Wanneer haalden de Amerikanen voor het laatst de kastanjes voor ons uit het vuur, in die zin dat ze ons militair te hulp schoten?quote:
Ik vind je gedateerde anti-amerikanisme niet zo boeiendquote:Op maandag 2 november 2020 23:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer haalden de Amerikanen voor het laatst de kastanjes voor ons uit het vuur, in die zin dat ze ons militair te hulp schoten?
Het is te hopen dat Biden Florida, Georgia of NC wint zodat af zijn van mogelijke shenanigansquote:Op maandag 2 november 2020 23:31 schreef Knipoogje het volgende:
Iemand op tweakers ziet het zo. Ik zie dat zo maar gebeuren ook
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?quote:Op maandag 2 november 2020 23:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind je gedateerde anti-amerikanisme niet zo boeiend
Off topic.quote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom geef je niet gewoon antwoord op mijn vraag?
Ja, dat kan deels. Echter zijn hier wat counterfactuals:quote:Op maandag 2 november 2020 23:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Zwak.quote:Op maandag 2 november 2020 23:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Off topic.
Daarbij denk ik dat we die discussie eerder hebben gevoerd.
Jullie? Ik zie je gewoon geen antwoord geven op een simpele vraag. Dat vind ik zwak. C'est tout.quote:Op maandag 2 november 2020 23:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, daar doe ik jullie en plezier mee
Prima.quote:Op maandag 2 november 2020 23:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jullie? Ik zie je gewoon geen antwoord geven op een simpele vraag. Dat vind ik zwak. C'est tout.
Hier is Trump al maanden mee bezig. Al maanden is hij hier naar toe aan het opbouwen.quote:Op maandag 2 november 2020 23:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Jep, allemaal op de fles.quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het is Trump gelukt om de VS te besturen als een van zijn bedrijven.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:20 schreef L3gend het volgende:
[..]
Over 6 uur krijgen we de eerste uitslagen uit Dixville, New Hampshire
4 jaar lang geld zitten smijten en mond dicht gehouden, maar als Biden op de eerste dag president is gaan de Republikeinen weer zeiken over de debt en deficitquote:Op dinsdag 3 november 2020 00:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Het is Trump gelukt om de VS te besturen als een van zijn bedrijven.
Zet gewoon wekker wat vroeger Joh. Beter dan 12-3 opblijven.quote:Op maandag 2 november 2020 23:43 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Oké, ik weet het zeker, ik ga morgen gewoon opblijven.
Woensdag eerste paar uur vrij genomen. Ik zie wel hoe lang ik het trek in de nacht.
Rand "23% is herd immunity" Paul. Ja, die neemt toch niemand meer serieus als je 2 hersencellen hebt?quote:Op maandag 2 november 2020 23:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]
Wie hier denkt dat Paul geen polling gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |