Geen fanquote:
Stukje schone mond.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk wel met voldoende keukenpapier.
Dat waren nog eens tijden, pohquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Arno Vermeulen met z'n NO GOAL
Een verdediger van tachtig miljoen die misschien wel mee zou kunnen naast een andere CVquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen fan
Te veel rare beslissingen op rare momenten
Naast een andere CV zou hij misschien best mee kunnen
Ik vind hem geen topverdediger, niet een die het niveau van United naar boven haaltquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een verdediger van tachtig miljoen die misschien wel mee zou kunnen naast een andere CV
Ohoohhohohhhhhh
Dat was helemaal geen penelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Tagliano het volgende:
De overtreding van Zenit is nog dommer dan die van Gosens
Ik vond het vanaf het begin al een belachelijke beslissing om hem te willen hebben ongeacht hoeveel hij kostte. Gewoon een domme kracht die het lekker bij Sheffield United of Burnley moet houdenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind hem geen topverdediger, niet een die het niveau van United naar boven haalt
Dan kan je tachtig miljoen kosten of twee ton
Terechte vraagquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zo droog het mondje in of op brood met Zaanse mayo?
jaquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar komt hele otter-hype in VBL vandaan?
Gewoon puur met water naquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon zo droog het mondje in of op brood met Zaanse mayo?
Wie vind je wel een lekker potje?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen heel lekker potje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |