Hahaha een van m'n beste vriendinnen wel, die vond dit ook wel echt een traumatisch liedquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
Dit zong ik vroeger thuis ook veel, en ik ben niet eens een middelste kind![]()
Legendarisch!quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Gemopper, gemekker, gezanik en gezeur
Dat is bij ons thuis elke morgen strijk en zet
Ze komen duf en chagrijnig uit hun bed
Het hele stel is aangebrand
Er wordt gekibbeld om de krant
zelfs de hond kijkt sloom over het randje van zijn mand
Het hele stel is in mineur
Er wordt geslagen met de deur
Ze hebben allemaal een kanjer van een ochtendhumeur!
Wij een Action Man met gouden broekje van m'n broertjequote:Op zondag 25 oktober 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had overigens geen Ken () dus we hadden een extra lelijke afgeragde Barbie die de Ken dan maar was.
Het was oorlog, je moest dóór!
Jaaaaa deze zong ik zo vaak, echt een leuk liedje!quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
Dit zong ik vroeger thuis ook veel, en ik ben niet eens een middelste kind![]()
Jurrrrrrrrrgenquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Legendarisch!
Die heette toch Jelmer of zo, in die fictieve familie?
Haha gieren om dat laatstequote:Op zondag 25 oktober 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had overigens geen Ken () dus we hadden een extra lelijke afgeragde Barbie die de Ken dan maar was.
Het was oorlog, je moest dóór!
Heel woke van jonge Jobi!quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha gieren om dat laatsteAl had ik ook wel veel lesbische stelletjes, want maar 1 Ken en meerdere Barbies
Haha ja, ik snap wel dat het liedje wel een pijnlijk punt is voor sommigenquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Hahaha een van m'n beste vriendinnen wel, die vond dit ook wel echt een traumatisch lied![]()
Hahahaquote:
Dit klinkt wel een beetje als Veldhuis & Kemper.quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil bijzonder zijn!
Niet net boven of net onder zijn!
Ik wil een wonder boven wonder zijn!
*mooie piano*
Die is nu dus Meester Markquote:
Dit is veel beter dan Veldhuis&Kemperquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als Veldhuis & Kemper.
Ik moet altijd aan dit liedje denken als ik op m'n werk iemand uit Maassluis aan de telefoon hebquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Met Ron Brandsteder
En friet in de tekst.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was ook altijd een favorietje van me:
Jaaaquote:Op zondag 25 oktober 2020 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Dit was ook altijd een favorietje van me:
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |