Heb jij wel een streepje?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Karina het volgende:
STreepje zetten met dat spuitje doen ze niet meer.
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:07 schreef Karina het volgende:
STreepje zetten met dat spuitje doen ze niet meer.
Hateboer gelukkig door gebrekkig talent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:08 schreef Slobeend het volgende:
Ilicic mist de vorm van voor z'n depressie.
Wooowwww....quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:02 schreef Jojoortje het volgende:
‘In 2004 stortte Hendriks zich tijdens een strafcorner in de hoofdklassewedstrijd van haar club Push tegen Kampong als eerste uitloper op de bal. Die vloog zó hard tegen haar pink aan dat haar sprint eindigde in een bloederig tafereel. Hendriks – in shock – moest meteen naar het ziekenhuis. Pas daar werd ontdekt dat ze het topje van haar pink miste en dat die dus nog ergens op het veld moest liggen. Meteen werd een zoekactie gestart – en het lichaamsdeel werd nog gevonden ook. Alleen te laat. Aanhechten was niet meer mogelijk.’
Vingerhoedjequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wooowwww....
Ehhhh, wat is dat ranzige ding dan waar ze nagellak op smeert? Toch geen stukje bot ofzo, dat laat je dan toch weghalen zodat je gewoon een normaal stompje hebt?![]()
nagelimplantaat misschienquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:11 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wooowwww....
Ehhhh, wat is dat ranzige ding dan waar ze nagellak op smeert? Toch geen stukje bot ofzo, dat laat je dan toch weghalen zodat je gewoon een normaal stompje hebt?![]()
Mja, Mazraoui hikte ook wel tegen een tweede gele kaart aan.quote:
Heb je dat niet gelezen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Waarom moest Bogarde zelf dat bord omhoog houden?
Ja het is voor de zekerheid. Wel zondequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, Mazraoui hikte ook wel tegen een tweede gele kaart aan.
Hij wilde dat gewoon ook een keer doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
skere tijdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Sinds Covid.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Enawh het volgende:
Huh sinds wanneer moet iemand van de technische staf de nummerbord omhoog houden
BLM. Stichting make a wish.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:14 schreef Caland het volgende:
Wat drinkt 'ie?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag Bogarde weleens aan de hoek van de bar hangen in de Paladium.
Dit even ter info.
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Dit even ter info.
Met gouden kettingen en al zeker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Dit even ter info.
Als uitsmijter?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Dit even ter info.
Bij Paladium komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 22:16 schreef 3rr0r het volgende:
Dit even ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |