Remember. It's down the road, not across the streetquote:
Thanksquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Kom er net achter dat die dalmatiers set geen H heeftDaar gaat mijn python scriptje
Is dat de enige halal versie om Mohammed te mogen tekenen?quote:
Die houden we er wel inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:56 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik las kutbolkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja dat is jammer met die gekke gevlekte hontenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
uitgefapt?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:39 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens kijken of de volgende sessie bij mijn workshop ook zo saai is en ik tijd heb om mijn python scriptje aan te passenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ja dat is jammer met die gekke gevlekte honten
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moeten we alleen nog de letter H toe zien te voegen op die site.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens kijken of de volgende sessie bij mijn workshop ook zo saai is en ik tijd heb om mijn python scriptje aan te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |