niet in @Justin_Case ?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Die letter zijn er alleen lowercase
pauwlquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
banquote:
Oh shit echt? waarom?quote:
zwaar geweld omdat ie de dt mistequote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dir zit naar een kapot scherm te staren.
Dank je.quote:
Ah ja tegen z'n verlies kon hij zeker niet nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zwaar geweld omdat ie de dt miste
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Leuk, positieve note gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Remember. It's down the road, not across the streetquote:
Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef m1st1g het volgende:
Ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom er net achter dat die dalmatiers set geen H heeftDaar gaat mijn python scriptje
Is dat de enige halal versie om Mohammed te mogen tekenen?quote:
Die houden we er wel inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef devzero het volgende:
ik las kutbolkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
Ja dat is jammer met die gekke gevlekte hontenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
uitgefapt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens kijken of de volgende sessie bij mijn workshop ook zo saai is en ik tijd heb om mijn python scriptje aan te passenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja dat is jammer met die gekke gevlekte honten
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen nog de letter H toe zien te voegen op die site.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens kijken of de volgende sessie bij mijn workshop ook zo saai is en ik tijd heb om mijn python scriptje aan te passen
Sjongejongejonge, jij verdient door Katbot getarget te worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef devzero het volgende:
oh, dat was 1 seconde te vroegGunde je wel een punt @:nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |