Dat is de sponsor hčquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het shirt tot daaraantoe maar dat lettertype voor de nummers(is het dan een lettertype?)
Wat lees ik hier.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het shirt tot daaraantoe maar dat lettertype voor de nummers(is het dan een lettertype?)
Suleyman zit nu een uur ondersteboven op zijn stoel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:50 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Suleyman zit nu een uur ondersteboven op zijn stoel.
Goed nieuws! Donny van de Beek begint in de basis bij Manchester United.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:50 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt Donny speelt
Dan mis je toch watquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel lang niet meer op.
Na 20:00.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel lang niet meer op.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:50 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]
Jij hebt dat spul vast niet in huis? Na 20:00 kun je geen drank meer kopen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?
Dat was ik toch niet van plan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij hebt dat spul vast niet in huis? Na 20:00 kun je geen drank meer kopen.
En daar is ie.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:13 schreef Bolasie het volgende:
Jorginho mist alweer een penalty, tijd voor Werner.
Het zijn weer sterf-als-een-opportunist-weken zo vroeg in het seizoen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Bolasie het volgende:
Gelukkig hadden de analytici hem al afgeschreven. Na twee invalbeurten.
VBL / [English Premier League #296] Zonder Virgilquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het zijn weer sterf-als-een-opportunist-weken zo vroeg in het seizoen.
Heel mooi voor die jongen nadat zo'n beetje alles tegen zat in Liverpool van managerwissels tot onnodige boetes. Gelukkig nog altijd eigendom van Everton. Afgelopen weekend ook al een paar keer mogen prikken.quote:
Bepaalde verhaallijnen die vorig seizoen ook al golden kun je prima doortrekken, maar dit is natuurlijk ronduit hilarisch.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
VBL / [English Premier League #296] Zonder Virgil
Bij Ziggo zaten ze dus daadwerkelijk de invalbeurten van maar liefst 18 minuten tegen Southampton en 9 minuten tegen United in de studio te analyseren afgelopen weekenden Ik wist niet wat ik zag.
En hopen dat Juve dankzij Morata laat met 1-0 wint.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:58 schreef PSVCL het volgende:
Hopen dat Makkelie zn poten breekt ,zou het hoogtepunt van de week zijn
SBS.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
Boys wat doen we
Schakelkanaaltje of SBS
Schakelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
Boys wat doen we
Schakelkanaaltje of SBS
Ik begin een beetje moe te worden van al dat vuurwerk dat buiten het stadion wordt afgestoken en bussen die worden uitgezwaaid met fakkels.quote:
In Deventer kwam het op het dak en op het veld. Ludiek.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van al dat vuurwerk dat buiten het stadion wordt afgestoken en bussen die worden uitgezwaaid met fakkels.
Was de eerste keer leuk, nu niet meer
Ter info
Dit wilde ik ook al een keer posten ja. (derhalve een like gegeven)quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begin een beetje moe te worden van al dat vuurwerk dat buiten het stadion wordt afgestoken en bussen die worden uitgezwaaid met fakkels.
Ter info
Eens, mag ik straks nog maar 90 rijden door de extra fijnstofquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ter info
Hij schoot op de paal...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na zeventien minuten valt het me pas op dat Griezmann ook op het veld staat...
Even het programma van morgen erbij gepakt (wat nog een uitdaging wordt omdat er vanaf 16u tot DIEP IN DE NACHT ook nog darts is maar dat geheel terzijde)quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten België wel inhalen deze week natuurlijk.
Ik kijk het schakelkanaal en zag hem meejuichenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na zeventien minuten valt het me pas op dat Griezmann ook op het veld staat...
Waarom begint dat op donderdag?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even het programma van morgen erbij gepakt (wat nog een uitdaging wordt omdat er vanaf 16u tot DIEP IN DE NACHT ook nog darts is maar dat geheel terzijde)
Ik zie die Belgjes weinig punten pakken morgen
Darts zonder publiek is volgens mij erg weinig aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even het programma van morgen erbij gepakt (wat nog een uitdaging wordt omdat er vanaf 16u tot DIEP IN DE NACHT ook nog darts is maar dat geheel terzijde)
Ik zie die Belgjes weinig punten pakken morgen
Zal wel met accommodatie te maken hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom begint dat op donderdag?
Beter te doen dan ik verwachttequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts zonder publiek is volgens mij erg weinig aan.
Ze moeten gewoon een hele hoop rondes afwerkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal wel met accommodatie te maken hebben
Ik las dat een ADO-keeper in de allerlaatste minuut scoordequote:
Ja maar ze hadden ook op woensdag kunnen beginnen lijkt mequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon een hele hoop rondes afwerken
Bij darts is het ruziemaken met publiek of sjoken dankzij het publiek vaak wel leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter te doen dan ik verwachtte
Beetje hetzelfde als voetbal eigenlijk
Dat topic moet nog gereekst worden. Dit even ter info.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal wel met accommodatie te maken hebben
Ja leuk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat een ADO-keeper in de allerlaatste minuut scoorde
Dat bracht wel herinneringen naar boven
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat topic moet nog gereekst worden. Dit even ter info.
quote:
Is traditioneel over 4 dagenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja maar ze hadden ook op woensdag kunnen beginnen lijkt me
Of zitten we dan weer met de vloer
Voetbal zonder geluid op de achtergrond zoals Juve-Barca is wel hopeloos hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beter te doen dan ik verwachtte
Beetje hetzelfde als voetbal eigenlijk
Dat is wel minder ja maar met een bandje eronder is het toch beter te doenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Voetbal zonder geluid op de achtergrond zoals Juve-Barca is wel hopeloos hoor.
Ja, verlenging bij Puertollano C.F. - UCAM Murcia.quote:
Laat maar verkeerd gelezenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Voetbal zonder geluid op de achtergrond zoals Juve-Barca is wel hopeloos hoor.
Die man maakt mij woest.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:30 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie nu pas dat Dennie deze partido fluit.
Die nr 44 zou zelfs bij Zwolle niet aan de bak komenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Juventus is wel echt bizar snel afgegleden in 2 jaar zeg
Echt alleen maar transfervrije en Italiaanse middelmaatquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die nr 44 zou zelfs bij Zwolle niet aan de bak komen
En toch zullen ze vast weer kampioen worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Juventus is wel echt bizar snel afgegleden in 2 jaar zeg
Is Chiesa de tweelingbroer van Berghuis ?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt alleen maar transfervrije en Italiaanse middelmaat
Net als Ajax.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zullen ze vast weer kampioen worden.
Joepiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch zullen ze vast weer kampioen worden.
Wel iets duurder. Gelukkig hebben ze Bernardeschi aids nog. Met zijn blacked armquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is Chiesa de tweelingbroer van Berghuis ?
De club die al 397 minuten niet gescoord heeft.quote:
Hij is lekker gewoon gebleven.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Koeman en z'n pauper gewatteerde jas
Manager zijn, paar miljoen per jaar opstrijken en er dan bij lopen als de gemiddelde Marokkaan in een winkelcentrumquote:
Dit was gewoon buitenspel. Terecht afgekeurd.quote:
Dit was duidelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef leolinedance het volgende:
Ik dacht dat de VAR er alleen voor duidelijke fouten was?
Dat klopt. Maar ik blijf de VAR kut vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit was gewoon buitenspel. Terecht afgekeurd.
Het is gewoon KUT. Heel die VAR zoals ie toegepast wordt.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon? Dus wat lul je nou?
Gelachenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik bij jou wel vaker
Ik ben blij dat je in ieder geval aan mij denktquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik bij jou wel vaker
????????????????????????????????quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
De VAR gaat ten onder aan zijn eigen succes. Kappen met deze shit.
Het is buitenspel, dus hij is terecht afgekeurd. Wat is het probleem nou?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja je kunt alles onder een vergrootglas gaan leggen. Leuk voor het spelletje ook.
dat dusquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ik blijf de VAR kut vinden
In het hoofd van @leolinedance gaat het allemaal wat trager.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is buitenspel, dus hij is terecht afgekeurd. Wat is het probleem nou?
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Keukendrol het volgende:
Paardenkop in makkelies bed vanavond.
Dat de VAR zich hier niet mee moet bemoeien. Als je 5 minuten met een computer moet kijken, kan de scheidsrechter nooit een DUIDELIJKE fout maken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het is buitenspel, dus hij is terecht afgekeurd. Wat is het probleem nou?
Langzamerhand wordt voetbal een jury sport.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
????????????????????????????????
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:13 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:PowerLoungen
Heel de charme gaat ervan af zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Langzamerhand wordt voetbal een jury sport.
Of een snellere computer aanschaffen, of een sneller algoritme implementeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat de VAR zich hier niet mee moet bemoeien. Als je 5 minuten met een computer moet kijken, kan de scheidsrechter nooit een DUIDELIJKE fout maken.
Charme van oneerlijkheid en onrechtvaardigheid?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heel de charme gaat ervan af zo.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In het hoofd van @:leolinedance gaat het allemaal wat trager.
Geloof is niet mien merk.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ga je stemmen op haar?
Plek 10 op de cda lijst
Waar ligt de grens bij jou dan? Bij 20 cm buitenspel? Of misschien wel 50 cm? Wanneer moet de VAR dan ingrijpen? En wat nou als het 49 cm buitenspel is? Dan wel of niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat de VAR zich hier niet mee moet bemoeien. Als je 5 minuten met een computer moet kijken, kan de scheidsrechter nooit een DUIDELIJKE fout maken.
Eens. Emoties na een goal zijn ook totaal anders aangezien je nog minuten moet wachten op de VAR.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, er staan tientallen miljoenen op het spel. Laten we een onterechte goal maar doorgaan ondanks een metertje buitenspel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, daar is hij voor....quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Emoties na een goal zijn ook totaal anders aangezien je nog minuten moet wachten op de VAR.
Ik heb er niks mee. Liever meer emotie en ontlading dan alles juist hebben.
De zoektocht naar een handje in het strafschopgebied vind ik helemaal walgelijk. En elke VAR zoekt graag mee.
Zo min mogelijk. Dit verneukt het spel, net als die handsballen in de 16. Pegel een bal met 100 km/u van 2 meter afstand tegen een man aan, gaat de VAR kijken of ie toevallig een hand raaktequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar ligt de grens bij jou dan? Bij 20 cm buitenspel? Of misschien wel 50 cm? Wanneer moet de VAR dan ingrijpen? En wat nou als het 49 cm buitenspel is? Dan wel of niet?
We gebruiken dat ding pas 2 jaar of zo. Laten we over 20 jaar de balans eens opmaken. We zijn nog zoekende.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Basisgedachte van de VAR is prima, uitvoering kan beter
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen
Gewoon afschaffen dat hele buitenspel. Heb je er ook geen discussie meer over en krijg je veel meer doelpuntenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar ligt de grens bij jou dan? Bij 20 cm buitenspel? Of misschien wel 50 cm? Wanneer moet de VAR dan ingrijpen? En wat nou als het 49 cm buitenspel is? Dan wel of niet?
Voor mij is de VAR er vooral om de Henry handsbal achtige dingen eruit te halen, dingen die je na een of twee herhalingen op ware snelheid eenvoudig kunt zienquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We gebruiken dat ding pas 2 jaar of zo. Laten we over 20 jaar de balans eens opmaken. We zijn nog zoekende.
Feitelijk zou je de VAR niet nodig moeten hebben voor buitenspel. Dat moet je namelijk gewoon opheffen. Maar daar is de huidige voetbalwereld nog wat te conservatief voor. Geef het nog 15 jaar
Ja of je krijgt twee ploegen die achterin blijven hangen omdat ze de tegenstander niet meer buitenspel kunnen zettenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen dat hele buitenspel. Heb je er ook geen discussie meer over en krijg je veel meer doelpunten
Als iedere wedstrijd en scheidsrechter inderdaad exact dezelfde regels zouden hanteren zou dat wel kunnen. Maar nu blijft het in de praktijk toch nog willekeur. Uiteindelijk wordt het er niet eerlijker op.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, er staan tientallen miljoenen op het spel. Laten we een onterechte goal maar doorgaan ondanks een metertje buitenspel.
WaNt ChArMe vAn HeT VoEtBaL eNzO.
@:El-stinho
Je krijgt zeker een ander soort voetbal waar men zich tegen zal moeten wapenen. Maar de vraag is of dat erg is?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja of je krijgt twee ploegen die achterin blijven hangen omdat ze de tegenstander niet meer buitenspel kunnen zetten
Zou wel een geinig experiment zijn
Is lang niet altijd willekeur, zijn gewoon regels die niet volstrekt duidelijk zijn (wat je ook niet moet willen overigens)quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als iedere wedstrijd en scheidsrechter inderdaad exact dezelfde regels zouden hanteren zou dat wel kunnen. Maar nu blijft het in de praktijk toch nog willekeur. Uiteindelijk wordt het er niet eerlijker op.
Niet per definitiequote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je krijgt zeker een ander soort voetbal waar men zich tegen zal moeten wapenen. Maar de vraag is of dat erg is?
Eén haalt net patat op.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Waarom bekijkt de VAR dit van Messi niet??
Omdat het niets wasquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:31 schreef leolinedance het volgende:
Waarom bekijkt de VAR dit van Messi niet??
Met Maguire en Lindelof als centraal duo heb je per definitie niet best een lekker teamquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:32 schreef LordVoldermort het volgende:
United heeft eigenlijk best een lekker team
Maguire is best okquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Maguire en Lindelof als centraal duo heb je per definitie niet best een lekker team
Arno Vermeulen met z'n NO GOALquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Tagliano het volgende:
"Hij zat helemaal mis"
-Albert Mantingh over de grensrechter, terwijl hijzelf een minuut volhield dat het overduidelijk buitenspel was
Geen fanquote:
Stukje schone mond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk wel met voldoende keukenpapier.
Dat waren nog eens tijden, pohquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arno Vermeulen met z'n NO GOAL
Een verdediger van tachtig miljoen die misschien wel mee zou kunnen naast een andere CVquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen fan
Te veel rare beslissingen op rare momenten
Naast een andere CV zou hij misschien best mee kunnen
Ik vind hem geen topverdediger, niet een die het niveau van United naar boven haaltquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een verdediger van tachtig miljoen die misschien wel mee zou kunnen naast een andere CV
Ohoohhohohhhhhh
Dat was helemaal geen penelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Tagliano het volgende:
De overtreding van Zenit is nog dommer dan die van Gosens
Ik vond het vanaf het begin al een belachelijke beslissing om hem te willen hebben ongeacht hoeveel hij kostte. Gewoon een domme kracht die het lekker bij Sheffield United of Burnley moet houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind hem geen topverdediger, niet een die het niveau van United naar boven haalt
Dan kan je tachtig miljoen kosten of twee ton
Terechte vraagquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zo droog het mondje in of op brood met Zaanse mayo?
jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar komt hele otter-hype in VBL vandaan?
Gewoon puur met water naquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zo droog het mondje in of op brood met Zaanse mayo?
Wie vind je wel een lekker potje?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen heel lekker potje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |