marmarisquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar zit je ergens in Turkije?
Truequote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms maar beter dat je dat soort dingen niet weet, wat mensen allemaal uitspoken
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Soms maar beter dat je dat soort dingen niet weet, wat mensen allemaal uitspoken
uh beetje apart dit totquote:
Ik geef dat kind de voordeel van de twijfel.Maar eigenlijk ben ik boos nu.quote:
Waarom boos?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef dat kind de voordeel van de twijfel.Maar eigenlijk ben ik boos nu.
niet boos zijn niets aan de hand daarquote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik geef dat kind de voordeel van de twijfel.Maar eigenlijk ben ik boos nu.
Omdat de vrijheid van meningsuiting.Ben je een paar jaar geleden vergeten?quote:
ik ben er ook welkomquote:
Maar ondertussenquote:
Nee niet vergeten. En die vrijheid werkt maar 1 kant op, dat weet je nu ondertussen toch wel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat de vrijheid van meningsuiting.Ben je een paar jaar geleden vergeten?
Daarom maakt het me boos.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee niet vergeten. En die vrijheid werkt maar 1 kant op, dat weet je nu ondertussen toch wel?
Ow je bent niet op de hoogte van de aanslagen in Frankrijk momenteel?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 15:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
uh beetje apart dit tot
O dat gaat je wel lukken vandaag M1ist1gquote:
huh vertel nee dus?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent niet op de hoogte van de aanslagen in Frankrijk momenteel?
Wel erg ja dat weerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent niet op de hoogte van de aanslagen in Frankrijk momenteel?
quote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat gaat je wel lukken vandaag M1ist1g
Als hier niet blijft posten ga ik je op WhatsApp lastig vallenquote:
Dan ben je er ook wel even klaar mee of niet. Dan gewoon lekker voor de gezelligheid postenquote:
Dan gaat de frequentie van posten duidelijk omlaag.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je er ook wel even klaar mee of niet. Dan gewoon lekker voor de gezelligheid posten
Ik loop in het parkquote:
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh vertel nee dus?
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan gaat de frequentie van posten duidelijk omlaag.
Dat mag jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als hier niet blijft posten ga ik je op WhatsApp lastig vallen
Eng he.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)
Moet jij eens oplettenquote:
Ik ben de tel kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?
Heel erg, het houdt niet op helaasquote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?
Door moslims?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)
Oepsquote:
Gewoon lekker offline als je thuis/vrij of met vakantie bent. Doe ik ook. Is het bestequote:
En nergens voor voor nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel erg, het houdt niet op helaas
Veters om de broekspijp.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
O nee? Je kan toch slecht in je broek gaan poepen
Als je het maar laat.quote:
Vreselijk hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel erg, het houdt niet op helaas
9?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Veters om de broekspijp.
[..]
Als je het maar laat.
Hebt niet gereageerd op mijn bericht netquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Veters om de broekspijp.
[..]
Als je het maar laat.
En aanslag verijdeld in Sartrouville, man die ' Nice wilde nadoen'quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Wowquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze riepen Allahu akhbar en dat soort dingen.
Ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het is een voorproefje wat ons de komende tientallen jaren te wachten staat.
Nee, is het ook niet, snap niet wat die lui bezieldquote:
Hey Jippiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
En aanslag verijdeld in Sartrouville, man die ' Nice wilde nadoen'
Damn zeg heftigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tot is niet uit zijn nek aan het lullen.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-frankrijk~a04f2314/
Ik ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, snap niet wat die lui bezield
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
En aanslag verijdeld in Sartrouville, man die ' Nice wilde nadoen'
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.
Ik loop toch eeret maar even naar huis voor ik naar de winkel ga. Teveel publiekquote:
Wereld word gekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja 2 aanslagen zijn verijdeld. En in het Midden-Oosten is een particuliere bewaker neergestoken.
Maar verder hebben ze niks tegen Frankrijk of zo.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat alleen maar leuker worden met die "Jij bent welkom in mijn land"-mentaliteit waarbij mensen onvoldoende gescreend worden.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Mafketelsquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar verder hebben ze niks tegen Frankrijk of zo.
echtquote:
De wereld is al jaren gek, of eigenlijk de mensenquote:
Goed plan alleen de dames vinden dat niet goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef Justin_Case het volgende:
G
[..]
Gewoon lekker offline als je thuis/vrij of met vakantie bent. Doe ik ook. Is het beste
Iemand had een grappige oude tekening opnieuw de publiciteit in geslingerd en daarom moeten totaal andere mensen er voor vermoord worden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet, snap niet wat die lui bezield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |