Hooikoorts is de schuld van Nederland wist je dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben nu ook ff aan het googlen.
Die hooikoortsradars en -kalenders geven aan dat er helemaal niks in de lucht hangt nu, hoewel er idd wel laatbloeiers bestaan die zelfs tot december pollen blijven verspreiden.
Iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hooikoorts is de schuld van Nederland wist je dat?
Done!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef maily het volgende:
[..]
Heb er verder geen verstand van .... maar niet leuk. Aai over zijn krullenbol
Ik heb koffie en zeezoutcaramelmelkchocoladequote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen onder het genot van een kop thee en een schaal vol chocolade.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ga ik nu even doen onder het genot van een kop thee en een schaal vol chocolade.
Ik heb alleen maar koffiequote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb koffie en zeezoutcaramelmelkchocolade![]()
![]()
We hebben hier wat bomen voor het huis waarvan we eerst dachten dat het de boosdoener was, maar enkele tientallen meters verderop is een uhm....voormalig grasveld wat nu helemaal vol met onkruid staat.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje last van en omdat er hier enorm veel verschillende soorten bomen zijn, heb ik er altijd wel last van. Maar toch vrnl in het voorjaar als er soms overal een centimeter pollen ligt.
Nederlandse stadsplanners hebben ooit bedacht dat we allemaal mannetjesbomen moesten planten zodat we geen last zouden hebben van de zaden die op de grond vielen en die we dan weer moesten opruimen.quote:
Sounds plausible!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hooikoorts is de schuld van Nederland wist je dat?
Plus dat het nu aardig waait ....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:48 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier wat bomen voor het huis waarvan we eerst dachten dat het de boosdoener was, maar enkele tientallen meters verderop is een uhm....voormalig grasveld wat nu helemaal vol met onkruid staat.
Kan best zijn dat daar wat boosdoeners tussen zitten.
Jammer dat ik er in Nederland nooit echt last van had en nu welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nederlandse stadsplanners hebben ooit bedacht dat we allemaal mannetjesbomen moesten planten zodat we geen last zouden hebben van de zaden die op de grond vielen en die we dan weer moesten opruimen.
NIET WETENDE dat al dat stuifmeel voor allergie zorgt. En die bomen staan er nu nog steeds.
hier uitgelegdquote:
Kattenat!quote:
Maar de temperatuur is alsof het voorjaar isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het waait alsof het herfst is buiten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |