quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:58 schreef Coco het volgende:
[..]Touchdown!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fotograaf is net als een vierde man, dat soort mensen hebben geen doorgaans geen kennis van zaken, anders hadden ze wel wat beters gedaan dan fotografie of vierde man spelen. Moet je niet te veel van verwachten joh.quote:
Ik heb nog nooit foto's van die Zorro gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:58 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Een fotograaf is net als een vierde man, dat soort mensen hebben geen doorgaans geen kennis van zaken, anders hadden ze wel wat beters gedaan dan fotografie of vierde man spelen. Moet je niet te veel van verwachten joh.
''Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het niet uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.''quote:
bedankt, nu heb ik oogaidsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
''Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het niet uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn. De rset van de ltteers mgoen wllikueirg gpletaast wdoren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er saatt. Dit kmot odmat we niet ekle ltteer op zcih lzeen maar het wrood als gheeel.''
Daar moet je volgens mij ergens 10 jaar voor terugquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit foto's van die Zorro gezien.
Haal dat FOK!fotograaf dan weg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar moet je volgens mij ergens 10 jaar voor terug
Stukje temperamentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
Tagliadinges pakte vanaf het begin af aan toch al belachelijke gele kaarten?
Hans Kraaij jr. > Tagliaficoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nico heeft altijd al veel kaarten gepakt.
Daarom. Gaat natuurlijk ook niet voor niets op die leeftijd pas naar Europa.quote:
Daar haalt Onanagod z'n neus voor op inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof er een topkeeper een heel jaar op de bank wil gaan zitten
Ka ik niet. Maar ik zag het niet eens meer, ik lees dat nooit.quote:
Ja die had dan echt niet gegaan hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar haalt Onanagod z'n neus voor op inderdaad
@GGMMquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ka ik niet. Maar ik zag het niet eens meer, ik lees dat nooit.
Maar wel een idee om het eens ergens neer te gooien ja.
Wat voor foto's deed je dan? Verslag van larp event?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ka ik niet. Maar ik zag het niet eens meer, ik lees dat nooit.
Maar wel een idee om het eens ergens neer te gooien ja.
*Ajax Showtimequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
Valentijn hoopt gewoon dat Ajax verliest zodat hij weer een heerlijk zuur stukje kan schrijven en ajax.netwerk gaat schuimbekken.
Atalantagodenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:05 schreef MC-Morgan het volgende:
Hahaha moeiteloos van Atalanta winnen.
Met concertfotografie bezig geweest. Maar geen tijd meer en mensen met veel nieuwere apparatuur kunnen tegenwoordig veel meer doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat voor foto's deed je dan? Verslag van larp event?
Dan doop je dat feest toch lekker om tot iets anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:08 schreef 3rr0r het volgende:
Hij is alleen nog populair omdat types als @:Caland graag los willen gaan op Koningsdag
Nederlandse politiek wel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
Amerikaanse polertiek boeit mij eigenlijk niet zo veel.
Waanzin hoe daar zoveel gekkies over zijn op fok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
Amerikaanse polertiek boeit mij eigenlijk niet zo veel.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan doop je dat feest toch lekker om tot iets anders.
Doe dat ook maar met Sinterklaas.
Wel iets meer, maar echt volgen doe ik het ook niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waanzin hoe daar zoveel gekkies over zijn op fok.
Is er ergens een verklaring te vinden over de grijze pieten emoticons?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Cholerakop is het vanaf nu zo te zien
Op naar het POL AMV topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Waanzin hoe daar zoveel gekkies over zijn op fok.
#HUGODEJONGEKANNIKSquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel iets meer, maar echt volgen doe ik het ook niet.
Mijn enige standpunt is dat alles de schuld is van Rutte.
Ik denk omdat user @Caland in Feedback zei dat het racistisch wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Is er ergens een verklaring te vinden over de grijze pieten emoticons?
Je bent iets op het spoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Nu kan Wilfred wel lachen en voorzetjes geven ..toen het over ajax ging was ie stilundercover neusje
PSVCL is iets op het spoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Nu kan Wilfred wel lachen en voorzetjes geven ..toen het over ajax ging was ie stilundercover neusje
Niet mijn fok.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
Nu komt de calimero uit de mouw!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Welke reclame?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=Xgmc_HEFk18
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Dacht dat Danny zo mega pro-blackedpiet was?! Die geeft ook makkelijk op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef 3rr0r het volgende:
We roddelen hier nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dacht dat Danny zo mega pro-blackedpiet was?! Die geeft ook makkelijk op.
Dat viel mij ook op. Wilfred is best wel laf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:10 schreef PSVCL het volgende:
Ga jij naar TRU joh gekquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Wilfred is best wel laf.
Het is weer Rambotijd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet de Rambo reeks? Pas voor de honderdste keer in de herhaling.
Ga ik pas doen als Wheel of Time erop staat.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die Emmeson Prijm hebben?
Overweeg het ook hoor 3 euro boeiend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die Emmeson Prijm hebben?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga ik pas doen als Wheel of Time erop staat.
Dat denk ik meestal bij je moeder, maar zie er dan toch weer vanafquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overweeg het ook hoor 3 euro boeiend.
Wat een rollercoaster van emotiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat denk ik meestal bij je moeder, maar zie er dan toch weer vanaf
Dit vind ik erg naar voor je, je verdient beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nouja zeg. @:T3hTommay moet je hebben.
Verander je username nou eens naar gert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit vind ik erg naar voor je, je verdient beter.
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Verander je username nou eens naar gert.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Verander je username nou eens naar gert.
Ik ga toch geen 15 euro van m'n hardverdiende centen betalen om m'n naam te veranderen johquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou Boskamp ook wel eens eten bestellen?
Zo hou je fok in de lucht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch geen 15 euro van m'n hardverdiende centen betalen om m'n naam te veranderen joh
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou Boskamp ook wel eens eten bestellen?
Zonder fok kunnen we gewoon elke maandag en vrijdag afspreken op haxball.com joh, niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij ook naar de camera kijkt
Waarschijnlijk iets dat hij zelf niet heeft besteldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij ook naar de camera kijkt
Ach bij Braddie past een tussendoortje er altijd in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat hij zelf niet heeft besteld
Doen mensen dat? Dan word ik ook dik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat hij zelf niet heeft besteld
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen mensen dat? Dan word ik ook dik.
Moet je wel gaan vloggen. Heb je daar talent voor denk je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan is een seniele ouwe gek die niemand serieus neemt over voetbal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Zorro het volgende:
Derksen, de man van "in de geest van de wedstrijd" die nu met "regels zijn regels" begint.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel gaan vloggen. Heb je daar talent voor denk je?
Ja, soms ook wel iets anders dan eten. Rituals pakketje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Konijn TV.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor.
Als je deze post leuk vond even die duimpjes omhoog
quote:
Wel leuke antiekmarkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Luik mag je sowieso wel platgooien. Lelijke stad.
Vermoeiend inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Valentijn is pessimistisch en cynisch over werkelijk elk onderwerp.
Hij kan zo meeposten in vbl xD
Nee, dit kan nietquote:
iedereen die dat roept nodig ik uit om naar de kerk te gaan. Altijd welkom, dat gebash elke keer zonder dat je er een keer ben geweest.quote:
lekker superspreaden in staphorst allenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen die dat roept nodig ik uit om naar de kerk te gaan. Altijd welkom, dat gebash elke keer zonder dat je er een keer ben geweest.
nou op(ik mag het k woord niet zeggen) donderen
Psalmen galmen met hun groepspsychosequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lekker superspreaden in staphorst allen
quote:
Nog niet neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al geblokkeerd? @:GGMM
volgens mij zijn Barneveld en Staphorst nog geen Bergamo van Nederland dus volgens mij gedragen die mensjes zich netjes qua corona. Laat die mensjes toch lekker naar hun kerkjes gaan doen ze toch niemand kwaad mee. Lekker laten gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lekker superspreaden in staphorst allen
quote:Bas Nijhuis vertelt vanavond bij Veronica Inside over penaltymoment bij Vitesse-PSV
Scheidsrechter Bas Nijhuis zit maandagavond aan het 'tafeltje' bij Veronica Inside. Hij zal aan Wilfred, Johan, René en Jan Boskamp zijn verhaal doen over het penaltymoment in de blessuretijd van het duel tussen Vitesse en PSV.
In de laatste minuut van de blessuretijd van Vitesse-PSV ging PSV'er Jorrit Hendrix in het zestienmetergebied van Vitesse naar de grond na een duel met Vitesse-verdediger Eli Dasa. Bas Nijhuis wees in eerste instantie resoluut naar de penaltystip.
Na contact met Video Assistant Referee Danny Makkelie ging Bas echter naar het scherm om de situatie opnieuw te beoordelen. Na het zien van de beelden besloot hij de penalty terug te draaien.
Vanavond zal Bas Nijhuis bij Veronica Inside vertellen over waarom hij in eerste instantie een penalty gaf, maar deze na het zien van de beelden besloot terug te draaien.
Omdat Basje al voor de VAR ingreep duidelijk aangaf in woord en gebaar dat er met 2 handen werd geduwdquote:Op maandag 26 oktober 2020 17:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
De vermoeiende Bas Nijhuis had gisteren wel wat standvastiger mogen zijn. Dit is in essentie toch het hele probleem van de VAR? Ik vond het zelf geen penalty, omdat Hendrix er ook wel tegenaan loopt, maar het is ook wel te verdedigen om hem wel te geven. Waarom moet de VAR dan ingrijpen?
Als zij dat zeggen is het sowieso geen pingel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:13 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het zelf een twijfelgeval, maar als bij Rondo zowel Marco van Basten als Sierd de Vos als Youri Mulder als ook Jan van Halst het allemaal een 100% strafschop vonden, niet eens een twijfelgeval, dan ga je toch denken dat dat wel eens waar kan zijn.
Jack van Gelder vond het niks, dus dat maakt het eigenlijk wel weer een 100% strafschop.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als zij dat zeggen is het sowieso geen pingel.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:13 schreef Zorro het volgende:
Ik vond het zelf een twijfelgeval, maar als bij Rondo zowel Marco van Basten als Sierd de Vos als Youri Mulder als ook Jan van Halst het allemaal een 100% strafschop vonden, niet eens een twijfelgeval, dan ga je toch denken dat dat wel eens waar kan zijn.
O ja, dat vind ik ook al lang ja. Waarom iets wat op het middenveld een overtreding is wel door laten gaan in het strafschopgebied? Nooit begrepen, het is een overtreding of het is geen overtreding. Niet hier wel en daar niet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel zoals Perez zei (Dan haal ik ook een analist aan) Hoewel het zeker niet genoeg voor een strafschop was zou er op elk andere positie op het veld een overtreding worden gefloten dus als je dan toch al hebt gefloten kan je het ook best laten staan.
Omdat als er geen echte consequenties aan verbonden zijn je sneller geneigd bent gewoon te fluiten om het kort te houden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
O ja, dat vind ik ook al lang ja. Waarom iets wat op het middenveld een overtreding is wel door laten gaan in het strafschopgebied? Nooit begrepen, het is een overtreding of het is geen overtreding. Niet hier wel en daar niet.
Dat het zo komt omdat ze op die manier denken snap ik wel, maar het slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat als er geen echte consequenties aan verbonden zijn je sneller geneigd bent gewoon te fluiten om het kort te houden.
Bas heeft het prima gedaan. Wat mij betreft was het een duidelijke fout. Aanvaller stapte naar achter, verdediger ging naar voren...botsing. als je hier ook nog penaltys voor gaat geven moet je verdedigers met fluwelen handschoenen laten spelen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat Basje al voor de VAR ingreep duidelijk aangaf in woord en gebaar dat er met 2 handen werd geduwd
Omdat dat niet het geval was werd hij naar de kant geroepen
Ik vond dit ook absoluut geen penalty.quote:Op maandag 26 oktober 2020 19:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bas heeft het prima gedaan. Wat mij betreft was het een duidelijke fout. Aanvaller stapte naar achter, verdediger ging naar voren...botsing. als je hier ook nog penaltys voor gaat geven moet je verdedigers met fluwelen handschoenen laten spelen.
Eens. Ik begrijp dat aspect nog steeds nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 19:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het uitgangspunt van de VAR is ook onjuist, de vraag die de man in het busje zich nu stelt is:
Kan ik de scheidsrechter steunen in zijn beslissing met de beelden erbij![]()
Moet worden:
Heeft de scheidsrechter wel alles goed gezien![]()
Want er zijn veel meer camera’s dan die twee ogen van de scheidsrechter
En die camera’s kunnen inzoomen en herhalen ook slow motion
Nee, dat is geen blijk van wantrouwen richting scheidsrechter
Het is 2020 met hele mooie techniek die de scheidsrechter helpen om de juiste beslissing te nemen
Probeer ze dat maar eens uit te leggen in Zeist
Ze mogen van mij PSV overslaan, behalve Schmidt mad.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
Half uurtje besteden aan dat duwtje van die Vitessespeler.
Sangaré uitlachen mag wel.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze mogen van mij PSV overslaan, behalve Schmidt mad.
Bah, weer Woerts?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:34 schreef Slobeend het volgende:
Oh die gast met die ziekte zit er ook weer.
Nou nou nou beetje rustig over Gijp.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:34 schreef Slobeend het volgende:
Je ontkomt er niet aanquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze mogen van mij PSV overslaan, behalve Schmidt mad.
Het is dan ook week van de dementie dus JD zal daar als patiënt wel aandacht voor vragenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:34 schreef Slobeend het volgende:
Familie van Lucillequote:Op maandag 26 oktober 2020 20:37 schreef Justin_Case het volgende:
Volgens mij loopt die jongen niet zo lekker.
Oh dat verklaard het ziektebeeld wel jaquote:
verklaartquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat verklaard het ziektebeeld wel ja
verklaartquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat verklaard het ziektebeeld wel ja
OH oh ohquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:37 schreef 7Eleven het volgende:
Wie is deze poffer porum
EB awareness, alle 3 in Nederland
Psvcl nog wel een groterequote:Op maandag 26 oktober 2020 20:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat kan best
Dat is ook een mongool heeee
We roddelen hier nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:40 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dat kan best
Dat is ook een mongool heeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |