SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hyeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik wou net vragen of het lukt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
ik was je al aan het kapenquote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
zij die willen te kaapren varen moeten mannen me baarden zijnquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
zit daar ook en optie in om je muis naar het scherm te gooien?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zit daar ook en optie in om je muis naar het scherm te gooien?![]()
![]()
quote:quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zit daar ook en optie in om je muis naar het scherm te gooien?![]()
![]()
gmta weerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, dat is met radiografisch bestuurbare autootjes in je woonkamerquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
@ToT zeg jij bent designer he, is het FOK! logo niet gruwelijk verouderd?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Whehe ik kan een beetje photoshoppen, that's all.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:36 schreef Maanvis het volgende:
@:tot zeg jij bent designer he, is het FOK! logo niet gruwelijk verouderd?
En mee eens hoor, het kan wel een update gebruiken, maar zo'n goeie designer ben ik nou ook weer niet!![]()
![]()
oke want het is niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik kan een beetje photoshoppen, that's all.
En mee eens hoor, het kan wel een update gebruiken, maar zo'n goeie designer ben ik nou ook weer niet!
dit om te voorkomen dat er mensen een FOK! tattoo nemen die na een paar jaar weer verandertTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Jouw nieuwe ui?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is met radiografisch bestuurbare autootjes in je woonkamer
Doet get niet.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2020 15:40:45 ]![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke want het is niet meer van deze tijd.
dit om te voorkomen dat er mensen een FOK! tattoo nemen die na een paar jaar weer verandertWhehe!
![]()
![]()
Bolk die devzero!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest het toch even zeggen, voelt gewoon goed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wie had/hadden er hier ook al weer hooikoorts? @FreshFruit, geloof ik?
Mini-ToT heeft weer rode gezwollen oogjes. In de herfst?!?![]()
![]()
bolk amsterdam en bolk curacaoquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hooikoortstips, ook voor in de herfstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
Wie had/hadden er hier ook al weer hooikoorts? @:Freshfruit, geloof ik?
Mijn neus is ook weer verstopt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
Ja ik ben nu ook ff aan het googlen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:43 schreef maily het volgende:
[..]
Hooikoortstips, ook voor in de herfst
Die hooikoortsradars en -kalenders geven aan dat er helemaal niks in de lucht hangt nu, hoewel er idd wel laatbloeiers bestaan die zelfs tot december pollen blijven verspreiden.![]()
Heb er verder geen verstand van .... maar niet leuk. Aai over zijn krullenbolquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook ff aan het googlen.
Die hooikoortsradars en -kalenders geven aan dat er helemaal niks in de lucht hangt nu, hoewel er idd wel laatbloeiers bestaan die zelfs tot december pollen blijven verspreiden.![]()
![]()
Ik heb er een beetje last van en omdat er hier enorm veel verschillende soorten bomen zijn, heb ik er altijd wel last van. Maar toch vrnl in het voorjaar als er soms overal een centimeter pollen ligt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:42 schreef ToT het volgende:
Hooikoorts is de schuld van Nederland wist je dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook ff aan het googlen.
Die hooikoortsradars en -kalenders geven aan dat er helemaal niks in de lucht hangt nu, hoewel er idd wel laatbloeiers bestaan die zelfs tot december pollen blijven verspreiden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hooikoorts is de schuld van Nederland wist je dat?![]()
Done!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van .... maar niet leuk. Aai over zijn krullenbol![]()
![]()
Ik heb koffie en zeezoutcaramelmelkchocoladequote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen onder het genot van een kop thee en een schaal vol chocolade.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen onder het genot van een kop thee en een schaal vol chocolade.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik heb alleen maar koffiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb koffie en zeezoutcaramelmelkchocolade![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hier wat bomen voor het huis waarvan we eerst dachten dat het de boosdoener was, maar enkele tientallen meters verderop is een uhm....voormalig grasveld wat nu helemaal vol met onkruid staat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje last van en omdat er hier enorm veel verschillende soorten bomen zijn, heb ik er altijd wel last van. Maar toch vrnl in het voorjaar als er soms overal een centimeter pollen ligt.
Kan best zijn dat daar wat boosdoeners tussen zitten.![]()
Nederlandse stadsplanners hebben ooit bedacht dat we allemaal mannetjesbomen moesten planten zodat we geen last zouden hebben van de zaden die op de grond vielen en die we dan weer moesten opruimen.quote:
NIET WETENDE dat al dat stuifmeel voor allergie zorgt. En die bomen staan er nu nog steeds.
Een gedicht over Maanvis
Sounds plausible!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hooikoorts is de schuld van Nederland wist je dat?![]()
![]()
Plus dat het nu aardig waait ....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier wat bomen voor het huis waarvan we eerst dachten dat het de boosdoener was, maar enkele tientallen meters verderop is een uhm....voormalig grasveld wat nu helemaal vol met onkruid staat.
Kan best zijn dat daar wat boosdoeners tussen zitten.![]()
Jammer dat ik er in Nederland nooit echt last van had en nu welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nederlandse stadsplanners hebben ooit bedacht dat we allemaal mannetjesbomen moesten planten zodat we geen last zouden hebben van de zaden die op de grond vielen en die we dan weer moesten opruimen.
NIET WETENDE dat al dat stuifmeel voor allergie zorgt. En die bomen staan er nu nog steeds.
![]()
![]()
hier uitgelegdquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het waait alsof het herfst is buiten!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kattenat!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar de temperatuur is alsof het voorjaar isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het waait alsof het herfst is buiten!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De tyfus zeg. Kan iemand die ventilator uitzetten? Ik waai uit m'n regenbroekIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nederlandse stadsplanners hebben ooit bedacht dat we allemaal mannetjesbomen moesten planten zodat we geen last zouden hebben van de zaden die op de grond vielen en die we dan weer moesten opruimen.
Joy!
Het is dus een kolonialistische aandoening!![]()
![]()
Oei .....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:52 schreef DJMO het volgende:
De tyfus zeg. Kan iemand die ventilator uitzetten? Ik waai uit m'n regenbroek![]()
quote::"Bwahaha! Die kat is helemaal NAT! TJILP!"
:"Da's zielug! Laat 'm snel binnen! Mooooooooooo!"
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wind tegenquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
picsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:52 schreef DJMO het volgende:
De tyfus zeg. Kan iemand die ventilator uitzetten? Ik waai uit m'n regenbroek![]()
![]()
![]()
Door de wind ben je nooit alleenquote:
Een gedicht over Maanvis
Planologen zijn sowieso overbetaalde prutsers die met veel tamtam 'revolutionaire' ideeën implementeren waarvan men er dan een paar decennia later achterkomt dat ze gigantische onvoorziene problemen veroorzakenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
.
Lekker lopen toch."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolke (quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Bwahaha! Die kat is helemaal NAT! TJILP!"
:"Da's zielug! Laat 'm snel binnen! Mooooooooooo!"
) is duidelijk de aardige van de twee.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
in der tatquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Planologen zijn sowieso overbetaalde prutsers die met veel tamtam 'revolutionaire' ideeën implementeren waarvan men er dan een paar decennia later achterkomt dat ze gigantische onvoorziene problemen veroorzaken.
Een gedicht over Maanvis
Forget it.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Of dat ze gewoon ladingen geld onnodig over de balk hebben gegooid.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Planologen zijn sowieso overbetaalde prutsers die met veel tamtam 'revolutionaire' ideeën implementeren waarvan men er dan een paar decennia later achterkomt dat ze gigantische onvoorziene problemen veroorzaken.
![]()
![]()
Alleen etappe drie. Teveel vertraging opgelopen door de ns, teveel extra kms moeten maken om de etappe van gisteren af te rondenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Loop je nu beide etappes of alleen de 1ste?Ik heb er één en ik ben er trots op
En de wandelnet app is ermee gekapt, zegt dat ik geen internet hebgelukkig heb ik alle etappes ook op m'n Garmin geladen
Bolke (quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bolke () is duidelijk de aardige van de twee.
) is ook aardig hoor. Die lacht wel maar fladdert dan naar de kast om een dikke zachte handdoek te halen om de kat te drogen
Nee, want ik doe niet meequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () is ook aardig hoor. Die lacht wel maar fladdert dan naar de kast om een dikke zachte handdoek te halen om de kat te drogen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En dan is-ie zelf zeiknat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () is ook aardig hoor. Die lacht wel maar fladdert dan naar de kast om een dikke zachte handdoek te halen om de kat te drogen
![]()
![]()
volgende maand welquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Die fladdert zichzelf zo droog.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan is-ie zelf zeiknat.
[ afbeelding ]
ja staat in de regels dat je maar 1 maand vakantie hebtquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef maily het volgende:
[..]
Nee die telt niet mee
Maar jij had toch een puntjeWoei!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die fladdert zichzelf zo droog.Alles nat spetteren, kortsluiting in alle elektronische apparatuur, huis fikt af, joechei! Welk één jolijt!
![]()
![]()
Ik zeg ook altijd:"IN DE BADKAMER11!1!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]Alles nat spetteren, kortsluiting in alle elektronische apparatuur, huis fikt af, joechei! Welk één jolijt!
"
Succes. Bijna klaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alleen etappe drie. Teveel vertraging opgelopen door de ns, teveel extra kms moeten maken om de etappe van gisteren af te ronden![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd:"IN DE BADKAMER11!1!!"
Whehe!
![]()
![]()
Kut is dat he, dat modereren?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:07 schreef Paul het volgende:
Zo wat een tijd opeens over nu Nattekat hier orde houdt hee![]()
![]()
https://onzetaal.nl/nieuw(...)DUF1gdS1wybDndzryKsg hey dat wist ik niet, Sara van K's choice is Sam gewordenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Moet je nagaan hoeveel je nog moet leren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:07 schreef Paul het volgende:
Zo wat een tijd opeens over nu Nattekat hier orde houdt hee![]()
Óf............quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel je nog moet leren.![]()
![]()
leernichtquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
je knippert met je ogenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
lekker aan je pik jaaquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Een gedicht over Maanvis
Hmm @Paul is nog niet zo slecht.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Het aan meer getalenteerde mensen over laten?![]()
Somsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef HPLC het volgende:
kan ik hier posten zonder kritiek te krijgen?![]()
Dank je. Ik was zelf ook erg onder de indrukquote:
Ligt eraanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef HPLC het volgende:
kan ik hier posten zonder kritiek te krijgen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat ligt eraanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef HPLC het volgende:
kan ik hier posten zonder kritiek te krijgen?![]()
![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef HPLC het volgende:
kan ik hier posten zonder kritiek te krijgen?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je. Ik was zelf ook erg onder de indruk![]()
quote:
Nog zo'n zes en een halve km. Waaide net bijna van die brug af
Kritiek hoeft niet altijd negatief te zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef HPLC het volgende:
kan ik hier posten zonder kritiek te krijgen?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
ik heb sinds jouw gekleum op het perron op bed gelegen en gedts'tquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog zo'n zes en een halve km. Waaide net bijna van die brug af
Een gedicht over Maanvis
Oo brug ...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog zo'n zes en een halve km. Waaide net bijna van die brug af![]()
![]()
Alweer een brug?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijna al mijn posts worden geliked, dus het zullen wel goede posts zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nee joh gekkie. Ligt eraan wat je post.![]()
Doe zo voort!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
bijna al mijn posts worden geliked, dus het zullen wel goede posts zijn![]()
Een gedicht over Maanvis
Wees er trots opquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb sinds jouw gekleum op het perron op bed gelegen en gedts't
met dit weer zekerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat je mooie ogen hebt![]()
![]()
hoor wie bolkt daar kindrenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
die rechter static is uit de maatquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Met opzet. Dat is een rebelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die rechter static is uit de maatIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
de echte @static dus. voor ie mod werd.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat schrijf ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Wil je me nu al terug? Geef Nattekat een kans![]()
![]()
@Paul was ook ooit een rebelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de echte @:static dus. voor ie mod werd.
eerder een @ADHD @kindquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
even mijn vriendin uitlaten momentTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
NIET STATIC HIERHEEN LOKKENquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
de echte @:static dus. voor ie mod werd.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Een gedicht over Maanvis
Kloddertje hier, kloddertje daar?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Geen punt.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Vloeken is idd verboden hier note-waardig zelfs. Ik doe alleen schelden.quote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Best stoer dat je dit doetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:18 schreef DJMO het volgende:
Is ook een teken van zwaktequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Vloeken is idd verboden hier note-waardig zelfs. Ik doe alleen schelden.![]()
ADDERGEBROEDquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Vloeken is idd verboden hier note-waardig zelfs. Ik doe alleen schelden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
mods zijn uitgesloten van deelnamequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nimmer de Kat is een vaakgebolkte katquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
DJMO moet met een hoofdletter, anders krijg je met de zweepquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
kan je daar ook voor mij maken?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die letter zijn er alleen lowercasequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
DJMO moet met een hoofdletter, anders krijg je met de zweep![]()
![]()
niet in @Justin_Case ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Die letter zijn er alleen lowercaseTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
pauwlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jongens waar is Mario nu dan?Op maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.![]()
banquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Oh shit echt? waarom?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.![]()
zwaar geweld omdat ie de dt mistequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dir zit naar een kapot scherm te staren.
Op maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.![]()
Dank je.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ah ja tegen z'n verlies kon hij zeker niet nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zwaar geweld omdat ie de dt misteOp maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.![]()
Klinkt leukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Leuk, positieve note gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
Een gedicht over Maanvis
Erg positiefThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Remember. It's down the road, not across the streetquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom er net achter dat die dalmatiers set geen H heeftDaar gaat mijn python scriptje
![]()
Is dat de enige halal versie om Mohammed te mogen tekenen?quote:Je bloed gebruiken voor een rode tulband?
![]()
![]()
Die houden we er wel inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
ik las kutbolkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja dat is jammer met die gekke gevlekte hontenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
uitgefapt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Eens kijken of de volgende sessie bij mijn workshop ook zo saai is en ik tijd heb om mijn python scriptje aan te passenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja dat is jammer met die gekke gevlekte honten![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan moeten we alleen nog de letter H toe zien te voegen op die site.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens kijken of de volgende sessie bij mijn workshop ook zo saai is en ik tijd heb om mijn python scriptje aan te passen![]()
Sjongejongejonge, jij verdient door Katbot getarget te worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef devzero het volgende:
oh, dat was 1 seconde te vroegGunde je wel een punt @:nattekat
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat maar eens Katbot africht op devzero![]()
![]()
de nachtapothekerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Niet in 010quote:![]()
Storm, grijs, rondvliegende gele blaadjes, regen.... herfst!!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kchingggggggggg kchingggggggggggquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
hele dag bolken levert dus 12 punten op.
Ik heb er 6 verdiend vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef m1st1g het volgende:
hele dag bolken levert dus 12 punten op.
En met bolken verdien je geen puntjons
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Daar heb je gelijk inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er 6 verdiend vandaag
En met bolken verdien je geen puntjons![]()
Ik hoorde iets over puntjesDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Het had ook over neuken, eten of tetten kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja hoor daar is @:dud0r
[ afbeelding ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wanneer nietquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Weten we.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dat is waarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het had ook over neuken, eten of tetten kunnen gaan.![]()
![]()
O, dat is hoe je mij bedankt voor minimaal 6 punten vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:15 schreef m1st1g het volgende:
Even afreageren.
[..]
Eigenlijk dus een seconde te snel. Staat hier de klok nog niet goed.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nee ik was een seconde te snel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O, dat is hoe je mij bedankt voor minimaal 6 punten vandaag![]()
![]()
Je staat wel laag vriend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
O, dat is hoe je mij bedankt voor minimaal 6 punten vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: