He kaneeltjequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
WP, mijn Afro-Amerikaan.
Lang niet gesproken. Hoe hangt het erbij?
Lekker man.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
He kaneeltje
Ja gaat prima heb een weekje vrij. Dus ben beetje irritant aan het doen op internet.
En hoe breng jij deze toch wat donkere dagen door
Beter. Ik ga zo nog eventjes ghost of tshushima spelenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Heb afgelopen dagen veel nagekeken. Nu even ontspannen met FM20.
Straks even stukje Lovecraft.
maar ik was vergeten hoe dat moestquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je maar zelf een topic moeten openen!!
Hoor daar goede dingen over.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter. Ik ga zo nog eventjes ghost of tshushima spelen
Op zich is het wel vermakelijke gameplay, Maar het is ook wel gewoon een erg mooie game. Had wmb wel een lock-on systeem mogen hebben tijdens combatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoor daar goede dingen over.
Speelt het een beetje makkelijk?
Ja, ja en zoiets vraag je niet aan een lui varkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je jarig geweest. Of vergaat iedere 4 dagen een levensjaar? Hoe oud ben je nu dan?
Ben je nu 30quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ja en zoiets vraag je niet aan een lui varken
en om 22:30 apex legendsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef moemoe het volgende:
23.15 uur spelen we Skribbl!
Voor de liefhebbers.
ik heb nog wel een ps5 voor je binnenkort, @Catkiller hoefde hem niet meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik kan dat spel toch nergens op draaien joh.
Ook nog een laptop?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb nog wel een ps5 voor je binnenkort, @:catkiller hoefde hem niet meer
Oh is dat weer hip.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:23 schreef moemoe het volgende:
23.15 uur spelen we Skribbl!
Voor de liefhebbers.
Ama heeft wel begrip als je je niet aan je belofte houdt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik aan Ama beloofd als ze me naar positie 1 brengt qua likes
Genereus welquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Sort of.quote:
Haha nee ik vind het tekenprogramma op die site irritant, als er ergens een betere is doe ik wel weer eens mee.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik aan Ama beloofd als ze me naar positie 1 brengt qua likes
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama heeft wel begrip als je je niet aan je belofte houdt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha nee ik vind het tekenprogramma op die site irritant, als er ergens een betere is doe ik wel weer eens mee.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:20 schreef HPLC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Haar vertellen dat ze verder moet gaan dweilen, denkt zij nouquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je dit voor je ziet?
Onder het bed dweilen en dat ze dan vast komt te zitten zeker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar vertellen dat ze verder moet gaan dweilen, denkt zij nou
Dit zijn wel echt de meest slechte plots ooit eigenlijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder het bed dweilen en dat ze dan vast komt te zitten zeker.
Smeerlap
Nee ik zou dit soort situaties die dan tot seks moeten leiden erg cringe vindenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder het bed dweilen en dat ze dan vast komt te zitten zeker.
Smeerlap
Ik vind die stiefmoeder-stiefzus plots ook vreselijk vermoeiend.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit zijn wel echt de meest slechte plots ooit eigenlijk
Daarom vroeg ik het.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik zou dit soort situaties die dan tot seks moeten leiden erg cringe vinden
de meesten wel ja, eigenlijk moeten ze gewoon zo min mogelijk acteren en goed worden genomen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind die stiefmoeder-stiefzus plots ook vreselijk vermoeiend.
Als de vrouw maar dominant is.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
de meesten wel ja, eigenlijk moeten ze gewoon zo min mogelijk acteren en goed worden genomen.
echt hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als de vrouw maar dominant is.
Jij ook al ja?quote:
Die kan ik niet serieus nemenquote:
Two special episodes are coming soon.quote:
Ik was die serie alweer bijna vergeten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Two special episodes are coming soon.
We won't have to wait that long for new episodes of Euphoria. Zendaya announced that two special installments of the series are incoming, with the first arriving Sunday, December 6. The Emmy winner announced the news with what looks like a shot from one of the upcoming episodes, featuring the eye of Jules (Hunter Schafer) and the reflection of Rue (Zendaya) in it.
Jaaa. Nog stukje Rue om 2020 wat beter te maken
Alleen slotscene tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was die serie alweer bijna vergeten.
Die laatste aflevering was echt vaag.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze ineens gaan dansen ja.
Ik vind dat soort gekkigheid echt niks.
Ze had natuurlijk gewoon overdosis genomen en dit was haar soort van limboquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ze ineens gaan dansen ja.
Ik vind dat soort gekkigheid echt niks.
Het was wel prima ja, ook niet heel hoogstaand maar het keek lekker weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Was artistiek wel echt fijne serie.
Ik hoop dat ik in limbo niet ineens in een musical terecht kom.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk gewoon overdosis genomen en dit was haar soort van limbo
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in limbo niet ineens in een musical terecht kom.
Zo komt Jack van Gelder nog voorbij in zijn Mamma Mia-pak.
Nu zou je geen nee zeggen tegen Zendaya als je bijna dood gaatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik in limbo niet ineens in een musical terecht kom.
Zo komt Jack van Gelder nog voorbij in zijn Mamma Mia-pak.
Klopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu zou je geen nee zeggen tegen Zendaya als je bijna dood gaat
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Hopelijk gaat ze dan op mijn gezicht zitten.
Lekker maat. Er kan vast nog een couplet bij inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb al even een puntje van aandacht aangestipt bij een van de producenten dus dit komt nog helemaal goed vriend
Intro kan ook wel wat mooierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker maat. Er kan vast nog een couplet bij inderdaad
Oke Wilfredquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:32 schreef Fok-it het volgende:
Al moet ik zeggen dat mijn muzikale carriere ook niet verder gaat dan wat karaoke-optredens met de meest succesvolle op een Franse camping
Nee, dat was geen Hazes. Dat was zo'n fout apres ski nummer van Starkoo ofzoquote:
Die is het merendeel van de dag echt goed van de kaart jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:31 schreef HPLC het volgende:
die kree moet echt hulp zoeken en het liefst niet hier
Geen idee maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat was geen Hazes. Dat was zo'n fout apres ski nummer van Starkoo ofzo
Jerney Kaagman zag dat het goed wasquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen idee maat
Kwam je een beetje goed uit de verf?
Wat was dat een zure kut altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jerney Kaagman zag dat het goed was
gadver manquote:
Is een megamilf manquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Pardonquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gun ik jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg nog steeds likes voor mijn post in het oeiguren topic van @:fugue
Sta wel in de like top10quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt vast nog nooit zo'n goede fipo gehad
Mensen die hier om gevenquote:
Wat had je gepost?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:52 schreef Mortaxx het volgende:
Krijg nog steeds likes voor mijn post in het oeiguren topic van @:fugue
Dat was die huilebalk toch?quote:
@2NutZquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mensen die heel geforceerd doen alsof ze niet caren
gelukkig maar, daar heb ik 3 uur voor gewerktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik wind mij altijd op als ik zie wat voor debielen er in de like top 10 staanEen beetje zoals de top 40 op radio horen.
Dit geldt niet voor @:Amarantha uiteraard
Lekker hoor. Besef je hoeveel je in die 3 uur had kunnen doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
gelukkig maar, daar heb ik 3 uur voor gewerkt
@Starhopperquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
Ik wind mij altijd op als ik zie wat voor debielen er in de like top 10 staanEen beetje zoals de top 40 op radio horen.
in apex verliezen en wat legoblokjes stapelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Besef je hoeveel je in die 3 uur had kunnen doen?
Goeie UIquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:24 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in apex verliezen en wat legoblokjes stapelen
#viesmad omdat je niet in de top 10 staatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
Klopt. Ik word dan ook niet geliked om elke scheet maar op kwaliteitpostsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
#viesmad omdat je niet in de top 10 staat
# 75 Fok-it
Ik heb alleen maar kwaliteitsposts en dit is er een vanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik word dan ook niet geliked om elke scheet maar op kwaliteitposts
Niet echt, maar wie ben jij? Nikonlover zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar kwaliteitsposts en dit is er een van
Je weet heel goed wie ik benquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet echt, maar wie ben jij? Nikonlover zeker
niet echt eigenlijk, anders zou ik mijn tijd hier niet verdoenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker hoor. Besef je hoeveel je in die 3 uur had kunnen doen?
Nou, je herkent wel kwaliteit in ieder geval, gezien de notificaties op mijn schermquote:
Dit zijn sociale vaardigheden die je opdoet, dat is niet bepaald nutteloosquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
niet echt eigenlijk, anders zou ik mijn tijd hier niet verdoen
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, je herkent wel kwaliteit in ieder geval, gezien de notificaties op mijn scherm
hij is er alleen maar slechter op gewordenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zijn sociale vaardigheden die je opdoet, dat is niet bepaald nutteloos
En jij?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
hij is er alleen maar slechter op geworden
maar ik ben autistischquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zijn sociale vaardigheden die je opdoet, dat is niet bepaald nutteloos
jij bent toch die oudmodquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:36 schreef Solotovski het volgende:
Leuk je hier weer eens te treffen, hermannetje
Nu ben je gewoon een moddervette nietsnutquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
in 2015 was ik heel even volwassen geworden maar dat is verleden tijd
ja nu pasquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon een moddervette nietsnut
Een van de vele zwarte pagina's in Solo`s leven. Alleen de moord op @Kiid was een hoogtepunt.quote:
Zeker, de beste KLB mod van 2019quote:
heb jij huge weggepest of was dat verdrietjequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zeker, de beste KLB mod van 2019
Ik doe niet aan pestenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:42 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heb jij huge weggepest of was dat verdrietje
Dat is geen pesten. Hoe zou het met zijn wandelschema gaan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we dit aan een kenner vragen
@:DeBraad
Ik ben niet geabonneerd, sorryquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat is geen pesten. Hoe zou het met zijn wandelschema gaan?
Het is nog geen 22:30 hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef HermieHermann het volgende:
ik ga even aan de pompoenfrietjes
lok alsjeblieft diabeethoven niet deze kant opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we dit aan een kenner vragen
@:DeBraad
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
lok alsjeblieft diabeethoven niet deze kant op
Bachlavaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
lok alsjeblieft diabeethoven niet deze kant op
Vroeger deelde ze nog dagelijks 25 euro vouchers uit op Twitter, dat was wel goedquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:00 schreef Solotovski het volgende:
Even lokken met een kortingscode van thuisbezorgd
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger deelde ze nog dagelijks 25 euro vouchers uit op Twitter, dat was wel goed
voor de diëtisten zekerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger deelde ze nog dagelijks 25 euro vouchers uit op Twitter, dat was wel goed
Je klinkt wat jaloersquote:
Haha in Schubbekutteveen wonenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
nou echt hoor, we hebben hier 2 tenten op thuisbezorgd, wat een gemis
#viesmoddervetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik in Amsterdam wil wonen, meer opties aan restaurants die bezorgen
Denk dat je daar wel tegen de paar honderd zit jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik in Amsterdam wil wonen, meer opties aan restaurants die bezorgen
Amsterdamquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf!quote:
Per wijk / buurtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat je daar wel tegen de paar honderd zit ja
ENIGE REDEN zei ik tochquote:
echt hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan aan jouw uitkering mee betalen zeker, lijk wel gek!!
welke uitkeringquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan aan jouw uitkering mee betalen zeker, lijk wel gek!!
Gotta catch them allquote:
Nee, sorry dat vind ik echt heel saaiquote:
Vergevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, sorry dat vind ik echt heel saai
Al ben ik dankzij JR wel Harry Potter candycrush aan het spelen.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al ben ik dankzij JR wel Harry Potter candycrush aan het spelen.
Ja, met 2 thuisbezorgd restaurants in de buurt zou ik niet teveel drukte verwachtenquote:
net 2 kapsalons en een kleine patat verorberdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, met 2 thuisbezorgd restaurants in de buurt zou ik niet teveel drukte verwachten
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:18 schreef Fok-it het volgende:
Lekker. Wel even wandelen he. Ben je het meteen kwijtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
net 2 kapsalons en een kleine patat verorberd
Net 2 km gehad, zo even wat bewegen op muziekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker. Wel even wandelen he. Ben je het meteen kwijt
Met je kont heen en weer wippen denken dat je 3000 kcal kwijt gaat rakenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Net 2 km gehad, zo even wat bewegen op muziek
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met je kont heen en weer wippen denken dat je 3000 kcal kwijt gaat raken![]()
Ik zal je even een safespace aanbevelen waar je lekker tot rust kan komen en waar niemand je zult bekritiserenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.
tot nu toe bevalt het prima. Ik ben al aan het scorenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal je even een safespace aanbevelen waar je lekker tot rust kan komen en waar niemand je zult bekritiseren
ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8247 Grauw en grijs, met af en toe zon.
Dat verdien jij
Heel goed. Deze inspanning is ook van Olympisch niveau hoor. Ik snapte dat niet vanwege mijn gebrek aan empathisch vermogen @Dr.Mikeyquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
tot nu toe bevalt het prima. Ik ben al aan het scoren
hoeveel bier zal hij al op hebben? Ik gok dat hij zijn zevende halve liter opentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel goed. Deze inspanning is ook van Olympisch niveau hoor. Ik snapte dat niet vanwege mijn gebrek aan empathisch vermogen @:Dr.Mikey
Nu pas zijn zevende? Het is al tien over half 5 hoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
hoeveel bier zal hij al op hebben? Ik gok dat hij zijn zevende halve liter opent
Als jullie braddy paul maanvis en die andere gekken terugnemen hebben we een deal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal je even een safespace aanbevelen waar je lekker tot rust kan komen en waar niemand je zult bekritiseren
ONZ / [ronde 35] Het dodetopicspel #8247 Grauw en grijs, met af en toe zon.
Dat verdien jij
Nee dankje die zitten in dts prima op hun plekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jullie braddy paul maanvis en die andere gekken terugnemen hebben we een deal.
Misschien zelf maar hier heen verhuizen dan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee dankje die zitten in dts prima op hun plek
Ja, denk je dat ik gekke Henkie benquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als jullie braddy paul maanvis en die andere gekken terugnemen hebben we een deal.
Moet je eerst je wel even uit laten schrijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien zelf maar hier heen verhuizen dan.
Zonde man ben mijn plekje op fok! kwijt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik gekke Henkie ben
Dat valt wel mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonde man ben mijn plekje op fok! kwijt.
Je kan ook een plekje op indeed zoekenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zonde man ben mijn plekje op fok! kwijt.
Indeed!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je kan ook een plekje op indeed zoeken
Dan heb je geen plekje op fok meer nodig
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, denk je dat ik gekke Henkie ben
liep vrouwen lastig te vallen in dts en voor rotte vis en dik uit te maken nadat ze hem afwijzen en vriendje Paul beschermd hem.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Laatste keer dat ik Braddie sprak deed hij overigens behoorlijk normaal. Maar ik zal alweer wat cray cray posts voorbij komen. Die DTS tast je hersenen aan
Badum tssquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Indeed!
haha check deze woordgrap XD
Goed zoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:50 schreef Tjacka het volgende:
Ben bang voor ama
durf hier niet meer te posten
Door nu constant daar te zitten, komt er ook weinig beweging in dat lijf. Iedereen daar is medeverantwoordelijk als ie weer een kilo of 20 aankomtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Laatste keer dat ik Braddie sprak deed hij overigens behoorlijk normaal. Maar ik zal alweer wat cray cray posts voorbij komen. Die DTS tast je hersenen aan
waar gaat dat over maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hebben jullie the boys, al gezien?
Toffe serie.
Superhelden maar dan anders.quote:
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef Solotovski het volgende:
The boys
Superkrachten
Ben je 13 ofzo
we kunnen ook Braddie naar een record helpen als dikste man op aardequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Door nu constant daar te zitten, komt er ook weinig beweging in dat lijf. Iedereen daar is medeverantwoordelijk als ie weer een kilo of 20 aankomt
MAAR IK BEMOEI NIET
Soms stoned in de nachtelijke uurtjes als ik videoland beschikbaar heb.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Of Ama heeft jarenlang over haar geslacht gelogen
Je mag wel even komen voelen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb gehoord dat mannen die The Boys volgen vaak een kleine piemel hebben. Maar nu Ama het ook kijkt weet ik niet of deze formulering passend is. Of Ama heeft jarenlang over haar geslacht gelogen
kijk jij misschien een andere versiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik keek laatst 5 minuten en toen leefde Nina nog wel.
dit vind ik eigenlijk wel een vet goed ideequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
we kunnen ook Braddie naar een record helpen als dikste man op aarde
Somewherequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
we kunnen ook Braddie naar een record helpen als dikste man op aarde
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
Zit er ook dik in dat het kan gaan lukken
echt hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb gehoord dat mannen die The Boys volgen vaak een kleine piemel hebben. Maar nu Ama het ook kijkt weet ik niet of deze formulering passend is. Of Ama heeft jarenlang over haar geslacht gelogen
Blijken er veel mannen in ene gay gevoelens te hebben gehad als Ama gelogen heeft over haar geslachtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef Fok-it het volgende:
haha leuke woordgrappenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit vind ik eigenlijk wel een vet goed idee
Ik durf hier niks van te zeggen. Voordat je het weet zit ik weer in jillaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dit vind ik eigenlijk wel een vet goed idee
Haha ja, die ex van Ama zal wel balen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijken er veel mannen in ene gay gevoelens te hebben gehad als Ama gelogen heeft over haar geslacht
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijken er veel mannen in ene gay gevoelens te hebben gehad als Ama gelogen heeft over haar geslacht
Ludo is voor de 2x zogenaamd dood nu.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef Tjacka het volgende:
zag dat laatst
nu is Nina en Bing dood
Nina is volgens mij al 100x dood geweest
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo is voor de 2x zogenaamd dood nu.
soort @JanCees dusquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:
Deze flirtpoging ligt er wel heel `dik' bovenop hequote:
Ik moet watquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deze flirtpoging ligt er wel heel `dik' bovenop he
zeggen ze altijd als je ze niet genoeg aandacht geeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik moet wat
Snobbels noemde me laatst gay
@LudoSandersquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ohquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
zeggen ze altijd als je ze niet genoeg aandacht geeft
Na deze post sluit ik mij toch bij Snobbels aanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Oh
Wat een ingewikkelde wezens zijn die wijven toch ook
Verraderquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na deze post sluit ik mij toch bij Snobbels aan
Ik was wel goed fout geweest in de oorlog ja.quote:
Je had bij het verzet gezeten?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was wel goed fout geweest in de oorlog ja.
Haha ja, mijn eigen leven wagen zodat ik een paar rijke stinkerds in mijn achtertuin kan verbergen, dacht het ff niet!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je had bij het verzet gezeten?
Nou nouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja, mijn eigen leven wagen zodat ik een paar rijke stinkerds in mijn achtertuin kan verbergen, dacht het ff niet!
Hij is van een boot gemept door zijn eigen kleinzoon.quote:
Zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is van een boot gemept door zijn eigen kleinzoon.
Dankjewel lul daar was ik nog niet maar nu hoef ik het ook niet meer te kijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is van een boot gemept door zijn eigen kleinzoon.
Altijd al het gevoel gehad dat je niet helemaalquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik keek vroeger als kind altijd wel Onderweg naar Morgen. Vond ik toch een stuk leuker dan GTST
Yolanthe was echt nog lekker toen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik keek vroeger als kind altijd wel Onderweg naar Morgen. Vond ik toch een stuk leuker dan GTST
Een kind mag kijken wat hij wilt zonder veroordeeld te worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Altijd al het gevoel gehad dat je niet helemaal
Spoorde
Maar dit bevestigdtdt mijn vermoeden wel
Nee daar krijg je van die gendermietjes vanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een kind mag kijken wat hij wilt zonder veroordeeld te worden.
Oh dat, ik zou me verbazen als hij geen ban heeftquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dat hij streep door zijn naam heeft dat dus!!
Iedereen keek vroeger PowerRangers.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee daar krijg je van die gendermietjes van
Jongens kijken naar de power rangers en meisjes kijken naar hoe mama de was opvouwt
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Jongen toen was ik 8 ofzo laat mequote:
Ja mijn zusje ook en die is nu pot!!! Toeval??? Ik denk het niet maatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen keek vroeger PowerRangers.
Ja, ik kon moeilijk vragen of mijn ouders Sexcetera wilde opzetten he??quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maakt niet minder erg dat jij dat keek
Dit is goeie content voor de volgende video van LangeFransquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja mijn zusje ook en die is nu pot!!! Toeval??? Ik denk het niet maat
Je had ook gewoon Pokémon kunnen kijken ofzo.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kon moeilijk vragen of mijn ouders Sexcetera wilde opzetten he??
Had je geen tong toen je 8 wasquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik kon moeilijk vragen of mijn ouders Sexcetera wilde opzetten he??
Dat keek ik toch ook johquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had ook gewoon Pokémon kunnen kijken ofzo.
Jawel hoor. Vraag maar aan je moeder!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Had je geen tong toen je 8 was
Ja ooit.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat keek ik toch ook joh
Ga lekker The Boys kijken ofzo, met je kleine piemel
Even geduldquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel hoor. Vraag maar aan je moeder!!
Plus 2 inmiddelsquote:
Wowquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En ik denken dat flips een ouwe taart was
Nog 2 jaar zit ik 20 jaar op Fok!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik keek altijd zoopquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Wat moet je hier nou als je 14 bentquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 2 jaar zit ik 20 jaar op Fok!
echt hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lurken in kpd als minderjarige haha @Fylaxquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat moet je hier nou als je 14 bent
Dat ook ja. En Spel zonder grenzen. En Commisaris Rex.quote:
Spel zonder grenzen was genotquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ook ja. En Spel zonder grenzen. En Commisaris Rex.
Doet ze toch welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:29 schreef Amarantha het volgende:
Zou dit niet pikken als ik haar was.
fossiel gespotquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog 2 jaar zit ik 20 jaar op Fok!
gaat ze zo weer helemaal verongelijkt lopen doenquote:
Fylaxgodquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
lurken in kpd als minderjarige haha @:fylax
Speelt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:32 schreef HPLC het volgende:
zoop, met die nicolette van dam die een dom blondje speelt
“Speelt” jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:32 schreef HPLC het volgende:
zoop, met die nicolette van dam die een dom blondje speelt
Lekker origineel spuit 11quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
“Speelt” ja
Net als ama die “speelt”
Beter goed gejat dan zelf moeite te moeten doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker origineel spuit 11
Verzin voortaan je eigen grappen
!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gelijk die grote mond terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |