Ja heel veel. Vriendinnen wisten mij altijd te vinden.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook behangen? Dat wil ik nog wel een keer leren.
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel veel. Vriendinnen wisten mij altijd te vinden.
Hoe heb je dat dan gedaan, was je de lijm vergetenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toen
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:00 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Behangen ooit eens geprobeerd, na 2 uur viel het behang van de muur, gestopt en de behangtafel doormidden getrapt toen
A NIFFOquote:
Wacht ik netjes blok je je zelf oenniequote:
Nee geen idee, en nog een doodklap bijna was stroom vergeten uit te zettenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan gedaan, was je de lijm vergeten
Ik was een betje dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wacht ik netjes blok je je zelf oennie
Oeps, dat is wel heel dom.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee geen idee, en nog een doodklap bijna was stroom vergeten uit te zetten
Jij was zeker een beetje domquote:
Goedemorgen.quote:
Morguh DJMO en KUthaanquote:
Moggequote:
Gemakzuchtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, dat is wel heel dom.
[..]
Jij was zeker een beetje dom
Nooit gemakzucht hebben met klussenquote:
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit gemakzucht hebben met klussen
Nee niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.
Tijd nemen gewoonquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben vaak te gehaast,dat werkt ook niet echt.
Ja FF. Heb je nu toch genoeg tijd....quote:
Ja maar,hoef nu niks te klussen.Mss over een tijdje weer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja FF. Heb je nu toch genoeg tijd....
Ga je weg?quote:
😛quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,hoef nu niks te klussen.Mss over een tijdje weer.
👍🏻quote:
Ff naar pluto heen en weer, word wat later met hem. Remraket kapotquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
@:kree is ook al een paar dagen afwezig.
Jamzei ik gisteren ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
@:kree is ook al een paar dagen afwezig.
Heb ik je net gegeven. Wel,opletten he ☕️quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ff naar pluto heen en weer, word wat later met hem. Remraket kapot
Die zit in 40+ toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamzei ik gisteren ook al
En ik mis @:Aloa ook
Ja maar hier bedoel ik.quote:
Ja waar is aloa eigenlijk? Zijn zoon had corona toch? Hoop niet dat hij het ook heeft.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamzei ik gisteren ook al
En ik mis @:Aloa ook
Laatst was iemand nogal kutopmerkingen richting hem aan het maken.quote:
Jammer altijd zuks. Kan zo leuk zijn hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Laatst was iemand nogal kutopmerkingen richting hem aan het maken.
???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
Had ze beter tegen mij kunnen doen.
Sorry, niet gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik je net gegeven. Wel,opletten he ☕️
Jij ook dankquote:
Wandelende takquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, niet gezienDank je wel schat
[..]
Jij ook dank
Werkt die aansteker een betje?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, niet gezienDank je wel schat
[..]
Jij ook dank
Je doet alsof je blij bent om me te zien?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Werkt die aansteker een betje?
Of tegen mijquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:20 schreef FreshFruit het volgende:
Had ze beter tegen mij kunnen doen.
Laat maar.Ik ga geen dingen oprakelen.quote:
Weg getreiterd hierquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja waar is aloa eigenlijk? Zijn zoon had corona toch? Hoop niet dat hij het ook heeft.
Mooi.quote:
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terugquote:
Lief van jou.quote:
Dat schijnt toch minder leuk te zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terug
Ja, helaas zijn er mensen die daar op kicken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Oke, wel jammer weer dan. Waarom moet dat nou
Nee, ik ben een fan van je hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kutopmerkingen kun je nog het beste tegen mij maken, dan kom ik met een kutopmerking terug
Hey maily ☕️quote:
Daily maily.quote:
Ik heb tenminste échte fansquote:
Mwah fans,we tolereren je.quote:
Jij mag blij zijn dat ik geen fruit eet, anders had ik je nu met huid en haar verslondenquote:
Wat is echt he 🥴quote:
Had ik al gepost.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:29 schreef maily het volgende:
NWS / KIND ALERT! (BRABANT)
#155 Celine is terecht en ongedeerd!!
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jij mag blij zijn dat ik geen fruit eet, anders had ik je nu met huid en haar verslonden
/spuit elfquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:29 schreef maily het volgende:
NWS / KIND ALERT! (BRABANT)
#155 Celine is terecht en ongedeerd!!
Ik hou het wel bij koffiequote:
quote:
☕️☕️quote:
Een keertje niet in Den Haag.quote:
Alsof dat enige vruchten afwerptquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef maily het volgende:
Sorry hoor, ik ga echt al die dts-topics niet teruglezen ...
Dan ben je af.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef maily het volgende:
Eens kijken of m'n dochter al wakker is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Benieuwd hoeveel gekkies dan al wakker zijn.
Je hoeft enkel de FP maar te volgenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:35 schreef maily het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |