Er staat een keurig boodschappenlijstje in de OP nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad ja
En ik zie het nu ook
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.
quote:GoA, voor al uw briljante ideeën.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoiets
Oh Oh...quote:
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant ideequote:
Ow echt?! Ik heb het lijstje net in de OP gezet, maar dan moet hij maar laten weten als het er weer uit moet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoiets
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant idee
ietes eerder jaja... Kun je dat nog quoten? Of schrok je daarna wakker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant idee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ietes eerder jaja... Kun je dat nog quoten? Of schrok je daarna wakker?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien kun je de OP bijwerken en het lijstje erbij zetten?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nu
Kan er ook geen reden voor verzinnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Ik heb het lijstje net in de OP gezet, maar dan moet hij maar laten weten als het er weer uit moet.
Lol, ik zat het me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan er ook geen reden voor verzinnen
Omdatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan er ook geen reden voor verzinnen
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk gevalquote:
Wel grappig... dan lees ik het daar .. en dan blijkt dat zowel Chuffie alsmede Deis ook aan die discussie mee deden.quote:
Mwahquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk geval
Hij moet niet zeiken.. alsof het zijn topic is ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
edit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Live rally in Minnesota.
Voor of tegen, maar deze man is toch wel een fenomeen.
Hij is zo gek als een deur, zwamt uit zijn nek en is gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Live rally in Minnesota.
Voor of tegen, maar deze man is toch wel een fenomeen.
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk geval
Zo vat ik hem bij teruglezen dus ook opquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooit
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooit
Je begrijpt dat als D het een slecht idee vind.. dat het jou idee is hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje van![]()
D is verder gewoon cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |