Met een logo van website van het jaar 2010 er onder.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef pokkerdepok het volgende:
lieve zwarte piet, bij ons zul je altijd welkom zijn...
terwijl er al weken een felle discussie op dit forum gaande is met fanatieke voor en tegenstanders, ga je dit op een sinterklaas banner zetten?
waarom, om de tegenstanders nog even extra te irriteren ofzo?
Nee, omdat zwarte piet hier welkom is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef pokkerdepok het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tegenstander van Zwarte Piet gespot
stel dat ik een mod was geweest, en een bannertje had gemaakt met erop; zwarte piet is een racistische drol.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Die banner is gewoon![]()
Zeiken over een discussie die gaande is om vervolgens de banner te gaan haten en er dan ook nog is een topic te over openen om alles weer aan te wakkeren is natuurlijk:
Nee, maar jij geeft er een negatieve tint aan, en dat is nu niet het geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
stel dat ik een mod was geweest, en een bannertje had gemaakt met erop; zwarte piet is een racistische drol.
ook gezellig voor sinterklaas?
vind het gewoon nogal flauw. het is duidelijk een referentie aan de discussie. fok! neemt stelling,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee, maar jij geeft er een negatieve tint aan, en dat is nu niet het geval.
En wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vind het gewoon nogal flauw. het is duidelijk een referentie aan de discussie. fok! neemt stelling
Het is ook te gek voor woorden wat er gebeurd. Ik snap je punt. Maar zwarte-piet/sinterklaas verbieden is gewoon een gekke gedachten. 9.9/10 Mensen vind dit ook. Sommige boeit het niet, maar afschaffen is maar een heeeeeeele kleine groep. Een banner met ''Hitler is slecht'' erop zou voor sommige niet leuk zijn omdat ze hem bijvoorbeeld een goed politicus vonden. ( sorry voor de extreme vergelijkingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:05 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
vind het gewoon nogal flauw. het is duidelijk een referentie aan de discussie. fok! neemt stelling,
maak dan gewoon een leuke sinterklaas banner, met wat zwarte pieten erop, geen probleem, had ik dit topic niet gemaakt. maar nu is het gewoon bijna een beetje pesten.
dat mods het kennelijk nodig vinden om buiten de discussie om, namens de site, stelling te nemen.quote:
hij verschijnt regelmatig, afgewisseld met een andere.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:07 schreef White_Flower het volgende:
Ik zie geen zwarte pieten banner.
Ik zie het probleem niet zo. Je bent te gast op de website van een beheerder.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat mods het kennelijk nodig vinden om buiten de discussie om, namens de site, stelling te nemen.
zo verpest je dus pas echt het sinterklaas feest.
een discussie is okee, maar die hadden we al. maar ga dan daarbuiten niet ook nog eens een banner, die gewoon over een leuk volksfeestje zou meoten gaan, bevuilen met een of andere onnodige stellingname.
Dan heb ik niet goed opgelet, ik ben net warkker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hij verschijnt regelmatig, afgewisseld met een andere.
beetje extreem ja..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is ook te gek voor woorden wat er gebeurd. Ik snap je punt. Maar zwarte-piet/sinterklaas verbieden is gewoon een gekke gedachten. 9.9/10 Mensen vind dit ook. Sommige boeit het niet, maar afschaffen is maar een heeeeeeele kleine groep. Een banner met ''Hitler is slecht'' erop zou voor sommige niet leuk zijn omdat ze hem bijvoorbeeld een goed politicus vonden. ( sorry voor de extreme vergelijking)
zonder users geen website.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Je bent te gast op de website van een beheerder.
Niet voor mij, hoor. Je doet net of het voor iedereen geldt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:21 schreef pokkerdepok het volgende:
zo verpest je dus pas echt het sinterklaas feest.
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef pokkerdepok het volgende:
lieve zwarte piet, bij ons zul je altijd welkom zijn...
terwijl er al weken een felle discussie op dit forum gaande is met fanatieke voor en tegenstanders, ga je dit op een sinterklaas banner zetten?
jij wilt tijdens sinterklaas constant aan het zwarte pieten debat worden herinnerd?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Niet voor mij, hoor. Je doet net of het voor iedereen geldt.
Ik negeer wat ik percipieer als futiliteiten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
jij wilt tijdens sinterklaas constant aan het zwarte pieten debat worden herinnerd?
ik klaag er even over, soms.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:35 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik negeer wat ik percipieer als futiliteiten.
Neequote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er wel eens iemand een zwarte piet genaaid?
Voor een keer deel ik een reactie met Dimens, met een Abo heb je hier geen last van,quote:
Als je even verder leest zie je dat het daarmee dus ook niet opgelost is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor een keer deel ik een reactie met Dimens, met een Abo heb je hier geen last van,
Die ene keer dat hij het met mij eens is, blijk ik het fout te hebben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als je even verder leest zie je dat het daarmee dus ook niet opgelost is.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die ene keer dat hij het met mij eens is, blijk ik het fout te hebben.
Wel een meisje dat die dag zwarte piet gespeeld had op een basisschool, maar ze wilde per se afschminken voor de 'date'.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:42 schreef TARDIS. het volgende:
Heeft er wel eens iemand een zwarte piet genaaid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |