Hij schoot op de paal...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na zeventien minuten valt het me pas op dat Griezmann ook op het veld staat...
Even het programma van morgen erbij gepakt (wat nog een uitdaging wordt omdat er vanaf 16u tot DIEP IN DE NACHT ook nog darts is maar dat geheel terzijde)quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We moeten België wel inhalen deze week natuurlijk.
Ik kijk het schakelkanaal en zag hem meejuichenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na zeventien minuten valt het me pas op dat Griezmann ook op het veld staat...
Waarom begint dat op donderdag?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even het programma van morgen erbij gepakt (wat nog een uitdaging wordt omdat er vanaf 16u tot DIEP IN DE NACHT ook nog darts is maar dat geheel terzijde)
Ik zie die Belgjes weinig punten pakken morgen
Darts zonder publiek is volgens mij erg weinig aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even het programma van morgen erbij gepakt (wat nog een uitdaging wordt omdat er vanaf 16u tot DIEP IN DE NACHT ook nog darts is maar dat geheel terzijde)
Ik zie die Belgjes weinig punten pakken morgen
Zal wel met accommodatie te maken hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom begint dat op donderdag?
Beter te doen dan ik verwachttequote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Darts zonder publiek is volgens mij erg weinig aan.
Ze moeten gewoon een hele hoop rondes afwerkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zal wel met accommodatie te maken hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |