Nu deze nog veranderen. Gaat de goede kant op met fok. Zou wat doneren als deze smiley ook wordt aangepast.quote:
Ook die originele niet, helemaal niets!quote:
Dit is racistisch en generaliserend voor de blanke mens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:17 schreef spinazieruiker het volgende:
![]()
Goede move en ook netjes uitgevoerd.
Nu op zijn minst nog de rode lippen van die andere weg.
Jawel, kun je aanzetten bij opties.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Ook die originele niet, helemaal niets!
zelfs de banners zijn weggehaald dit jaar:quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:33 schreef Viesdik het volgende:
![]()
Wtf is dit voor kutsmiley?
Waar is die zwarte!
Is het linkse virus inmiddels ook al nedergedaald op dit platform?
Zwarte mensen buiten sluiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:13 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Away with black peet!
Je zou maar zwart zijn een peet heten zeg...
Maar wel goed dat zelfs dit forum bijdraagt aan de verandering. Op naar witte pieten ♡
Black was toch al susquote:Op donderdag 22 oktober 2020 08:13 schreef Baked-aardappeltje het volgende:
Away with black peet!
Je zou maar zwart zijn een peet heten zeg...
Maar wel goed dat zelfs dit forum bijdraagt aan de verandering. Op naar witte pieten ♡
beetje hypokriet welquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Normaal willen ze toch altijd dat alles blank is, is het weer niet goed.![]()
Doe zelf dan boeler.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:26 schreef PausNicolaas het volgende:
zag hem ook al. kan iemand danny taggen?
neuh krijg ik instant banquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Doe zelf dan boeler.
@:danny
Wat is er mis met voortschrijdend inzicht?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:15 schreef Kriegel het volgende:
Ik vind dit wel opmerkelijk. Fok loopt vanuit de leiding altijd het Zwarte Piet-bastion uit te hangen, inclusief headers en zo'n automagische Piet UI voor elke user rondom december, en dan nu opeens die emoticons vervangen.
Het feit dat het racistisch is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:22 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wat is er mis met voortschrijdend inzicht?
Noem je mij nu racistisch?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het feit dat het racistisch is.
Als jij dit racistische symbool goedkeurt ben je of racist, of hypocriet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Noem je mij nu racistisch?
Wat is er racistisch aan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deel je die mening oprecht nog steeds?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 12:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je wel door hebt dat dit een campagne is?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt boos en dat ben ik eigenlijk niet snel. Ook al is het om iets kleins.
Zou je wellicht toelichting kunnen geven @:danny of @:yvonne waarom dit is?
Ik was altijd zo blij dat fok niet in die gekkigheid meeging! Waarom zijn jullie overstag gegaan?
Werd de druk te hoog? Bang dat inkomsten wegblijven? Bang dat mensen weggaan?
Ik stond zelfs op het punt nog een leuke donatie te doen. Maar om die stomme smiley zie ik daar nu vanaf.
Heb je een linkse financiële megaklapper ontvangen ofzo?
Kan je ze dan bijvoorbeeld niet allebei aanbieden?
Ik ben teleurgesteld en heb een lolly in m'n mond zodat ik niet al te lang hoef te janken!
[ afbeelding ]
Ik neem aan wat ik direct ervaarquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je wel door hebt dat dit een campagne is?
Als de zwarte versie racistisch zou zijn, dan is die witte versie dat ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:25 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Deel je die mening oprecht nog steeds?
We doen helemaal niks meer met sinterklaas. Feest is om zeep geholpen. Gezeik ben ik ook zat, dus einde sinterklaas. Meer tijd voor kerst, Pasen en halloweenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 14:20 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben echt boos en dat ben ik eigenlijk niet snel. Ook al is het om iets kleins.
Zou je wellicht toelichting kunnen geven @:danny of @:yvonne waarom dit is?
Ik was altijd zo blij dat fok niet in die gekkigheid meeging! Waarom zijn jullie overstag gegaan?
Werd de druk te hoog? Bang dat inkomsten wegblijven? Bang dat mensen weggaan?
Ik stond zelfs op het punt nog een leuke donatie te doen. Maar om die stomme smiley zie ik daar nu vanaf.
Heb je een linkse financiële megaklapper ontvangen ofzo?
Kan je ze dan bijvoorbeeld niet allebei aanbieden?
Ik ben teleurgesteld en heb een lolly in m'n mond zodat ik niet al te lang hoef te janken!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |