Wat is er leave?quote:
met 1 bruine slingerquote:
Veel vroeger was alles beter en rotte appel gejank weer. Erg jammer, want daar wordt het niet leuker van.quote:
Oh is hij er daarom nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
E
[..]
Echt hè.
Mario kan het toch niet zien met z'n kapotte laptop
Ze klagen altijd zo hard wanneer ze helemaal de moeder gebolkt worden.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind het deze maand juist weer eens gezellig![]()
@:noodgang @:moemoe![]()
![]()
![]()
![]()
dan moet je ze eens niet bolkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze klagen altijd zo hard wanneer ze helemaal de moeder gebolkt worden.
Heb jij lekkere tetten? Vraag ik voor @Specialequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Veel vroeger was alles beter en rotte appel gejank weer. Erg jammer, want daar wordt het niet leuker van.
[..]
Oh is hij er daarom niet
ik heb altijd het idee dat het des nachts beter gaat?quote:
Eigenlijk verkeerde benaming die zijn vaak juist wel lief.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
E
[..]
Echt hè.
Nee hele gore vieze, vader.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb jij lekkere tetten? Vraag ik voor @:speciale
Die is af en toe beetje verlegen .
ja jij begint ineens mensen met een ziekte uit te scheldenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk verkeerde benaming die zijn vaak juist wel lief.
ziekte?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja jij begint ineens mensen met een ziekte uit te schelden
Jij bolktquote:
LIMOENTJUUUUUUUHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
NOOOOOOOODGANG SWERELDS ALLERBESTE LEUKSTE HARDWERKENDSTE FRISFRUITIGSTE AMBTENAAR
![]()
![]()
![]()
Of mensen met een bepaalde nationaliteit, maar dan vergat hij de hoofdletter.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja jij begint ineens mensen met een ziekte uit te schelden
bolk bolk bolk bok bolk bolk bolk je bent een bolkertjequote:
Ohquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
E
[..]
Echt hè.
syndoom van down is toch een ziekte?quote:
Wij bolken.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
LIMOENTJUUUUUUUHHHHHHHHHHHH![]()
De beste limoen van ALLE limoenen en andere citrusvruchten
![]()
![]()
![]()
De sneeuw bovenop z'n bloeddrukmeter smelt niet meer zo hoogquote:
@Grrrrrrrr de brenger van bolk en belk voor elkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
bolk bolk bolk bok bolk bolk bolk je bent een bolkertje
Wat een boelersquote:
Dat zou het inderdaad helemaal afmaken!!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]@:borrelnootje00
zou het feestje compleet maken
Werk je nog alleen thuis of ook weleens op kantoor ?
Nootje is liefquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]@:borrelnootje00
zou het feestje compleet maken
Werk je nog alleen thuis of ook weleens op kantoor ?
Keiharde bolkpanterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr de brenger van bolk en belk voor elk
tussen immer en nimmer zit maar 1 letterquote:
Ambtenaar op vakantie doet toch hetzelfde als een ambtenaar aan het werkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou het inderdaad helemaal afmaken!!
Ik werk voornamelijk thuis, één keer per week ongeveer op kantoor voor afspraken etc. die echt niet anders kunnen. Maar nu vakantie
Allemaal afgevinkt?quote:
Ja, eigenlijk merk ik geen verschil met regulier thuiswerkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ambtenaar op vakantie doet toch hetzelfde als een ambtenaar aan het werk![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nootje is lief
[..]
Keiharde bolkpanter
fighting fire with firequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Chia het volgende:
Wat een gestook tussen de mods onderling.
De mijne ook?quote:
Goed zoquote:
Dat gaat wel veranderen als @DerRabbit en @hemarookworst met je komen werken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk merk ik geen verschil met regulier thuiswerken
maar iedereen zit daar hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Straks heeft dit topic alleen al 2 mods nodig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat gaat wel veranderen als @:derrabbit en @:hemarookworst met je komen werken.
Dan zijn het geen dutjes meer doen door de dag heen
Dit krijg je dus he met Nattekat als DTSmodje, ik las ze altijd heel goed en ging altijd helemaal DM-en met de slachtoffers etcquote:
ALLE MACHT ONTKRACHTquote:
Ik heb me al aangemeld gisteren maar ben nog steeds niet blauwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Straks heeft dit topic alleen al 2 mods nodig.
Wat een zwartwit kijk op de dingen. Geen wonder dat sommigen zijn gaan denken dat ze een privilege hebben alleen maar omdat ze naar aanleiding van hun TR als slachtoffer worden gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit krijg je dus he met Nattekat als DTSmodje, ik las ze altijd heel goed en ging altijd helemaal DM-en met de slachtoffers etc
Ik naai iedereen gewoon een ban aan zodat er minder mensen mij bolkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit krijg je dus he met Nattekat als DTSmodje, ik las ze altijd heel goed en ging altijd helemaal DM-en met de slachtoffers etc
Jij doet geen reet met tr’s doet er nog schepjes bovenop door de link naar dts op de frontpage te zetten.quote:
vuile turkquote:
*bulgaarquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |