dat meneer chase naar de 24 wil en wat roterende locaties.quote:Op dinsdag 10 november 2020 13:28 schreef Kickinalfa het volgende:
Beetje mixed feelings.
Tof dat er 23 races zijn, maar ook wel een groot deel zaad circuits.
milf dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
Roses are redquote:Op maandag 23 november 2020 10:48 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
Mercedes 1-2
First![]()
Edit: ownee tig fokkers gingen mij een halfjaar geleden voor![]()
Wat voor soort vragen komen er langs, beetje interessante? Heb je ze zelf nog wat gevraagd?quote:Op maandag 23 november 2020 11:44 schreef ETA het volgende:
Altijd gezellig, paar weken geleden een Zoom call met Vettel en Leclerc, circa 1,5 uur voor de start van Emilia Romagna Grand Prix. Mooi dat ze dan even de tijd nemen hiervoor.
[ afbeelding ]
Een mix van standaard fan vragen, maar daar krijg je vaak wel een geijkt antwoord op. Had de dag ervoor wel een leuke sessie met Gio, die kon ik wat vragen over zijn helm van het weekend, daar kon hij met plezier over vertellen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 03:21 schreef Libris het volgende:
[..]
Wat voor soort vragen komen er langs, beetje interessante? Heb je ze zelf nog wat gevraagd?
Cool in ieder geval.
Nice, ziet er goed uit.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.
(blooper op 1:38 (lol))
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?quote:Op woensdag 25 november 2020 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik presenteer jullie hierbij een ronde (van ondergetekende) op Bahrein.
(blooper op 1:38 (lol))
Om te beginnen Assetto Corsa, de ultimate edition is nu in aanbieding voor wel 7,88 in de Steam sale.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
Stuurwiel vermoedde ik al. Ik heb momenteel alleen geen geschikte PC voor Asetto Corsa als ik de graphics zo bekijk. En kan je het ook op een laptop laten draaien die je aansluit op de TV bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 26 november 2020 16:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Om te beginnen Assetto Corsa, de ultimate edition is nu in aanbieding voor wel 7,88 in de Steam sale.
Verder is een stuurwiel zeker aan te raden.
Dat zou ik je echt niet kunnen vertellen. Die system specs staan in de winkel pagina op Steam:quote:Op donderdag 26 november 2020 16:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stuurwiel vermoedde ik al. Ik heb momenteel alleen geen geschikte PC voor Asetto Corsa als ik de graphics zo bekijk. En kan je het ook op een laptop laten draaien die je aansluit op de TV bijvoorbeeld?
Heb zelf een semi-game PC en een stuurtje. Normale PC met een redelijke videokaart dus, GTX 1050. Is al lang weer gedateerd trouwens. Stuur kan je voor 200-300 kopen.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gave game, ik heb er wel eens naar gekeken. Wat ben je nodig om dat allemaal een beetje gestart te krijgen? En wat kost dat?
Een goed ingereden tweedehandsje is vaak beter dan een nieuwe waar de kinderziektes nog uit moetenquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Moeder of niet. Een lekker wijf is het.
'Liever 1 slet die weet wat ze doet dan 72 maagden die alles nog moeten leren'quote:Op vrijdag 27 november 2020 06:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Een goed ingereden tweedehandsje is vaak beter dan een nieuwe waar de kinderziektes nog uit moeten
Worden ze niet door nog meer teams ingehaald.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ferrari now supporting an engine freeze
Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
Ze hebben, denk ik, de hoop opgegeven om Mercedes te kunnen bijbenen met de huidige motorenformule en zetten in op een vervroegde introductie van nieuwe motoren. Dat is namelijk een voorwaarde om akkoord te gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:45 schreef beantherio het volgende:
Ferrari now supporting an engine freeze
Bijzonder. Ik snap niet helemaal wat het belang van Ferrari is bij het (alsnog) akkoord gaan met dit voorstel.
Dat zou het heel goed kunnen zijn. En ook Ferrari snapt natuurlijk dat dit op de lange termijn ook gewoon beter is.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ze hebben, denk ik, de hoop opgegeven om Mercedes te kunnen bijbenen met de huidige motorenformule en zetten in op een vervroegde introductie van nieuwe motoren. Dat is namelijk een voorwaarde om akkoord te gaan.
Hoe zie jij het voor je dan?quote:Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.quote:
gewoon nog een paar rondjes extra de volgende keer?quote:Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
En dat allemaal vanwege het gehuil van het huilteam RBR.
Zou toch belachelijk zijn want er is geen enkele reden voor.
Laat de FIA eerst maar eens iets doen aan het belachelijke achter de SC finishen. Wat een schande is dat zeg.
Zoveel sensors en tech op de auto, en dan niet doorhebben dat je rookt als een stoomtrein?? Zat er al meerdere bochten aan te komen dat die wagen stuk zou gaan. Niet de eerste keer dat iemand vrolijk doorgaat met een wagen waarvan we thuis op de bank zien datttie zo druk gaat... Die hele wagen had nooit brandend op die plek terecht moeten komen. Ze regelen maar met al die sensoren en beelden, dat ze zo'n zwaar rokende zich zelf in de vernieling rijdende auto op de eerste beste veilige plek parkeren ipv doorrijden totdat hij met vlammen op een gevaarlijke plek staat....quote:Op zondag 29 november 2020 19:03 schreef bianconeri het volgende:
In de NASCAR finishen ze bijvoorbeeld nooit onder geel, dan rijden ze altijd nog zeker 2 ronden op racesnelheid, ook als het qua aantal ronden al klaar is.quote:
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.quote:Op zondag 29 november 2020 20:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In de NASCAR finishen ze bijvoorbeeld nooit onder geel, dan rijden ze altijd nog zeker 2 ronden op racesnelheid, ook als het qua aantal ronden al klaar is.
Maar in de F1 zit je dan met de benzine natuurlijk.
Is ook waar, zou mooi zijn als ze zoiets gaan invoeren, dit ging echt als een nachtkaars uit zo.quote:Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
quote:
2 ronden na einde SC zoals bij Nascar idd gedaan wordt.quote:Op zondag 29 november 2020 19:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.
oh nee, kut, brandstof.
Nou ja je krijgt op den duur natuurlijk wel problemen.quote:Op zondag 29 november 2020 20:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap dat probleem met de benzine niet zo. Zeg gewoon dat de teams 10 ronden (of wat dan ook) meer moeten kunnen rijden dan de geplande afstand. Probleem opgelost.
Plus stel dat de wagen dan nog niet veilig opgeruimd is?quote:Op maandag 30 november 2020 07:05 schreef babylon het volgende:
Wat een enorm verschil had het gemaakt als ze nog twee rondes extra hadden gereden...
Ze kunnen de fuelflow regelen, dus dat is aan de teams om dat op te lossen. Als ze de laatste ronde stil vallen dan is dat het risico van het vak en hebben de hele race te lang op hogere fuelflow gereden.quote:Op zondag 29 november 2020 19:50 schreef shiz het volgende:
[..]
Nou... een ronde-freeze. Dat de lapcount gelijk blijft tot de SC wordt opgeheven.
oh nee, kut, brandstof.
En die van Pietro?quote:Op maandag 30 november 2020 20:39 schreef Fer het volgende:
Pietro Fittipaldi gaat Grosjean vervangen, zijn cv is niet erg indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |