Die gaan we gebruiken jaquote:
hoe lang zit er tussen het passen en de bruiloft dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet binnenkort gaan passen voor trouwpak. Nou gaat het een uitdaging worden om tegen die tijd nog even dik te zijn
Kunnen ze het niet verstellen meer dan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet binnenkort gaan passen voor trouwpak. Nou gaat het een uitdaging worden om tegen die tijd nog even dik te zijn
Maandje of 4,5.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe lang zit er tussen het passen en de bruiloft dan?
Ja vast wel, maar is allemaal zo'n gedoe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet verstellen meer dan ?
Gaat er weer gechoked worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:46 schreef HPLC het volgende:
dit gaat lastig worden voor Wilco @:scrupuleus
Ik ga nooit meer iets met sunweb doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:46 schreef HPLC het volgende:
dit gaat lastig worden voor Wilco @:scrupuleus
Rohangod kwam even de boel verstorenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:06 schreef HPLC het volgende:
toch verliest ie niet zoveel eigenlijk, dus het kan nog
zelfs de Belgen gunnen het hem, ik ga nooit meer wat negatiefs over die reservenederlanders zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rohangod kwam even de boel verstoren
Gun het hen wel itt de WLR userbase. Dat is echt fok-eigen, dat misgunnen bij Nederlandse sportersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:06 schreef HPLC het volgende:
toch verliest ie niet zoveel eigenlijk, dus het kan nog
denk dat al die subfora over een onderwerp eigenlijk een beetje te veel worden gedomineerd door mensen die er geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gun het hen wel itt de WLR userbase. Dat is echt fok-eigen, dat misgunnen bij Nederlandse sporters
@Momoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk dat al die subfora over een onderwerp eigenlijk een beetje te veel worden gedomineerd door mensen die er geen verstand van hebben
Oh ze hebben er zeker verstand van hoor. Het is elk topic daar hetzelfde. Volgend jaar Tour weer hopen met z'n allen op Dumoulin die het niet waarmaakt en dit jaar juichen voor een Carapaz die stijf staat van de dope anders rij je niet op de slotdag zo'n tijdrit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk dat al die subfora over een onderwerp eigenlijk een beetje te veel worden gedomineerd door mensen die er geen verstand van hebben
@MaxVerstappenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gun het hen wel itt de WLR userbase. Dat is echt fok-eigen, dat misgunnen bij Nederlandse sporters
It’s the moooost...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Wat ga
[..]
Wat ga je zingen voor ons
Chevy is een chicken. Maar misschien kan jij hem overhalen met nog een donatiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Wat ga
[..]
Wat ga je zingen voor ons
Graag op kerstavondquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
It’s the moooost...
Dat lijkt me wel een mooie
Zijn we niet allemaal chickensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chevy is een chicken. Maar misschien kan jij hem overhalen met nog een donatie
Ik ben een McChicken Supremequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag op kerstavond
[..]
Zijn we niet allemaal chickens
ALS JE EEN FRIKANDEL WAS GEWEEST WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAALquote:
:squote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALS JE EEN FRIKANDEL WAS GEWEEST WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAAL
Wel waarquote:
Nu komt zeker het moment dat ik mijn harnas aan moet trekken en dat ik het niet zo bedoeld had?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu komt zeker het moment dat ik mijn harnas aan moet trekken en dat ik het niet zo bedoeld had?
Ze heeft zojuist je punt bevestigd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu komt zeker het moment dat ik mijn harnas aan moet trekken en dat ik het niet zo bedoeld had?
Hier is een geweldig carnavalsnummer over gemaakt. Carnavalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALS JE EEN FRIKANDEL WAS GEWEEST WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAAL
Carnavalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is een geweldig carnavalsnummer over gemaakt. Carnaval
Brabant
niet gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoordoe zelf toch ook naar en zeg toch ook nooit dat ik het niet zo bedoel
Ik heb genoeg kleurrijke blokjes, maar geen ruimte meer voor een tweede levend wezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft zojuist je punt bevestigd.
Dit is het moment om leuke kleurrijke spulletjes te gaan zoeken voor een nestje.
Vergeet ook niet een sensueel dansje.
Je hebt geen plek meer om ze eventueel in het cement te stoppen ofwaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kleurrijke blokjes, maar geen ruimte meer voor een tweede levend wezen.
Een levend persoon in cement?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt geen plek meer om ze eventueel in het cement te stoppen ofwa
Waarom denk je dat hij lange tijd afwezig is geweest?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een levend persoon in cement?
Is HPLC een seriemoordenaar?
Onderduiken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij lange tijd afwezig is geweest?
Ik sluit dit niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een levend persoon in cement?
Is HPLC een seriemoordenaar?
Laat maar doorgaan, ruimt lekker op daar in Brabant.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Carnavaleen van de weinige positieve kanten aan cojona dat die onzin niet doorgaat
Hey jij bent er ook weer!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij lange tijd afwezig is geweest?
niet zo projecterenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt geen plek meer om ze eventueel in het cement te stoppen ofwa
Waarom ruk als je dat delen wilquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ruk, maar dat mag de pret niet drukken
Sterkte lieverdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Naatgod.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, binnen studeren wat voor geen ene meter lukt. Weinig motivatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ruk als je dat delen wil
Absurdismequote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, binnen studeren wat voor geen ene meter lukt. Weinig motivatie.
Heb je ook een cape en masker?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk geen absurde held, dit klopt
Zo vermoeiend dat ze in slaap vallen en je ze kan vangenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
De schurken bestrijden met filosofie. SpiderPlato
als ik dat filosofische gezemel aan moet horen dan zou ik me zo overgevenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
ja dit dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat ze in slaap vallen en je ze kan vangen
Gore bloedhondquote:
was vandaag nog plato aan het leren voor tentamen morgen =Dquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Slimme boi. Wat voor tentamenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was vandaag nog plato aan het leren voor tentamen morgen =D
beknopte geschiedenis van Westerse filosofie met een nadruk op ethiek en metafysicaquote:
Waarom lees je die fascistquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was vandaag nog plato aan het leren voor tentamen morgen =D
zonder grapjes, mussolini was een groot plato-liefhebber en je ziet dat ook wel duidelijk terugquote:
Ja heb Plato's Republic deels gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zonder grapjes, mussolini was een groot plato-liefhebber en je ziet dat ook wel duidelijk terug
de Staat, noemen we dat in het Nederlandsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb Plato's Republic deels gelezen
Sorry lees altijd liever het origineelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de Staat, noemen we dat in het Nederlands
het originele Engels?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry lees altijd liever het origineel
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even mijn poepafspraak verzet naar daarnet.
Altijd lastig, dat herstructureren van de agenda.
Willem Alexander schijnt daar helaas net niet aan te zijn toegekomen.quote:
hoe gaat het met je tindermatch met naaktpicsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Willem Alexander schijnt daar helaas net niet aan te zijn toegekomen.
Heeft al een dag niks meer gezegd helaas. Maar ze volgt me nog op insta en de match is nog niet ontbonden dus ik geef de moed nog niet op.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe gaat het met je tindermatch met naaktpics
maar je had die match toch pas sinds gisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft al een dag niks meer gezegd helaas. Maar ze volgt me nog op insta en de match is nog niet ontbonden dus ik geef de moed nog niet op.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je had die match toch pas sinds gisteren
Ze wilde alleen maar een extra volger erbij, je bent erin getraptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bijna een dag, sinds gisteravond
Ik begon zelf over haar Insta dus dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze wilde alleen maar een extra volger erbij, je bent erin getrapt
ow, nou succes dan nogquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begon zelf over haar Insta dus dat denk ik niet.
Heb je haar daar een DM gestuurd?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begon zelf over haar Insta dus dat denk ik niet.
Feyenoord nu ook nog en dan prima avondje ja al met alquote:
Kunnen de beste overkomenquote:
Hij is best goed (op dreef), dus mij hoor je er niet over.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen de beste overkomen
Linssen daarentegen is een mongool.
Wat voor heidense activiteiten heb je nu weer uitgevoerdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:55 schreef CharlesKinbote het volgende:
heer, ik ben niet waardig, dat gij tot mij komt; maar spreek slechts één woord, en ik zal gezond worden
Ik wil mijn antwoord wijzigen in Advocaat is een mongoolquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is best goed (op dreef), dus mij hoor je er niet over.
Zo goed als zijn materiaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil mijn antwoord wijzigen in Advocaat is een mongool
Een seniel die lachwekkend wisselt. En altijd veel en veel te laat. Al is dat wel beetje Hollandse ziektequote:
ghehe echt hequote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een seniel die lachwekkend wisselt. En altijd veel en veel te laat. Al is dat wel beetje Hollandse ziekte
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik zou wel een Pikachu als huisdier willen die hetzelfde doet als de kat in onderstaand filmpje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.facebook.com/(...)59/?vh=e&extid=0&d=n
Ten Hag zijn wissels tegen Liverpool waren ook lachwekkend, lekker pompen met Huntelaar en Traoré voorin. Dat heeft echt nog nooit gewerkt en toch maar blijven proberen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een seniel die lachwekkend wisselt. En altijd veel en veel te laat. Al is dat wel beetje Hollandse ziekte
Die kat is wel erg hard tegen een deur gelopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zou wel een Pikachu als huisdier willen die hetzelfde doet als de kat in onderstaand filmpje:
https://www.facebook.com/(...)59/?vh=e&extid=0&d=n
ja die tactiek heb ik echt nooit begrepen. Zelfs Alvarez inbrengen was nog beter geweestquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag zijn wissels tegen Liverpool waren ook lachwekkend, lekker pompen met Huntelaar en Traoré voorin. Dat heeft echt nog nooit gewerkt en toch maar blijven proberen.
Nu ga je te ver.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja die tactiek heb ik echt nooit begrepen. Zelfs Alvarez inbrengen was nog beter geweest
Volgende week die Belgen voorbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:50 schreef HPLC het volgende:
maar wel lekker ingelopen
https://www.vi.nl/nieuws/(...)inhaalslag-gaat-door
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat de fak. Die cliffhanger bij het late NOS journaal waarbij ze eerst naar het voetbal gaanvoetbal is verdomme niet boeiend
Bijna net zo spannend als de cliffhangers van gtstquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat de fak. Die cliffhanger bij het late NOS journaal waarbij ze eerst naar het voetbal gaanvoetbal is verdomme niet boeiend
Compleet gelijkquote:
Als ze mijn blunders er maar buiten laten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ga dan gewoon de Haxball wedstrijd in de rust analyseren.
Ja anders komt er geen eind aan HAHAHAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze mijn blunders er maar buiten laten.
Wel mee eens hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Compleet gelijk![]()
Laat voetbal lekker aan de commerciële over.
Al heb ik jou wel een paar keer laten rq'enquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja anders komt er geen eind aan HAHAHAHA
Ja bij Rambo zeker. Rambo 5 punten is mokerkutquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik jou wel een paar keer laten rq'en
Al is dat ook niet zo moeilijk.
Ik vind dat best vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bij Rambo zeker. Rambo 5 punten is mokerkut
Hou je mondquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel mee eens hoor.
De NOS moet ook kappen met pushmeldingen voor onzin als wielrennen.
Val altijd bijna in slaap. 3 punten is wel genotquote:
Vandaag was niks mis mee neequote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met geiten zou het een stuk leuker zijn.
Minder vermoeiend als kijken naar normaal wielrennen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nogal vermoeiend lijkt me
lolquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja mooi ritje. Hopen dat hij het dit weekend niet verprutstquote:
Doet hij sowieso welquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja mooi ritje. Hopen dat hij het dit weekend niet verprutst
Wat een spanning moet dat gevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Daarom gewoon Max kijken. Van hem weet je zeker dat die op het podium eindigt.
wil je niet wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor heidense activiteiten heb je nu weer uitgevoerd
Ritalin klappenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
ik heb (online, open boek) tentamen om half 10 maar mijn ritme is naar de tyfus, zal ik lijden en vervolgens maar 3 uur slapen of ritalin pakken en doorhalen tot het begint
Eindigt hij 1, 2, of 3quote:
maar Wilco rijdt ook sowieso podium zondag??quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
1x in de 100x 1?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eindigt hij 1, 2, of 3heerlijk genot
Oh, ik dacht in de grindbak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 01:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar Wilco rijdt ook sowieso podium zondag??
Statistisch gezien eens in de 12,5 keer.quote:
Wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht in de grindbak.
Begrijp.echt niet wat er leuk aan is. Meecedes altijd 1 en 2. Max altijd 3. Wat een enorme spanning zeg. Echt een soort voor autisten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Statistisch gezien eens in de 12,5 keer.
Max vorige week nog 2e vriend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begrijp.echt niet wat er leuk aan is. Meecedes altijd 1 en 2. Max altijd 3. Wat een enorme spanning zeg. Echt een soort voor autisten.
Bronnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max vorige week nog 2e vriend.
En mensen die niet autistisch zijn maar wel op FOK! zitten zijn eigenlijk de grootste autisten van allemaal
er zitten heus wel leuke races tussen, maar zou er nooit ziggo sport voor nemen. Je moet hopen op slecht weer ofzo. Misschien dat de liefhebbers nog kunnen genieten van de nummer 12 die de nummer 11 passeert, maar ik nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Begrijp.echt niet wat er leuk aan is. Meecedes altijd 1 en 2. Max altijd 3. Wat een enorme spanning zeg. Echt een soort voor autisten.
Twee leuke races in het jaar ongeveer? Hoeveel races zijn er wel niet? 25?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
er zitten heus wel leuke races tussen, maar zou er nooit ziggo sport voor nemen. Je moet hopen op slecht weer ofzo. Misschien dat de liefhebbers nog kunnen genieten van de nummer 12 die de nummer 11 passeert, maar ik niet
Jij ging toch dood?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:48 schreef HPLC het volgende:
Een week hard gewerkt, maar eindelijk weekend nu.
Misschien moet je hem ook even omleggen.quote:
Had ooit wel een account RonnieJamesDio, komt wel dicht bij zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ook even omleggen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je hem ook even omleggen.
Wat een ontzettend gaye naam.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had ooit wel een account RonnieJamesDio, komt wel dicht bij zo
Je originele username behouden is pas magischquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is account 7, dat is het magische getal @:zosk @:7osk @:rozevla
maar dat heb ik toch ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je originele username behouden is pas magisch
Zonder kloontjes er naast uiteraardquote:
Zo een feestje op het pleinquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
Hebben jullie een leven op vrijdagavond?
is gras blauwquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
Nee alleen op dinsdagmiddagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
Had afgesproken, maar ben afgezegdquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
dan hebben we dus toch een leven. Ik ga weer een pornootje kijken, ajuquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Blauwgras
Is dat het nieuwe Fortnite ofzoquote:
Ik heb maar een keer een ander account gehad iets van 10 / 12 jaar geleden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is account 7, dat is het magische getal @:zosk @:7osk @:rozevla
Gelukkig ben je een stuk volwassener geworden in die 10 jaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:15 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb maar een keer een ander account gehad iets van 10 / 12 jaar geleden.
Maja, gegevens kwijt
Nee, alleen op zaterdag, zondag en op werkdagen. Op vrijdagavond speel ik altijd dode visquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:22 schreef Flippiee het volgende:
Bedankt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een stuk volwassener geworden in die 10 jaar
Die nieuwe van hem lijkt me echt leukquote:
Wist niet eens dat die er wasquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die nieuwe van hem lijkt me echt leuk
Komt volgende maand uitquote:
klopt, ik ben nog te redden, jij nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar pas jij wel tussen. Ben blij voor je.
Nee, als hij daar tussen past hoort hij juist niet blij te zijn met bezuinigingen. Wel beetje opletten bij de jaarlijkse miljoenennota hequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar pas jij wel tussen. Ben blij voor je.
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
klopt, ik ben nog te redden, jij niet
Kan niet slapenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat zit je hier nou cool te doen, flopmod
Obama?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zelfde dag als Obama. Ik bestel hem ook dan hoef ik maar een keer een pakketje aan te nemen
Ja waardeloze vent was dat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja zo’n afro american president van paar jaar terug
Oh die. Die oorlogsschurkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:07 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja zo’n afro american president van paar jaar terug
Kijk je Erik in de verdeelde staten? Wel leuke serie over aankomende verkiezingen en de verdeeldheidquote:
Vooral in COR. Vuige landverraders met hun luier om!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:09 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hij zal nu wel mod op fok zijn, past wel in het rijtje.
Ja klopt uit 2007 met paar duizend posts. Maar misschien zie je de cijfertjes niet zo helder.quote:
Snap het echt niet hoor, die kerel weer met een naakt insta-model als match, het enige wat er uit komt zijn de rondetijden van Verstappenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 00:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
En progressie met die chick? Ga er elke dag naar vragen
Op een dag komt de vrouw van zijn dromen langs die hier kletsnat van wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap het echt niet hoor, die kerel weer met een naakt insta-model als match, het enige wat er uit komt zijn de rondetijden van Verstappen
Wat moet je nou weer met die insta-modellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snap het echt niet hoor, die kerel weer met een naakt insta-model als match, het enige wat er uit komt zijn de rondetijden van Verstappen
echt hè, die jongen moet echt minder drinken en trollenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 10:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stelde niets voor. Gewoon fokkie die raar deed
Stop met dit fakenewsquote:
Nog wilde weekend plannen? Haha lijkt me sterk. Het zijn rare tijden!!!!!!quote:
Doe niet alsof ik je Tinder match benquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nog wilde weekend plannen? Haha lijkt me sterk. Het zijn rare tijden!!!!!!
Jij praat tenminste terugquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet alsof ik je Tinder match ben
Sylvana IJsselmuiden bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 01:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op een dag komt de vrouw van zijn dromen langs die hier kletsnat van wordt.
quote:
Wie heeft ze nu weer boos gemaaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je al excuses aangeboden aan @:roos94
Ik vind dat maar een vervelend schijnheilig meisje die te graag one of the guys wil zijnquote:
heb weer onder een steen geleefd, echt nooit van gehoordquote:Kleine kans dat we je nog moeten uitleggen wie Sylvana IJsselmuiden is.
Dumpert zegt je wel iets?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb weer onder een steen geleefd, echt nooit van gehoord
Dat wil niet zeggen dat ik ze leesquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij hebt al die posts ook gewoon geliked hoor.
Nee. Geen idee op wie je well doelt trouwens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Is dat dat originele mokkel wat ook aan expeditie Robinson mee heeft gedaan
Fabiola Volkers is een Nederlands model en influencer. Ze is onder andere bekend van de televisieprogramma's Holland's Next Top Model en Tempation Island VIPS.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Fabiola? Dat klinkt meer als een deelnemer van Temptation Island.
Zo dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:57 schreef Fok-it het volgende:
Is dat dat ordinaire mokkel wat ook aan expeditie Robinson mee heeft gedaan
Is tegenwoordig ook niet meer bij te houden op onze leeftijdquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fabiola Volkers is een Nederlands model en influencer. Ze is onder andere bekend van de televisieprogramma's Holland's Next Top Model en Tempation Island VIPS.
Je hebt gelijk. Haal alles door elkaar hier.
Whats up kleurplaatquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Fabiola? Dat klinkt meer als een deelnemer van Temptation Island.
Lolquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is tegenwoordig ook niet meer bij te houden op onze leeftijd
Dit nsb-gedrag hoort niet in je takenpakket als mod hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er stond eerst "originele" haha lol
Lekt hij nu iets van voor een edit of zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit nsb-gedrag hoort niet in je takenpakket als mod hoor
Over NSB gesproken. Kijk jij ook al uit naar het vrijgeven van Anton Musserts laatste woorden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit nsb-gedrag hoort niet in je takenpakket als mod hoor
Mad omdat die wel seks hebben zeker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je moet dat ondervolk van Temptation Island ook niet willen bijhouden vriend,
Leuk, daar heb je de stoerste jongen van het schoolplein.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mad omdat die wel seks hebben zeker?
Ah joh, jij bent ook de man des huizes wanneer je vader weg is om te werken en je broertje naar de kleuterschool is toch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk, daar heb je de stoerste jongen van het schoolplein.
Heb je nog wat laatste woorden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Over NSB gesproken. Kijk jij ook al uit naar het vrijgeven van Anton Musserts laatste woorden?
Leukequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog wat laatste woorden?
Oh jew
Ben eerder benieuwd naar de beelden overigensquote:
Zijn er beelden van dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben eerder benieuwd naar de beelden overigens
Worden bewaard door Justitie.quote:
Lekker hoorquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker hoor
Voor dat soort dingen kijk ik wel op rotten
Aha.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee niet dat ik hem zo graag dood zie gaan, meer dat ik benieuwd ben naar de setting, naar hoe hij zelf reageert voordat hij geëxecuteerd wordt
Nee dat denk ik ook niet neequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Aha.
Denk niet dat die erg vrolijk was.
Dikzak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet nee
Anyways ik ga maar eens eventjes wat nuttigs doen plus de veggie mckroket eten zoals beloofd aan @:Fugue
Liep gister langs McDonald's. Stond enorme rij voor de deurquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anyways ik ga maar eens eventjes wat nuttigs doen plus de veggie mckroket eten zoals beloofd aan @:Fugue
fap zequote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn obese vrouw wilde Mac eten, dus ik rij naar eentje toe, gigantische stoet aan auto's, ik denk fuck dit ik rij wel naar een andere.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Liep gister langs McDonald's. Stond enorme rij voor de deur
(Lol)
Daarom gewoon lekker zuurkoolstamppot eten, is veel lekkerder en minder werkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mijn obese vrouw wilde Mac eten, dus ik rij naar eentje toe, gigantische stoet aan auto's, ik denk fuck dit ik rij wel naar een andere.
Was vergeten dat je binnen niet meer kan zitten omdat ik verder een kluizenaar ben en nergens kom en er daarom zo'n rij stond.
Gvdquote:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gvd
Het is toch niet te geloven he
Eerst Roglic, nu Kelderman. Allebei laatste weekend. Is toch ongelooflijkquote:
Snap niet wat de Roog en KelderGOAT met elkaar te maken hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst Roglic, nu Kelderman. Allebei laatste weekend. Is toch ongelooflijk
Beide Nederlandse ploegen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Snap niet wat de Roog en KelderGOAT met elkaar te maken hebben
most een site vinden voor epubsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:31 schreef Fugue het volgende:
Gelukkig heeft hij net nieuwe boeken, hoeft hij zich niet te vervelen
Dat gebruik ik niet, sryquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
most een site vinden voor epubs
mag via dm
soms is het gewoon leuk om op het randje te balanceren of over het randje heen te gaan. Vooral als je toch binnen moet zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol Fokkie weer ban. Waarom is hij toch zo'n stoute jongen?
Omdat hij een eigenwijze betweter isquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk he, beetje een badboyquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |