Een betere wereld begint bij fokkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:54 schreef HPLC het volgende:
Ben blij dat die supertroll een ban heeft
deze durft ook niet, lekker veilig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
is dat je nieuwe slachtoffer na capuchino
je hebt wel een andere ondertitel, deze heeft denk ik meer succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
deze durft ook niet, lekker veilig.
Ik durf allesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
deze durft ook niet, lekker veilig.
Echt hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
je hebt wel een andere ondertitel, deze heeft denk ik meer succes
Ja, toen ik hier vorig jaar wegging deed je net zo klef tegen kopjechino en heb ik van de ongemakkelijkheid mijn account laten verwijderen. Helaas ga je weer op dezelfde voet verderquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat haalt zeker weer vanalles naar boven?
Stel dit soort wanstaltig gedrag meteen aan de kaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, toen ik hier vorig jaar wegging deed je net zo klef tegen kopjechino en heb ik van de ongemakkelijkheid mijn account laten verwijderen. Helaas ga je weer op dezelfde voet verder
Ik houd niet zo van bros, liever een mars of kitkatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stel dit soort wanstaltig gedrag meteen aan de kaak.
Bros before hos
1kitkatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van bros, liever een mars of kitkat
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ik kom pas weer terug als fokkie er weer is
Doei dan maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Fugue het volgende:
Ergens hoop ik nu dat hij een half jaartje vakantie heeftquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:34 schreef Fugue het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedoel je niet 3pink? haha @:speciale
Hij hoort hier wel, toch een ideale plek als je geen vrienden hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedoel je niet 3pink? haha @:speciale
Apart verhaal chevquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton weer op pole.
Die gast laat Bottas elke sessie eerste worden en gaat er in de laatste kwalisessie altijd met de eerste stek van doorLewis fuckt hem gewoon volgens mij
Denk je niet dat Lewis hem piepelt?quote:
wel weer spannend hè dat F1, heb volgens mij dit seizoen al 10 keer gelezen 'Hamilton pole, Verstappen derde in kwalificatie'quote:
Ze hoeven enkel te pieken in kw3.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk je niet dat Lewis hem piepelt?
Daar klagen ze in het F1 live topic ook over. Joh, natuurlijk moet je geen verrassende uitslagen verwachten. Vorig jaar hadden ze nog ferrari tussendoor, nu gaat Mercedes alle poles pakken. Dat is gewoon de sport. Maar ik vind het ondanks dat nog amuserend om te kijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
wel weer spannend hè dat F1, heb volgens mij dit seizoen al 10 keer gelezen 'Hamilton pole, Verstappen derde in kwalificatie'
Daarom. In Q3 geeft Lewis pas alles wat die heeft. Daarvoor altijd rustig aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze hoeven enkel te pieken in kw3.
Ook een beetje easy circuit dit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daarom. In Q3 geeft Lewis pas alles wat die heeft. Daarvoor altijd rustig aan.
Lewis zei één van de moeilijkste circuit waar die ooit op heeft gereden grapjasquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ook een beetje easy circuit dit.
Een wonder dat max zo dicht zit.
Dat is mooi, misschien een idee om juist de snelste achteraan te laten starten (dus omgekeerde volgorde), dan komen er tenminste nog eens leuke uitslagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar klagen ze in het F1 live topic ook over. Joh, natuurlijk moet je geen verrassende uitslagen verwachten. Vorig jaar hadden ze nog ferrari tussendoor, nu gaat Mercedes alle poles pakken. Dat is gewoon de sport. Maar ik vind het ondanks dat nog amuserend om te kijken.
Dan heb je geen serieus wereldkampioenschap meer. In de Formule 2 doen ze dat wel met de voorste helft van de grid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is mooi, misschien een idee om juist de snelste achteraan te laten starten (dus omgekeerde volgorde), dan komen er tenminste nog eens leuke uitslagen
De uitslag zal wel hetzelfde blijven dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is mooi, misschien een idee om juist de snelste achteraan te laten starten (dus omgekeerde volgorde), dan komen er tenminste nog eens leuke uitslagen
Ik kan dit nou ook niet heel serieus meer noemen dit wkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan heb je geen serieus wereldkampioenschap meer. In de Formule 2 doen ze dat wel met de voorste helft van de grid.
Stop hier maar even meequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:48 schreef HPLC het volgende:
of alleen trainingen en dan gewoon de uitslag gebruiken als omgekeerde startvolgorde
zou best kunnen, maar dan heb je tenminste nog mooie inhaalacties. Nu rijdt Lewis vanaf het begin vooraan en kun je net zo goed na 5 ronden al afvlaggen. Scheelt weer in de kostenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De uitslag zal wel hetzelfde blijven dan.
Dan krijg je een verkapte kwali.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:48 schreef HPLC het volgende:
of alleen trainingen en dan gewoon de uitslag gebruiken als omgekeerde startvolgorde
Niet serieus omdat het niet spannend is heb jij het over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kan dit nou ook niet heel serieus meer noemen dit wk
Ze proberen het spannender te maken in de toekomst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar dan heb je tenminste nog mooie inhaalacties. Nu rijdt Lewis vanaf het begin vooraan en kun je net zo goed na 5 ronden al afvlaggen. Scheelt weer in de kosten
Voor inhaalacties bouwen ze in 2022 een andere auto waarbij je beter kan volgen. Dat lijkt mij effectiever.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
zou best kunnen, maar dan heb je tenminste nog mooie inhaalacties. Nu rijdt Lewis vanaf het begin vooraan en kun je net zo goed na 5 ronden al afvlaggen. Scheelt weer in de kosten
Het is ongeveer even spannend als de Italiaanse, Franse of Duitse voetbalcompetitiequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze proberen het spannender te maken in de toekomst.
Eerst even Lewis 8 titels gunnen.
Nou, mij benieuwdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Voor inhaalacties bouwen ze in 2022 een andere auto waarbij je beter kan volgen. Dat lijkt mij effectiever.
Goed Nederlands dit (lol)quote:
maar ik ben bewust vrijgezel, jullie nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:53 schreef scrupuleus het volgende:
Leuk topic trouwens zo.
Doet mij wel denken aan dat liedje over 3 incels op een hek.
nou, mij benieuwdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed Nederlands dit (lol)
Ben wel benieuwd naar morgen. Moeilijk baantje, en weinig grip. Hopelijk vallen er nog wat regendruppels. Wordt levensgevaarlijk dan.
Wij hebben nog hoop inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar ik ben bewust vrijgezel, jullie niet
hoe eerder je inziet dat het ijdele hoop is, des te beter het is voor je gemoedstoestandquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wij hebben nog hoop inderdaad.
Ben je bij hermie in de leer geweest of hoe kom jij aan zulke wijshedenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe eerder je inziet dat het ijdele hoop is, des te beter het is voor je gemoedstoestand
anderhalf jaar lang niet op een autistenforum rondhangen geeft je zeeën van vrije tijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je bij hermie in de leer geweest of hoe kom jij aan zulke wijsheden
Retraite is altijd heilzaam inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
anderhalf jaar lang niet op een autistenforum rondhangen geeft je zeeën van vrije tijd
Tot morgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Retraite is altijd heilzaam inderdaad.
Ik ga ook maar even een boom opzoeken, aju
Jij kan het wetenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 19:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij hoort hier wel, toch een ideale plek als je geen vrienden hebt.
SOWWWWWWWWWWquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bedankt voor de tip echter kijk ik geen films.
ik weet dat ik hem heb gezien 2 jaar terug, maar kan me er weinig van herinneren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
Vanavond Annihilation herkeken en ik kan het iedereen aanraden
Zijn concentratieboog is maar 5 minquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 25 oktober 2020 09:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zijn concentratieboog is maar 5 min
hey deadprez, wanneer log je weer eens in op psnquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
's avonds snuif ik mezelf helemaal kapot tot ik niet meer kan slape
vorig jaar gekeken en ik vond er echt geen bal aan, misschien was ik te depressiefquote:Op zondag 25 oktober 2020 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
Vanavond Annihilation herkeken en ik kan het iedereen aanraden
Jij klikte zeker ook alleen maar omdat het met Natalie Portman isquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:18 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vorig jaar gekeken en ik vond er echt geen bal aan, misschien was ik te depressief
nou enquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij klikte zeker ook alleen maar omdat het met Natalie Portman is
Hoef je niet zo gepikeerd te doen, ik zeg toch 'ook'. Als het met Jada Pinkett Smith was had ik niet gekliktquote:
ik klikte gistereren op Knock Knock door ana de armas en dat was ook een schijtfilm, het pakt nooit heel goed uitquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoef je niet zo gepikeerd te doen, ik zeg toch 'ook'. Als het met Jada Pinkett Smith was had ik niet geklikt
Had vroeger een meer dan prima lichaam.quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij klikte zeker ook alleen maar omdat het met Natalie Portman is
quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had vroeger een meer dan prima lichaam.
Geen idee hoe ze er nu uit ziet.
Beginfase was genot maar nu val ik haast in slaapquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:09 schreef HPLC het volgende:
het is wel weer spannend he @:chevycaprice
echte liefhebberquote:Op zondag 25 oktober 2020 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beginfase was genot maar nu val ik haast in slaap
Klopt. Maar als het saai is is het saai.quote:
Niet meer naar buiten gaan dusquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
was net buiten en zag drie "strop voor de pedo-elite is volksverzet"-pamfletten (inclusief pictogram van strop) op lantaarnpalen en borden geplakt
Kies een kant!quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
was net buiten en zag drie "strop voor de pedo-elite is volksverzet"-pamfletten (inclusief pictogram van strop) op lantaarnpalen en borden geplakt
Dus van saai gaat het naar een prima race. Lekker geloofwaardig. Of deze saaie race was juist spannend vergeleken met andere races.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al met al toch een prima race hoor. Paar fijne battles nog in de slotfase.
Het was een beetje Mugello, eigenlijk alleen inhalen op de DRS van de main straight, maar daarna de hele sector 1 nog wel redelijk veel ruimte om te vechten. Genot hoor.
Fijn die politieke betrokkenheid van die mensenquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:15 schreef CharlesKinbote het volgende:
Sommige momenten zijn saai, dat zal je altijd hebben. Als je naar het totaalplaatje kijkt kan je dat beeld altijd nuanceren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus van saai gaat het naar een prima race. Lekker geloofwaardig. Of deze saaie race was juist spannend vergeleken met andere races.
#blackedlivesmatter!quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit je ook klaar voor podium witteman?
Zit je haar zo kut?quote:Op maandag 26 oktober 2020 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar het is wel positieve maandag vandaag. Lekker uitgeslapen en nu feunen tot het avondeten
Positiviteit is voor watjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 12:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat snap je niet aan positieve maandag?
bedoel je niet mongool in plaats van staafdebiel?quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Reageerde nog een Nederlander op die tweet. “Misschien bedoelde hij het Nederlandse woord mongol”
Dat komt toch op hetzelfde neer ongelofelijke staafdebiel.
Nee, de term “mongoloïde”, of de varianten daarop worden sinds de jaren 1960 niet meer gebruiktquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedoel je niet mongool in plaats van staafdebiel?
Is er wel. Beter zoeken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 17:56 schreef HPLC het volgende:
Chevy, waarom is er geen dig sc? Niet dat ik je weg wilt hebben, maar ging er vanuit dat die er wel was
@Mongooltjequote:Op maandag 26 oktober 2020 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee, de term “mongoloïde”, of de varianten daarop worden sinds de jaren 1960 niet meer gebruikt
je moet er wat meer reclame voor maken en gewoon random mensen taggen en vragen wat ze zo waarderen aan het digitale levenquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is er wel. Beter zoeken.
Probleem is alleen dat die net zo populair is als ik bij de vrouwen
Niet gekliktquote:
Eens. Maar die van mij is dan ook van hoge kwaliteit.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet geklikt
Maar boeie ook.
Jij kijkt toch ook naar je pik als je jezelf aftrekt?
Veel dickpics verzonden ook?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Maar die van mij is dan ook van hoge kwaliteit.
Paar honderd denk ik wel inmiddels.quote:
Veel kutjes en tietjes gezien?quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Paar honderd denk ik wel inmiddels.
Stuur je beste pic eens door.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Paar honderd denk ik wel inmiddels.
Redelijk.quote:
Gaat lastig, snapchatfoto's zijn zelfdestructief. Dus je zal een behoorlijk lekkere chick moeten zijn wil je er kans maken op ééntje, (wat minder lekker mag ook (lol))quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur je beste pic eens door.
Hij wil gewoon je pik zien maat.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gaat lastig, snapchatfoto's zijn zelfdestructief. Dus je zal een behoorlijk lekkere chick moeten zijn wil je er kans maken op ééntje, (wat minder lekker mag ook (lol))
Iemand die Senna in haar naam heeft moet wel geil zijnquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil gewoon je pik zien maat.
Je kan het ook naar @:lokasenna sturen dan komt het wel bij kaneeltje terecht.
Fapje gezet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iemand die Senna in haar naam heeft moet wel geil zijn
Is gewoon een tip, hij is zelf ook altijd zo edgy als de blaadjes vallenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je neemt het wel erg serieus allemaal
Lief van jequote:Op maandag 26 oktober 2020 20:35 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is gewoon een tip, hij is zelf ook altijd zo edgy als de blaadjes vallen
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Is trouwens iets dat veel beter helpt tegen depressie. En heb je alleen een mesje voor nodig
Down the road en niet cross the river toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
Is trouwens iets dat veel beter helpt tegen depressie. En heb je alleen een mesje voor nodig
Die gast vermaakt zich anders primaquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef HPLC het volgende:
oei, die in de rolstoel is wel ongemakkelijk bij vi @:scrupuleus
Johan heeft er weer verstand vanquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die gast vermaakt zich anders prima
De kracht van herhaling makkerquote:
Zin in het jasje van mijn naamgenootquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De kracht van herhaling makker
Zie heb ik al lang niet voorbij zien komen helaas.quote:
bedankt, ik wil tot 1 januari de verwarming uit laten, kijken of het luktquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:15 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik merk dat je warmte nodig hebt, ik zal je even een deken sturen.
Ik mag hem van mezelf af en toe gebruiken. Zit nu op een 1/3 verbruik van vorig jaarquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedankt, ik wil tot 1 januari de verwarming uit laten, kijken of het lukt
Denk toch aan het klimaatquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:22 schreef Fugue het volgende:
Lol staat hier al sinds eind september op 21
was je toen zo'n verkwister of ben je steeds zuiniger geworden? Ik heb dit jaar alleen maar mailtjes van vattenfall gekregen met dat ik meer heb gebruikt in vergelijking met dezelfde periode vorig jaarquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik mag hem van mezelf af en toe gebruiken. Zit nu op een 1/3 verbruik van vorig jaar
Moest twee jaar terug flink bijbetalenquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
was je toen zo'n verkwister of ben je steeds zuiniger geworden? Ik heb dit jaar alleen maar mailtjes van vattenfall gekregen met dat ik meer heb gebruikt
tax=theftquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moest twee jaar terug flink bijbetalen
Probleem is ook dat het sneller stijgt dan afneemt door die vermaledije belastingen
Altijd toch.quote:
Sinds gisteren, maandje brommen zonder duidelijke redenquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd toch.
Sinds wanneer Ben je weer uit de fokbak?
Welkom op FOK!quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds gisteren, maandje brommen zonder duidelijke reden
Hoe kun jij nou een ban krijgen? Onbegrijpelijkquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Sinds gisteren, maandje brommen zonder duidelijke reden
Dat dacht ik dus ook toen ik nietsvermoedend weer gezellig en constructief wilde meepostenquote:Op maandag 26 oktober 2020 21:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe kun jij nou een ban krijgen? Onbegrijpelijk
Wie is elke keer je casemanager?quote:Op maandag 26 oktober 2020 21:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook toen ik nietsvermoedend weer gezellig en constructief wilde meeposten
Vriend, welkom terugquote:
Dat is aardig van je. Ik had liever gehad dat je elke dag wat geld had gestort maar het is leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb iedere dag een kaarsje gebrand voor je.
Ja doei.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is aardig van je. Ik had liever gehad dat je elke dag wat geld had gestort maar het is leuk geprobeerd.
Fijn dit.quote:
Nee ik ook niet. En denk niet dat er veel mensen blij van worden als ik mijn kontje ga verkopen achter het stationquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb helaas nog steeds geen geldboompje in de tuin.
Ach sommige mensen stellen weinig eisen volgens mij als ik soms die programma's op tv zie enz.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:52 schreef Fok-it het volgende:
En denk niet dat er veel mensen blij van worden als ik mijn kontje ga verkopen achter het station
Zouden die admins eigenlijk gewoon rekening mee moeten houden hequote:
Daar laat ik me niet over uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zouden die admins eigenlijk gewoon rekening mee moeten houden he
Ik moest nu toch `echt' wat aan mijn postgedrag doen. Nja. Zolang ik andere users nog zie waarvan je kan denken `wat doet dat in godesnaam op FOK!' vind ik het allemaal wel meevallenquote:
Zo willen je gewoon behoeden om ook die kant op te gaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest nu toch `echt' wat aan mijn postgedrag doen. Nja. Zolang ik andere users nog zie waarvan je kan denken `wat doet dat in godesnaam op FOK!' vind ik het allemaal wel meevallen
The dark side heeft altijd aantrekking gehadquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zo willen je gewoon behoeden om ook die kant op te gaan.
Ik Noem een mikeyttquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest nu toch `echt' wat aan mijn postgedrag doen. Nja. Zolang ik andere users nog zie waarvan je kan denken `wat doet dat in godesnaam op FOK!' vind ik het allemaal wel meevallen
Ja, echt bizar dat ze die troll continu negerenquote:
Ben je weer bevrijd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, echt bizar dat ze die troll continu negeren
Nee hij zit nog gevangenquote:
Ja, nu wel 2 bans in erg korte tijd. Ik moet me maar even koest gaan houdenquote:
Oef! Dan moest het wel erg zijn geweest!quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, nu wel 2 bans in erg korte tijd. Ik moet me maar even koest gaan houden
Klopt. Ik ben een monsterquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:10 schreef Amee het volgende:
[..]
Oef! Dan moest het wel erg zijn geweest!
Valt wel mee. Ik ben eigenlijk best een wijfquote:
Een lekker wijf ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik ben eigenlijk best een wijf
Ow, sorry. Jij eerst.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 17:14 schreef Fugue het volgende:
Hallo ik was al in gesprek met fokkie, sluit maar achteraan in de rij
Nee, meer een Bulstronkquote:
Denk dat ik maar ga stoppen met FM.quote:
Dat heb je vaak ja, ze mogen wel iets realistischer zijn met uitgaande transfers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat ik maar ga stoppen met FM.
Moet zeggen dat ik er weinig meer aan vindt. Kan geen speler kopen voor minder dan 12 miljoen. Ook al hebben ze een waarde van 100k.
Dat terwijl andere clubs constant onder de waarde van je spelers bieden en je spelers dan weigeren een nieuw contract te tekenen behalve tegen een miljoen per maand.
Ik snap niet hoe je in dit spel geacht wordt een team te hebben met fatsoenlijke spelers. Ik word echt zwaar overklast door iedere CL ploeg.
Ik kan gewoon niemand kopen. Zelfs een jeugdspeler van Guimares kost dus al 12,5m plus bonussen. Laat staan een speler die een versterking is voor het eerste elftal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb je vaak ja, ze mogen wel iets realistischer zijn met uitgaande transfers.
Maar met Ajax ben je easy binnen paar seizoenen Europese top hoor.
Hoezo die spelers gebruiken? Spelen in het echt toch ook nooitquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niemand kopen. Zelfs een jeugdspeler van Guimares kost dus al 12,5m plus bonussen. Laat staan een speler die een versterking is voor het eerste elftal.
Unuvar en Brobbey kunnen er geen reet van. Moet misschien even kijken of ik een nieuwe data update kan downloaden, misschien dat dat helpt.
Zouden de grootste talenten zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo die spelers gebruiken? Spelen in het echt toch ook nooit
Volgens wie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden de grootste talenten zijn.
Maar de enige 2 talenten die je hebt die eventueel met het eerste mee kunnen doen in de eerste 3 jaren zijn Gravenberch en Taylor.
Jammer dat Mortie meteen weer je punt bevestigd door te polariserenquote:
Ja wat een rechtse lul hequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat Mortie meteen weer je punt bevestigd door te polariseren
Inderdaad. Zal wel weer zo'n domrechtse baudet adept zijn die zijn nieuws van feestboek haalt terwijl hij aan het bbqen is met zijn rottweiler Sparkie die de kids in de buurt de stuipen op het lijf jaagt. Savonds lekker sbs6 kijken met Ria en de jongens en in het weekend nieuwe tribal laten zetten onder het genot van een Schultenbrau.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel weer zo'n domrechtse baudet adept zijn die zijn nieuws van feestboek haalt terwijl hij aan het bbqen is met zijn rottweiler Sparkie die de kids in de buurt de stuipen op het lijf jaagt. Savonds lekker sbs6 kijken met Ria en de jongens en in het weekend nieuwe tribal laten zetten onder het genot van een Schultenbrau.
Maar ik ben tegen polariseren!
Wb maatquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Zal wel weer zo'n domrechtse baudet adept zijn die zijn nieuws van feestboek haalt terwijl hij aan het bbqen is met zijn rottweiler Sparkie die de kids in de buurt de stuipen op het lijf jaagt. Savonds lekker sbs6 kijken met Ria en de jongens en in het weekend nieuwe tribal laten zetten onder het genot van een Schultenbrau.
Maar ik ben tegen polariseren!
Dankjewel knul. Ik ben vereerd dat je me strontvervelend noemdequote:
Unuvar hoort nu al in de basis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zouden de grootste talenten zijn.
Maar de enige 2 talenten die je hebt die eventueel met het eerste mee kunnen doen in de eerste 3 jaren zijn Gravenberch en Taylor.
Gematigd strontvervelendquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dankjewel knul. Ik ben vereerd dat je me strontvervelend noemde
Correct en tevens juist zoals @naatje_1 zou zeggenquote:
Erikje wil alleen de bbc vrienden van zijn vrouw opstellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Unuvar hoort nu al in de basis.
Erikje is veel te conservatief en heeft liever boys van de fcutrecht.
Fijn dat je @naatje_1 roept, hij leek nogal down.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Correct en tevens juist zoals @:Naatje_1 zou zeggen
Naatje mist de techno feestjes in zijn favoriete gayclub denk ikquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:15 schreef scrupuleus het volgende:
Op dinsdag 27 oktober 2020 20:13 schreef Fok-it het volgende:
Wie nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje mist de techno feestjes in zijn favoriete gayclub denk ik
En Oops I did it again bleef Breivik maar zingen zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gelukkig slotje hierop want dit vond ik zwaar ongepast
ONZ / Eat, sleep, rape, repeat
“Got lost in the game”quote:Op woensdag 28 oktober 2020 11:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Oops I did it again bleef Breivik maar zingen zeker
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
“Got lost in the game”
“Ooh baby baby”
Heerlijk dit soort humor manquote:
quote:
Baksteenquote:
Hou jij van elke uitzending een transscript bij ja?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooi transcript ook van "DIT KAN ECHT NIET!!!!"
Ah nee, nee, nee, dit kan echt niet.
Nee, maar dit kan niet, sorry.
-Jawel joh.
Nee, dit kan echt niet.
Ik wil heel serieus, maar dit kan echt niet.
-Nee... dit kan ook niet. Nee.
Ik moet nu eigenlijk heel serieus ingrijpen, maar dat lukt niet.
-Maar, dat is hypocriet. Je zegt: 'Dit kan niet en je zit erom te lachen.'
Nee, maar dat kan echt niet.
Nee want je, dat kan toch niet, je kan hem toch niet. Maar goed. Nee, maar ja, het eh, ja.
Staat in de videobeschrijving van dat filmpjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou jij van elke uitzending een transscript bij ja?
2 fout.quote:
Wjereldsquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Staat in de videobeschrijving van dat filmpje
*wejeldsquote:
Zit nou toch niet zo te zeiken jonguh Johan, ik sla je echt een keer voor je muilquote:
Ik geef je een koek!!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit nou toch niet zo te zeiken jonguh Johan, ik sla je echt een keer voor je muil
"De organisatie die zich inzet voor de Mongoolse identiteit – Mongol Identity"quote:Max Verstappen kon zich tijdens een oefenrit voor de Grand Prix van Portugal het afgelopen weekend niet inhouden toen een andere coureur hem afsneed en de twee botsten. "Wat een mongool", riep hij onder meer over de radio. De organisatie die zich inzet voor de Mongoolse identiteit – Mongol Identity – vindt de uitspraak kwetsend en eist dat Verstappen excuses maakt.
Hij wilde 'm Maandag z'n snor van z'n porum tjekke!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit nou toch niet zo te zeiken jonguh Johan, ik sla je echt een keer voor je muil
Is dat misschien een video idee? Op onderzoek uit naar de Mongol Identity organisatie?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hij wilde 'm Maandag z'n snor van z'n porum tjekke!
Braddie in Ulaanbaatarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat misschien een video idee? Op onderzoek uit naar de Mongol Identity organisatie?
Is die naam door een Mongool verzonnen of zo?quote:
Het betekent Rode Held. Dus weet niet of Braddie een linkse rakker isquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is die naam door een Mongool verzonnen of zo?
Waarschijnlijk wel, ik denk dat het een inwoner van Mongolië is geweest.
Correct en tevens juistquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje mist de techno feestjes in zijn favoriete gayclub denk ik
Ik vind Braad wel een SP stemmer.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het betekent Rode Held. Dus weet niet of Braddie een linkse rakker is
Dit is niet leukquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heerlijk dit soort humor man
Die meneer heeft een accent..quote:
Nu valt hij nog meer bij jou in het niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:flippiee nog steeds fan van Ronaldo nu hij PCR testen heeft ontkend?
https://www.ad.nl/europee(...)s-bullshit~a7a4be3b/
Die drinkt een borreltje en vind het wel goedquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die meneer heeft een accent..
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die meneer heeft een accent..
Dat moeten Chevy en JR toch ook wel lukken denk ikquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Vroeger waren er mensen met wie je hele vi gesprekken kon nadoen
@:johannes_vermeer
Kijk eens dom?quote:
Rini dankjewelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
Vroeger waren er mensen met wie je hele vi gesprekken kon nadoen
@:johannes_vermeer
Ja, 8-jarige meisjes doen het goed in België inderdaadquote:
Deze ken ik even nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, 8-jarige meisjes doen het goed in België inderdaad
quote:
Stuk of 20quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
@:Mortaxx hoeveel likes had jouw NWS-bericht? Kijken of ik je kan verslaan. En dan nog eens een reply op een verwijderd bericht ook
Oh kut, dat is wel heel veelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stuk of 20
Waar kan ik die post bewonderen
Als jij er meer hebt he jezus wat zul jij dan lekker slapen en morgenochtend even bij de bakker een taartje halen om het te vierenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:23 schreef Fok-it het volgende:
@:Mortaxx hoeveel likes had jouw NWS-bericht? Kijken of ik je kan verslaan. En dan nog eens een reply op een verwijderd bericht ook
haal dat je maar weg hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als jij er meer hebt he jezus wat zul jij dan lekker slapen en morgenochtend even bij de bakker een taartje halen om het te vieren
Ik heb dit wel gedaan toen ik nr 1 was ineens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:26 schreef Solotovski het volgende:
en morgenochtend even bij de bakker een taartje halen om het te vieren
ZO DAN!quote:
Wat doe je me aan maatquote:
Lekker hamkaatje man, niks mis meequote:
Hamkaatjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hamkaatje man, niks mis mee
Hamkaasje?quote:
Bahquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:49 schreef Fugue het volgende:
Jongens morgen komt mijn nieuwe koffieapparaat
Hamka's. Volgens mij heeft dat niks met ham te maken hoorquote:
Nee dat snap ik Hansquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hamka's. Volgens mij heeft dat niks met ham te maken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |