SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben een keer in Munchen wakker geworden terwijl ik in Brussel moest zijn.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Mooie Ui weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:40 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar de Twentonesische klederdracht herkende je dus wel?
Zonder wrijving geen glans![]()
Och, heeft @DJMO wat zitten bakken?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable geeft Ferrous billenkoek![]()
26 dms en 99 quote meldingen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nu 100.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Vandaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Correctie. Honderd quote meldingen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Denk het nietquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Och, heeft @:DJMO wat zitten bakken?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Doe een tubgirl na!quote:I'm surrounded by morons!
101quote:
«Alles verwijderen»I'm surrounded by morons!
Tubguy?quote:I'm surrounded by morons!
NNee sowieso niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je niet hebben als je billenkoekjes wil bakken.Zonder wrijving geen glans![]()
Boven de 100 nog wat verdwijnen ze vanzelf.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of heb je geen badkuip?
Showerguy een optie?I'm surrounded by morons!
JaIk heb een badkuipquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:43 schreef Fogel het volgende:
Of heb je geen badkuip?
Showerguy een optie?Zonder wrijving geen glans![]()
Niet eens billenbolkjes?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je niet hebben als je billenkoekjes wil bakken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Go for it!quote:
I'm surrounded by morons!
Of als-ie in een potje wil kakken; die knakker van 1 guy 1 jar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:43 schreef Fogel het volgende:
Of heb je geen badkuip?
Showerguy een optie?![]()
![]()
Massagestraal van de douchekop er op zetten!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee man, stront spoelt niet lekker door het putje![]()
![]()
Volgens Rembo en Rembo met je dan met je grote teen de kak in het putje prakken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee man, stront spoelt niet lekker door het putjeI'm surrounded by morons!
In KPD ooit een filmpje gezien,is dat toevallig die?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Of als-ie in een potje wil kakken; die knakker van 1 guy 1 jar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja.......quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Massagestraal van de douchekop er op zetten!
schatjesFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dat ken ik niet. Ga het ook niet opzoeken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Of als-ie in een potje wil kakken; die knakker van 1 guy 1 jar.I'm surrounded by morons!
Kwamen er scherven in het filmpje voor?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In KPD ooit een filmpje gezien,is dat toevallig die?![]()
![]()
Dat doe ik niet zelfs al ben ik zwaar bezopenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgens Rembo en Rembo met je dan met je grote teen de kak in het putje prakken.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:46 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat doe ik niet zelfs al ben ik zwaar bezopen![]()
![]()
Birtanem.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
haagsieeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
im back in town
Dit keer geen trioquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dit keer geen trioquote:
Geef hem er maar goed van langsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:41 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable geeft Ferrous billenkoek
![]()
Toetsenbord van slag?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Bir otel odası kiralayın, siz ikiniz!![]()
![]()
Kak.I'm surrounded by morons!
Nee dat niet volgens mij.Deze gast verzamelde random poep uit openbare toiletten om zich daar thuis mee in bad mee te vermaken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Kwamen er scherven in het filmpje voor?
Is by far het meest ranzige wat ik ooit heb gezien.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit keer geen trio
[..]
Geef hem er maar goed van langs
![]()
Jammer,kan nog wel.DJMO gaat toch niet.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Trek een shirt met een spotprent aan, kunnen ze wel waarderen daar.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
uh freshquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer,kan nog wel.DJMO gaat toch niet.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Trek een shirt met een spotprent aan, kunnen ze wel waarderen daar.![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer,kan nog wel.DJMO gaat toch niet.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet volgens mij.Deze gast verzamelde random poep uit openbare toiletten om zich daar thuis mee in bad mee te vermaken.
Is by far het meest ranzige wat ik ooit heb gezien.Sow dan!
Nee die ik bedoelde was van een vent die een glazen pot in z'n holletje stopte, maar die pot was nét even iets minder stevig dan-ie had gedacht.
Kwam hij dus pas achter toen die binnen in 'm zat.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
![]()
Van Mohammed of Erdolf?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
gadverquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee dat niet volgens mij.Deze gast verzamelde random poep uit openbare toiletten om zich daar thuis mee in bad mee te vermaken.
Is by far het meest ranzige wat ik ooit heb gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rare mensen ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]Sow dan!
Nee die ik bedoelde was van een vent die een glazen pot in z'n holletje stopte, maar die pot was nét even iets minder stevig dan-ie had gedacht.
Kwam hij dus pas achter toen die binnen in 'm zat.![]()
gadverquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is by far het meest ranzige wat ik ooit heb gezien.Echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kan niet andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Net zo`n koekwaus.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:50 schreef ToT het volgende:
[..]Sow dan!
Kwam hij dus pas achter toen die binnen in 'm zat.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Koekwausquote:
marmarisquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar zit je ergens in Turkije?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Soms maar beter dat je dat soort dingen niet weet, wat mensen allemaal uitspoken
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms maar beter dat je dat soort dingen niet weet, wat mensen allemaal uitspokenZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms maar beter dat je dat soort dingen niet weet, wat mensen allemaal uitspoken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uh beetje apart dit totquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik geef dat kind de voordeel van de twijfel.Maar eigenlijk ben ik boos nu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom boos?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef dat kind de voordeel van de twijfel.Maar eigenlijk ben ik boos nu.Zonder wrijving geen glans![]()
niet boos zijn niets aan de hand daarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef dat kind de voordeel van de twijfel.Maar eigenlijk ben ik boos nu.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Omdat de vrijheid van meningsuiting.Ben je een paar jaar geleden vergeten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben er ook welkomquote:
Maar ondertussenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet vergeten. En die vrijheid werkt maar 1 kant op, dat weet je nu ondertussen toch wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat de vrijheid van meningsuiting.Ben je een paar jaar geleden vergeten?Zonder wrijving geen glans![]()
Godver. Nu moet ik ook kakken.Ik heb er één en ik ben er trots op
Daarom maakt het me boos.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee niet vergeten. En die vrijheid werkt maar 1 kant op, dat weet je nu ondertussen toch wel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow je bent niet op de hoogte van de aanslagen in Frankrijk momenteel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh beetje apart dit tot![]()
ondertussen is er niets aan de hnd de meeste turken uiten hun mening enzFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O dat gaat je wel lukken vandaag M1ist1gquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
huh vertel nee dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent niet op de hoogte van de aanslagen in Frankrijk momenteel?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wel erg ja dat weerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent niet op de hoogte van de aanslagen in Frankrijk momenteel?![]()
quote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat gaat je wel lukken vandaag M1ist1g![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hier niet blijft posten ga ik je op WhatsApp lastig vallenquote:
Dan ben je er ook wel even klaar mee of niet. Dan gewoon lekker voor de gezelligheid postenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan gaat de frequentie van posten duidelijk omlaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je er ook wel even klaar mee of niet. Dan gewoon lekker voor de gezelligheid posten
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 16:04:59 ]![]()
Ik loop in het parkquote:
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh vertel nee dus?![]()
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan gaat de frequentie van posten duidelijk omlaag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat mag jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als hier niet blijft posten ga ik je op WhatsApp lastig vallen![]()
Eng he.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)![]()
![]()
Moet jij eens oplettenquote:
Ik ben de tel kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?![]()
![]()
Heel erg, het houdt niet op helaasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?![]()
![]()
Door moslims?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oepsquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGewoon lekker offline als je thuis/vrij of met vakantie bent. Doe ik ook. Is het bestequote:
En nergens voor voor nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel erg, het houdt niet op helaas![]()
![]()
Veters om de broekspijp.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
O nee? Je kan toch slecht in je broek gaan poepenAls je het maar laat.quote:![]()
![]()
Vreselijk hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel erg, het houdt niet op helaas![]()
Op toilet doe je datFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
9?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Veters om de broekspijp.
[..]
Als je het maar laat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
JeHebt niet gereageerd op mijn bericht netquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Veters om de broekspijp.
[..]
Als je het maar laat.
En aanslag verijdeld in Sartrouville, man die ' Nice wilde nadoen'quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)![]()
Wowquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze riepen Allahu akhbar en dat soort dingen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het is een voorproefje wat ons de komende tientallen jaren te wachten staat.![]()
Nee, is het ook niet, snap niet wat die lui bezieldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Jippiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
En aanslag verijdeld in Sartrouville, man die ' Nice wilde nadoen'
Damn zeg heftigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tot is niet uit zijn nek aan het lullen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a04f2314/Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, snap niet wat die lui bezield![]()
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
En aanslag verijdeld in Sartrouville, man die ' Nice wilde nadoen'![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.
Ik loop toch eeret maar even naar huis voor ik naar de winkel ga. Teveel publiekquote:
Wereld word gekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.![]()
Maar verder hebben ze niks tegen Frankrijk of zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.Zonder wrijving geen glans![]()
Gaat alleen maar leuker worden met die "Jij bent welkom in mijn land"-mentaliteit waarbij mensen onvoldoende gescreend worden.quote:![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.![]()
![]()
![]()
Mafketelsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar verder hebben ze niks tegen Frankrijk of zo.![]()
echtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De wereld is al jaren gek, of eigenlijk de mensenquote:Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Frankrijk: Aanslag verijdeld in Sartrouville, dader wilde "Nice nadoen"
Nou moeten ze even stoppen daar, anders krijg ik een lamme arm![]()
Goed plan alleen de dames vinden dat niet goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef Justin_Case het volgende:
G
[..]
Gewoon lekker offline als je thuis/vrij of met vakantie bent. Doe ik ook. Is het beste![]()
Iemand had een grappige oude tekening opnieuw de publiciteit in geslingerd en daarom moeten totaal andere mensen er voor vermoord worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, snap niet wat die lui bezield
Allah's logica.![]()
HWaarom lamme arm?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Jippie het volgende:
Frankrijk: Aanslag verijdeld in Sartrouville, dader wilde "Nice nadoen"
Nou moeten ze even stoppen daar, anders krijg ik een lamme armZonder wrijving geen glans![]()
WWelke dames?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goed plan alleen de dames vinden dat niet goed.Zonder wrijving geen glans![]()
Kijk eens hierboven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Justin_Case het volgende:
Je
[..]
Hebt niet gereageerd op mijn bericht net![]()
Zo komen ze wel overal binnen idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat alleen maar leuker worden met die "Jij bent welkom in mijn land"-mentaliteit waarbij mensen onvoldoende gescreend worden.![]()
Ja klopt, overal op tegen ook. Om alles een demonstratie tegenwoordigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De wereld is al jaren gek, of eigenlijk de mensen![]()
Turkije had wel 'netjes' de aanslag in Nice veroordeeldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand had een grappige oude tekening opnieuw de publiciteit in geslingerd en daarom moeten totaal andere mensen er voor vermoord worden.
Allah's logica.![]()
Ik heb mijn gifjes niet paraat. Sorry.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Turkije had wel 'netjes' de aanslag in Nice veroordeeld![]()
Als jij een paar dagen niet wil fokken op fok, dan mag dat hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De dames die het hier in het topic gezellig maken
Ah zoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Typen en scrollen van het feiten checken van de te plaatsen berichten.
Was toen ook in het nieuws; valse papieren waren geen reden om mensen de toegang tot Europa te ontzeggen. De valse documenten werden ingenomen en vervolgens kon men ongedocumenteerd verder ons continent in trekken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo komen ze wel overal binnen idd.
Als je een willekeurige straat ergens in een Syrische stad kon opnoemen en je zei dat je daar woonde en op de vlucht was voor ISIS, kon je blijven.![]()
Denk niet zo zeer Allah maar die gelovige die de naam van allah roepen als ze zoiet doen. Stelletje schijnheilige zijn hetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand had een grappige oude tekening opnieuw de publiciteit in geslingerd en daarom moeten totaal andere mensen er voor vermoord worden.
Allah's logica.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Best veel werk nog dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Typen en scrollen van het feiten checken van de te plaatsen berichten.
Wel leuke stukjes doe jequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Typen en scrollen van het feiten checken van de te plaatsen berichten.![]()
Da's tenminste iets dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Turkije had wel 'netjes' de aanslag in Nice veroordeeld![]()
Oh lekker dan, heb ze hard nodig nuquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb mijn gifjes niet paraat. Sorry.
Ga wel met mijn neus op mijn UI zitten![]()
![]()
Paul weer?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop toch eeret maar even naar huis voor ik naar de winkel ga. Teveel publiek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is teveel toegestaan, nu word alles gewoon geeist, desnoods met geweld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja klopt, overal op tegen ook. Om alles een demonstratie tegenwoordig
Krijgen ze hun zin niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
En het ergste is dat het er maar een paar zijn, en dat de mensen die wel gewoon normaal willen leven er ook de dupe van zijn.![]()
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroepquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen ook in het nieuws; valse papieren waren geen reden om mensen de toegang tot Europa te ontzeggen. De valse documenten werden ingenomen en vervolgens kon men ongedocumenteerd verder ons continent in trekken.
Als je een willekeurige straat ergens in een Syrische stad kon opnoemen en je zei dat je daar woonde en op de vlucht was voor ISIS, kon je blijven.
Ja een fantasieluchtsinterklaas heeft uiteraard geen logica.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet zo zeer Allah maar die gelovige die de naam van allah roepen als ze zoiet doen. Stelletje schijnheilige zijn het![]()
degene die echt in allah geloven doen dat niet nemen geen mensen levensFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dat gaat makkelijk dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen ook in het nieuws; valse papieren waren geen reden om mensen de toegang tot Europa te ontzeggen. De valse documenten werden ingenomen en vervolgens kon men ongedocumenteerd verder ons continent in trekken.
Als je een willekeurige straat ergens in een Syrische stad kon opnoemen en je zei dat je daar woonde en op de vlucht was voor ISIS, kon je blijven.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroep
In Zutphen was geloof ik ook een boekenwinkel met de naam van die Egyptische godin.
Die kregen allemaal bedreigingen naar de kop geslingerd toen dat clubje in het nieuws begon te komen.![]()
![]()
Die had ik op z'n kop gepoeptquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
IIk geloof alleen in mezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
degene die echt in allah geloven doen dat niet nemen geen mensen levensZonder wrijving geen glans![]()
Kan ik me best voorstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroep![]()
Idd. Geen gevoel meer voor normen en waarden, net wilde beestenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is teveel toegestaan, nu word alles gewoon geeist, desnoods met geweld.
Krijgen ze hun zin niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
En het ergste is dat het er maar een paar zijn, en dat de mensen die wel gewoon normaal willen leven er ook de dupe van zijn.![]()
Die winkel was de bom!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
In Zutphen was geloof ik ook een boekenwinkel met de naam van die Egyptische godin.
Die kregen allemaal bedreigingen naar de kop geslingerd toen dat clubje in het nieuws begon te komen.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:
Jah.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd. Geen gevoel meer voor normen en waarden, net wilde beesten![]()
![]()
ik ook welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit topic gaat langzaamDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ahhh
#poepgenotIk heb er één en ik ben er trots op
Wat een opluchting
Moet je eens een fles sisi op zijn kop houden en naar het etiket kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroep![]()
![]()
ZIt je nu te poepen en te Fok!ken?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
NNicequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je eens een fles sisi op zijn kop houden en naar het etiket kijkenZonder wrijving geen glans![]()
Staat zoveel op Twitter, had ook bijna een filmpje geplaatst en toen kwam ik dit bericht tegenquote:
En Frans is niet mijn sterkste taal, dus gaat tijd in zitten. Google Translate doet de aanzet en dat loop ik dan na of het verhaal 'klopt' zoek dan weer synoniemen op etc. Vind het leuk om uit te puzzelen, maar paar uur moord en doodslag achter elkaar pfff![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh lekker dan, heb ze hard nodig nu
Ga wel met mijn neus op mijn UI zitten![]()
![]()
Volgens mij ben je er al M1st1gquote:![]()
![]()
Wel eerst de dop eraf draaien dan, dan is het effect beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je eens een fles sisi op zijn kop houden en naar het etiket kijken![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wel eerst de dop eraf draaien dan, dan is het effect beter.
![]()
Dank je welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weer een glimlach op mijn gezicht![]()
![]()
Mwa daar wordt je niet echt vrolijk van nee..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Staat zoveel op Twitter, had ook bijna een filmpje geplaatst en toen kwam ik dit bericht tegen
[ twitter ] dus deze maar geplaatst.
En Frans is niet mijn sterkste taal, dus gaat tijd in zitten. Google Translate doet de aanzet en dat loop ik dan na of het verhaal 'klopt' zoek dan weer synoniemen op etc. Vind het leuk om uit te puzzelen, maar paar uur moord en doodslag achter elkaar pfff
Beter dan even weer ander nieuws zoekenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa daar wordt je niet echt vrolijk van nee..
Beter dan even weer ander nieuws zoeken
Ben er niet lid van gelukkig, dus nee heb er geen eenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kaart van de postcodeloterij?Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh is wel leuk nu.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben er niet lid van gelukkig, dus nee heb er geen eenZonder wrijving geen glans![]()
Leuk gedaanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weer een glimlach op mijn gezichtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat voor kaart? We hebben 'films' gewonnen hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kaart van de postcodeloterij?![]()
Porno?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat voor kaart? We hebben 'films' gewonnen hier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, dacht dat je slapen wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tweede keer vandaag al.quote:
Wij hebben ooit eens met de bankgiroloterij een Madiwodo gewonnen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat voor kaart? We hebben 'films' gewonnen hier
Geen idee wat dat was en de medewerkster wist het ook niet.![]()
![]()
12.50 te besteden bij appie. Heb er 2 omdat ik 2 loten hebquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat voor kaart? We hebben 'films' gewonnen hierZonder wrijving geen glans![]()
Ik ben blij dat ik jou kan laten lachen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu weer een glimlach op mijn gezicht![]()
Ja meestal als je ineens weg bent ben je in slaap gekukkeldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
12.50 te besteden bij appie. Heb er 2 omdat ik 2 loten hebquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:24 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat voor kaart? We hebben 'films' gewonnen hierDat is niet helemaal waarquote:Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben ooit eens met de bankgiroloterij een Madiwodo gewonnen.
Geen idee wat dat was en de medewerkster wist het ook niet.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja filmsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:22 schreef Justin_Case het volgende:
Hebben jullie ook zo'n kaart van de postcodeloterij?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2020 16:27:23 ]![]()
EEen wattequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij hebben ooit eens met de bankgiroloterij een Madiwodo gewonnen.
Geen idee wat dat was en de medewerkster wist het ook niet.Zonder wrijving geen glans![]()
Daar heb je nog wat aan. :0quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef Justin_Case het volgende:
12.50 te besteden bij appie. Heb er 2 omdat ik 2 loten heb![]()
Ik ookquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jou kan laten lachen.![]()
![]()
Yeahhhhhhhhhhhhhh you did'tquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dat moment welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je nu te poepen en te Fok!ken?
O euhhhhh tjaquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:28 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Horloge
[..]
DVD naar keuze of een kaart voor patheik heb echt iets totaal anders
Bakkesquote:quote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Even wat gemiste quote's teruggelezen
Lust ik ook welquote:
Gewone horeca is dicht schatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar een goed restaurantje.
Heb ook nog tegoedbonnen voor de Hema in mijn knip, maar zie @hemarookworst vaker dan dat ik bij de Hema komquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]ik heb echt iets totaal anders
![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feli,maar ik ga je missen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:29 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jesusquote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb ook nog tegoedbonnen voor de Hema in mijn knip, maar zie @:hemarookworst vaker dan dat ik bij de Hema kom
Zonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: