Ambtenaar op vakantie doet toch hetzelfde als een ambtenaar aan het werkquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zou het inderdaad helemaal afmaken!!
Ik werk voornamelijk thuis, één keer per week ongeveer op kantoor voor afspraken etc. die echt niet anders kunnen. Maar nu vakantie
Allemaal afgevinkt?quote:
Ja, eigenlijk merk ik geen verschil met regulier thuiswerkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ambtenaar op vakantie doet toch hetzelfde als een ambtenaar aan het werk![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nootje is lief
[..]
Keiharde bolkpanter
fighting fire with firequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Chia het volgende:
Wat een gestook tussen de mods onderling.
De mijne ook?quote:
Goed zoquote:
Dat gaat wel veranderen als @DerRabbit en @hemarookworst met je komen werken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk merk ik geen verschil met regulier thuiswerken
maar iedereen zit daar hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Straks heeft dit topic alleen al 2 mods nodig.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat gaat wel veranderen als @:derrabbit en @:hemarookworst met je komen werken.
Dan zijn het geen dutjes meer doen door de dag heen
Dit krijg je dus he met Nattekat als DTSmodje, ik las ze altijd heel goed en ging altijd helemaal DM-en met de slachtoffers etcquote:
ALLE MACHT ONTKRACHTquote:
Ik heb me al aangemeld gisteren maar ben nog steeds niet blauwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Straks heeft dit topic alleen al 2 mods nodig.
Wat een zwartwit kijk op de dingen. Geen wonder dat sommigen zijn gaan denken dat ze een privilege hebben alleen maar omdat ze naar aanleiding van hun TR als slachtoffer worden gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit krijg je dus he met Nattekat als DTSmodje, ik las ze altijd heel goed en ging altijd helemaal DM-en met de slachtoffers etc
Ik naai iedereen gewoon een ban aan zodat er minder mensen mij bolkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit krijg je dus he met Nattekat als DTSmodje, ik las ze altijd heel goed en ging altijd helemaal DM-en met de slachtoffers etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |