Nooit dusquote:
Ze heeft gelijkquote:
jawel dat zeg ik net lulquote:
Hams. (lol)quote:
Jij wil iemand gaan negeren omdat je niet dezelfde smaak in chips hebt?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hey we gingen niks meer zeggen.
Ja duh :Squote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij wil iemand gaan negeren omdat je niet dezelfde smaak in chips hebt?
Ohquote:
Wat is jouw favoriete chipsquote:
Zijn zoveel lekkere smaken. Doritos Nacho Cheese en Sweet Chili Pepper. Pringles Sour cream & Onion. Lays Patatje Joppie.quote:
Joppie is wel genot inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn zoveel lekkere smaken. Doritos Nacho Cheese en Sweet Chili Pepper. Pringles Sour cream & Onion. Lays Patatje Joppie.
En Hamkas natuurlijk
Je hebt zelf een te groffe structuurquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joppie is wel genot inderdaad.
Hamkaas heeft een te groffe structuur vind ik.
Betweterquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij is het grove, niet groffe
Oh man, wat een tragisch hysterisch gedoe was dat zeg. Treurig dat het dicht is wel, was een fijne club. Maarja, clubs zitten er toch voorlopig niet in.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De school was wel komisch hoe dat gegaan is
Ik denk niet dat jr daar op doeldequote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smileys zouden eigenlijk gewoon in een TT moeten werken
Ohquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jr daar op doelde
Wel mee eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Smileys zouden eigenlijk gewoon in een TT moeten werken
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Gaan jullie volgende week nachtje wakker blijven voor de verkiezingen?
Zit hier toch nog wel om 3:00 dus krijg er wel wat van mee denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Toen was het nog wel echt een hele happening ja. Nu is het meer de debiel vs de seniel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
Vorige keer wel gedaan maar geloof het nu eigenlijk wel.
Nou ja prima primaquote:
Ja en ik probeer mijn eigen ritme een beetje onder controle te houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was het nog wel echt een hele happening ja. Nu is het meer de debiel vs de seniel.
Hoelaat ga je nu ongeveer naar bed elke nacht danquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik probeer mijn eigen ritme een beetje onder controle te houden.
Prima Donnald. (lol)quote:
Jij die finale net nog gezien?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en ik probeer mijn eigen ritme een beetje onder controle te houden.
Deze is al iets leuker dan Hams maar het is wel echt tegen het cringe randje aanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prima Donnald. (lol)
Iedereen heeft zo zijn zonden.
0:00u/01:00uquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelaat ga je nu ongeveer naar bed elke nacht dan
Ik vind die Patricia Paay-act echt vermoeiend dus was een terechte ban.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij die finale net nog gezien?
Walgelijk dat Patricia Paay nog werd geband hè.
Prima toch. Eerder moet je ook niet willen tenzij je er om 6 uur uit moetquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
0:00u/01:00u
Vroeger gaat niet lukken in elk geval.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze is al iets leuker dan Hams maar het is wel echt tegen het cringe randje aan
Ik vind hem na drie jaar nog steeds zulk genot hequote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die Patricia Paay-act echt vermoeiend dus was een terechte ban.
Dat zijn echt idiote tijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima toch. Eerder moet je ook niet willen tenzij je er om 6 uur uit moet
Het is tijd voor een nieuwe act.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind hem na drie jaar nog steeds zulk genot he
Heb ook een keertje het volgende gedaan, allemaal achter elkaarquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe act.
Dat was ook welquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ook een keertje het volgende gedaan, allemaal achter elkaar
Louis van Gaal: JUICHEN!
Hans Kraay Jr.: PAARDENLUL!
Huub Stevens: VUILE KLOOTZAK!
Die was ook wel gieren.
Oh ja ik ook hoor. Vroeger moest ik tegen 8 uur opstaan en was het vaak nog 2 uur snachts voor ik pas ging. Nu met thuiswerken elke dag pas 10 uur wekkertje. Genotquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn echt idiote tijden.
En zelfs dan weet ik het naar bed gaan nog uit te stellen.
Dat is wel chill hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja ik ook hoor. Vroeger moest ik tegen 8 uur opstaan en was het vaak nog 2 uur snachts voor ik pas ging. Nu met thuiswerken elke dag pas 10 uur wekkertje. Genot
Inderdaad. Gewoon joggingbroekje aan blijven houdenquote:
Ik kan niet meer zonder joggingbroeken, wat een godendingen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon joggingbroekje aan blijven houdenNiks mis mee
Nee.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:39 schreef Fok-it het volgende:
Heb jij ook nog een voorkeur hoe je mannen pijpt?quote:
Volgens mij hanteren ze in Italië ook andere standaarden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, @:flippiee nog steeds fan van Ronaldo nu hij PCR testen heeft ontkend?
https://www.ad.nl/europee(...)s-bullshit~a7a4be3b/
Ronaldo de waanzinwappiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij hanteren ze in Italië ook andere standaarden.
Er zitten (zaten?) toch ook Nederlandse jongens al 3 weken vast die constant positief testten terwijl ze al ruim 2 weken in quarantaine zaten.
Denk dat hij wel een punt heeft ergens hoor
Jij kijkt duidelijk nietquote:
Met een VAR stond het nu geen 0-2 in ieder geval. Echt lachwekkend dat dat nog steeds niet in de EL ingevoerd isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk horrorhuurders en huisjesmelkers.
Denk het nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |