Waarom lamme arm?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Jippie het volgende:
Frankrijk: Aanslag verijdeld in Sartrouville, dader wilde "Nice nadoen"
Nou moeten ze even stoppen daar, anders krijg ik een lamme arm
Welke dames?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Goed plan alleen de dames vinden dat niet goed.
Kijk eens hierboven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Justin_Case het volgende:
Je
[..]
Hebt niet gereageerd op mijn bericht net
Zo komen ze wel overal binnen idd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat alleen maar leuker worden met die "Jij bent welkom in mijn land"-mentaliteit waarbij mensen onvoldoende gescreend worden.
Ja klopt, overal op tegen ook. Om alles een demonstratie tegenwoordigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De wereld is al jaren gek, of eigenlijk de mensen
Turkije had wel 'netjes' de aanslag in Nice veroordeeldquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand had een grappige oude tekening opnieuw de publiciteit in geslingerd en daarom moeten totaal andere mensen er voor vermoord worden.
Allah's logica.
Ik heb mijn gifjes niet paraat. Sorry.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Turkije had wel 'netjes' de aanslag in Nice veroordeeld
Als jij een paar dagen niet wil fokken op fok, dan mag dat hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
De dames die het hier in het topic gezellig maken
Ah zoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Typen en scrollen van het feiten checken van de te plaatsen berichten.
Was toen ook in het nieuws; valse papieren waren geen reden om mensen de toegang tot Europa te ontzeggen. De valse documenten werden ingenomen en vervolgens kon men ongedocumenteerd verder ons continent in trekken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo komen ze wel overal binnen idd.
Denk niet zo zeer Allah maar die gelovige die de naam van allah roepen als ze zoiet doen. Stelletje schijnheilige zijn hetquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Iemand had een grappige oude tekening opnieuw de publiciteit in geslingerd en daarom moeten totaal andere mensen er voor vermoord worden.
Allah's logica.
Best veel werk nog dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wel leuke stukjes doe jequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Da's tenminste iets dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Jippie het volgende:
[..]
Turkije had wel 'netjes' de aanslag in Nice veroordeeld
Oh lekker dan, heb ze hard nodig nuquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb mijn gifjes niet paraat. Sorry.
Paul weer?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik loop toch eeret maar even naar huis voor ik naar de winkel ga. Teveel publiek
Er is teveel toegestaan, nu word alles gewoon geeist, desnoods met geweld.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:12 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja klopt, overal op tegen ook. Om alles een demonstratie tegenwoordig
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroepquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen ook in het nieuws; valse papieren waren geen reden om mensen de toegang tot Europa te ontzeggen. De valse documenten werden ingenomen en vervolgens kon men ongedocumenteerd verder ons continent in trekken.
Als je een willekeurige straat ergens in een Syrische stad kon opnoemen en je zei dat je daar woonde en op de vlucht was voor ISIS, kon je blijven.
Ja een fantasieluchtsinterklaas heeft uiteraard geen logica.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk niet zo zeer Allah maar die gelovige die de naam van allah roepen als ze zoiet doen. Stelletje schijnheilige zijn het
Dat gaat makkelijk dan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Was toen ook in het nieuws; valse papieren waren geen reden om mensen de toegang tot Europa te ontzeggen. De valse documenten werden ingenomen en vervolgens kon men ongedocumenteerd verder ons continent in trekken.
Als je een willekeurige straat ergens in een Syrische stad kon opnoemen en je zei dat je daar woonde en op de vlucht was voor ISIS, kon je blijven.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroep
Die had ik op z'n kop gepoeptquote:
Ik geloof alleen in mezelf.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
degene die echt in allah geloven doen dat niet nemen geen mensen levens
Kan ik me best voorstellen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ken een meid die Isis heet, die was daar niet zo blij meer mee na de opkomst van die terreurgroep
Idd. Geen gevoel meer voor normen en waarden, net wilde beestenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er is teveel toegestaan, nu word alles gewoon geeist, desnoods met geweld.
Krijgen ze hun zin niet goedschiks dan maar kwaadschiks.
En het ergste is dat het er maar een paar zijn, en dat de mensen die wel gewoon normaal willen leven er ook de dupe van zijn.
Die winkel was de bom!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
In Zutphen was geloof ik ook een boekenwinkel met de naam van die Egyptische godin.
Die kregen allemaal bedreigingen naar de kop geslingerd toen dat clubje in het nieuws begon te komen.
quote:
Jah.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Idd. Geen gevoel meer voor normen en waarden, net wilde beesten
ik ook welquote:
Moet je eens een fles sisi op zijn kop houden en naar het etiket kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
ZIt je nu te poepen en te Fok!ken?quote:
Nicequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je eens een fles sisi op zijn kop houden en naar het etiket kijken
Staat zoveel op Twitter, had ook bijna een filmpje geplaatst en toen kwam ik dit bericht tegenquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh lekker dan, heb ze hard nodig nu
Ga wel met mijn neus op mijn UI zitten
Volgens mij ben je er al M1st1gquote:
Wel eerst de dop eraf draaien dan, dan is het effect beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je eens een fles sisi op zijn kop houden en naar het etiket kijken
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |