KKK-loptquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie toch een paar mensen die steeds maar weer (STEEDS MAAR WEER)
zeggen dat ze tegen racisme zijn. Die zijn natuurlijk verdachtst.
Je hoerenmoeder, ben er gisteren maar voorbij gelopen op de wallenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Wat is dat nou weer voor mannelijke versie van Pipi Langkous dan
Hij deed prima mee in DTS idd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:27 schreef MCH het volgende:
Het ging toch best goed de laatste tijd met @:debraat
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder, ben er gisteren maar voorbij gelopen op de wallen
(lol)quote:
Pakte die veel puntjes?quote:
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaan jullie het ervaren als ik weg ga? Toch ook wel 1 van de kopstukken van dit forum
Zou het niet eens merkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Hoe gaan jullie het ervaren als ik weg ga? Toch ook wel 1 van de kopstukken van dit forum
Er zal vast wel een andere IT’er te vinden zijnquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
quote:
Jullie hoerenmoedersquote:
En nagenoeg geen wolquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef MCH het volgende:
Zelfde idee als Haags de pijp aan maarten geeft, veel geblaat nooit een toevoeging
Wake-on-LANquote:
Is braadslee weer eens vertrokken?quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:50 schreef MCH het volgende:
Toch jammer als 1 van de publiekstrekkers weggaat van Fok, beetje zo'n zelfde gevoel bij het einde van andere grootheden zoals @:iwanius en @:tong80
Ook dan zal ik een traantje laten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Ja, afscheidstopic in KLBquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is braadslee weer eens vertrokken?
Qua arrogantie en zuurheid krijg ik bij @Dr.Mikey wel een sterke tong80 vibe.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:50 schreef MCH het volgende:
Toch jammer als 1 van de publiekstrekkers weggaat van Fok, beetje zo'n zelfde gevoel bij het einde van andere grootheden zoals @:iwanius en @:tong80
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 3 november 2020 12:54 schreef MCH het volgende:
Zelfde idee als Haags de pijp aan maarten geeft, veel geblaat nooit een toevoeging
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Hoe kunnen jullie mij nou missen, ik ben er gewoon nog![]()
Dat KLB topis was gevuld met sarcasme
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]Godsamme
Echt, de gemiddelde sbs6-ster is nog minder aandachtsziek
herken er weinig sarcasme in, denk dat je het meende en nu geen zak te doen hebt dus weer terug bent gekomenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Wiequote:Op dinsdag 3 november 2020 12:51 schreef Fok-it het volgende:
Jij snapt sarcasme dan ook niet, dus het is je vergeven.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
herken er weinig sarcasme in, denk dat je het meende en nu geen zak te doen hebt dus weer terug bent gekomen
JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Dit was wel erg voorspelbaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
Ik denk dat hij denkt dat hij toch niks te verliezen heeft met terugkeren, omdat men dat sowieso al verwacht. Of zo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
herken er weinig sarcasme in, denk dat je het meende en nu geen zak te doen hebt dus weer terug bent gekomen
Hmm, jammer.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:02 schreef DeBraat het volgende:
kun je voor mij de sarcastische stukjes eruit halen zodat ik het kan lerenquote:Op dinsdag 3 november 2020 13:04 schreef DeBraat het volgende:
[..]
Jij snapt sarcasme dan ook niet, dus het is je vergeven.
Eigenlijk zou zo'n aandachtshoerafscheidstopic gewoon moeten resulteren in een streep door je naam. Dan waren we inmiddels ook al verlost van vogeltjesdans.quote:
quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Eigenlijk zou zo'n aandachtshoerafscheidstopic gewoon moeten resulteren in een streep door je naam. Dan waren we inmiddels ook al verlost van vogeltjesdans.
Écht hequote:Op dinsdag 3 november 2020 13:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel opvallend dat de TS van dit topic DeBraad na 12 uur al miste. Zou die misschien een oogje op hem hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |