KKK-loptquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie toch een paar mensen die steeds maar weer (STEEDS MAAR WEER)
zeggen dat ze tegen racisme zijn. Die zijn natuurlijk verdachtst.
Je hoerenmoeder, ben er gisteren maar voorbij gelopen op de wallenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mannelijke versie van Pipi Langkous dan
Hij deed prima mee in DTS idd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:27 schreef MCH het volgende:
Het ging toch best goed de laatste tijd met @:debraat
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder, ben er gisteren maar voorbij gelopen op de wallen
(lol)quote:
Pakte die veel puntjes?quote:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaan jullie het ervaren als ik weg ga? Toch ook wel 1 van de kopstukken van dit forum
Zou het niet eens merkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaan jullie het ervaren als ik weg ga? Toch ook wel 1 van de kopstukken van dit forum
Er zal vast wel een andere IT’er te vinden zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Jullie hoerenmoedersquote:
En nagenoeg geen wolquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef MCH het volgende:
Zelfde idee als Haags de pijp aan maarten geeft, veel geblaat nooit een toevoeging
Wake-on-LANquote:
Is braadslee weer eens vertrokken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:50 schreef MCH het volgende:
Toch jammer als 1 van de publiekstrekkers weggaat van Fok, beetje zo'n zelfde gevoel bij het einde van andere grootheden zoals @:iwanius en @:tong80
Ook dan zal ik een traantje laten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Ja, afscheidstopic in KLBquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is braadslee weer eens vertrokken?
Qua arrogantie en zuurheid krijg ik bij @Dr.Mikey wel een sterke tong80 vibe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:50 schreef MCH het volgende:
Toch jammer als 1 van de publiekstrekkers weggaat van Fok, beetje zo'n zelfde gevoel bij het einde van andere grootheden zoals @:iwanius en @:tong80
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef MCH het volgende:
Zelfde idee als Haags de pijp aan maarten geeft, veel geblaat nooit een toevoeging
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Hoe kunnen jullie mij nou missen, ik ben er gewoon nog![]()
Dat KLB topis was gevuld met sarcasme
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Godsamme
Echt, de gemiddelde sbs6-ster is nog minder aandachtsziek
herken er weinig sarcasme in, denk dat je het meende en nu geen zak te doen hebt dus weer terug bent gekomenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Wiequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Jij snapt sarcasme dan ook niet, dus het is je vergeven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
herken er weinig sarcasme in, denk dat je het meende en nu geen zak te doen hebt dus weer terug bent gekomen
JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Dit was wel erg voorspelbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Ik denk dat hij denkt dat hij toch niks te verliezen heeft met terugkeren, omdat men dat sowieso al verwacht. Of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
herken er weinig sarcasme in, denk dat je het meende en nu geen zak te doen hebt dus weer terug bent gekomen
Hmm, jammer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
kun je voor mij de sarcastische stukjes eruit halen zodat ik het kan lerenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jij snapt sarcasme dan ook niet, dus het is je vergeven.
Eigenlijk zou zo'n aandachtshoerafscheidstopic gewoon moeten resulteren in een streep door je naam. Dan waren we inmiddels ook al verlost van vogeltjesdans.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Eigenlijk zou zo'n aandachtshoerafscheidstopic gewoon moeten resulteren in een streep door je naam. Dan waren we inmiddels ook al verlost van vogeltjesdans.
Écht hequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel opvallend dat de TS van dit topic DeBraad na 12 uur al miste. Zou die misschien een oogje op hem hebben?
braddie ik zie dat 2 andere mensen ook willen leren, kun je dat voor ons doen grote vriendquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun je voor mij de sarcastische stukjes eruit halen zodat ik het kan leren
Blijf weg alsjeblieftquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:10 schreef DeBraat het volgende:
Wel lief dat jullie mij missen hoor
Heb er alleen weinig aanDus ik ga weer
![]()
Wow dat is wel heel snel. Je bent al terug voor ik doorhad dat je weg wasquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
heb je een manische episode?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:10 schreef DeBraat het volgende:
Wel lief dat jullie mij missen hoor
Heb er alleen weinig aanDus ik ga weer
![]()
Je moet de definitie van sarcasme uit de van Dijk hanteren, niet die uit de van Dale. In de van Dijk staat sarcasme beschreven als: Van gedachte veranderenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
kun je voor mij de sarcastische stukjes eruit halen zodat ik het kan leren
dat van Dijk woordenboek heb ik wel eens vaker van gehoord, daar betekent ''nooit'' toch ''binnenkort''?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Je moet de definitie van sarcasme uit de van Dijk hanteren, niet die uit de van Dale. In de van Dijk staat sarcasme beschreven als: Van gedachte veranderen
@Pharkus @GGMM @yvonnequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Eigenlijk zou zo'n aandachtshoerafscheidstopic gewoon moeten resulteren in een streep door je naam. Dan waren we inmiddels ook al verlost van vogeltjesdans.
Iwaniusquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:50 schreef MCH het volgende:
Mijn slotje was niet echt bedoeld als een natrap, zoals je schreef in het vorige topic. Hij is meerdere keren tegen een (perm)ban aangelopen. Soms ook ter bescherming van zichzelf in situaties zoals deze. Ik vind het daarom een slim besluit van hem om te stoppen met FOK! Er zitten hier users/meelezers die het leuk vinden om debraad te pesten. Wat hier zichtbaar gebeurd, daar kunnen we op handelen, wat er via andere kanalen buiten ons zicht gebeurd niet. Heel vervelend voor hem maar ik denk wel dat dit de beste oplossing is.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn slotje was niet echt bedoeld als een natrap, zoals je schreef in het vorige topic. Hij is meerdere keren tegen een (perm)ban aangelopen. Soms ook ter bescherming van zichzelf in situaties zoals deze. Ik vind het daarom een slim besluit van hem om te stoppen met FOK! Er zitten hier users/meelezers die het leuk vinden om debraad te pesten. Wat hier zichtbaar gebeurd, daar kunnen we op handelen, wat er via andere kanalen buiten ons zicht gebeurd niet. Heel vervelend voor hem maar ik denk wel dat dit de beste oplossing is.
Wel jammer dat toen ik met een schone lei (nieuw account) wilde beginnen dat ik gelijk gebanned werd, Braddie krijgt 16 kansen. Maar bedankt voor je toelichting.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn slotje was niet echt bedoeld als een natrap, zoals je schreef in het vorige topic. Hij is meerdere keren tegen een (perm)ban aangelopen. Soms ook ter bescherming van zichzelf in situaties zoals deze. Ik vind het daarom een slim besluit van hem om te stoppen met FOK! Er zitten hier users/meelezers die het leuk vinden om debraad te pesten. Wat hier zichtbaar gebeurd, daar kunnen we op handelen, wat er via andere kanalen buiten ons zicht gebeurd niet. Heel vervelend voor hem maar ik denk wel dat dit de beste oplossing is.
Wat was jouw oude accountquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Wel jammer dat toen ik met een schone lei (nieuw account) wilde beginnen dat ik gelijk gebanned werd, Braddie krijgt 16 kansen. Maar bedankt voor je toelichting.
Misschien kan je (lol) als username nemenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ga ook maar met een schone lei beginnen. Is @:RenaultTwingo nog beschikbaar?
Wie moet ik nu pesten dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
xDquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je (lol) als username nemen
Ik zoek hem op ik zoek hem op!!!!quote:
Oh aardige knul vond ik dat altijdquote:
Jij bent ook wel fan van dat woord hequote:
Welk besluit om te stoppen met FOK! en welke oplossing? Behalve het slotje op het sarcastische afscheidstopic dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat ga ik tegen mama zeggenquote:
zeg ook meteen even dat je 5 maanden gaat sparen voor een nieuwe laptop voor d'r om vervolgens al dat geld op te maken aan onzin voor jezelfquote:
@DeBraat wat heeft dit te betekenenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zeg ook meteen even dat je 5 maanden gaat sparen voor een nieuwe laptop voor d'r om vervolgens al dat geld op te maken aan onzin voor jezelf
mag niet lekken uit de discord anders komt @Chia billenkoek gevenquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:debraat wat heeft dit te betekenen
Ik heb echt medelijden met zijn moederquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:53 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zeg ook meteen even dat je 5 maanden gaat sparen voor een nieuwe laptop voor d'r om vervolgens al dat geld op te maken aan onzin voor jezelf
toen ze 2 weken geleden met tranen in haar ogen voor de deur stond denk ik niet dat ''hele dagen FOK!ken en boodschappen laten leveren'' het gewenste resultaat wasquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb echt medelijden met zijn moeder
Lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:55 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
mag niet lekken uit de discord anders komt @:Chia billenkoek geven
Ja ze had beter een zoon kunnen hebben die haar niet zonder mededogen stress en tranen bezorgt elke keer als ze hem ziet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:17 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
toen ze 2 weken geleden met tranen in haar ogen voor de deur stond denk ik niet dat ''hele dagen FOK!ken en boodschappen laten leveren'' het gewenste resultaat was
Gelijk maar even richting PC Hooftquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moedertje ging ervan uit dat ik zou weten dat ze mijn trouwpak wilde betalen.
Lief, maar van dat soort dingen ga ik nooit uit.
Gewoon lekker zelf betalen maat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moedertje ging ervan uit dat ik zou weten dat ze mijn trouwpak wilde betalen.
leverworstquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Goedemiddag mensen. Ik heb lekker een pizzaatje shoarma besteld voor vanavond
Wat gaan jullie eten?
crackers met vleeswarenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Wat gaan jullie eten?
500 gram patat en zes frikandellenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Denk dat die 8 pakken salami maar eens opengetrokken worden. Ik heb wel zin in een dagje zonder vleesquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Dat krijg je ook nog wel weg als je niet obese bent hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
500 gram patat en zes frikandellen
ok Braddiequote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Mag je eindelijk binnenkort het maagdenvlies van Loka doorborenquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je ook nog wel weg als je niet obese bent hoor
quote:
Ok Braddieloverquote:
Fattyquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat krijg je ook nog wel weg als je niet obese bent hoor
quote:
JA HALLOquote:
Al hotdogs en hamburgers ingeslagen voor vannacht?quote:
Ik slaap dan al hopelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al hotdogs en hamburgers ingeslagen voor vannacht?
Ga je het niet volgen nee?quote:
Nee, heb morgenochtend al vroeg een vergadering dus ik zie het rond die tijd wel.quote:
Heb je als mod ook vergaderingen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, heb morgenochtend al vroeg een vergadering dus ik zie het rond die tijd wel.
Ga jij er wakker voor blijven?
Ik weet niet of dat nou echt zo spannend om te volgen is. Pas rond 3/4u morgenochtend zullen we meer nieuws krijgen toch?
Nou ja, ik heb een dag later pas verlofquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, heb morgenochtend al vroeg een vergadering dus ik zie het rond die tijd wel.
Ga jij er wakker voor blijven?
Ik weet niet of dat nou echt zo spannend om te volgen is. Pas rond 3/4u morgenochtend zullen we meer nieuws krijgen toch?
Ze heeft een betere baan dan deze hele SC bij elkaar vermoed ikquote:
Neuh, gewoon in Leie.quote:
Ja, altijd toch.quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf betalen maat.
Dit klinkt een beetje gay.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ben nog niet zo dik gelukkig maar ik kan wel veel wegkrijgen ja
Kaneeltje weet daar alles van
Hoezo zou je dan nog tijd hebben om te moddenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft een betere baan dan deze hele SC bij elkaar vermoed ik
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb een dag later pas verlofHad het eigenlijk dag eerder moeten doen, maar helaas.
Nee ik ga gewoon mijn uurtjes slaap pakken. En volgens mij nog wel later dan 4 uurNou ja, geen zin om hele dag als een zombie achter mijn computer te zitten
Bamiquote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Omdat we niet in China wonen met 20-urige werkdagenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Hoezo zou je dan nog tijd hebben om te modden
Besteld nog wel ja, rijke tatta jij. Braad moet het met een Dr Oetker doen...quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:55 schreef okselzweet het volgende:
Wat gaan jullie eten?
Acceptabele pizzaatjes. Beter dan Casa di mamaquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Besteld nog wel ja, rijke tatta jij. Braad moet het met een Dr Oetker doen...
Wel lekker hoor voetbal kijken, verkiezingen, pizza, biertje erbij hmmmmm topshow.
gaat die ene oude gekke vent winnen of die andere oude gekke ventquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wel lekker hoor voetbal kijken, verkiezingen, pizza, biertje erbij hmmmmm topshow.
Zolang je maar doet waar je soort van voldoening uithaalt en gelukkig bent.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben ondanks mijn diploma, slechts Achmed Modaal.
Gelukkig verdient Loka ook een paar knaken waardoor we een beetje kunnen sparen.
bij mij is dat uitkering trekken maar helaas is dat niet mogelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je maar doet waar je soort van voldoening uithaalt en gelukkig bent.
Natuurlijk. Maar het maakt het leven wel gemakkelijker.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zolang je maar doet waar je soort van voldoening uithaalt en gelukkig bent.
Je baas wil niet van je af?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
bij mij is dat uitkering trekken maar helaas is dat niet mogelijk
Dat is waar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het maakt het leven wel gemakkelijker.
had eind vorig jaar ontslag genomen en toen wilden ze me terug dus dat is echt zo jaquote:
Ja mijn boodschapjes zijn net bezorgd weetje, dus dan ga ik niet naar de supermarkt om nog wat te halen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel alsof jij Toto bentquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:48 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja mijn boodschapjes zijn net bezorgd weetje, dus dan ga ik niet naar de supermarkt om nog wat te halen.
Af en toe mag je jezelf wel een beetje verwennen toch haha, beetje dik is oke haha
die had een flinke kuifquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel alsof jij Toto bent
Ik kan je eerlijk vertellen dat ik hem niet benquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik krijg heel erg het gevoel alsof jij Toto bent
Hoeveel anussen heb jij dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:51 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kan je eerlijk vertellen dat ik hem niet ben
Hahahaquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
vraag maar aan @Amarantha wat voor een harde werker ik ben
Echt zo'n kuif waar een hele lading gele action gel in zit en vervolgens omhoog gezet is met een kamquote:
Beter hitlerjugend kapsel zekerquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt zo'n kuif waar een hele lading gele action gel in zit en vervolgens omhoog gezet is met een kam
Hopelijk tegen een beter salaris.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
had eind vorig jaar ontslag genomen en toen wilden ze me terug dus dat is echt zo ja
vraag maar aan @:Amarantha wat voor een harde werker ik ben
Als Ama je referentie isquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:48 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
had eind vorig jaar ontslag genomen en toen wilden ze me terug dus dat is echt zo ja
vraag maar aan @:Amarantha wat voor een harde werker ik ben
Drukke baan hoorquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:02 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die is mod van het meest actieve subforum van heel nederland
Ik heb in mijn FOK!-carriere al meerdere mods meegemaakt die een burn-out hebben gekregen door hun modtaken ja, onderschat het nietquote:
tong80 zeker en daarna is hij aan de drank geraakt?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb in mijn FOK!-carriere al meerdere mods meegemaakt die een burn-out hebben gekregen door hun modtaken ja, onderschat het niet
Ja, heeft Braddie niet nog wat thuisbezorgd coupons over ofzoquote:
Zal ik ff voor je gaan?quote:
Hou je de moed er nog in betreffende Trump?quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vanavond even genieten van alle "onpartijdige" Amerikaanse (social) media en hun spin van de avond.
Bestel maar pizza voor mequote:
Pizza met pompoenfriet en spinazie?quote:
Nee. Een pizza met elke vleessoort mogelijk en 10 pompjes knoflooksausquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pizza met pompoenfriet en spinazie?
Op een bloemkoolbodem zekerquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pizza met pompoenfriet en spinazie?
Nee joh. Het is een media oorlog die in grootte nog nooit gezien is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Hou je de moed er nog in betreffende Trump?
Pizza kan wel, de 10 pompjes knoflooksaus heb ik al aan je moeder gegevenquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Een pizza met elke vleessoort mogelijk en 10 pompjes knoflooksaus
Wat dat allemaal wel niet kost, ongekendquote:Op dinsdag 3 november 2020 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee joh. Het is een media oorlog die in grootte nog nooit gezien is.
Waarom doen mensen datquote:
Maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Vroeger waren er mensen met wie je hele vi gesprekken kon nadoen
@:johannes_vermeer
Alloquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat geheel terzijde.
Maat. Lang niet gesproken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat geheel terzijde.
Filmpjequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen we niet opbieden tegen elkaar wie het filmpje mag ontvangen en de opbrengst gaat naar FOK!
Ik bied niet blind. Ik wil wel weten wie wie pijpt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:55 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen we niet opbieden tegen elkaar wie het filmpje mag ontvangen en de opbrengst gaat naar FOK!
Wel beetje bijblijven he.quote:
Nee die roept iets te vaak hoe groot tie wel niet is, dat moet wel een micropenis zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bied niet blind. Ik wil wel weten wie wie pijpt.
Heb bijvoorbeeld geen interesse in de pener van Trollie in beeld te zien.
Laat me alles weten vriend!quote:
Stiekem ben je jaloers en wil je het van dichterbij bekijkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee die roept iets te vaak hoe groot tie wel niet is, dat moet wel een micropenis zijn
Fokkie zat op het strand wel nadrukkelijk naar mijn onderbroek te kijken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:33 schreef Flippiee het volgende:
Doen mannen dat niet onderling? Beetje vergelijken?
Snap ik. Denk dat fokkie van de andere kant isquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fokkie zat op het strand wel nadrukkelijk naar mijn onderbroek te kijken.
Ik had meer aandacht voor crackie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ik. Denk dat fokkie van de andere kant is
Fokkie dus de 5e wiel aan de wagen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had meer aandacht voor crackie.
Ik vond het wel leuke dag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fokkie dus de 5e wiel aan de wagen.
Wel leuk om naar het strand te gaan.
Lenenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuke dag.
Weet nog dat Fokkie daarna van mij onderbroekje moest lenen. En dat hij verbaasd was over mijn lege koelkast.
Kan die jongen natuurlijk moeilijk 2 dagen in dezelfde onderbroek laten lopen he.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lenen![]()
![]()
Is die vaak leeg of gewoon toen toevallig?
In het openbaarquote:
Vriezer wel erg prettig. Ook om eten te kunnen invriezenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan die jongen natuurlijk moeilijk 2 dagen in dezelfde onderbroek laten lopen he.
Toentertijd was hij bijna altijd leeg. Tegenwoordig is het iets meer gevuld, maar nog steeds geen grote voorraden. Sindsdien ook een vriezertje. Langzaamaan heb ik iets meer centen om uit te geven aan zulke dingen.
Je staat zelf niet op het veld dus niet nodig om zenuwachtig te zijnquote:
Maak er zelf te weinig gebruik van. Is een goed voornemen voor de komende tijd. Steeds meer kleine projectjes zijn klaar. Nu ook weer klaar met trouwmuziek en ring van Loka.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In het openbaar
[..]
Vriezer wel erg prettig. Ook om eten te kunnen invriezenBen zelf daar iets te enthousiast ingeweest dus maak het nu iedere week wat op.
Ajax verliest gewoonquote:
Alles op zijn tijd. En soms misschien lijstjes maken of gewoon opschrijven, maakt het wat minder heftig of zoquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak er zelf te weinig gebruik van. Is een goed voornemen voor de komende tijd. Steeds meer kleine projectjes zijn klaar. Nu ook weer klaar met trouwmuziek en ring van Loka.
Ik kom er wel weer eens een keer aan toe, maar ik vind het zo moeilijk qua management in mijn hoofd.
Fijn om te weten dat we een goede wedstrijd aan het spelen zijn @HPLCquote:
@Lokasenna hebben jullie een open relatie?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik zou hem en zijn meisje wel raken met mijn eikel.
Ziet ze eruit als Cameron Diaz?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jammer dat Hans weg is. Ik zou hem en zijn meisje wel raken met mijn eikel.
quote:
Het staat zometeen gewoon weer gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:21 schreef doggy112 het volgende:
Ja nu niet meer inderdaad
[..]
Ja nu niet meer inderdaad
Trouwens eindelijk speler kunnen kopen met Ajax.quote:
Is die Chong wat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trouwens eindelijk speler kunnen kopen met Ajax.
Wijndal en Chong stonden beiden op de transferlijst, lol. Samen 60 miljoen geloof ik.
Zij voldoet nog niet eens aan mijn standaarden.quote:
Wat zijn jouw standaarden?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zij voldoet nog niet eens aan mijn standaarden.
Taffeslekker en onder de 20quote:
Tot nu toe wel aardig. Nog even inkomen, maar is veelzijdig.quote:
Ook incels mogen wensen hebbenquote:
Man manquote:
quote:
Wat noem je mij een incelquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:37 schreef MCH het volgende:
Hoe groot is de kans dat terwijl ik hier met een paar incels zit te fokken dat @:solotovski verwend wordt door z'n schatje
Ik ben niet zo van de filmpjes makenquote:
Ook niet voor Snapchat?quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de filmpjes maken
Ik heb geen Snapchatquote:
Maar Chevy is ook geen incel. Maagd of seksloos staat niet gelijk aan vrouwenhaterquote:
Generatiekloofjequote:
Vrouwen hater is toch niet incel, onbewust en ongewild seksloos ben je incelquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Chevy is ook geen incel. Maagd of seksloos staat niet gelijk aan vrouwenhater
Onvrijwillig celibaat.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Chevy is ook geen incel. Maagd of seksloos staat niet gelijk aan vrouwenhater
Ja, dat is de officiele definitie mja, die heeft de incel-community wel beetje veranderdquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Vrouwen hater is toch niet incel, onbewust en ongewild seksloos ben je incel
Ik moest altijd zo lachen om die reddit, met de currycels.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is de officiele definitie mja, die heeft de incel-community wel beetje veranderd
A currycel is a a subset of an ethnicel, meaning one whom is on the inceldom spectrum primarily as a result of a systemic racial disadvantage faced by South Asians from the Indian subcontinent. This includes men from or whose ancestors originate from Nepal, India, Pakistan, Sri Lanka, Bangladesh, Bhutan, and the Maldivesquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest altijd zo lachen om die reddit, met de currycels.
Op fok zitten ook vrouwelijke incels, is daar ook een naam voorquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is de officiele definitie mja, die heeft de incel-community wel beetje veranderd
Ja, incel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Op fok zitten ook vrouwelijke incels, is daar ook een naam voor
Ga jankenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken boys, geen zin in.
Hahahahaha, ik ben ten allen tijden overal hetzelfdequote:Op dinsdag 3 november 2020 21:57 schreef Fok-it het volgende:
Ik zie MCH wel als een type Uitstraling die vooral op FOK! een echte pussymagnet is
Laatste dagje. Hopelijk rustig dagje, kan ik tussendoor beetje afgelopen nacht teruglezenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer werken boys, geen zin in.
Ik denk dat er onder de sheets bij Kaneel en loka nog meer gebeurd als tegenwoordig op fok snachtsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste dagje. Hopelijk rustig dagje, kan ik tussendoor beetje afgelopen nacht teruglezen
Donderdag en vrijdag vrij?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laatste dagje. Hopelijk rustig dagje, kan ik tussendoor beetje afgelopen nacht teruglezen
Preciesquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag vrij?
Wat moet je teruglezen dan? Verkiezingen?
Meestal is het zelfs op FOK! prime time met dit soort gebeurtenissenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat er onder de sheets bij Kaneel en loka nog meer gebeurd als tegenwoordig op fok snachts
Omdat ik geen 6 weken mee ga nemen naar volgend jaarquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom neem je vrij als je niks kan doen
Lekker toch ouwe reus, volgend jaar extra veel vrij nemen als je weer naar die costas magquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik geen 6 weken mee ga nemen naar volgend jaar
Dat is maar de vraag natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Lekker toch ouwe reus, volgend jaar extra veel vrij nemen als je weer naar die costas mag
Stay positive, Nu ga je 2.5 week incel leef doen en alleen maar vies afhaalvloer eten, doelloos gamen en laat slapenquote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Stay positive, Nu ga je 2.5 week incel leef doen en alleen maar vies afhaalvloer eten, doelloos gamen en laat slapen
Ik game nietquote:
Obsessies hebben met het seksleven van FOK!kersquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk dat er onder de sheets bij Kaneel en loka nog meer gebeurd als tegenwoordig op fok snachts
Kaneel hapt niet meer dus ga er mee stoppenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Obsessies hebben met het seksleven van FOK!kers![]()
Ben benieuwd wat voor gekkigheid ze nu uit gaan halen in Pennsylvania en Wisconsin.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:31 schreef Fok-it het volgende:
Goede beslissing om gewoon te gaan slapen dus zie ik
Wat zouden ze naast alle stemmen tellen nog moeten uithalen dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor gekkigheid ze nu uit gaan halen in Pennsylvania en Wisconsin.
Kwamen rechters aan te pas van tot wanneer je stem nog mee mocht tellen. We hebben vier jaar geleden ook gezien hoe enorm fraudegevoelig dit is, zonder enige identificatie mogen stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zouden ze naast alle stemmen tellen nog moeten uithalen dan?
Nja, dat dat hele systeem daar op de schop moet is sowieso wel duidelijk jaquote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwamen rechters aan te pas van tot wanneer je stem nog mee mocht tellen. We hebben vier jaar geleden ook gezien hoe enorm fraudegevoelig dit is, zonder enige identificatie mogen stemmen.
Ik lees net dat ze in Pen de poll watchers niet toe laten, wat illegaal is. Dan weet je dus wel weer hoe laat het is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, dat dat hele systeem daar op de schop moet is sowieso wel duidelijk ja
Ach, ik zie het wel, als het Trump is so be it, maar ik vind het werkelijk waar van de zotte dat een president oproept om het tellen vroegtijdig te stoppen. Echt te bizarre uitspraak weer.
Ja, zo zullen ze het toch van beide kanten zeggen? Dit is niet een eenzijdig verhaalquote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees net dat ze in Pen de poll watchers niet toe laten, wat illegaal is. Dan weet je dus wel weer hoe laat het is.
New Jersey zegt pas over een week de stemmen te gaan tellen van mensen die in persoon zijn komen stemmen. Nee hoor, stinkt totaal niet.
Ik lees ook wat over stemmen in Texas die niet mee (zouden?) mogen tellen omdat ze gecast waren bij een drive thru? Moet nog even verder lezen vanmiddag als ik thuis ben.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zo zullen ze het toch van beide kanten zeggen? Dit is niet een eenzijdig verhaal
Ja wellicht. Wat een land in vervalquote:Op woensdag 4 november 2020 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees ook wat over stemmen in Texas die niet mee (zouden?) mogen tellen omdat ze gecast waren bij een drive thru? Moet nog even verder lezen vanmiddag als ik thuis ben.
Lijkt me van beide kanten mogelijk dat er gefraudeerd wordt. Hangt er van af wie de stemmen telt he?
Is altijd al zo geweest, alleen is het nu duidelijker door de enorme aanwezigheid van media en het feit dat iedereen het kan rapporteren.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht. Wat een land in verval
Dat is heel dubieus ja. Mensen met een strafblad mogen ook niet stemmen zag ik gister pas voor het eerstquote:Op woensdag 4 november 2020 11:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is altijd al zo geweest, alleen is het nu duidelijker door de enorme aanwezigheid van media en het feit dat iedereen het kan rapporteren.
Even los van de maatregelen ivm Corona, maar het is toch van de zotte dat je om te stemmen geen ID nodig hebt?
40 jaar al een chaos volgens Maarten van Rossem.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wellicht. Wat een land in verval
Hij maakt zichzelf al vier jaar lang ongeloofwaardig, maar toch blijven er mensen een goede leider in zien.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:01 schreef Fok-it het volgende:
Sowieso denken dat je de uitslag kan callen maar wel om fraude schreeuwen is enorm tegenstrijdig en maakt hij zichzelf totaal ongeloofwaardig
Nja kan best zijn hoor dat je er 40 jaar geleden minder van meekreeg inderdaad. Maar het lijkt toch wel dieptepunt na dieptepunt. Las vanmorgen ook dat deze wappie in het Congres komtquote:Op woensdag 4 november 2020 11:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
40 jaar al een chaos volgens Maarten van Rossem.
Je ziet het al aan de manier waarop ze hun kiezers toespreken op het moment dat het nog niet zeker is. Biden mag dan een seniel zijn, beschaafd is hij welquote:Op woensdag 4 november 2020 11:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakt zichzelf al vier jaar lang ongeloofwaardig, maar toch blijven er mensen een goede leider in zien.
Deze verkiezingen probeerde Bloomberg om stemmen te kopen door boetes van mensen te betalen, zodat ze weer mochten stemmen. Shady as fuck natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 11:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is heel dubieus ja. Mensen met een strafblad mogen ook niet stemmen zag ik gister pas voor het eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |