Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh vertel nee dus?
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan gaat de frequentie van posten duidelijk omlaag.
Dat mag jij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als hier niet blijft posten ga ik je op WhatsApp lastig vallen
Eng he.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)
Moet jij eens oplettenquote:
Ik ben de tel kwijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?
Heel erg, het houdt niet op helaasquote:
Natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je maar wel gezellig mee blijft doen?
Door moslims?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Kelen doorgesneden, eentje onthoofd, en aanslagen op meerdere plekken. (Ook op Franse doelen in de Arabische wereld.)
Oepsquote:
Gewoon lekker offline als je thuis/vrij of met vakantie bent. Doe ik ook. Is het bestequote:
En nergens voor voor nodig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel erg, het houdt niet op helaas
Veters om de broekspijp.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
O nee? Je kan toch slecht in je broek gaan poepen
Als je het maar laat.quote:
Vreselijk hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel erg, het houdt niet op helaas
9?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Veters om de broekspijp.
[..]
Als je het maar laat.
Hebt niet gereageerd op mijn bericht netquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Veters om de broekspijp.
[..]
Als je het maar laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |