Koppelen van politieke voorkeur aan DigiD wordt niet door iedereen gewaardeerd. Stemgeheim is een groot goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik ben voor. Maar geloof dat dit idee in Nederland maar matig op steun kan rekenen.
Toch moet dat technisch tegenwoordig prima kunnen lijkt me.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:19 schreef freako het volgende:
[..]
Koppelen van politieke voorkeur aan DigiD wordt niet door iedereen gewaardeerd. Stemgeheim is een groot goed.
Niet vervreemden is natuurlijk wel iets dat al heel snel omslaat in grossieren in vaagheden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:13 schreef Magister_Artium het volgende:
Dan maar beginnen met het CDA. Gedoe op de lijst, maar geen vervreemdend verkiezingsprogramma zoals de PvdA in 2017. Maar of het ‘te laat’ is...
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Toch moet dat technisch tegenwoordig prima kunnen lijkt me.
Waarom is dat een probleem?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:33 schreef hollandia02 het volgende:
Vind zelf het drie dagen over stemmen geen goed idee.
Veel mensen stemmen namelijk strategisch, en als na dag 1 blijkt dat partij 1 meer stemmen haalt dan verwacht(Peiling) zal een nietstemmer toch komen waar die dat anders niet zal doen.
Haga laag. Heeft ie daar voor zn ziel verkocht?quote:
Waardoor de opkomst dus hoger is. Hoezo is dat een probleem?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:33 schreef hollandia02 het volgende:
Veel mensen stemmen namelijk strategisch, en als na dag 1 blijkt dat partij 1 meer stemmen haalt dan verwacht(Peiling) zal een nietstemmer toch komen waar die dat anders niet zal doen.
Die staat er op vanwege de incel votequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:28 schreef Hexagon het volgende:
Wat ze toch in die flapdrol Van Haga zien![]()
En dat enge wijf Vlaardingerbroek
Dat is mij ook een raadsel. Sowieso gaan er geen exit polls komen na de 1e of 2e dag stemmen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waardoor de opkomst dus hoger is. Hoezo is dat een probleem?
Ik denk niet dat er exit-polls zijn in die dagen en wat mij betreft komt er zelfs een verbod op het publiceren van peilingen in die dagen (dat hebben ze in meer landen vlak voor de verkiezingen, dus hier tijdens de verkiezing zou het ook moeten kunnen).quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 14:33 schreef hollandia02 het volgende:
Omtzigt is eigenlijk de enige manier voor het CDA om nog wat stemmen elders te halen. Met clown Hugo lukt dat niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 12:03 schreef Raw85 het volgende:
Dit gaat nog veel gezeik opleveren de komende tijd denk ik. Zie Omtzigt nu ook op veel plekken het verkiezingsprogramma presenteren, lijkt me vervelend voor Hugo de Jonge.
Worden ze beinvloed erdoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waardoor de opkomst dus hoger is. Hoezo is dat een probleem?
Zoals hierboven al wordt opgemerkt, komen de eerste exit polls pas als de stembussen zijn gesloten.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:28 schreef Hexagon het volgende:
Wat ze toch in die flapdrol Van Haga zien![]()
En dat enge wijf Vlaardingerbroek
Als ze door jouw posts op FOK worden beïnvloed, mogen ze dan ook niet stemmen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |