https://www.bakkerijwereld.com/content/bw-oven-home-editionquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:51 schreef Stienn het volgende:
Misschien zit ik hier helemaal verkeerd maar ik ben opzoek naar een vrijstaande oven voor in mijn kleine keuken echter als ik op internet zoek krijg ik alleen maar onbekende merken. Heeft hier iemand tips voor een kleine vrijstaande oven?
Weet jij mss welk boek goed is om meer te leren over het waarom van het bakken? Dus wat bepaalde verhoudingen van bloem en boter opleveren of wat boter überhaupt voor functie heeft in baksels etc.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Dit zag ik vandaag https://www.lekkerensimpel.com/oliebollencake/
Ik maak er liever brood van, alhoewel dit ook leuk is en ben benieuwd naar de smaak
Nee dat weet ik nietquote:Op maandag 18 januari 2021 23:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Weet jij mss welk boek goed is om meer te leren over het waarom van het bakken? Dus wat bepaalde verhoudingen van bloem en boter opleveren of wat boter überhaupt voor functie heeft in baksels etc.
Oh, die zijn goed gelukt! Met een voetje, zou Janny jubelenquote:Op donderdag 28 januari 2021 20:11 schreef Vicky het volgende:
Mijn dochter maakte vandaag frambozen macarons
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En ze waren gruwelijk lekkerquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:12 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Oh, die zijn goed gelukt! Met een voetje, zou Janny jubelen
Yup! Heel leuk want dan zie je ze al opbollen en hun uiteindelijke maat krijgen.quote:Op zondag 31 januari 2021 16:13 schreef Sjeen het volgende:
Leuk! Moest je ze ook koken voordat je ging bakken?
Ik maakte speltbolletjes vanmorgen, zag er niet uit maar ze smaakten heel prima
Lijkt me ook veel lekkerderquote:Op donderdag 28 januari 2021 21:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
En ze waren gruwelijk lekker
Ipv botercreme heeft ze monchou gebruikt
Mja heb t wel vaker gezien hoor. Macarons met Foie gras.quote:Op maandag 1 februari 2021 06:36 schreef AnneX het volgende:
Oh lekker TP! Goeie grote stukken ook! 🤪
@:Frantic: lijkt mij een vreemde combi? Zoet met hartig vlees?
Heb ze ook uitgedeeld. Dan ga ik niet aan lullige kleine stukjes doen hoor. Als ze een kleiner stukje willen snijden ze hem zelf maar in stukkenquote:Op maandag 1 februari 2021 06:36 schreef AnneX het volgende:
Oh lekker TP! Goeie grote stukken ook! 🤪
@:Frantic: lijkt mij een vreemde combi? Zoet met hartig vlees?
🤪 verstandig!quote:Op maandag 1 februari 2021 07:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb ze ook uitgedeeld. Dan ga ik niet aan lullige kleine stukjes doen hoor. Als ze een kleiner stukje willen snijden ze hem zelf maar in stukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No corona...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
Lag het aan de koekjes of heb je corona
Jammer! zien er wel lekker uit
ja daar zit ik met Amerikaanse recepten ook altijd mee te stoeien.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
No corona...
En een stom amerikaans recept, waar je alsnog een aantal dingen moet omrekenen.
Zoals de oventemp.
Misschien ging het daar fout? 2 x gecheckt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |