Die gaan we gebruiken jaquote:
hoe lang zit er tussen het passen en de bruiloft dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet binnenkort gaan passen voor trouwpak. Nou gaat het een uitdaging worden om tegen die tijd nog even dik te zijn
Kunnen ze het niet verstellen meer dan ?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet binnenkort gaan passen voor trouwpak. Nou gaat het een uitdaging worden om tegen die tijd nog even dik te zijn
Maandje of 4,5.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe lang zit er tussen het passen en de bruiloft dan?
Ja vast wel, maar is allemaal zo'n gedoe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet verstellen meer dan ?
Gaat er weer gechoked worden?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:46 schreef HPLC het volgende:
dit gaat lastig worden voor Wilco @:scrupuleus
Ik ga nooit meer iets met sunweb doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:46 schreef HPLC het volgende:
dit gaat lastig worden voor Wilco @:scrupuleus
Rohangod kwam even de boel verstorenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:06 schreef HPLC het volgende:
toch verliest ie niet zoveel eigenlijk, dus het kan nog
zelfs de Belgen gunnen het hem, ik ga nooit meer wat negatiefs over die reservenederlanders zeggenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Rohangod kwam even de boel verstoren
Gun het hen wel itt de WLR userbase. Dat is echt fok-eigen, dat misgunnen bij Nederlandse sportersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:06 schreef HPLC het volgende:
toch verliest ie niet zoveel eigenlijk, dus het kan nog
denk dat al die subfora over een onderwerp eigenlijk een beetje te veel worden gedomineerd door mensen die er geen verstand van hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gun het hen wel itt de WLR userbase. Dat is echt fok-eigen, dat misgunnen bij Nederlandse sporters
@Momoquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk dat al die subfora over een onderwerp eigenlijk een beetje te veel worden gedomineerd door mensen die er geen verstand van hebben
Oh ze hebben er zeker verstand van hoor. Het is elk topic daar hetzelfde. Volgend jaar Tour weer hopen met z'n allen op Dumoulin die het niet waarmaakt en dit jaar juichen voor een Carapaz die stijf staat van de dope anders rij je niet op de slotdag zo'n tijdrit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk dat al die subfora over een onderwerp eigenlijk een beetje te veel worden gedomineerd door mensen die er geen verstand van hebben
@MaxVerstappenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gun het hen wel itt de WLR userbase. Dat is echt fok-eigen, dat misgunnen bij Nederlandse sporters
It’s the moooost...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Wat ga
[..]
Wat ga je zingen voor ons
Chevy is een chicken. Maar misschien kan jij hem overhalen met nog een donatiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Wat ga
[..]
Wat ga je zingen voor ons
Graag op kerstavondquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
It’s the moooost...
Dat lijkt me wel een mooie
Zijn we niet allemaal chickensquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chevy is een chicken. Maar misschien kan jij hem overhalen met nog een donatie
Ik ben een McChicken Supremequote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag op kerstavond
[..]
Zijn we niet allemaal chickens
ALS JE EEN FRIKANDEL WAS GEWEEST WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAALquote:
:squote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALS JE EEN FRIKANDEL WAS GEWEEST WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAAL
Wel waarquote:
Nu komt zeker het moment dat ik mijn harnas aan moet trekken en dat ik het niet zo bedoeld had?quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu komt zeker het moment dat ik mijn harnas aan moet trekken en dat ik het niet zo bedoeld had?
Ze heeft zojuist je punt bevestigd.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu komt zeker het moment dat ik mijn harnas aan moet trekken en dat ik het niet zo bedoeld had?
Hier is een geweldig carnavalsnummer over gemaakt. Carnavalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ALS JE EEN FRIKANDEL WAS GEWEEST WAS JE EEN FRIKANDEL SPECIAAL
Carnavalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is een geweldig carnavalsnummer over gemaakt. Carnaval
Brabant
niet gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hoordoe zelf toch ook naar en zeg toch ook nooit dat ik het niet zo bedoel
Ik heb genoeg kleurrijke blokjes, maar geen ruimte meer voor een tweede levend wezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze heeft zojuist je punt bevestigd.
Dit is het moment om leuke kleurrijke spulletjes te gaan zoeken voor een nestje.
Vergeet ook niet een sensueel dansje.
Je hebt geen plek meer om ze eventueel in het cement te stoppen ofwaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:01 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb genoeg kleurrijke blokjes, maar geen ruimte meer voor een tweede levend wezen.
Een levend persoon in cement?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt geen plek meer om ze eventueel in het cement te stoppen ofwa
Waarom denk je dat hij lange tijd afwezig is geweest?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een levend persoon in cement?
Is HPLC een seriemoordenaar?
Onderduiken?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij lange tijd afwezig is geweest?
Ik sluit dit niet uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een levend persoon in cement?
Is HPLC een seriemoordenaar?
Laat maar doorgaan, ruimt lekker op daar in Brabant.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Carnavaleen van de weinige positieve kanten aan cojona dat die onzin niet doorgaat
Hey jij bent er ook weer!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij lange tijd afwezig is geweest?
niet zo projecterenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt geen plek meer om ze eventueel in het cement te stoppen ofwa
Waarom ruk als je dat delen wilquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ruk, maar dat mag de pret niet drukken
Sterkte lieverdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand Naatgod.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, binnen studeren wat voor geen ene meter lukt. Weinig motivatie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom ruk als je dat delen wil
Absurdismequote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon, binnen studeren wat voor geen ene meter lukt. Weinig motivatie.
Heb je ook een cape en masker?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk geen absurde held, dit klopt
Zo vermoeiend dat ze in slaap vallen en je ze kan vangenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
De schurken bestrijden met filosofie. SpiderPlato
als ik dat filosofische gezemel aan moet horen dan zou ik me zo overgevenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
ja dit dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo vermoeiend dat ze in slaap vallen en je ze kan vangen
Gore bloedhondquote:
was vandaag nog plato aan het leren voor tentamen morgen =Dquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:04 schreef Fok-it het volgende:
Slimme boi. Wat voor tentamenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was vandaag nog plato aan het leren voor tentamen morgen =D
beknopte geschiedenis van Westerse filosofie met een nadruk op ethiek en metafysicaquote:
Waarom lees je die fascistquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
was vandaag nog plato aan het leren voor tentamen morgen =D
zonder grapjes, mussolini was een groot plato-liefhebber en je ziet dat ook wel duidelijk terugquote:
Ja heb Plato's Republic deels gelezenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zonder grapjes, mussolini was een groot plato-liefhebber en je ziet dat ook wel duidelijk terug
de Staat, noemen we dat in het Nederlandsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja heb Plato's Republic deels gelezen
Sorry lees altijd liever het origineelquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
de Staat, noemen we dat in het Nederlands
het originele Engels?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry lees altijd liever het origineel
Herkenbaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, even mijn poepafspraak verzet naar daarnet.
Altijd lastig, dat herstructureren van de agenda.
Willem Alexander schijnt daar helaas net niet aan te zijn toegekomen.quote:
hoe gaat het met je tindermatch met naaktpicsquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Willem Alexander schijnt daar helaas net niet aan te zijn toegekomen.
Heeft al een dag niks meer gezegd helaas. Maar ze volgt me nog op insta en de match is nog niet ontbonden dus ik geef de moed nog niet op.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoe gaat het met je tindermatch met naaktpics
maar je had die match toch pas sinds gisterenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft al een dag niks meer gezegd helaas. Maar ze volgt me nog op insta en de match is nog niet ontbonden dus ik geef de moed nog niet op.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar je had die match toch pas sinds gisteren
Ze wilde alleen maar een extra volger erbij, je bent erin getraptquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja bijna een dag, sinds gisteravond
Ik begon zelf over haar Insta dus dat denk ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze wilde alleen maar een extra volger erbij, je bent erin getrapt
ow, nou succes dan nogquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begon zelf over haar Insta dus dat denk ik niet.
Heb je haar daar een DM gestuurd?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begon zelf over haar Insta dus dat denk ik niet.
Feyenoord nu ook nog en dan prima avondje ja al met alquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |