Mwaoh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
SGP, Fvd en PVV, is toch circa 20% van de bevolking.
Rood Magapetje?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:49 schreef Ardava het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Jack Posobiec is een aanrader om te volgen op twitter qua PA. Hij is daar de hele dag/avond/nacht.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:49 schreef Ardava het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Nee dat is absoluut geen aanrader, tenzij je pizzagate-aanhanger bent.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:53 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Jack Posobiec is een aanrader om te volgen op twitter qua PA. Hij is daar de hele dag/avond/nacht.
Hier prosecco, wodka, chips, redbull, snoep, pepernoten en chocolade.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Snacks hier btw: gevuld ei en geroosterd brood met tonijnsalade.
Pizzagate-aanhanger ben ik niet.quote:
Ik heb ook nog chips hoor, speciaal chipie. En worst qua van die bakjes van de Appie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:56 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Hier prosecco, wodka, chips, redbull, snoep, pepernoten en chocolade.
De blik van die oude man, echt geweldigquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:58 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Sommige mensen worden wel heel enthousiast van Trump wegstemmen.
Niets van wat hij zegt kan aangenomen worden zonder verificatie van een derde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:57 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Pizzagate-aanhanger ben ik niet.
Maar hij is wel goed met analyses qua opkomst in county's en dat vind ik wel handig om te weten.
Dan heb ik met iedereen in de politiek en persquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niets van wat hij zegt kan aangenomen worden zonder verificatie van een derde.
Maar blijkbaar niet met conspiracy-lui. Ok.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:00 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Dan heb ik met iedereen in de politiek en pers
Die oude man.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:58 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]
Sommige mensen worden wel heel enthousiast van Trump wegstemmen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:01 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar blijkbaar niet met conspiracy-lui. Ok.
Wat ziet hij bleek, waar is de spray-tan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:05 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
De blik in de ogen, het gezicht...
Nootjes (amandel, macadamia en cashew, uiteraard geen walnoot-achtige; gadverdamme), een versgebakken brood met wat roomboter, een maaltijdsalade (die met garnalen van de AH, helaas nu zonder maanzaad), vegetarische kipkluifjes (verwachtingen zijn laag), beetje fruit (kaki en kiwi), popcorn (gezouten natuurlijk), twee ijscappuchino's voor het geval het lang spannend blijft, spa rood ter verfrissing, een glaasje Glenkinchie 12 voor de smaak en een krat Heineken voor het geval dat het echt mis gaatquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Snacks hier btw: gevuld ei en geroosterd brood met tonijnsalade.
Het is dat er enkele mensen staan met een mondkapje anders zou ik denken dat dit 2016 was.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:05 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Vermoeid. Maar ook wel logisch na zoveel rally's.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:05 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Bevalt dat zo'n werkloos leven?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nootjes (amandel, macadamia en cashew, uiteraard geen walnoot-achtige; gadverdamme), een versgebakken brood met wat roomboter, een maaltijdsalade (die met garnalen van de AH, helaas nu zonder maanzaad), vegetarische kipkluifjes (verwachtingen zijn laag), beetje fruit (kaki en kiwi), popcorn (gezouten natuurlijk), twee ijscappuchino's voor het geval het lang spannend blijft, spa rood ter verfrissing, een glaasje Glenkinchie 12 voor de smaak en een krat Heineken voor het geval dat het echt mis gaat
Oh, en een grammetje Northern Light.
De aanwezige apparatuur blijft bescheiden: laptop, TV en telefoon. Bij Nederlandse verkiezingen pak ik er nog wel eens een extra schermpje bij.
Mooi man, verkiezingsnacht
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nootjes (amandel, macadamia en cashew, uiteraard geen walnoot-achtige; gadverdamme), een versgebakken brood met wat roomboter, een maaltijdsalade (die met garnalen van de AH, helaas nu zonder maanzaad), vegetarische kipkluifjes (verwachtingen zijn laag), beetje fruit (kaki en kiwi), popcorn (gezouten natuurlijk), twee ijscappuchino's voor het geval het lang spannend blijft, spa rood ter verfrissing, een glaasje Glenkinchie 12 voor de smaak en een krat Heineken voor het geval dat het echt mis gaat
Oh, en een grammetje Northern Light.
De aanwezige apparatuur blijft bescheiden: laptop, TV en telefoon. Bij Nederlandse verkiezingen pak ik er nog wel eens een extra schermpje bij.
Mooi man, verkiezingsnacht
Wel een belangrijke reden om te hopen dat Biden wint is dat je daardoor minder op die schermen gaat kijken in de toekomst.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
Heb wel 4 schermen ook, 5 eventueel, besefte ik uurtje geleden: telefoon, laptop, PC, tv en evt. tablet. Gekkigheid.
Laatste weken alleen telefoon en in weekend even PC en op FOK!, druk, geen puf voor FOK! daarom. Nu 3 dagen vrij. Maar had eigenlijk ook donderdag vrij moeten nemen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wel een belangrijke reden om te hopen dat Biden wint is dat je daardoor minder op die schermen gaat kijken in de toekomst.
Ben net twee dagen grieperig geweest, maar ga morgen weer aan het werk. Had dat ziek zijn beter anders kunnen plannen. Dan was ik vannacht wel blijven kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:20 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Laatste weken alleen telefoon en in weekend even PC en op FOK!, druk, geen puf voor FOK! daarom. Nu 3 dagen vrij. Maar had eigenlijk ook donderdag vrij moeten nemen eigenlijk.
Ja, wordt een lange zit net als in 2000, denk ik.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben net twee dagen grieperig geweest, maar ga morgen weer aan het werk. Had dat ziek zijn beter anders kunnen plannen. Dan was ik vannacht wel blijven kijken.
Nou eigenlijk nietquote:
Corona?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben net twee dagen grieperig geweest, maar ga morgen weer aan het werk. Had dat ziek zijn beter anders kunnen plannen. Dan was ik vannacht wel blijven kijken.
Jij zinspeelt een beetje op dat jaren 60-70 adagium dat iedereen die links is wrs werkloos is?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:17 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Nou als je het zo kunt invullen, lekker man!
Vrees ook dat het na vannacht nog niet is beslist. Maar goed, dan kan het alsnog aardig zijn om te volgen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, wordt een lange zit net als in 2000, denk ik.
Neuh, gewoon een griepje.quote:
Nee hoor, complimenteer alleen een mooi boodschappenlijstje!quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zinspeelt een beetje op dat jaren 60-70 adagium dat iedereen die links is wrs werkloos is?
Lol, ja toen was ik 38, maar zat nog net niet op FOK!, op een ander forum. Daar zeiden ze, je moet niet naar FOK! gaan, want dat is een jongerenforum. Uiteindelijk in juli 2001 toch wel gaan kijken. En ja, de rest is geschiedenis.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vrees ook dat het na vannacht nog niet is beslist. Maar goed, dan kan het alsnog aardig zijn om te volgen.
2000 zat ik nog op de middelbare school, dus dat werd hem niet.
Nou ik blijf er in ieder geval niet voor op, dus uitslag kan ik je nu al vertellen. Biden gaat dit natuurlijk op z'n sloffen winnen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou eigenlijk nietik had erg graag gewild dat de zaak gewoon open was moet ik zeggen.
Morgen in plaats daarvan maar wel als vrijwilliger aan de slag bij een sportclub hier. Da's pas om 10:00, en ik kan wel tegen een kort nachtje
Maar eh, welkom zou ik zeggen! Ik lees hier alles mee, maar heb je geloof ik niet eerder voorbij zien komen. Veel nieuwe trouwens in dit topic vandaagde meeste dumpen even een pro-Trump postje en dan zijn ze weer weg, hehe
Nee, okee, mensen kunnen gewoon snipperdagen aanvragen hè. Heb ik ook gedaan. Had eigenlijk donderdag ook moeten aanvragen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:27 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Nee hoor, complimenteer alleen een mooi boodschappenlijstje!
Mensen kunnen ook in de horeca zittenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, okee, mensen kunnen gewoon snipperdagen aanvragen hè. Heb ik ook gedaan. Had eigenlijk donderdag ook moeten aanvragen.
Grappig, in 2000 kwam ik op Fok, en ik ben nu 38.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ja toen was ik 38, maar zat nog net niet op FOK!, op een ander forum. Daar zeiden ze, je moet niet naar FOK! gaan, want dat is een jongerenforum. Uiteindelijk in juli 2001 toch wel gaan kijken. En ja, de rest is geschiedenis.
Gebruikelijk commentaartje hier heel lang geweest, je bent links, je zult wel een werkloze zijn.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mensen kunnen ook in de horeca zitten
(ik zie het probleem met zijn post niet zo)
En jij bent de eerste FOK!ker waar ik op reageerde toen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Grappig, in 2000 kwam ik op Fok, en ik ben nu 38.
[img]https://thumbs.gfycat.com/ConcreteSeparateArabianoryx-size_restricted.gif[/[img]
Werk je in de psychiatrie?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef DonDruiper het volgende:
Heb nachtdienst vannacht. Lekker op kantoor kijken, wat bammetjes mee, soepje, liters koffie, pakje peuken, ja toch.
Speciaal geregistreerd om die belhamel terecht te wijzen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En jij bent de eerste FOK!ker waar ik op reageerde toen..
Ja, je was nog wel heel jong toen dus hè.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Speciaal geregistreerd om die belhamel terecht te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |