Nu deze nog veranderen. Gaat de goede kant op met fok. Zou wat doneren als deze smiley ook wordt aangepast.quote:
Ook die originele niet, helemaal niets!quote:
Dit is racistisch en generaliserend voor de blanke mens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:17 schreef spinazieruiker het volgende:
![]()
Goede move en ook netjes uitgevoerd.
Nu op zijn minst nog de rode lippen van die andere weg.
Jawel, kun je aanzetten bij opties.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Ook die originele niet, helemaal niets!
zelfs de banners zijn weggehaald dit jaar:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:33 schreef Viesdik het volgende:
![]()
Wtf is dit voor kutsmiley?
Waar is die zwarte!
Is het linkse virus inmiddels ook al nedergedaald op dit platform?
Zwarte mensen buiten sluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:13 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Away with black peet!
Je zou maar zwart zijn een peet heten zeg...
Maar wel goed dat zelfs dit forum bijdraagt aan de verandering. Op naar witte pieten ♡
Black was toch al susquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:13 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Away with black peet!
Je zou maar zwart zijn een peet heten zeg...
Maar wel goed dat zelfs dit forum bijdraagt aan de verandering. Op naar witte pieten ♡
beetje hypokriet welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Normaal willen ze toch altijd dat alles blank is, is het weer niet goed.![]()
Doe zelf dan boeler.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
zag hem ook al. kan iemand danny taggen?
neuh krijg ik instant banquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Doe zelf dan boeler.
@:danny
Wat is er mis met voortschrijdend inzicht?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:15 schreef Kriegel het volgende:
Ik vind dit wel opmerkelijk. Fok loopt vanuit de leiding altijd het Zwarte Piet-bastion uit te hangen, inclusief headers en zo'n automagische Piet UI voor elke user rondom december, en dan nu opeens die emoticons vervangen.
Het feit dat het racistisch is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is er mis met voortschrijdend inzicht?
Noem je mij nu racistisch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het feit dat het racistisch is.
Als jij dit racistische symbool goedkeurt ben je of racist, of hypocriet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Noem je mij nu racistisch?
Wat is er racistisch aan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deel je die mening oprecht nog steeds?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je wel door hebt dat dit een campagne is?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt boos en dat ben ik eigenlijk niet snel. Ook al is het om iets kleins.
Zou je wellicht toelichting kunnen geven @:danny of @:yvonne waarom dit is?
Ik was altijd zo blij dat fok niet in die gekkigheid meeging! Waarom zijn jullie overstag gegaan?
Werd de druk te hoog? Bang dat inkomsten wegblijven? Bang dat mensen weggaan?
Ik stond zelfs op het punt nog een leuke donatie te doen. Maar om die stomme smiley zie ik daar nu vanaf.
Heb je een linkse financiële megaklapper ontvangen ofzo?
Kan je ze dan bijvoorbeeld niet allebei aanbieden?
Ik ben teleurgesteld en heb een lolly in m'n mond zodat ik niet al te lang hoef te janken!
[ afbeelding ]
Ik neem aan wat ik direct ervaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je wel door hebt dat dit een campagne is?
Als de zwarte versie racistisch zou zijn, dan is die witte versie dat ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Deel je die mening oprecht nog steeds?
We doen helemaal niks meer met sinterklaas. Feest is om zeep geholpen. Gezeik ben ik ook zat, dus einde sinterklaas. Meer tijd voor kerst, Pasen en halloweenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt boos en dat ben ik eigenlijk niet snel. Ook al is het om iets kleins.
Zou je wellicht toelichting kunnen geven @:danny of @:yvonne waarom dit is?
Ik was altijd zo blij dat fok niet in die gekkigheid meeging! Waarom zijn jullie overstag gegaan?
Werd de druk te hoog? Bang dat inkomsten wegblijven? Bang dat mensen weggaan?
Ik stond zelfs op het punt nog een leuke donatie te doen. Maar om die stomme smiley zie ik daar nu vanaf.
Heb je een linkse financiële megaklapper ontvangen ofzo?
Kan je ze dan bijvoorbeeld niet allebei aanbieden?
Ik ben teleurgesteld en heb een lolly in m'n mond zodat ik niet al te lang hoef te janken!
[ afbeelding ]
Er is ooit een probleem gecreëerd die er niet was.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Als de zwarte versie racistisch zou zijn, dan is die witte versie dat ook.
We zijn immers allemaal gelijk, toch?
Amenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er is ooit een probleem gecreëerd die er niet was.
Hoe enkele personen iets ervaren, hoeft toch niet gelijk te betekenen dat veruit de meerderheid van de samenleving zich dient te schikken en kan je toch geen complete metamorfose op een land gaan toepassen?
Als ik als minderheid en op !eigen keuze! in een ander land terecht zou komen om wat voor een reden dan ook, zou ik mij aanpassen volgends de normen en waarden die op dat moment in dat land gelden.
Dat is hoe ik in het leven sta. Vooral in een land waar er vrijheid is op meningsuiting, persvrijheid, vrijheid van expressie, vrijheid van religie en volledig vrijheid op alles, kan je niet lukraak die vrijheid ten gunste van een hele kleine groep gaan beperken!
Als ik naar Duitsland zou verhuizen, zou ik ook naar lederhozen feestjes gaan. Als ik naar Rusland zou verhuizen zou ik ook met een fles vodka over straat lopen. Als ik in Italië zou wonen zou ik ook met tomaten gooien op mensen. Als ik in Spanje zou wonen zou ik ook naar stiergevechten kijken.
Grens ligt voor mij bij haat, geweld en doodslag.
Zolang een cultureel aspect in de basis zo onschuldig is als het maar kan zijn, dien je dat te accepteren en te omarmen! En als je het echt helemaal niks vind, kijk je om, ga je op vakantie, of ga je desnoods verhuizen.
Gaan we kerst ook afschaffen omdat mensen zich erdoor beledigd voelen?
Of koningsdag omdat de koning teveel doet denken aan de VOC?
Hoe kan je in vredesnaam in een land waar mensen zo tolerant zijn als de Nederlanders, een probleem creëren die er helemaal niet is!
Het lef hebben door te veronderstellen dat racisme in het DNA zit van blanke mensen, is toch absurd?
Dit zijn echt hele slechte ontwikkelingen! Ik heb me al genoeg aangepast aan minderheden! Misschien moeten zij zich ook maar eens gaan aanpassen!
Ik ben er echt zo klaar mee.
We moeten echt een keer een grens trekken.
Ik verontschuldig me toch niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:00 schreef Viesdik het volgende:
@:danny
Ik begrijp dat je het zat bent, maar je hoeft je dan ook niet als martelaar op te stellen.
Wees gewoon een vent, en wees verstandig.
Je hoeft je niet namens iets of iemand te verontschuldigen als je van jezelf weet dat je een goed mens bent.
Ik wil niet leven in verontschuldigingen omdat ik toevallig een blanke man ben of omdat dit land 200 jaar geleden slechte dingen gedaan zou kunnen hebben.
Elk mens in de wereld heeft wel wat op z'n kerfstok als je terug gaat in de tijd.
Moeten wij ons zelfs gaan schamen om wie we zijn?
Heeft niks met trots, met tolerantie of met eer te maken, het heeft te maken met hoe ik in het leven wil staan.
Ik buig voor niemand en niemand hoeft voor mij te buigen.
We laten ons zo vertrutten door de samenleving en door de media en het wordt er niet minder op!
Hoezo heb ik geen mening?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:22 schreef Viesdik het volgende:
Oja en naast mij op de foto zit @:Hyaenidae
Die jankt nooit in tegenstelling tot ik, heeft ook eigenlijk geen mening, maar is vooral grappig.
We zijn (fok)matties 4 life
Laat dat Halloween maar lekker aan de andere kant van de grote plas. Dat is van hun. Sinterklaas en Zwarte Piet zijn van ons!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
We doen helemaal niks meer met sinterklaas. Feest is om zeep geholpen. Gezeik ben ik ook zat, dus einde sinterklaas. Meer tijd voor kerst en Pasen en halloween
ik misquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:26 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jammer dit Danny, FOK was nog een beetje als dat dorpje van astrix en oblix waar ze dapper weerstand deden bieden tegen alles van buitenaf.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
We doen helemaal niks meer met sinterklaas. Feest is om zeep geholpen. Gezeik ben ik ook zat, dus einde sinterklaas. Meer tijd voor kerst, Pasen en halloween
Okquote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jammer dit Danny, FOK was nog een beetje als dat dorpje van astrix en oblix waar ze dapper weerstand deden bieden tegen alles van buitenaf.
Nu is het gewoon de volgende slappe lul van het internet
das wel treurig ja..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:22 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
zelfs de banners zijn weggehaald dit jaar:
[ link | afbeelding ]
stond hier: [ afbeelding ]
bewijs daar: KLB / de FOK! zwarte pieten banner.
jaren later hadden we deze: die is ook niet meer
[ link | afbeelding ]
jammer, maar ik kan het mij heel goed voorstellen om eerlijk te zijn..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
We doen helemaal niks meer met sinterklaas. Feest is om zeep geholpen. Gezeik ben ik ook zat, dus einde sinterklaas. Meer tijd voor kerst, Pasen en halloween
Dat is toch gek, vanmiddag stonden de nieuw gemaakte headers (zonder zwarte piet maar met schuimpjes enzovoorts) nog online en nu zijn ze offline gehaald.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:30 schreef Danny het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat is toch gek, vanmiddag stonden de nieuw gemaakte headers (zonder zwarte piet maar met schuimpjes enzovoorts) nog online en nu zijn ze offline gehaald.
Die zitten aan beide kanten. Bedreiging, geweld, daadwerkelijk WEL racistische reacties (van BEIDE kanten). Nope, clean break. Zoals bekend zal er ook gezeik komen (is er al) op anderskleurige Zwarte Pieten dan zwarte Zwarte Pieten ( 'Ook groene Piet is racisme!' en KOZP: 'Ook grijze piet is een racistische karikatuur' ) dus het gezeik houdt niet op nu er aan de eisen van de klaagbrigade is voldaan. Er komen gewoon nieuwe eisen, nieuwe demonstraties, nieuwe bedreigingen, nieuw geweld. Je weet dat een kinderfeest om zeep is als je intocht blauw van de politie ziet omdat geweld tegenwoordig weer volledig acceptabel is als je de overheidsgesanctioneerde kant aanhangt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer, maar ik kan het mij heel goed voorstellen om eerlijk te zijn..
aan de andere kant voelt het ook als toegeven aan de verpesters..
Geen idee waar je het over hebt. Ik heb geen nieuwe headers gemaakt voor sinterklaas. Al jaren niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:15 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat is toch gek, vanmiddag stonden de nieuw gemaakte headers (zonder zwarte piet maar met schuimpjes enzovoorts) nog online en nu zijn ze offline gehaald.
Omdat als ik ze helemaal weg zou halen veel oude topics stuk zouden gaan (nou ja, ze zouden lelijke broken images veroorzaken). Niet nodig, dus doen we het zo. Verder doet FOK! wmb niets aan sinterklaas, maar dat wil niet zeggen dat users niet rondom sinterklaas dingen zouden willen posten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 00:28 schreef jameshond7 het volgende:
Als FOK! niets met Sinterklaas doet, waarom zijn de smileys dan aangepast?
Racistische symbolen goedkeuren, dan ben je echt afquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:00 schreef spinazieruiker het volgende:
Blackface vergelijken met lederhosen, dan ben je echt af
@straatcommando ga je danny nu ook bannen?quote:
PLMquote:
ja de herfst is visueel erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:33 schreef spinazieruiker het volgende:
Mooie herfstfoto's in de header
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |