Die komen naar het schijnt ook echt niet terug.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:12 schreef molloot200 het volgende:
En sowieso is de terugkeer van Montenegro niet echt groot nieuws
Jaaaquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Luxemburg terug. Dat zou pas nieuws zijn.
Erg mooi, maar extreem onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Luxemburg terug. Dat zou pas nieuws zijn.
Is er eigenlijk verschil of Montenegro wel of niet meedoet? Denk dat we het buiten de punten die ze geven niet eens zouden merken.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die komen naar het schijnt ook echt niet terug.
Juichen.gif
Dat is met afstand de leukste tijd van de dag in deze SC inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2020 10:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dus je houdt ervan om hier 's nachts na tweeën te lurken?
Ik ook. Echt boeiend is dat ook weer niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:17 schreef Fred_B het volgende:
Nieuw logo ofzo zou ik wel een beetje meh vinden eigenlijk.
Het is nu andersom. En ik heb liever Israël dan Marokko.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Israël dan stopt ofzo
Servië heeft er last vanquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is er eigenlijk verschil of Montenegro wel of niet meedoet? Denk dat we het buiten de punten die ze geven niet eens zouden merken.
Dat is waar.quote:
Dank je!quote:Op maandag 26 oktober 2020 08:35 schreef Arizona het volgende:
@:thefreshprince rip voor je vis![]()
De dames hadden vast zijn hoofd te erg op hol gebracht
Ja goeie. Ik ga daarheen. Is ook leuk als de organisaaaaatie af en toe meeleest dat er iets gebeurt in die topics. Want die lezen de SC niet mee denk ik.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:17 schreef ijs_beer het volgende:
* ijs_beer Topic tussen de mottenballen vandaan trekt
ESF / [2020-2021] De eerste geruchten & nieuwtjes #5
Voor straks he. Anders vinden de niet sc'ers het zo rustig.![]()
Zeker, alsmede de regels die je hebt (of eigenlijk vooral niet hebt) bij het stemmen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Maar ja zij bepalen het hè. Die controle begint al bij de voorkeurslijst.
Snap ik! Ik vind het ook altijd zielig, dierenleed. Je wil toch altijd het beste voor ze want dieren zijn zo onschuldigquote:Op maandag 26 oktober 2020 11:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dank je!
Het valt natuurlijk in de categorie "klein leed" maar vind het toch altijd sneu voor beestjes...
Op het moment dat je zo'n visje in een bak stopt, heb je ook de verantwoordelijkheid...
Dat "probleem" heeft Coldplay elk jaar ook volgens mij.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:24 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zeker, alsmede de regels die je hebt (of eigenlijk vooral niet hebt) bij het stemmen.
De Blof fanclub die 30 keer Blof instuurt en zo
Dan zou er toch wel iets van een gerucht moeten zijn, lijkt me.quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:23 schreef molloot200 het volgende:
Ja of iets van Libanon? Die hebben het toch meer of min bijgelegd met Israël?
Er zijn grenzen Davequote:Op maandag 26 oktober 2020 11:25 schreef Dave het volgende:
Het is toch MECC Maastricht geworden. Dan hoeven buitenlanders niet heel ver Nederland in te reizen.
Niet? Sietse leest niet mee hoe wij Scooter vereren? Hij ziet niet de onvergetelijke parkietengifjes? Alle Kinderen voor Kinderenhits die voorbijkomen?quote:Op maandag 26 oktober 2020 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja goeie. Ik ga daarheen. Is ook leuk als de organisaaaaatie af en toe meeleest dat er iets gebeurt in die topics. Want die lezen de SC niet mee denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |