Wat een rollercoaster van emotiesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat denk ik meestal bij je moeder, maar zie er dan toch weer vanaf
Dit vind ik erg naar voor je, je verdient beter.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Nouja zeg. @:T3hTommay moet je hebben.
Verander je username nou eens naar gert.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dit vind ik erg naar voor je, je verdient beter.
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Verander je username nou eens naar gert.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Verander je username nou eens naar gert.
Ik ga toch geen 15 euro van m'n hardverdiende centen betalen om m'n naam te veranderen johquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou Boskamp ook wel eens eten bestellen?
Zo hou je fok in de lucht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:28 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[..]
Ik ga toch geen 15 euro van m'n hardverdiende centen betalen om m'n naam te veranderen joh
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou Boskamp ook wel eens eten bestellen?
Zonder fok kunnen we gewoon elke maandag en vrijdag afspreken op haxball.com joh, niks mis mee.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij ook naar de camera kijkt
Waarschijnlijk iets dat hij zelf niet heeft besteldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe hij ook naar de camera kijkt
Ach bij Braddie past een tussendoortje er altijd in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat hij zelf niet heeft besteld
Doen mensen dat? Dan word ik ook dik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat hij zelf niet heeft besteld
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doen mensen dat? Dan word ik ook dik.
Moet je wel gaan vloggen. Heb je daar talent voor denk je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johan is een seniele ouwe gek die niemand serieus neemt over voetbal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Zorro het volgende:
Derksen, de man van "in de geest van de wedstrijd" die nu met "regels zijn regels" begint.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je wel gaan vloggen. Heb je daar talent voor denk je?
Ja, soms ook wel iets anders dan eten. Rituals pakketje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Konijn TV.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoor.
Als je deze post leuk vond even die duimpjes omhoog
quote:
Wel leuke antiekmarkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:39 schreef De_Kraam het volgende:
Luik mag je sowieso wel platgooien. Lelijke stad.
Vermoeiend inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Valentijn is pessimistisch en cynisch over werkelijk elk onderwerp.
Hij kan zo meeposten in vbl xD
Nee, dit kan nietquote:
iedereen die dat roept nodig ik uit om naar de kerk te gaan. Altijd welkom, dat gebash elke keer zonder dat je er een keer ben geweest.quote:
lekker superspreaden in staphorst allenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
iedereen die dat roept nodig ik uit om naar de kerk te gaan. Altijd welkom, dat gebash elke keer zonder dat je er een keer ben geweest.
nou op(ik mag het k woord niet zeggen) donderen
Psalmen galmen met hun groepspsychosequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lekker superspreaden in staphorst allen
quote:
Nog niet neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je al geblokkeerd? @:GGMM
volgens mij zijn Barneveld en Staphorst nog geen Bergamo van Nederland dus volgens mij gedragen die mensjes zich netjes qua corona. Laat die mensjes toch lekker naar hun kerkjes gaan doen ze toch niemand kwaad mee. Lekker laten gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
lekker superspreaden in staphorst allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |