Grappig dat jouw observatie naadloos aansluit op Tucker Carlson, al zal je het vast anders bedoelen.quote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef Chivaz het volgende:
Misschien niet geschikt voor dit topic maar toch interessant om te zien hoe journalisme word misbruikt voor politieke belangen.
het is zo bizar. de aanwijzingen dat Biden corrupt is zijn overweldigend. maar de ~helft van het electoraat denkt dat het een gek conspiracy theorietje is.quote:Op zondag 1 november 2020 20:47 schreef Chivaz het volgende:
Misschien niet geschikt voor dit topic maar toch interessant om te zien hoe journalisme word misbruikt voor politieke belangen.
Dit is afgesproken werk, ze wachten expres, zie aan de andere kant waar de auto's er nog gewoon normaal langs kunnen. Er wordt niemand gehinderd.quote:Op zondag 1 november 2020 20:54 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als je honderden filmpjes wil posten ga je vooral je gang, maar voordat je dat doet, check svp wel even of die met Biden/Harris vlaggen liepen te zwaaien en of het een enkele gek was of een georganiseerde groep.
Anyway, wat proberen deze mensen hier nou mee te bereiken vraag ik me af?
Ivanka nu live bij de rallyquote:Op zondag 1 november 2020 21:02 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Wat houden de kids toch allemaal van paps.ze zijn overal door het land!
Als dat gebeurt, is dat verwerpelijk.quote:Op zondag 1 november 2020 20:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wil je nu echt dat ik 100 filmpjes post van auto's die worden tegengehouden en aangevallen door anti-Trumpers?
Het is zo bizar. De aanwijzingen bewijzen dat trump corrupt is zijn overweldigend. maar de helft van het electoraat denkt dat het een gek conspiracy theorietje is.quote:Op zondag 1 november 2020 20:57 schreef zopias het volgende:
[..]
het is zo bizar. de aanwijzingen dat Biden corrupt is zijn overweldigend. maar de ~helft van het electoraat denkt dat het een gek conspiracy theorietje is.
Kijk, dit zijn nou interessante posts. Niet dat kinderachtige heen en weer geflame tussen beide kampen. Jammer dat er niet meer informatieve posts geplaatst worden in het algemene topic.quote:Op zondag 1 november 2020 22:24 schreef chroestjov het volgende:
Arizona zou volgens de fake polls naar Biden gaan, maar deze resultaten spreken dat behoorlijk tegen:
[ twitter ]
Een enkele county zegt natuurlijk weinig. Helemaal als je een Republikeins bolwerk kiest.quote:Op zondag 1 november 2020 22:24 schreef chroestjov het volgende:
Arizona zou volgens de fake polls naar Biden gaan, maar deze resultaten spreken dat behoorlijk tegen:
[ twitter ]
quote:Trump's team is preparing to falsely claim that mail-in ballots counted after Nov. 3 — a legitimate count expected to favor Democrats — are evidence of election fraud.
Hoe interpreteer jij dit dat je tot die conclusie komt?quote:Op zondag 1 november 2020 22:24 schreef chroestjov het volgende:
[ twitter ]
Wat zijn fake polls?quote:Op zondag 1 november 2020 22:24 schreef chroestjov het volgende:
er wordt verwacht dat deze keer Republikeinen zeer disproportioneel op verkiezingsdag gaan stemmen, dus als Democraten zelfs in early voting - waar ze fors op hebben ingezet - achterstaan, dan lijkt dit op een grote Trump overwinning.quote:Op zondag 1 november 2020 22:46 schreef Belabor het volgende:
[..]
Hoe interpreteer jij dit dat je tot die conclusie komt?
Wat ik hier zie is dat er minder Republikeinen gestemd hebben en bijna 100.000 extra Democraten gestemd hebben.
Dit gaat niet over op welke kandidaat er gestemd is, hè. Het gaat alleen om hoe de stremmer ingeschreven staat: als Republikein, Democraat of anders (Other).
Maricopa is juist waar je als Democraten opkomst wilt zien. De partijregistratie zegt daar niet zoveel. Dit zag je in 2018 ook met veel meer geregistreerde republikeinen die een Democratische senator kozen.quote:Op zondag 1 november 2020 22:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Een enkele county zegt natuurlijk weinig. Helemaal als je een Republikeins bolwerk kiest.
Verder heb je natuurlijk nog geen flauw idee wat de resultaten hier zijn.
Maar er hebben nu dus al 100.000 meer Democraten gestemd dan er in TOTAAL gestemd hadden in 2016 in deze county.quote:Op zondag 1 november 2020 22:53 schreef zopias het volgende:
[..]
er wordt verwacht dat deze keer Republikeinen zeer disproportioneel op verkiezingsdag gaan stemmen, dus als Democraten zelfs in early voting - waar ze fors op hebben ingezet - achterstaan, dan lijkt dit op een grote Trump overwinning.
Inderdaad, je zal maar zo ziek in je hoofd zijn als 30jarige democraat om oudere vrouwtjes die de oorlog mee hebben gemaakt aan te vallen omdat ze op iemand stemmen die jij niet mag. Echte Trump Derangement syndrome.quote:Op zondag 1 november 2020 23:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
In de post hierboven kun je echte Trump Derangement Syndrome aanschouwen. Mijn hemel.
quote:Op zondag 1 november 2020 22:46 schreef Belabor het volgende:
[..]
Hoe interpreteer jij dit dat je tot die conclusie komt?
Wat ik hier zie is dat er minder Republikeinen gestemd hebben en bijna 100.000 extra Democraten gestemd hebben.
Dit gaat niet over op welke kandidaat er gestemd is, hè. Het gaat alleen om hoe de stremmer ingeschreven staat: als Republikein, Democraat of anders (Other).
Maar de totale absolute/relatieve opkomst gaat dan ook heel wat hoger uitvallen dan vorige keer, daarnaast hebben de geregistreerde Republikeinen nu al een hogere absolute opkomst dan de geregistreerde Democraten in een staat waar het spannend zou moeten worden ondanks dit gegeven:quote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef Belabor het volgende:
[..]
Maar er hebben nu dus al 100.000 meer Democraten gestemd dan er in TOTAAL gestemd hadden in 2016 in deze county.
Dus... beetje voorbarige conclusies weer.
quote:Op zondag 1 november 2020 22:53 schreef zopias het volgende:
[..]
er wordt verwacht dat deze keer Republikeinen zeer disproportioneel op verkiezingsdag gaan stemmen, dus als Democraten zelfs in early voting - waar ze fors op hebben ingezet - achterstaan, dan lijkt dit op een grote Trump overwinning.
Het is me niet duidelijk wat je bedoelt te zeggen.quote:Op zondag 1 november 2020 23:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Maar de totale absolute/relatieve opkomst gaat dan ook heel wat hoger uitvallen dan vorige keer, daarnaast hebben de geregistreerde Republikeinen nu al een hogere absolute opkomst dan de geregistreerde Democraten in een staat waar het spannend zou moeten worden ondanks dit gegeven:
[..]
wanneer gaan Democraten hun aanhang tot orde roepen?quote:Op zondag 1 november 2020 23:36 schreef Nober het volgende:
De fakenews timmert alvast hun gebouwen dicht.
#MAGA
[ twitter ]
Ik heb je de vorige keer ook al gevraagd:quote:
is er niet. er zijn een aantal fundamentele problemen met het peilen van zeer controversiele verkiezingen als Trump vs Biden:quote:Op zondag 1 november 2020 23:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb je de vorige keer ook al gevraagd:
Noem één betrouwbare poll, in heel Amerika.
Kap toch eens met dat slachtoffergedoe man.quote:Op maandag 2 november 2020 00:01 schreef zopias het volgende:
[..]
is er niet. er zijn een aantal fundamentele problemen met het peilen van zeer controversiele verkiezingen als Trump vs Biden:
- de mensen die de peilingen willen doen (ik meen iets van 2% van de mensen die gevraagd worden) zullen vaker skewen naar de uitersten (meest fervente aanhangers ipv de gemiddelde stemmer)
- een substantieel deel van de stemmers is onberekenbaar (verandert vlak voor het stemmen de keuze)
- er zijn negatieve maatschappelijke consequenties voor rechtse kiezers
dit is denk ik waarom we nog veel 'upsets' gaan zien qua verkiezingen de komende tijd. bijvoorbeeld in Australia was er vorig jaar ook een upset:
The polls were wrong. The pundits were wrong. The party insiders were wrong. The bookies were wrong. I was wrong.
Haha.. hypocriet, als er paar auto's van Trump langsrijden is het boehoe. Voter suppression, intimidation, terrorisme!quote:Op maandag 2 november 2020 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kap toch eens met dat slachtoffergedoe man.
Misschien heel vreemd voor een pathetische Trump fanboy: het zal mij worst wezen wat daar verder gebeurt. Mij interesseert veel meer de wijze waarop onbelezen volk domrechtse Amerikaanse onzin op Nederland extrapoleert.quote:Op maandag 2 november 2020 00:04 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha.. hypocriet, als er paar auto's van Trump langsrijden is het boehoe. Voter suppression, intimidation, terrorisme!
Die zijn er niet, vorige keer heb ik ook al aangegeven dat de methodologie van polls geen geldige/nuttige resultaten gaat opleveren onder de huidige geldige maatschappelijke omstandigheden waarbinnen ook de uitvoerende actoren niet objectief zijn vanwege de diepe maatschappelijke segregatie, zie ook deze video:quote:Op zondag 1 november 2020 23:42 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb je de vorige keer ook al gevraagd:
Noem één betrouwbare poll, in heel Amerika.
Oke, alle polls in heel amerika zijn fake.quote:Op maandag 2 november 2020 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die zijn er niet, vorige keer heb ik ook al aangegeven dat de methodologie van polls geen geldige/nuttige resultaten gaat opleveren onder de huidige geldige maatschappelijke omstandigheden waarin ook de uitvoerende actoren niet objectief zijn vanwege de diepe maatschappelijke segregatie, zie ook deze video:
Meid, maak je niet zo drukquote:Op maandag 2 november 2020 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien heel vreemd voor een pathetische Trump fanboy: het zal mij worst wezen wat daar verder gebeurt. Mij interesseert veel meer de wijze waarop onbelezen volk domrechtse Amerikaanse onzin op Nederland extrapoleert.
Sowieso vaak wat onhandig om een filmpje je argument te laten maken, omdat je er geen discussie over kunt hebben. Buiten dat ... srsly, Dinesh D'Souza, die van "The Big Lie - Exposing the Nazi Roots of The American Left"? Sorry, maar ik zou het prettig vinden als je zelf even een argument dan uit typt.quote:Op maandag 2 november 2020 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die zijn er niet, vorige keer heb ik ook al aangegeven dat de methodologie van polls geen geldige/nuttige resultaten gaat opleveren onder de huidige geldige maatschappelijke omstandigheden waarbinnen ook de uitvoerende actoren niet objectief zijn vanwege de diepe maatschappelijke segregatie, zie ook deze video:
Je hebt dus nul komma nul argumenten, behalve het bekende 'de pollsters willen dat Biden wint' geneuzel. Zonder onderbouwing. Zonder enige vorm van argumentatie.quote:Op maandag 2 november 2020 00:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die zijn er niet, vorige keer heb ik ook al aangegeven dat de methodologie van polls geen geldige/nuttige resultaten gaat opleveren onder de huidige geldige maatschappelijke omstandigheden waarbinnen ook de uitvoerende actoren niet objectief zijn vanwege de diepe maatschappelijke segregatie, zie ook deze video:
Je hebt de video nog niet eens bekeken, aangezien je een dogmatische post neerpent binnen de tijd dat ik de video heb gepost en de tijd dat de video zou moeten eindigen als die zou worden gestart op het moment dat ik de video heb geplaatst.quote:Op maandag 2 november 2020 00:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Oke, alle polls in heel amerika zijn fake.
Goed om te weten. Laten we al die pollsters maar opheffen dan.
Gezond gedrag ook wel dit.
Die zin daarboven is geen eigen uitleg?quote:Op maandag 2 november 2020 00:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sowieso vaak wat onhandig om een filmpje je argument te laten maken, omdat je er geen discussie over kunt hebben. Buiten dat ... srsly, Dinesh D'Souza, die van "The Big Lie - Exposing the Nazi Rootsof The American Left"? Sorry, maar ik zou het prettig vinden als je zelf even een argument dan uit typt.
Oh absoluut, dat zei ik al. Men wil graag entertainment. Vermaak. Sensatie. Met een tikkeltje rechts voetbalkantinegeblaat en een hoop paranoïde geneuzel over elites en links. Je zegt het zelf al: als het maar iemand is die lekker recalcitrant is.quote:Op maandag 2 november 2020 00:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Meid, maak je niet zo drukwij als Nederland zitten nog maar op het beginpunt van wat er op dit moment speelt in Amerika. Bij ons zal dit ook zo afspelen de aankomende jaren. Begin er maar aan te wennen.
De tactiek van Trump werkt, het is een kwestie van tijd totdat er ook een Trump type opstaat in Duitsland, in Belgie, in Nederland. Het blijkt dat je geen carrière in de politiek hoeft te hebben gehad om een President te worden en al die politieke carrière tijgers de les kan lezen.
Al die Trudeautjes van tegenwoordig die de wereld slopen heb je ook niks aan. De Jette's, De Klavers.
Je zin daarboven is meer een stelling wat meer uitleg behoeft, zoals ik het zie. Waar ik het, vermoedelijk, zeer oneens mee ga zijn, maar nu alleen mijn schouders over op kan halen.quote:Op maandag 2 november 2020 00:19 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die zin daarboven is geen uitleg?
Omdat de ingewijden wel weten waar D'Souza de mosterd haalt.quote:Op maandag 2 november 2020 00:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hebt de video nog niet eens bekeken, aangezien je een dogmatische post neerpent binnen de tijd dat ik de video heb gepost en de tijd dat de video zou moeten eindigen als die zou worden gestart op het moment dat ik de video heb geplaatst.
Dus een beetje zonde van ieders tijd toch?
En ik zie van jou geen argumenten om hetgeen wat ik (en anderen) beweren te weerleggen?quote:Op maandag 2 november 2020 00:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je hebt dus nul komma nul argumenten, behalve het bekende 'de pollsters willen dat Biden wint' geneuzel. Zonder onderbouwing. Zonder enige vorm van argumentatie.
Lekker is dat.
Is ook vrij zinloos, aangezien jullie standpunt t.a.t. is dat er vuil links spel wordt gespeeld, overal en altijd.quote:Op maandag 2 november 2020 00:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ik zie van jou geen argumenten om hetgeen wat ik (en anderen) beweren te weerleggen?
Heb je ook een onderbouwing paraat voor deze bewering en conspiracy theory?quote:Op maandag 2 november 2020 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat de ingewijden wel weten waar D'Souza de mosterd haalt.
Totale bagger.
Omdat er niets te weerleggen valt. Daar zul je argumenten en onderbouwingen voor in moeten brengen. Die zijn er niet, je roept gewoon 'fake polls' en 'bias' en dat is het.quote:Op maandag 2 november 2020 00:23 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En ik zie van jou geen argumenten om hetgeen wat ik (en anderen) beweren te weerleggen?
nee, saaie verkiezingen kunnen wel gewoon goed gepollt worden.quote:Op maandag 2 november 2020 00:13 schreef Cara het volgende:
[..]
Oke, alle polls in heel amerika zijn fake.
Goed om te weten. Laten we al die pollsters maar opheffen dan.
Gezond gedrag ook wel dit.
Polls die de Trump fans niet bevallen, vermoedelijk, omdat ze geen grote overwinning aan Trump geven.quote:
doe eens even kalm. rechts heeft op dit moment de meest rationele standpunten. Trump is de meest competente leider in het westen op dit moment. als je ons in dit topic wilt overtuigen moet je uitleggen waarom de belangrijkste thema's (China, economie, energiebeleid, etc.) beter gebaat zijn bij linkse politici.quote:Op maandag 2 november 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh absoluut, dat zei ik al. Men wil graag entertainment. Vermaak. Sensatie. Met een tikkeltje rechts voetbalkantinegeblaat en een hoop paranoïde geneuzel over elites en links. Je zegt het zelf al: als het maar iemand is die lekker recalcitrant is.
Mede dankzij dat onnadenkend, blind volgen van allerhande populisten hebben wij straks hier inderdaad ook zo'n circus, waarin gedegen bronnen, wetenschap en kritisch denken niet langer meer leidend zijn in het politiek proces, maar het moddergooien, het komen met de meest debiele complottheorieën en een constante popularity contest tussen een roedel narcisten.
Politiek als show; de laatste fase in de ware Ondergang van het Westen. En jij, jij vind het allemaal prachtig, deze infantilisering.
Denk je echt dat een man die veroordeeld is voor 'campaign finance violations' (en een pardon van Trump ontvangen heeft) serieus genomen kan worden op dit gebied? En nee dit is niet de boodschapper aanvallen, dit is zijn expertise in twijfel trekken.quote:Op maandag 2 november 2020 00:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing paraat voor deze bewering en conspiracy theory?
Uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2020 00:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
Aan iemand die de woorden Trump en competent in 1 zin noemt kun je niets uitleggen, dat zou hij toch niet begrijpen.quote:Op maandag 2 november 2020 00:32 schreef zopias het volgende:
[..]
doe eens even kalm. rechts heeft op dit moment de meest rationele standpunten. Trump is de meest competente leider in het westen op dit moment. als je ons in dit topic wilt overtuigen moet je uitleggen waarom de belangrijkste thema's (China, economie, energiebeleid, etc.) beter gebaat zijn bij linkse politici.
Rationeel, zegt 'ie.quote:Op maandag 2 november 2020 00:32 schreef zopias het volgende:
[..]
doe eens even kalm. rechts heeft op dit moment de meest rationele standpunten. Trump is de meest competente leider in het westen op dit moment. als je ons in dit topic wilt overtuigen moet je uitleggen waarom de belangrijkste thema's (China, economie, energiebeleid, etc.) beter gebaat zijn bij linkse politici.
Amusing ourselves to death!quote:Op maandag 2 november 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh absoluut, dat zei ik al. Men wil graag entertainment. Vermaak. Sensatie. Met een tikkeltje rechts voetbalkantinegeblaat en een hoop paranoïde geneuzel over elites en links. Je zegt het zelf al: als het maar iemand is die lekker recalcitrant is.
Mede dankzij dat onnadenkend, blind volgen van allerhande populisten hebben wij straks hier inderdaad ook zo'n circus, waarin gedegen bronnen, wetenschap en kritisch denken niet langer meer leidend zijn in het politiek proces, maar het moddergooien, het komen met de meest debiele complottheorieën en een constante popularity contest tussen een roedel narcisten.
Politiek als show; de laatste fase in de ware Ondergang van het Westen. En jij, jij vind het allemaal prachtig, deze infantilisering.
quote:Op maandag 2 november 2020 00:32 schreef zopias het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 00:25 schreef chroestjov het volgende:
[..]
De ware ondergang van het westen is al begonnen in Europa begin 2000. Maar iedereen wil graag de schuld bij rechtse mensen neerleggen.quote:Op maandag 2 november 2020 00:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, en de enige manier om dat tegen te gaan is door te stemmen op partijen die de hele verzorgingsstaat willen slopen omdat de 'vrije markt' zaligmakend is...quote:Op maandag 2 november 2020 00:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
De ware ondergang van het westen is al begonnen in Europa begin 2000. Maar iedereen wil graag de schuld bij rechtse mensen neerleggen.
Het globalisme. Het Nederland dat niet meer trots mag zijn op de flag, het Nederland waar historie wordt aangepast omdat mensen het niet leuk vinden. Het land waar de Nederlanders hun culturele feesten niet meer mogen houden omdat anderen daar een gevoel bij hebben. Het land waar politici in safehouses moet leven omdat ze zich uitspreken over een geloof. Of dat je keel wordt doorgesneden op straat omdat je een andere mening hebt, of dat je als politici wordt doodgeschoten omdat je een andere mening hebt.
Als je een Nederlandse flag in je tuin hangt ben je een racist. Maar als de minderheden hier met buitenlandse flaggen rondrijden hoort dat bij het cultuur van hun. Zo is de Amerikaanse flag aan je auto ook genoeg in Amerika om een steen door je ruit te krijgen van globalisten die nationalisten haten. Lui die de Amerikaanse flag in de fik steken.
Rechts heeft gewoon vaak genoeg goede punten, het zijn vaak meningen die gevoelens krenken van mensen, maar dat betekent niet dat ze niet gelijk hebben. Fact's don't care about your feelings.
Trump is de eerste die instapte om deze totale destructie van het westen tegen te gaan. Wss veel te laat, maar hij probeert het iig.
Al is het omdat hij voor minder oorlogen zorgt in woestijnlanden, want voor Trump maakte Bush/Obama Amerika alleen maar oorlog en zorgde zij voor massa immigratie in Europa. Iets wat op dit moment toch iets minder goed uitpakt als de Klavertjes hopen. En laat rechts daar nu altijd al behoedzaam voor zijn geweest.
oh okequote:Op maandag 2 november 2020 00:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je een Nederlandse flag in je tuin hangt ben je een racist.
Hoe kun je een discussie aangaan op basis van je stelling dat een 'Nederlandse vlag in je tuin' je een racist maakt? Serieus?quote:Op maandag 2 november 2020 01:10 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Idd je bant ze liever, zodat je een safespace hebt. Daarom is dit hele fora aan het doodbloeden. Geen normale discussies kunnen meer gevoerd worden. Verwijder deze ook maar weer.
Trollemans heeft al vaker ruiterlijk toegegeven hier enkel te zitten om te trollen.quote:Op maandag 2 november 2020 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe kun je een discussie aangaan op basis van je stelling dat een 'Nederlandse vlag in je tuin' je een racist maakt? Serieus?
Als die overwinning het gevolg van vuil spel is, waardoor een minderheid het land tiranniseert is het wellicht ook wel eens tijd voor rellen?quote:Op maandag 2 november 2020 01:15 schreef zopias het volgende:
[ twitter ]
als Trump wint gaan er weer rellen van Democraten komen
eindelijk een leider met ruggegraat die terugvecht tegen de linkse trucs.quote:Op maandag 2 november 2020 01:14 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Hij denkt dus dat hij alleen op deze manier kan winnen.
Ik gaf een link van trouw.nl waar iemand aangaf dat je de Nederlandse flag niet kon verwijderen in de Tweede Kamer omdat je anders FvD/PVV op je dak krijgt. PVV/FvD worden gezien als racisten. Deze 2 partijen worden duidelijk geassocieerd met de Nederlandse vlag.quote:Op maandag 2 november 2020 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe kun je een discussie aangaan op basis van je stelling dat een 'Nederlandse vlag in je tuin' je een racist maakt? Serieus?
Wat is een Nederlandse flag?quote:Op maandag 2 november 2020 01:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik gaf een link van trouw.nl waar iemand aangaf dat je de Nederlandse flag niet kon verwijderen in de Tweede Kamer omdat je anders FvD/PVV op je dak krijgt. PVV/FvD worden gezien als racisten. Deze 2 partijen worden duidelijk geassocieerd met de Nederlandse vlag.
Zo simpel is het. Net zoals iedereen die Trump stemt een racist is. En iedereen die een Amerikaanse flag heeft zich daarmee associeert.
Als ik een Nederlandse flag op mijn auto zou binden, ben ik een tokkie die pvv stemt. Zo werkt dat toch? Of zit ik er nu naast? Trump en PVV/FvD worden al continu verbonden.
Misschien moet ik minder Trump rally's kijkenquote:Op maandag 2 november 2020 01:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat is een Nederlandse flag?
Die truc om legitieme stemmen niet te tellen komt van links?quote:Op maandag 2 november 2020 01:18 schreef zopias het volgende:
[..]
eindelijk een leider met ruggegraat die terugvecht tegen de linkse trucs.
Lieg je ook als Hoekstra?quote:Op maandag 2 november 2020 01:23 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Misschien moet ik minder Trump rally's kijkeni'm starting to praat like Hoekstra
Ben jij toevallig de nieuwe superheld 'kan-alleen-maar-in-extremen-praten-man'?quote:Op maandag 2 november 2020 01:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
PVV/FvD worden gezien als racisten. Deze 2 partijen worden duidelijk geassocieerd met de Nederlandse vlag.
Zo simpel is het. Net zoals iedereen die Trump stemt een racist is. En iedereen die een Amerikaanse flag heeft zich daarmee associeert.
Als ik een Nederlandse flag op mijn auto zou binden, ben ik een tokkie die pvv stemt. Zo werkt dat toch?
uh wat? zijn punt is dat het onnodig rekken van de deadline van de Democraten leidt tot een soort clownshow waarin we straks dagen na de verkiezingen nog steeds niet weten wie gewonnen heeft en frauduleuze stembiljetten het verschil kunnen maken.quote:Op maandag 2 november 2020 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die truc om legitieme stemmen niet te tellen komt van links?
Er moet toch ooit een moment komen zou je zeggen...quote:Op maandag 2 november 2020 01:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die truc om legitieme stemmen niet te tellen komt van links?
Toegegeven is het wellicht extreem, maar het is wel de kant die Nederland ook opgaat en Amerika al is. Heb je een Amerikaanse flag aan je auto hangen, ben je een rechtse Trumper die minorities intimideert.quote:Op maandag 2 november 2020 01:27 schreef Cara het volgende:
[..]
Ben jij toevallig de nieuwe superheld 'kan-alleen-maar-in-extremen-praten-man'?
Er wordt niet onnodig gerekt door democraten. Het zijn de republikeinen in PA die ervoor kiezen om de mail in ballots pas vanaf woensdag te gaan tellen:quote:Op maandag 2 november 2020 01:33 schreef zopias het volgende:
[..]
uh wat? zijn punt is dat het onnodig rekken van de deadline van de Democraten leidt tot een soort clownshow waarin we straks dagen na de verkiezingen nog steeds niet weten wie gewonnen heeft en frauduleuze stembiljetten het verschil kunnen maken.
En nog veel meer trucs van republikeinen kan je hier vinden:quote:Pennsylvania law permits counties to begin counting mail-in and absentee votes beginning at 7 a.m. on Election Day but does not require that they do so immediately. Cumberland County, a Republican-leaning area outside of Harrisburg, indicated Wednesday that it would not begin counting mail-in ballots until Wednesday, citing a need to prioritize resources for in-person voting. Several other smaller counties have reportedly indicated they intend to delay counting of mail-in ballots.
Bron
Bij mij gaat geen enkel van je bovenstaande stellingen op, niet eens een beetje.quote:Op maandag 2 november 2020 01:35 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Toegegeven is het wellicht extreem, maar het is wel de kant die Nederland ook opgaat en Amerika al is. Heb je een Amerikaanse flag aan je auto hangen, ben je een rechtse Trumper die minorities intimideert.
Zie je een kaalkopje met een bomberjack en daarop een Nederlandse vlag? Oei. Dat is vast een D66 of GL stemmer. /s
Hoewel niemand het wil toegeven, vlaggen worden tegenwoordig daadwerkelijk geassocieerd met en wat iemands politieke voorkeur is. Enige vorm van nationalisme en je bent in vele ogen al een racist.
Ik maak het wellicht wat extremer dan het is, geen projectie, maar het is wel de kant die Nederland opgaat.quote:Op maandag 2 november 2020 01:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij mij gaat geen enkel van je bovenstaande stellingen op, niet eens een beetje.
Bij mijn familie niet, mijn vrienden niet, collega's niet, niemand niet. Niemand die ik ken denkt op deze manier en al helemaal niet de gehele Nederlandse bevolking.
Ik heb nieuws voor je: al deze negatieve gedachtes heb je helemaal gevormd in je eigen hoofd gebaseerd op de extreem negatieve, haatomgeven nieuwsbubbel waarin jij je omgeeft.
Projectie: De klassieke opvatting en uitleg van projectie is dat het een afweermechanisme is tegen negatieve emoties. Projectie neemt nervositeit weg over zaken die wij in onszelf niet graag erkennen, en worden aan andere mensen toegeschreven. Dit gebeurt vaak onbewust zodat het ego niet met deze zaken hoeft om te gaan. Het Jungiaanse begrip schaduw hangt nauw samen met het begrip projectie. Deze gevoelens die wij niet erkennen noemen wij onze schaduw. Door een negatief en subjectief gevoel (schaduwzijde) te projecteren op een ander, verlegt iemand als het ware een innerlijk conflict en daarmee ook de oorzaak.
Begrijp mij goed, PVV/FvD doen dit ook zelf natuurlijk door de Nederlandse vlag aan henzelf toe te "eigenen". Als in, wij staan voor Nederland en niet de EU vlag. Maar dat is juist mijn punt dat Nederland ook Amerika achterna gaat.quote:Zandb 28 mei 2020 at 12:19
Jorah
PVV en FvD vinden een Nederlandse vlag heel erg belangrijk maar zo’n regenboogvlag totaal
niet. Waarom is dat zo, denkt u? En hoe zit dat met u?
Deze zegt net zo goed nog niets:quote:Op maandag 2 november 2020 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Polls die de Trump fans niet bevallen, vermoedelijk, omdat ze geen grote overwinning aan Trump geven.
Klopt, of het neerzetten van Rasmussen polls als Trump polls. Omdat ze voorkeur aan Trump winst geven(doen ze dat uberhaupt?). Maar de 538 polls zijn wel kloppend want die laten Biden winnen. Dus die zijn niet rechts of pro-Trump.quote:Op maandag 2 november 2020 02:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Deze wil net zo goed nog niets zeggen:
[ twitter ]
misschien even luisteren naar wat Trump te zeggen heeft in de tweet die je plaatste. hij refereert aan stemmen die na verkiezingsdag binnenkomen. de Democraten willen de deadline voor de validiteit van die stemmen rekken. Trump niet, oa omdat het tellen dan nog langer duurt dan gewoon (ook al zouden wat counties de dag erna beginnen met tellen). en het biedt ruimte aan fraude. een hele redelijke positie van Trump / GOP dus.quote:Op maandag 2 november 2020 01:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er wordt niet onnodig gerekt door democraten. Het zijn de republikeinen in PA die ervoor kiezen om de mail in ballots pas vanaf woensdag te gaan tellen:
[..]
En nog veel meer trucs van republikeinen kan je hier vinden:
AVK / Het centrale voter-supression-pogingen van de GOP topic
Wat is er heel redelijk aan het niet meetellen van stemmen van mensen die gerechtigd zijn om te stemmen?quote:Op maandag 2 november 2020 02:15 schreef zopias het volgende:
[..]
misschien even luisteren naar wat Trump te zeggen heeft in de tweet die je plaatste. hij refereert aan stemmen die na verkiezingsdag binnenkomen. de Democraten willen de deadline voor de validiteit van die stemmen rekken. Trump niet, oa omdat het tellen dan nog langer duurt dan gewoon (ook al zouden wat counties de dag erna beginnen met stemmen). en het biedt ruimte aan fraude. een hele redelijke positie van Trump / GOP dus.
iets wat tegen de wensen van de Democraten in gaat is niet meteen VOTER SUPPRESSION!!!!11
Mss moet jij zelf wat beter luisteren en dan niet alleen naar wat hij hier zegt maar ook naar wat hij al tijden zegt: de winnaar moet op de verkiezingsdag zelf worden uitgeroepen. Het is de zoveelste truc om minder stemmen te tellen.quote:Op maandag 2 november 2020 02:15 schreef zopias het volgende:
[..]
misschien even luisteren naar wat Trump te zeggen heeft in de tweet die je plaatste. hij refereert aan stemmen die na verkiezingsdag binnenkomen. de Democraten willen de deadline voor de validiteit van die stemmen rekken. Trump niet, oa omdat het tellen dan nog langer duurt dan gewoon (ook al zouden wat counties de dag erna beginnen met tellen). en het biedt ruimte aan fraude. een hele redelijke positie van Trump / GOP dus.
iets wat tegen de wensen van de Democraten in gaat is niet meteen VOTER SUPPRESSION!!!!11
Overigens is er nog nooit een president tot winnaar uitgeroepen op de avond zelf, het is in wezen altijd een 'prognose'. Het is pas officieel als de stemmen van alle staten gecertificeerd zijn. Dus ook dat heeft/ wil Trump niet echt begrepen.quote:Op maandag 2 november 2020 02:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat is er heel redelijk aan het niet meetellen van stemmen van mensen die gerechtigd zijn om te stemmen?
Als je niet zo van democratie houdt, geef het dan gewoon toe en lul er niet zo slap omheen.
quote:About a year before Donald Trump’s shocking presidential victory, the real-estate mogul made a promise: If elected, he would surround himself “only with the best people.”
“I’m going to surround myself only with the best and most serious people,” Trump told The Washington Post in August 2015. “We want top of the line professionals.”
Since then, it’s become clear Trump has a dubious understanding of “best.” At least 18 shady figures in the president’s orbit have either been arrested or gone to jail since he took office, on charges from fraud to battery to child pornography. While many of those charges stem from former Special Counsel Robert Mueller’s investigation into Russian election interference in 2016, several other politicians and donors have been convicted of crimes unrelated to the president.
Here are all the Trumpworld figures who have been arrested, indicted, or locked up:
Bron
Maar als ze dinsdag massaal gaan stemmen en er staan om sluitingstijd nog kilometers rijen wat moet de kiescommissie dan doen? Stemmen laten doorgaan tot de rijen weg zijn of gewoon sluiten?quote:Op zondag 1 november 2020 23:42 schreef zopias het volgende:
Trump stemmers gaan vooral dinsdag stemmen.
[ twitter ]
Sluiten die handel!quote:Op maandag 2 november 2020 06:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar als ze dinsdag massaal gaan stemmen en er staan om sluitingstijd nog kilometers rijen wat moet de kiescommissie dan doen? Stemmen laten doorgaan tot de rijen weg zijn of gewoon sluiten?
Misschien wel een paar uur vroeger sluiten anders krijgen ze nooit alles geteld voor middernacht, dat wilt trump toch graag.quote:Op maandag 2 november 2020 06:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Sluiten die handel!
Hadden ze naar aan early voting moeten doen.
Dit is wat Trump ook wil, toch?
Nee, joh. Ze moeten gewoon wat sneller tellen.quote:Op maandag 2 november 2020 07:00 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Misschien wel een paar uur vroeger sluiten anders krijgen ze nooit alles geteld voor middernacht, dat wilt trump toch graag.![]()
Nog even over dit van gisteravond trouwens, want je interpreteert de gegevens zo bizar in jouw voordeel dat ik het niet kan laten.quote:Op zondag 1 november 2020 23:12 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maar de totale absolute/relatieve opkomst gaat dan ook heel wat hoger uitvallen dan vorige keer, daarnaast hebben de geregistreerde Republikeinen nu al een hogere absolute opkomst dan de geregistreerde Democraten in een staat waar het spannend zou moeten worden ondanks dit gegeven:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |