Nooit dusquote:
Ze heeft gelijkquote:
jawel dat zeg ik net lulquote:
Hams. (lol)quote:
Jij wil iemand gaan negeren omdat je niet dezelfde smaak in chips hebt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey we gingen niks meer zeggen.
Ja duh :Squote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij wil iemand gaan negeren omdat je niet dezelfde smaak in chips hebt?
Ohquote:
Wat is jouw favoriete chipsquote:
Zijn zoveel lekkere smaken. Doritos Nacho Cheese en Sweet Chili Pepper. Pringles Sour cream & Onion. Lays Patatje Joppie.quote:
Joppie is wel genot inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn zoveel lekkere smaken. Doritos Nacho Cheese en Sweet Chili Pepper. Pringles Sour cream & Onion. Lays Patatje Joppie.
En Hamkas natuurlijk
Je hebt zelf een te groffe structuurquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joppie is wel genot inderdaad.
Hamkaas heeft een te groffe structuur vind ik.
Betweterquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij is het grove, niet groffe
Oh man, wat een tragisch hysterisch gedoe was dat zeg. Treurig dat het dicht is wel, was een fijne club. Maarja, clubs zitten er toch voorlopig niet in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De school was wel komisch hoe dat gegaan is
Ik denk niet dat jr daar op doeldequote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smileys zouden eigenlijk gewoon in een TT moeten werken
Ohquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jr daar op doelde
Wel mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smileys zouden eigenlijk gewoon in een TT moeten werken
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Gaan jullie volgende week nachtje wakker blijven voor de verkiezingen?
Zit hier toch nog wel om 3:00 dus krijg er wel wat van mee denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Toen was het nog wel echt een hele happening ja. Nu is het meer de debiel vs de seniel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Vorige keer wel gedaan maar geloof het nu eigenlijk wel.
Nou ja prima primaquote:
Ja en ik probeer mijn eigen ritme een beetje onder controle te houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was het nog wel echt een hele happening ja. Nu is het meer de debiel vs de seniel.
Hoelaat ga je nu ongeveer naar bed elke nacht danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik probeer mijn eigen ritme een beetje onder controle te houden.
Prima Donnald. (lol)quote:
Jij die finale net nog gezien?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik probeer mijn eigen ritme een beetje onder controle te houden.
Deze is al iets leuker dan Hams maar het is wel echt tegen het cringe randje aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima Donnald. (lol)
Iedereen heeft zo zijn zonden.
0:00u/01:00uquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat ga je nu ongeveer naar bed elke nacht dan
Ik vind die Patricia Paay-act echt vermoeiend dus was een terechte ban.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij die finale net nog gezien?
Walgelijk dat Patricia Paay nog werd geband hè.
Prima toch. Eerder moet je ook niet willen tenzij je er om 6 uur uit moetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
0:00u/01:00u
Vroeger gaat niet lukken in elk geval.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze is al iets leuker dan Hams maar het is wel echt tegen het cringe randje aan
Ik vind hem na drie jaar nog steeds zulk genot hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Patricia Paay-act echt vermoeiend dus was een terechte ban.
Dat zijn echt idiote tijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch. Eerder moet je ook niet willen tenzij je er om 6 uur uit moet
Het is tijd voor een nieuwe act.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem na drie jaar nog steeds zulk genot he
Heb ook een keertje het volgende gedaan, allemaal achter elkaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe act.
Dat was ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ook een keertje het volgende gedaan, allemaal achter elkaar
Louis van Gaal: JUICHEN!
Hans Kraay Jr.: PAARDENLUL!
Huub Stevens: VUILE KLOOTZAK!
Die was ook wel gieren.
Oh ja ik ook hoor. Vroeger moest ik tegen 8 uur opstaan en was het vaak nog 2 uur snachts voor ik pas ging. Nu met thuiswerken elke dag pas 10 uur wekkertje. Genotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn echt idiote tijden.
En zelfs dan weet ik het naar bed gaan nog uit te stellen.
Dat is wel chill hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik ook hoor. Vroeger moest ik tegen 8 uur opstaan en was het vaak nog 2 uur snachts voor ik pas ging. Nu met thuiswerken elke dag pas 10 uur wekkertje. Genot
Inderdaad. Gewoon joggingbroekje aan blijven houdenquote:
Ik kan niet meer zonder joggingbroeken, wat een godendingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon joggingbroekje aan blijven houdenNiks mis mee
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Heb jij ook nog een voorkeur hoe je mannen pijpt?quote:
Volgens mij hanteren ze in Italië ook andere standaarden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:flippiee nog steeds fan van Ronaldo nu hij PCR testen heeft ontkend?
https://www.ad.nl/europee(...)s-bullshit~a7a4be3b/
Ronaldo de waanzinwappiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hanteren ze in Italië ook andere standaarden.
Er zitten (zaten?) toch ook Nederlandse jongens al 3 weken vast die constant positief testten terwijl ze al ruim 2 weken in quarantaine zaten.
Denk dat hij wel een punt heeft ergens hoor
Jij kijkt duidelijk nietquote:
Met een VAR stond het nu geen 0-2 in ieder geval. Echt lachwekkend dat dat nog steeds niet in de EL ingevoerd isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk horrorhuurders en huisjesmelkers.
Denk het nietquote:
Denk het niet ik haal dinsdag doorquote:
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Pff. Definitieve uitslag is pas dik in de ochtend tochquote:
Ja of dagen laterquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff. Definitieve uitslag is pas dik in de ochtend toch
Ja eensquote:
Idd. Laat het dan nu maar gebeurenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:54 schreef Fok-it het volgende:
Ach, een herverkiezing van Trump kan er ook nog wel bij. Veel verziekter krijg je een jaar niet volgepland hoor
Beter dan die seniel.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:54 schreef Fok-it het volgende:
Ach, een herverkiezing van Trump kan er ook nog wel bij. Veel verziekter krijg je een jaar niet volgepland hoor
Wordt tijd voor een maximum leeftijdsgrensquote:
Die hebben geen poenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een maximum leeftijdsgrens
Dat hilarische systeem moet daar dan ook flink op de schopquote:
Oh en nee, dat spelletje lijkt me niet heel leukquote:
Eensquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hilarische systeem moet daar dan ook flink op de schop
Ach toch niet mijn land.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt tijd voor een maximum leeftijdsgrens
Kan je ook met een fiets op het circuit dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
FF Imola gereden met een F1 auto net. Doel was onder 1:20, blijk ik als vierde tijd een 1:19:999 te hebben neergezet
(lol)
3 pingels tegen. Lolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:54 schreef Fok-it het volgende:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je ook met een fiets op het circuit dan?
Tsja, overduidelijk gefixed deze match. Echt bijzonder treurig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 pingels tegen. Lol
Leuke pot?
Haha jij bent voor Feyenoord hequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, overduidelijk gefixed deze match. Echt bijzonder treurig.
En jij blind kennelijkquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha jij bent voor Feyenoord he
Buiten dat is Feyenoord verder ook gewoon aidswaardig. Maar hoop wel dat ze een klacht indienen, niet dat dat wat gaat helpenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
3 pingels tegen. Lol
Leuke pot?
Oh ik ben geen calimero hoor, en ook niet bijzonder fanatiekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kop op, Tottenham verliest van Antwerp!
Heb het niet gezien, was het echt zo schandalig?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ben geen calimero hoor, en ook niet bijzonder fanatiekMaar dit waren wel echt Zuid-Korea taferelen
2 belachelijke penals en 1 lichte, en overduidelijke penal voor Feyenoord negeren. Tsja. Maar goed. Feyenoord had zonder ook niet gewonnenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het niet gezien, was het echt zo schandalig?
Enerzijds wel, anderzijds is het wel altijd leuk om te volgen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hilarische systeem moet daar dan ook flink op de schop
Wat een eerlijke laatste zin, heel mooi.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 belachelijke penals en 1 lichte, en overduidelijke penal voor Feyenoord negeren. Tsja. Maar goed. Feyenoord had zonder ook niet gewonnen
Ik ben dan ook een heel eerlijke jongenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een eerlijke laatste zin, heel mooi.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een heel eerlijke jongen
Wat vind jij als Gunner van de hele Ozil-toestand?quote:
Wat is daar walgelijk aan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Weer een vrouwelijke co-commentator, walgelijk
Vermoeiend. Ozil heeft nooit de intentie gehad om nog te voetballen, gooit het op loyaliteit terwijl hij al een tijd weet dat hij niet meer in de plannen voorkomt. Prima als je niet wil verkassen met dat salaris maar van dat schijnheilige gelul krijg ik een slappe pik. Dat Arsenal zich niet mengt in politiek is ook volkomen logisch, erg naïef van Ozil wederom. Wat goodwill kweken met het aanbieden van het betalen van het salaris van de mascotte is ook redelijk beschamend.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij als Gunner van de hele Ozil-toestand?
Is erg storend. Moet je je voorstellen wanneer Olav wordt aangevuld door een vrouw met geblaat over het raken van de apex.quote:
Sportief gezien snap ik niet helemaal waarom hij niet in de plannen voorkomt. Denk dat ze hem nog goed kunnen gebruiken gezien resultaten nog steeds uitblijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vermoeiend. Ozil heeft nooit de intentie gehad om nog te voetballen, gooit het op loyaliteit terwijl hij al een tijd weet dat hij niet meer in de plannen voorkomt. Prima als je niet wil verkassen met dat salaris maar van dat schijnheilige gelul krijg ik een slappe pik. Dat Arsenal zich niet mengt in politiek is ook volkomen logisch, erg naïef van Ozil wederom. Wat goodwill kweken met het aanbieden van het betalen van het salaris van de mascotte is ook redelijk beschamend.
Nee, lekker later rotten en over paar maandjes is het circus voorbij.
Zorgt voor instabiliteit en disbalans. Arsenal heeft niet het team om zijn zwaktes op te vangen. Geen enkel team doet dat tegenwoordig trouwens nog. De klassieke nummer 10 komt nauwelijks nog voor. Daarbij, toen Ozil nog speelde was zijn output ook bedroevend, laat staan een Ozil die al een halfjaar geen bal heeft geraakt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sportief gezien snap ik niet helemaal waarom hij niet in de plannen voorkomt. Denk dat ze hem nog goed kunnen gebruiken gezien resultaten nog steeds uitblijven
Echt zo’n incelcomment dit.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gun de zwakkeren toch ook eens wat plek
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zorgt voor instabiliteit en disbalans. Arsenal heeft niet het team om zijn zwaktes op te vangen. Geen enkel team doet dat tegenwoordig trouwens nog. De klassieke nummer 10 komt nauwelijks nog voor. Daarbij, toen Ozil nog speelde was zijn output ook bedroevend, laat staan een Ozil die al een halfjaar geen bal heeft geraakt.
Nee, gewoon focussen op de toekomst, en daar maakt hij al een hele lange tijd geen onderdeel meer van uit.
Supporters van Arsenal die zeggen zich op de toekomst te richten is een beetje als Braddie die nu echt gaat afvallenquote:
Zie je nou wel, je weet wel wat van racenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is erg storend. Moet je je voorstellen wanneer Olav wordt aangevuld door een vrouw met geblaat over het raken van de apex.
Huh dat was gewoon een ludiek grapjequote:
Hij gaat het nu echt doen hoor. Dat zegt die namelijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Supporters van Arsenal die zeggen zich op de toekomst te richten is een beetje als Braddie die nu echt gaat afvallen
Ludieke grapjes vragen om ludieke grapjes HAHAHAHAHquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zie je nou wel, je weet wel wat van racen
[..]
Huh dat was gewoon een ludiek grapje
Niet dat ik geen incel ben maar toch HAHAHAHAHA
(lol)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:28 schreef Azula het volgende:
[..]
Ludieke grapjes vragen om ludieke grapjes HAHAHAHAH
Ja was even naar de strafbank gestuurd. Veel te lang ook rationeel gezien.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Fijn je weer eens te treffen meid
You and me both kiddoquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja was even naar de strafbank gestuurd. Veel te lang ook rationeel gezien.
De nieuwe wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Niets gemistBehalve de fittie tussen @:JochemSjakie en de nieuwe sebswe
Sinds m’n eerste account is gepermd of haarband ofzo die nooit is opgeheven was dit geloof ik de eerste. Misschien tussendoor nog een keer hooguit maar dat is dan ook alweer jaren geleden.quote:
Oei, perm nog welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:40 schreef Azula het volgende:
[..]
Sinds m’n eerste account is gepermd of haarband ofzo die nooit is opgeheven was dit geloof ik de eerste. Misschien tussendoor nog een keer hooguit maar dat is dan ook alweer jaren geleden.
Met wie?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Niets gemistBehalve de fittie tussen @:JochemSjakie en de nieuwe sebswe
Mja, schijnbaar zijn doodsbedreigingen ok, en moet je dat gewoon over je heen laten komen, want anders ben je een NSBer.quote:
Ik heb er inmiddels 18 tel ik netquote:
Ja maar jij begon toch.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah die. Dat was geen fittie, dat was alleen bewijs dat je niemand kunt vertrouwen hier.
Oh.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:46 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Mja, schijnbaar zijn doodsbedreigingen ok, en moet je dat gewoon over je heen laten komen, want anders ben je een NSBer.
Who knew?
Het enige wat ik gedaan heb is iemand die mij constant uitschold en bedreigde in DM rapporteren. Want schijnbaar is dat allemaal ok.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:47 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja maar jij begon toch.Eerst was jij niet te vertrouwen en toen bleek degene die je in vertrouwen nam ook niet te vertrouwen.
Jeetje.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er inmiddels 18 tel ik net![]()
En nog ben ik een stuk braver dan vroeger
Ja zoveel heb ik er ook weer niet van meegekregen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het enige wat ik gedaan heb is iemand die mij constant uitschold en bedreigde in DM rapporteren. Want schijnbaar is dat allemaal ok.
Sue me.
(lol)quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh.
Dat klinkt wel erg instabiel allemaal. Inb4 Fugue.
Geef haar een kroket en ze is blij.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:48 schreef Azula het volgende:
[..]
Oh.
Dat klinkt wel erg instabiel allemaal. Inb4 Fugue.
Jaatjes gezelligjesquote:
Die veggie variant was wel oprecht lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geef haar een kroket en ze is blij.
Blij? Syntax error emotion not found.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Geef haar een kroket en ze is blij.
Ik zou hem bijna gaan proberen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die veggie variant was wel oprecht lekker
Wat let je. Misschien kan je er een vlog over makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:54 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna gaan proberen.
Kan ik dan ook 'Youtuber' op mijn Tinder-profiel zetten?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat let je. Misschien kan je er een vlog over maken
Is toch gezellig. Beetje liken, elkaars stories delen, memes van Baby Yoda sturen. Beetje masturberen als je kind slaapt.quote:
Ik zou er ook FOK!-user in zetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Kan ik dan ook 'Youtuber' op mijn Tinder-profiel zetten?
Staat in mijn tagline op mijn cv.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er ook FOK!-user in zetten.
Nou, altijd. Ik weet gewoon precies waar ze op moet reageren als het om sneren op mij gaatquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:56 schreef Superdonald het volgende:
@:azula waarom heb jij het altijd over Fugue.
Zoveel punani kan ik helemaal niet aan man.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou er ook FOK!-user in zetten.
En waar heeft het je gebracht?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:58 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Staat in mijn tagline op mijn cv.
@fugue waarom heeft Azula het altijd over jou. Altijd als ik inlog post ze iets over je. Lijkt wel een obsessie.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou, altijd. Ik weet gewoon precies waar ze op moet reageren als het om sneren op mij gaatdus gooi alvast een inb4tje gezien ze het niet kan laten.
Stel haar anders de vraag. Ze is er als de kippen bij.
Zulks een obsessie dat ik anderen vraag haar toe te voegen op insta zodat ik in haar leventje kan snoepen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:00 schreef Superdonald het volgende:
[..]
@:fugue waarom heeft Azula het altijd over jou. Altijd als ik inlog post ze iets over je. Lijkt wel een obsessie.
Wat vind je van mij dat ik mij daarvoor laat lenen? Beetje geil of gewoon mak sukkeltje. Eerlijk zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Zulks een obsessie dat ik anderen vraag haar toe te voegen op insta zodat ik in haar leventje kan snoepen.
Bizar.
Jij hebt mij ook een keer niet geliked op tinder. Ik voel dat nog steeds.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:01 schreef Azula het volgende:
[..]
Zulks een obsessie dat ik anderen vraag haar toe te voegen op insta zodat ik in haar leventje kan snoepen.
Bizar. Helemaal niet creepy.
Geen van beide.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:02 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Wat vind je van mij dat ik mij daarvoor laat lenen? Beetje geil of gewoon mak sukkeltje. Eerlijk zeggen.
En jij hebt dat helemaal zitten printscreenen enzo dus als je een antwoord wilt op waarom ik je niet heb geaccepteerd; bij deze.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:03 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Jij hebt mij ook een keer niet geliked op tinder. Ik voel dat nog steeds.
Hoe KOM je erbij. Echt hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:05 schreef Azula het volgende:
[..]
En jij hebt dat helemaal zitten printscreenen
Gelukkig laat jij je niet wegjagenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:05 schreef Azula het volgende:
[..]
En jij hebt dat helemaal zitten printscreenen enzo dus als je een antwoord wilt op waarom ik je niet heb geaccepteerd; bij deze.
Over obsessed gesproken. De moeite. Voel me bijna vereerd als ik het niet creepy had gevonden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig laat jij je niet wegjagen
En dan heeft ‘ze’ dat dus automatisch van mij. Beetje vreemd. Ik kijk gewoon graag naar je. Had je wel willen ontmoeten maar kogel ontweken zie ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:10 schreef Azula het volgende:
[..]
Ze kon mijn profiel van destijds redelijk accuraat beschrijven.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:12 schreef Superdonald het volgende:
[..]
En dan heeft ‘ze’ dat dus automatisch van mij. Beetje vreemd. Ik kijk gewoon graag naar je. Had je wel willen ontmoeten maar kogel ontweken zie ik.
Geen idee over wie je het hebt. Het duurt echt jaaaaaaaaren voor je mij zat bent. M’n fuckboy fwb van jaar geleden wil ook al een relatie met me.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:15 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dit zegt. Woont in Kortenhoef volgens mij.
Nou, ik ben dus nog in overweging de relatieaanzoek te accepteren en zal tot nader order buiten hem om niet daten.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:15 schreef Superdonald het volgende:
Zullen we een drankje doen in de lente @:azula? Laat ik mijn screenshots thuis.
Daar heb je weken voor nodig?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus nog in overweging de relatieaanzoek te accepteren en zal tot nader order buiten hem om niet daten.
Blijkbaarquote:
Ik heb het over een drankje, we hoeven niet gelijk te neuken.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou, ik ben dus nog in overweging de relatieaanzoek te accepteren en zal tot nader order buiten hem om niet daten.
Rustig aanquote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:58 schreef Azula het volgende:
[..]
Nou, altijd. Ik weet gewoon precies waar ze op moet reageren als het om sneren op mij gaatdus gooi alvast een inb4tje gezien ze het niet kan laten.
Stel haar anders de vraag. Ze is er als de kippen bij.
Dat lijkt me wel, maar dan zou je antwoord toch gewoon nee zijn als je rustig aan wilt doen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef Azula het volgende:
[..]
Blijkbaar
Zit dan sinds mijn 16e zo goed als continu in een relatie. Mag ik na een turbulente periode even rustig in overweging nemen hoe nu verder?![]()
Lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even heerlijk aan het viben op deze mooie herfstavond.
Liggen er blaadjes op het circuit?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, even heerlijk aan het viben op deze mooie herfstavond.
Jij het ook naar je zin?quote:
lolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liggen er blaadjes op het circuit?
Je TV het raam uitgegooid na die scheidsrechterlijke dwalingen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liggen er blaadjes op het circuit?
Of gewoon op deze voet verdergaan wat eigenlijk al zo goed als een relatie is.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel, maar dan zou je antwoord toch gewoon nee zijn als je rustig aan wilt doen?
Zonde van tijd en geld. M’n aandacht ligt al elders.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:32 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik heb het over een drankje, we hoeven niet gelijk te neuken.
Wat ben jij toch een ontzettende doerakquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:37 schreef Azula het volgende:
[..]
Studie ontwijkend gedrag en daardoor eigenlijk totaal niet.
Ik heb geen tv dus dat scheelt. Nee dit was echt heel zielig. Vind het echt waanzin dat er overal een VAR is behalve daar. Niet dat Feyenoord had gewonnen want die speelde zelf ook hilarisch droevig. Maar 1-1 had dan nog iets geweest.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je TV het raam uitgegooid na die scheidsrechterlijke dwalingen?
Echt een belhamel jaquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ontzettende doerak
Gelukkig ben ik al een lange tijd niet op r/maisie geweest zodat ik mijn ogen op wat beters gefocussed kan houdenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:40 schreef Azula het volgende:
Oh Feyenoord verliest weer what else is new
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een ontzettende doerak
Verstandig, dat moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik al een lange tijd niet op r/maisie geweest zodat ik mijn ogen op wat beters gefocussed kan houden
Reflecteren is de basis van een goede ontwikkelingquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:43 schreef Azula het volgende:
[..]![]()
Heb gewoon geen zin meer in al die eeuwige reflectieformulieren.
Volgende week wel weer een keer onderwijsvrij. Dat scheelt. Niet dat ze dat dan tijdens de herfstvakanties doen ofzo.
Echt he, die kunnen echt beter stoppen met bestaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:40 schreef Azula het volgende:
Oh Feyenoord verliest weer what else is new
Ben je dat sturen nou nooit eens beu, hele tijd precies hetzelfde.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Reflecteren is de basis van een goede ontwikkeling
Ja ik over twee weken ook vrij. Genot wordt dat. Elke dag F1
F1 heeft diverse circuits over verschillende landen. Daar word je nooit moe van vriend.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je dat sturen nou nooit eens beu, hele tijd precies hetzelfde.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Reflecteren is de basis van een goede ontwikkeling
Ja ik over twee weken ook vrij. Genot wordt dat. Elke dag F1
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Verstandig, dat moet je ook niet willen.
Cross je ook weleens door de blubber of is het echt alleen f1?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
F1 heeft diverse circuits over verschillende landen. Daar word je nooit moe van vriend.
Kan dat altijd waarderen als je de moeite neemt voor een gif, zelfs als het dit jochie betreftquote:
Elk rondje is anders profquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cross je ook weleens door de blubber of is het echt alleen f1?
Altijdquote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan dat altijd waarderen als je de moeite neemt voor een gif, zelfs als het dit jochie betreft
Heb wel zo’n spelletje in de modder maar dat vind ik maar onrustig. De hele tijd zo’n kwiebus naast je die roept of je links of rechts moet. Nee die mij maar de ultra hoge grip van een aerodynamische formulewagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Cross je ook weleens door de blubber of is het echt alleen f1?
Potjandorie. Saaiquote:
Ik zeg altijd maar: een saaie formule 1 race is nog altijd tien keer beter dan een saaie pot voetbal. Tenminste nog genot om naar te kijken.quote:
Ja zou dan liever in de wagen zelf zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: een saaie formule 1 race is nog altijd tien keer beter dan een saaie pot voetbal. Tenminste nog genot om naar te kijken.
Bejaardequote:
Eens. Maar de zitjes zijn maar beperkt helaas. Elk jaar sta ik weer op de wachtlijst maar kom nooit een steek verderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja zou dan liever in de wagen zelf zitten.
Nightcrawlerquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha Feyenoord1
[ afbeelding ]
HAND IN HANDDDDquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha Feyenoord1
[ afbeelding ]
Ik zal eens op zoek gaan naar een coureur en vertellen hoe het was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bejaarde
[..]
Eens. Maar de zitjes zijn maar beperkt helaas. Elk jaar sta ik weer op de wachtlijst maar kom nooit een steek verder
Schijnt zwaar voor je nek te zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan naar een coureur en vertellen hoe het was.
Heb toch zwaar adrenalinegebrek sinds de Chinezen Covid in het eten hebben gegooid.
Ja dan mis je toch ineens die VAR hè.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus dat scheelt. Nee dit was echt heel zielig. Vind het echt waanzin dat er overal een VAR is behalve daar. Niet dat Feyenoord had gewonnen want die speelde zelf ook hilarisch droevig. Maar 1-1 had dan nog iets geweest.
FOK!meet op Zandvoort!!!!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:14 schreef Azula het volgende:
Oh dat is wel een leuke date eigenlijk. Circuitje pakken.
Welnee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar: een saaie formule 1 race is nog altijd tien keer beter dan een saaie pot voetbal. Tenminste nog genot om naar te kijken.
Varretje is prima, zolang ze niet doorslaan zoals in Engelandquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan mis je toch ineens die VAR hè.
De VAR heeft ook nog genoeg verbeterpunten maar het argument dat de charme van het voetbal dan verloren gaat is ook onzin. Dan krijg je dus dat je allemaal kansloze penalty's tegen krijgt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Varretje is prima, zolang ze niet doorslaan zoals in Engeland
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:05 schreef Azula het volgende:
[..]
Ja zou dan liever in de wagen zelf zitten.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:11 schreef Azula het volgende:
[..]
Ik zal eens op zoek gaan naar een coureur en vertellen hoe het was.
Heb toch zwaar adrenalinegebrek sinds de Chinezen Covid in het eten hebben gegooid.
Kom op Chevy, je hoeft haar alleen nog maar te vragen en je kan haar je eigen paddock insleuren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:14 schreef Azula het volgende:
Oh dat is wel een leuke date eigenlijk. Circuitje pakken.
Nee joh. Auto’s geven tenminste nog een meesterlijk geluid. En lekker onboardjes kijken, heerlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welnee.
Liever nog een potje Drank de Boer voetbal dan botsautootjes die rondjes rijden.
Liever dat het spel eerlijker wordt ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De VAR heeft ook nog genoeg verbeterpunten maar het argument dat de charme van het voetbal dan verloren gaat is ook onzin. Dan krijg je dus dat je allemaal kansloze penalty's tegen krijgt.
Kan ook echt niet dat er in het hoofdtoernooi van de EL geen VAR is maar goed. De UEFA neemt het niet serieus blijkbaar.
Die is ook goed ja. Wat een bazenacteurquote:
Ze moeten alleen wel sneller die beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever dat het spel eerlijker wordt ja.
Nog steeds niet gezien.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:25 schreef Fok-it het volgende:
Prof durft eigenlijk niet Brokeback Mountain te noemen
(Lol)
End of Watch danquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is ook goed ja. Wat een bazenacteur
Die heb ik niet gezien.quote:
Ik heb al die bekende Italiaanse westers nog nooit gezienquote:
Watquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb al die bekende Italiaanse westers nog nooit gezien
Once upon a time in the west, the good the bad and the ugly, die bedoel ikquote:
Oh ik ook niet hoor.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Once upon a time in the west, the good the bad and the ugly, die bedoel ik
2 uur 40 beide. Maar trekt mij ook echt niet, denk niet dat ik dat ooit ga kijkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik ook niet hoor.
Zou eigenlijk wel eens moeten maar westerns trekken mij totaal niet en volgens mij duren die films ook nog eens 4 uur ofzo.
Nee genoeg films nog te kijken met boeiendere onderwerpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 uur 40 beide. Maar trekt mij ook echt niet, denk niet dat ik dat ooit ga kijken
Vind actie over het algemeen sowieso beetje saaiquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee genoeg films nog te kijken met boeiendere onderwerpen.
Actie moet slechts in dienst staan van het verhaal ja, de opbouw is vaak boeiender.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind actie over het algemeen sowieso beetje saai
Ik heb alleen Once upon a time in Hollywood gezien. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Once upon a time in the west, the good the bad and the ugly, die bedoel ik
Wat is je review over die film?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik heb alleen Once upon a time in Hollywood gezien. Telt dat ook?
Die heb ik ook gezien. Echt by far een van de mindere van Tarantinoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik heb alleen Once upon a time in Hollywood gezien. Telt dat ook?
Na een uur weer afgezetquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is je review over die film?
Zeker. Al zijn er bij Bond opzich wel uitzonderingen. Skyfall is echt een top Bondfilm. Die intro+soundtrack is briljant. En leuk verhaalquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Actie moet slechts in dienst staan van het verhaal ja, de opbouw is vaak boeiender.
Maar als het alleen maar "stoere" actie is zoals bijvoorbeeld een James Bond haak ik ook snel af. Dan is een boeiende dialoog interessanter.
Welke intro is dat ook alweer? Die met Dia de los muertos?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Al zijn er bij Bond opzich wel uitzonderingen. Skyfall is echt een top Bondfilm. Die intro+soundtrack is briljant. En leuk verhaal
quote:
Is de charme van het voetbal jatogquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Liever dat het spel eerlijker wordt ja.
Dit is toch de openingcredits?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja intro, de soundtrack kent iedereen
Ohja die is ook goed. Jammer dat de volgende al zo lang is uitgesteldquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Dit is op die rijdende trein waar hij af dondert
Kan me er weinig meer van herinneren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zeker. Al zijn er bij Bond opzich wel uitzonderingen. Skyfall is echt een top Bondfilm. Die intro+soundtrack is briljant. En leuk verhaal
Vond het wel vermakelijk dat iedereen jarenlang aan het huilen was dat Bond wellicht een vrouw zou wordenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 00:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ohja die is ook goed. Jammer dat de volgende al zo lang is uitgesteld
Sterker nog, een AFRO AMERIKAANSE vrouwquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond het wel vermakelijk dat iedereen jarenlang aan het huilen was dat Bond wellicht een vrouw zou worden
Die vind ik echt heel goed, wat een dijk van een flim. Alles klopt, en Christoph Waltz is natuurlijk genieten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
Beste Tarantino is Django, maar dat komt ook deels weer door een bril-jante soundtrack
Wat omslachtig doe gewoon een bioscoop broek aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:03 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb ik genoten van die film in de biosDat was broekje uit vanaf het begin
Uiteindelijk bleek het toch ook maar om een bijrol te gaan ofzo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Sterker nog, een AFRO AMERIKAANSE vrouw![]()
Ze pakke zelfs me fillums af!!
Ja geen idee, gezeur om niks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uiteindelijk bleek het toch ook maar om een bijrol te gaan ofzo?Of de rol van Q? Ik weet het niet eens meer.
Idris Elba is wel goeie kanshebber voor nieuwe Bond denk ik
Zeker, sowieso een cast om te smullen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die vind ik echt heel goed, wat een dijk van een flim. Alles klopt, en Christoph Waltz is natuurlijk genieten.
Heerlijk hoor Home AloneGenot met TrumpGenot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar we gaan straks weer de jaarlijkse kerstfilmpjes kijken
Ik ga mijzelf weer van mijn meest mannelijke ahumm ahumm kant laten zien en zeggen dat ik The Holiday echt best een leuke kerstfilm vindquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja wat heb je nog meer qua kerstfilms
Drake and Josh
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Maar we gaan straks weer de jaarlijkse kerstfilmpjes kijken
Ooh ja suuuuper schattige film is dat!!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf weer van mijn meest mannelijke ahumm ahumm kant laten zien en zeggen dat ik The Holiday echt best een leuke kerstfilm vind
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ooh ja suuuuper schattige film is dat!!
Ja geen idee vriend.
quote:
Jazeker. Had vanwege gebroken polsje nog 6 weken verlof open staan voor dit jaar, dus vanaf volgende week donderdag 2,5 week vakantiequote:
Lekker de bloemetjes buiten zettenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:34 schreef Fok-it het volgende:
DAAR GAAN WE TIJDENS COJONA EVEN FLINK VAN GENIETEN
Nou dan kan je mooie die pols weer op volle kracht laten werken HAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Had vanwege gebroken polsje nog 6 weken verlof open staan voor dit jaar, dus vanaf volgende week donderdag 2,5 week vakantie
Rimpelgenotquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou dan kan je mooie die pols weer op volle kracht laten werken HAHAHAHA
Hoezo heb je nog 6 weken door een gebroken pols? Heb je daardoor meer uren gemaakt?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jazeker. Had vanwege gebroken polsje nog 6 weken verlof open staan voor dit jaar, dus vanaf volgende week donderdag 2,5 week vakantie
Nee maar wel in ziektewet gezeten waar ik normaal allang vakantie had opgenomen. Daarvoor corona, dus had nog niks aan verlof aangevraagd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoezo heb je nog 6 weken door een gebroken pols? Heb je daardoor meer uren gemaakt?
BIIIIIIIIquote:
Ik wilde Planes Trains and Automobiles zeggen, bazenfilm. Maar die is meer gericht op Thanksgivingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga mijzelf weer van mijn meest mannelijke ahumm ahumm kant laten zien en zeggen dat ik The Holiday echt best een leuke kerstfilm vind
What would you do if i sang OUT OF TUNE. Nou eh, Ringo....quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
BIIIIIIII
LLIEEEEEEEEEEEEE
SHEAAAAAAAAAAAARS
Leuk dat ze die film hebben vernoemd naar het subforum PTAquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik wilde Planes Trains and Automobiles zeggen, bazenfilm. Maar die is meer gericht op Thanksgiving
Die is leuk ja. John Candyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik wilde Planes Trains and Automobiles zeggen, bazenfilm. Maar die is meer gericht op Thanksgiving
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is leuk ja. John Candy
En nee ik ga geen grapje maken over zijn achternaam nu jij er bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |