abonnement Unibet Coolblue
pi_195759833
Fans ongerust om onverzorgde Britney Spears in bikini

De fans van Britney Spears (38) maken zich opnieuw grote zorgen over hun idool. De zangeres postte een filmpje op Instagram, waarin ze binnenshuis te zien is in een bikini en haar volgers tips geeft over wat je moet meenemen naar het strand.

“Deze bikini droeg ik drie dagen geleden op het strand, maar ik dacht: hé, waarom zou ik hem niet nog een keer aantrekken? En nu we toch bezig zijn: dit zijn de beste producten voor een dagje strand. Een handdoek, olie, zonnebrand, een hoed en een hond. Nou, ik ga weer terug naar mijn jacuzzi!”, aldus Britney.

Haar volgers reageerden erg bezorgd. “Wow, wat is er met haar aan de hand? Haar uitgelopen make-up, haar ongekamde haar en die hysterische babystem... Britney, gaat het wel goed daar?”, schrijft een volger. Een ander reageert: “Dit kan niet waar zijn. Is er niemand in haar omgeving die kan ingrijpen? Deze vrouw heeft hulp nodig.”

Niet veel later plaatste de zangeres nog een video online, waarin ze verschillende bikini’s showde. Ook hierop stroomden honderden verontruste reacties binnen.

De mentale gezondheid van Spears is al jaren een gespreksonderwerp, nadat ze in 2007 een publiekelijke inzinking kreeg en haar hoofd kaal schoor. Vader Jamie beheert sindsdien haar vermogen, maar Britney ligt al maanden met hem in de clinch omdat ze zelf weer over haar geld wil kunnen beschikken.

https://www.hln.be/celebr(...)-in-bikini~a725dce3/

Net haar insta bekeken en er staat wel wat foto's op filmpjes op waarop ze onder invloed lijkt te zijn. Kunnen we hieruit concluderen dat ze weer van het padje is?
pi_195759866
weer?
pi_195760006
Duidelijk een nachtje doorgetrokken. Lekker man.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:09:58 #4
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_195760442
Jammer dat ze zo verlept is geworden
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_195760506
Dus ze zit een keertje niet onder de plamuur en dan is ze van het padje af?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_195760982
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef Hallojo het volgende:
Dus ze zit een keertje niet onder de plamuur en dan is ze van het padje af?
Precies dit, vind dat ze er eigenlijk wel goed uitziet:

instagram
pi_195761319
Ze schijnt flink onder de medicatie te zitten en ik geloof dat dat er ook wel een beetje vanaf spat. Tragische situatie iig.
pi_195761449
Ik vind het eigenlijk wel en grappig filmpje. Maar 't wordt onder een vergrootglas gelegd door haar verleden. Wat niet vreemd is.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195761462
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:16 schreef Hallojo het volgende:
Dus ze zit een keertje niet onder de plamuur en dan is ze van het padje af?
Ze ziet er op zich niet slecht uit. Maar afgaande van haar insta posts (hoe ze doet dus) doet ze wel wat apart.
pi_195853818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:51 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Precies dit, vind dat ze er eigenlijk wel goed uitziet:

[ instagram ]
Punt is alleen dat ze die foto (of foto's uit diezelfde fotoreeks) steeds opnieuw post onder de noemer dat ze die dag genomen zijn. Is wat vreemd.
pi_195853833
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ze schijnt flink onder de medicatie te zitten en ik geloof dat dat er ook wel een beetje vanaf spat. Tragische situatie iig.
Ik vind haar ogen verdriet uitstralen.
pi_195854233
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik vind haar ogen verdriet uitstralen.
Zeg dat, het is diep triest om te zien iig.
  roze zondag 25 oktober 2020 @ 20:32:47 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195854301
Viel mij (en heel veel andere mensen) tijd geleden al op dat ze wat raar overkomt op Instagram. Ze neemt soms ook filmpjes op waar ze dan vragen beantwoord en dan staat ze ook echt helemaal zenuwachtig heen en weer te wiebelen enz. Hoop dat het goed gaat met Britney. ;(
Your beauty never ever scared me.
  Miss 200.000.000! zondag 25 oktober 2020 @ 20:32:59 #14
367000 roos94
pi_195854307
Die beland echt een keer dood in de goot.
  maandag 26 oktober 2020 @ 14:13:11 #15
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195865998
Dat dachten veel mensen (ik ook) in 2007/2008 ook al, toen ze d'r hoofd kaal scheerde en met die paraplu in het rond begon te slaan.

Ze weet het toch nog aardig te rekken.

Maar ja, deze foto (vermoedelijk dezelfde sessie) is ook al zo triestig. Idem voor die filmpjes die ik laatst in zo'n roddelprogramma op tv zag, waarin ze als een onzeker 16-jarig meisje vreemde dansjes stond te doen. Met zo'n krampachtig lachje erbij.


quick foto app

[ Bericht 29% gewijzigd door Eightyone op 26-10-2020 14:18:33 ]
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 27 oktober 2020 @ 17:23:12 #16
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_195887851
Britney d'r haar is al jaren met enige regelmaat en public ongekamd. Dus ik snap niet waar dat gezeur ineens vandaan komt? Zo heeft ze altijd wel eens rondgelopen. En dat soort filmpjes maakt ze volgens mij ook al tijden. Ik vind ze wel grappig. Ze is op zich altijd wel wat goofy geweest:




I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_195913188
Ze ziet er altijd een beetje triestig uit vind ik. Hopelijk heeft die jonge knakker van d’r het echt goed met haar voor en is hij niet alleen maar uit op zijn eigen carrière ,of wat het ook mag zijn, een boost te geven en te teren op haar geld.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
pi_195913664
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik vind haar ogen verdriet uitstralen.

;(
pi_195938248
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2020 20:14 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik vind haar ogen verdriet uitstralen.
Dat heb ik altijd wel gevonden, eigenlijk. En ze is niet bepaald heeel slim an sich dus naast verdriet straalt ze ook domheid uit.
Ik heb sinds die break down van toen al zo’n medelijden met haar. Die is al jaren psychisch belast. ;(
  vrijdag 30 oktober 2020 @ 07:09:18 #20
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195938283
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 07:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd wel gevonden, eigenlijk. En ze is niet bepaald heeel slim an sich dus naast verdriet straalt ze ook domheid uit.
Of een soort van wereldvreemdheid, ondanks dat ze alle hoeken van de aardbol al heeft gezien, en nogal veel mee heeft gemaakt. Alsof ze geen idee van de werkelijkheid heeft.
pi_195938388
Ondanks ze zelf een aardig centje eraan over heeft gehouden is ze natuurlijk jarenlang uitgebuit. Ze heeft nooit een normaal leven gehad, ze hield zich ook al jong bezig met de disneyclub. Dus in die zin is ze wel wereldvreemd denk ik.
pi_195942044
Uiteindelijk is het ook een beetje een dommig white trash meisje, ze wordt een beetje langs de hollywood standaard gelegd maar de samantha de jong-standaard lijkt me logischer.
-nee-
  dinsdag 3 november 2020 @ 08:37:15 #23
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_196015161
oh het gaat gelukkig allemaal prima met Britney

[ instagram ]

-O-

wat is er met haar hoofd gebeurd?

edit: ik snap instagram niet
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_196015817
Ze ziet er uitgeblust uit. En haar mentale problemen van de afgelopen jaren zie je aan haar. Ze is iets van 39 ofzo en echt stijlvol heeft ze er nooit uitzien.
Je kunt het meisje wel uit het trailerpark halen maar niet het trailerpark uit het meisje. :+
pi_196018527
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:36 schreef Marsenal het volgende:
Uiteindelijk is het ook een beetje een dommig white trash meisje, ze wordt een beetje langs de hollywood standaard gelegd maar de samantha de jong-standaard lijkt me logischer.
Nou tel daar bij op dat je normaal als persoon je rond je 15e tot 25e nog enorm zal ontwikkelen. Maar zij is vanaf haar 16e natuurlijk alleen maar geleefd, waarschijnlijk door heel veel mensen in haar directe omgeving alleen maar de hemel in geprezen en continue de media voor haar neus gehad. Denk dat dit je ontwikkeling ook aardig blokkeert.
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:04:19 #26
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_196018676
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 08:37 schreef L3viathan het volgende:
oh het gaat gelukkig allemaal prima met Britney

[ instagram ]

-O-

wat is er met haar hoofd gebeurd?

edit: ik snap instagram niet
"I've been the happiest I've been in my life."

Ja, ik zie het.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 11:58 schreef roninho het volgende:

[..]

Nou tel daar bij op dat je normaal als persoon je rond je 15e tot 25e nog enorm zal ontwikkelen. Maar zij is vanaf haar 16e natuurlijk alleen maar geleefd, waarschijnlijk door heel veel mensen in haar directe omgeving alleen maar de hemel in geprezen en continue de media voor haar neus gehad. Denk dat dit je ontwikkeling ook aardig blokkeert.
Hoe zou het verlopen zijn als er in 1999 al social media was geweest? Zodat ze ook de mening van mensen van buiten haar directe omgeving had kunnen lezen?

Ze zou er zeker niet zijn gespaard, iig.
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:08:50 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_196018748
Ze is bijna veertig en staat nog steeds onder curatele van haar vader, mag niets zelf doen. Dat is ook geen leven. Geen wonder dat ze er triest uitziet. Dat ze nu thuis in bikini rondloopt lijkt me dan weer geen teken dat ze doordraait, maar is gewoon influencer werk om geld te verdienen, omdat je als "ster" tijdens covid dat niet op een andere manier kan verdienen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196033295
Dat ze stiekem signals geeft geloof ik niet maar er gaat iets niet goed met haar.
  woensdag 11 november 2020 @ 08:49:27 #29
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_196181981
quote:
‘Britney treedt niet op zolang pa toezichthouder is’

Britney Spears is bang voor haar vader en wil niet optreden zolang hij beheerder is van haar zakelijke belangen. Dat heeft haar advocaat Sam Ingham volgens TMZ gisteren verklaard in een rechtbank in Los Angeles.

Tijdens de zitting zou de advocaat van Britneys moeder Lynne er ook op hebben aangedrongen dat pa Jamie aftreedt als toezichthouder. De zangeres zou min of meer worden gedwongen in staking te gaan zolang Jamie aanblijft, omdat hij haar zakelijke belangenbehartiger is.

Jamie Spears verklaarde afgelopen week in rechtbankdocumenten dat het een heel slecht idee is hem niet langer verantwoordelijk te laten zijn voor de financiële beslissingen van zijn dochter. Hij heeft haar naar eigen zeggen uit torenhoge schulden geholpen en voorkomen dat de zangeres juridische problemen zou krijgen. Eerder uitte Jamie bij de rechter zijn zorgen over de invloed van advocaat Ingham op zijn dochter, en eiste hij dat zij haar eigen zegje zou kunnen doen in een nieuwe zitting.

Het gesteggel rond het toezicht op Britney houdt nu al tijden aan. De nu 38-jarige zangeres had in 2008 een mentale inzinking en werd onder toezicht geplaatst. Haar vader nam dat destijds op zich, en beheert haar belangen op papier tot in ieder geval volgend jaar.

https://www.bndestem.nl/s(...)thouder-is~a43cf2cc/
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_196182414
Als ik een ongefundeerde amateur-diagnose zou moeten doen, zou ik zeggen dat ze CPTSS heeft.
-nee-
pi_196182994
quote:
14s.gif Op woensdag 11 november 2020 09:29 schreef Marsenal het volgende:
Als ik een ongefundeerde amateur-diagnose zou moeten doen, zou ik zeggen dat ze CPTSS heeft.
Ik ben niet zo thuis in psychische stoornissen, maar dit filmpje vind ik toch ook wel weer vreemd:

https://www.instagram.com/britneyspears/?hl=nl
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 14 november 2020 @ 18:52:10 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196242258
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 oktober 2020 11:36 schreef Marsenal het volgende:
Uiteindelijk is het ook een beetje een dommig white trash meisje, ze wordt een beetje langs de hollywood standaard gelegd maar de samantha de jong-standaard lijkt me logischer.
Ik vind haar absoluut niet te vergelijken met Barbie, :D. Spears lijkt me sowieso wat slimmer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 augustus 2021 @ 01:06:00 #33
22592 crew  Ole
pi_200886303
haar vader eindelijk weg
link volgt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 13 augustus 2021 @ 01:08:44 #34
22592 crew  Ole
pi_200886307
NOS NIEUWS • BUITENLAND •CULTUUR & MEDIA • VANDAAG, 00:04
Vader Britney Spears stapt op als toezichthouder
De vader van zangeres Britney Spears treedt terug als haar bewindvoerder. Dat meldt entertainmentwebsite TMZ op basis van juridische documenten. Britney wil af van het curatorschap van haar vader en heeft daarom een rechtszaak aangespannen.

Britney werd dertien jaar geleden onder curatele gesteld na een mentale inzinking. Haar vader bepaalde sindsdien wat ze met haar geld of bezittingen kon doen. Zo mag ze van hem niet zwanger worden, terwijl ze graag een kind wil met haar vriend, zei ze tegen de rechter. "Laat mij vrij, laat mij beschikken over mijn leven", sprak ze destijds.

Haar vader stemt nu volgens TMZ in met het verzoek om terug te treden "omdat de publieke strijd met zijn dochter niet het beste voor haar zou zijn". Hij is ermee akkoord gegaan dat er een nieuwe toezichthouder wordt gezocht voor zijn dochter
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200886308
mooi
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_200888086
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 17:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Britney d'r haar is al jaren met enige regelmaat en public ongekamd. Dus ik snap niet waar dat gezeur ineens vandaan komt? Zo heeft ze altijd wel eens rondgelopen. En dat soort filmpjes maakt ze volgens mij ook al tijden. Ik vind ze wel grappig. Ze is op zich altijd wel wat goofy geweest:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een slechte vergelijking zeg, het moge duidelijk zijn dat er iets treurigs gaande is met Britney.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_200888242
Mooi dat ze daar eindelijk vanaf is, nu waarschijnlijk toezicht met meer vrijheden
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 augustus 2021 @ 09:17:12 #38
367000 roos94
pi_200888246
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 01:06 schreef Ole het volgende:
haar vader eindelijk weg
link volgt
Mooi
pi_200888804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 01:08 schreef Ole het volgende:
NOS NIEUWS • BUITENLAND •CULTUUR & MEDIA • VANDAAG, 00:04
Vader Britney Spears stapt op als toezichthouder
De vader van zangeres Britney Spears treedt terug als haar bewindvoerder. Dat meldt entertainmentwebsite TMZ op basis van juridische documenten. Britney wil af van het curatorschap van haar vader en heeft daarom een rechtszaak aangespannen.

Britney werd dertien jaar geleden onder curatele gesteld na een mentale inzinking. Haar vader bepaalde sindsdien wat ze met haar geld of bezittingen kon doen. Zo mag ze van hem niet zwanger worden, terwijl ze graag een kind wil met haar vriend, zei ze tegen de rechter. "Laat mij vrij, laat mij beschikken over mijn leven", sprak ze destijds.

Haar vader stemt nu volgens TMZ in met het verzoek om terug te treden "omdat de publieke strijd met zijn dochter niet het beste voor haar zou zijn". Hij is ermee akkoord gegaan dat er een nieuwe toezichthouder wordt gezocht voor zijn dochter
#FREEBRITNEY
Uitvinder van de biersmiley.
pi_200888847
ze heeft zware psychoses gehad, daar herstel je nooit helemaal meer van.

als ze die vader ertussen uit werken, hoop je toch wel dat iemand anders dan op haar gaat letten.

verder doet ze gewoon lekker dr ordinaire dingetje, schijt aan alles, ik vind het ook wel weer grappig.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 13 augustus 2021 @ 10:57:28 #41
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_200889801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:02 schreef Mike-The-Situation het volgende:

[..]
Wat een slechte vergelijking zeg, het moge duidelijk zijn dat er iets treurigs gaande is met Britney.
Het is geen vergelijking met haar tijd uit ca. 2007. Ik zeg alleen dat het in elk geval niet bijzonder is dat ze er wat rommelig bijloopt. Dat loopt ze al jaren (ook al jaren voor haar publieke meltdown). Dus daaraan vind ik niets bijzonders. Dat er iets treurigs gaande is (whatever dat ook is momenteel) moge duidelijk zijn.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator vrijdag 13 augustus 2021 @ 18:50:59 #42
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_200897497
Britney baby one more time :B
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_200897637
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:17 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mooi
Tenzij hij een andere stroman naar voren schuift die in naam anders is maar nog steeds zijn belangen behartigt
pi_200897660
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 10:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Het is geen vergelijking met haar tijd uit ca. 2007. Ik zeg alleen dat het in elk geval niet bijzonder is dat ze er wat rommelig bijloopt. Dat loopt ze al jaren (ook al jaren voor haar publieke meltdown). Dus daaraan vind ik niets bijzonders. Dat er iets treurigs gaande is (whatever dat ook is momenteel) moge duidelijk zijn.
Britney is gewoon een beetje trailer trash. Daar kan ze niet zoveel aan doen, dat zit erin en dat haal je er met alle geld van de wereld niet uit.
Geeft niet, als ze maar op mentaal gebied een beetje uit te voeten komt, vooral ivm haar kinderen.
pi_201574703
Britney Spears 'in zevende hemel': vader als curator geschorst
https://nos.nl/artikel/23(...)ls-curator-geschorst

De vader van Britney Spears is niet langer de bewindvoerder van de Amerikaanse zangeres. Zoals verwacht heeft een rechter Jamie Spears geschorst als curator, waardoor hij na dertien jaar geen controle meer heeft over haar financiën, eigendommen en veel andere aspecten van haar leven.

De rechter noemde de huidige situatie onhoudbaar. "Die staat voor een giftige omgeving, waardoor Jamie Spears moet worden geschorst."

"Het is een geweldige dag voor Britney Spears en een geweldige dag voor gerechtigheid", zei Britneys advocaat. "Ze heeft een tien jaar durende, kafkaëske nachtmerrie doorgemaakt, waarin haar vader en anderen de regie hadden."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 30 september 2021 @ 08:42:32 #46
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201574899
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 augustus 2021 09:54 schreef pokkerdepok het volgende:
ze heeft zware psychoses gehad, daar herstel je nooit helemaal meer van.

als ze die vader ertussen uit werken, hoop je toch wel dat iemand anders dan op haar gaat letten.

verder doet ze gewoon lekker dr ordinaire dingetje, schijt aan alles, ik vind het ook wel weer grappig.
Ik zie dit liever dan de zoveelste vage rapper die een of ander raare bedsprei omdoet of een roze diamant van 30 miljoen op z'n voorhoofd plakt.
pi_201574961
quote:
2s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:42 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik zie dit liever dan de zoveelste vage rapper die een of ander raare bedsprei omdoet of een roze diamant van 30 miljoen op z'n voorhoofd plakt.
die worden pas leuk als ze ook een meltdown hebben gehad
  donderdag 30 september 2021 @ 08:51:28 #48
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201574999
quote:
7s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:17 schreef Aether het volgende:
Britney Spears 'in zevende hemel': vader als curator geschorst
https://nos.nl/artikel/23(...)ls-curator-geschorst

De vader van Britney Spears is niet langer de bewindvoerder van de Amerikaanse zangeres. Zoals verwacht heeft een rechter Jamie Spears geschorst als curator, waardoor hij na dertien jaar geen controle meer heeft over haar financiën, eigendommen en veel andere aspecten van haar leven.

De rechter noemde de huidige situatie onhoudbaar. "Die staat voor een giftige omgeving, waardoor Jamie Spears moet worden geschorst."

"Het is een geweldige dag voor Britney Spears en een geweldige dag voor gerechtigheid", zei Britneys advocaat. "Ze heeft een tien jaar durende, kafkaëske nachtmerrie doorgemaakt, waarin haar vader en anderen de regie hadden."
Oh, dat is toch wel heel nice. Meteen ff haar insta checken want dat is ook een wild ride... :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 30 september 2021 @ 17:47:05 #49
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201581093
quote:
7s.gif Op donderdag 30 september 2021 08:17 schreef Aether het volgende:
Britney Spears 'in zevende hemel': vader als curator geschorst
https://nos.nl/artikel/23(...)ls-curator-geschorst

De vader van Britney Spears is niet langer de bewindvoerder van de Amerikaanse zangeres. Zoals verwacht heeft een rechter Jamie Spears geschorst als curator, waardoor hij na dertien jaar geen controle meer heeft over haar financiën, eigendommen en veel andere aspecten van haar leven.

De rechter noemde de huidige situatie onhoudbaar. "Die staat voor een giftige omgeving, waardoor Jamie Spears moet worden geschorst."

"Het is een geweldige dag voor Britney Spears en een geweldige dag voor gerechtigheid", zei Britneys advocaat. "Ze heeft een tien jaar durende, kafkaëske nachtmerrie doorgemaakt, waarin haar vader en anderen de regie hadden."
Goed nieuws.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator / Miss SHO donderdag 30 september 2021 @ 18:27:52 #50
22592 crew  Ole
pi_201581542
Maar ze krijgt toch wel een ander toegewezen?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201600509
En om te vieren gewoon een reeks nudes posten :+

Britney *O*
hardcoholic
pi_201603085
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 23:51 schreef Ferdii het volgende:
En om te vieren gewoon een reeks nudes posten :+

Britney *O*
Voor haar zoons vind ik het wel sneu. Het is bekend dat die er niet blij mee zijn.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201603125
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:36 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Voor haar zoons vind ik het wel sneu. Het is bekend dat die er niet blij mee zijn.
Al die puber vriendjes geilen op hun moeder, kan me iets bij voorstellen ja :+
hardcoholic
pi_201603318
Ik vind het nou niet echt opwindende foto's, en dan heeft alles te maken met haar laveloze uitstraling.

Zo te zien neemt ze nog genoeg medicijnen in. Of ze was bezopen, dat kan ook.
pi_201703022
Ik weet het niet hoor, maar als ik dit filmpje zie https://www.instagram.com/p/CUtApMMvDfs/ zie ik niet iemand die ze duidelijk op een rij heeft.
pi_201703148
Bwoh, valt mee toch? Dat ze momenteel zo gek als een deur is geloof ik niet. Anders kan je ook nooit zulke statements schrijven en zo spreken tijdens de recente rechtzaken.

[ Bericht 2% gewijzigd door HPoi op 10-10-2021 16:43:55 ]
pi_201703192
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als ik dit filmpje zie https://www.instagram.com/p/CUtApMMvDfs/ zie ik niet iemand die ze duidelijk op een rij heeft.
Ik zie iemand die wat aan het dollen is, maar goed je kan het ook anders zien inderdaad
pi_201706672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 oktober 2021 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het nou niet echt opwindende foto's, en dan heeft alles te maken met haar laveloze uitstraling.

Zo te zien neemt ze nog genoeg medicijnen in. Of ze was bezopen, dat kan ook.
Mwoh, ze blijft lekker hoor. Maarre, ze heeft dit niet nodig.
pi_202154552
Britney Spears na dertien jaar niet meer onder curatele, 'beste dag ooit'
https://nos.nl/l/2405409

Britney Spears staat niet langer onder curatele. Een rechter in Los Angeles heeft vrijdag de ondertoezichtstelling van de zangeres definitief opgeheven, nadat haar vader James Spears in september al was geschorst als curator.

De 39-jarige zangeres mocht al dertien jaar nauwelijks zelf beslissingen nemen over haar persoonlijke leven en haar vergaarde vermogen. Ze vocht al vijf jaar tegen de ondertoezichtstelling. Die begon in 2008, toen ze een inzinking had en behandeld moest worden voor psychische problemen. Haar vader Jamie Spears werd aangesteld als curator.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_202154568
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:29 schreef Aether het volgende:
Britney Spears na dertien jaar niet meer onder curatele, 'beste dag ooit'
https://nos.nl/l/2405409

Britney Spears staat niet langer onder curatele. Een rechter in Los Angeles heeft vrijdag de ondertoezichtstelling van de zangeres definitief opgeheven, nadat haar vader James Spears in september al was geschorst als curator.

De 39-jarige zangeres mocht al dertien jaar nauwelijks zelf beslissingen nemen over haar persoonlijke leven en haar vergaarde vermogen. Ze vocht al vijf jaar tegen de ondertoezichtstelling. Die begon in 2008, toen ze een inzinking had en behandeld moest worden voor psychische problemen. Haar vader Jamie Spears werd aangesteld als curator.
Binnenkort krijgen we gewoon weer de crazy britney terug dus :P
hardcoholic
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 09:44:19 #61
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202154649
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar als ik dit filmpje zie https://www.instagram.com/p/CUtApMMvDfs/ zie ik niet iemand die ze duidelijk op een rij heeft.
Wat een onzin :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_202154747
Toppie!
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 november 2021 @ 11:29:36 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_202155651
Meer gay's dan transgenders bij de homoparade die haar vanochtend toejuichten.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_202159513
Op naar de volgende meltdown.
  Moderator woensdag 17 november 2021 @ 14:16:14 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_202218143
Ik zat net zo eens op haar insta te kijken maar het lijkt me dat ze nog steeds alles behalve stabiel is? Inderdaad weer wachten tot het fout gaat ben ik bang :{
Hoop dat ik het mis heb.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 17 november 2021 @ 15:27:21 #66
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_202219001
Beetje jammer dat mensen daarop wachten , maar ja ;(
Ik vind het allemaal wel meevallen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_203464406
Even een kickje. Ze heeft ondertussen wat nieuwe filmpjes gepost, maar ik vind haar nog steeds een rare blik in haar ogen hebben. Ze is niet meer de Britney die we kennen. En tuurlijk, ze wordt ouder. Maar dat is het niet, ik vind haar er nog steeds jong uitzien. Maar haar blik, alsof ze vertroebeld is.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 22:22:45 #68
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203465926
Dit?

https://www.instagram.com/p/CZdNIkwlTHQ/

Als ik op straat iemand met een dergelijke mimiek zou passeren, zou ik iig even achterom kijken. Met vraagtekens.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eightyone op 02-02-2022 05:04:15 (Britney veranderde de url van het filmpje) ]
pi_203466190
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 22:22 schreef Eightyone het volgende:
Dit?

https://www.instagram.com/p/CZaz7Desbhs/

Als ik op straat iemand met een dergelijke mimiek zou passeren, zou ik iig even achterom kijken. Met vraagtekens.
Ja, of dit filmpje:
https://www.instagram.com/p/CY4wWCYMrtQ/

Ik hoop maar dat het goed met 'r gaat.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 22:41:20 #70
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203466372
Niks aan de hand, aanstellers :{w

Beetje veel oogpotlood, lage kwaliteit video en misschien gewoon geil van een joint.
love & heet
  woensdag 2 februari 2022 @ 05:08:58 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203468294
Aan het oogpotlood ligt het zeker niet.

Ik vraag me vooral af of ze enig idee heeft wie ze eigenlijk is. Wat haar identiteit is. Die lijkt in alle jaren van semi-gevangenschap zo'n beetje weg gehaald. Het zijn lang niet de eerste filmpjes waarop ze zichzelf zo presenteert.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 april 2022 @ 16:01:50 #72
22592 crew  Ole
pi_204414230
sgopje
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:09:09 #73
382129 crew  Donna
pi_204414284
Dan verder in deze n.a.v. de reeks die in 2014 stopte?
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:11:22 #74
382129 crew  Donna
pi_204414311
Nou ze is dus zwanger.

:!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 april 2022 @ 16:11:54 #75
22592 crew  Ole
pi_204414317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:09 schreef Donna het volgende:
Dan verder in deze n.a.v. de reeks die in 2014 stopte?
ik zal hem koppelen! maar hier verder lijkt me wel logisch
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:14:07 #76
382129 crew  Donna
pi_204414332
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:11 schreef Ole het volgende:

[..]
ik zal hem koppelen! maar hier verder lijkt me wel logisch
Ja ik had naar de reeks gezocht en niet naar recentere topics. Leek me al vreemd dat er nooit meer een Britney topic geweest was sinds 2014. :D
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:15:37 #77
382129 crew  Donna
pi_204414341
instagram
pi_204414354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:15 schreef Donna het volgende:
[ instagram ]
wtf 8)7

doet mij denken aan die mafkees in NWS met al die emoji lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 16:27:40 #79
382129 crew  Donna
pi_204414433
Ja ze heeft een uh hele aparte manier van posten.
pi_204414723
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
Ja ze heeft een uh hele aparte manier van posten.
Nou ja. Ze staat niet bekend om haar intellect. Qua creativiteit en talent schijnt ze zelf ook veel bedacht en ‘geregisseerd’ te hebben maar ik betwijfel of je er echt hoogstaande gesprekken mee kan hebben.
Een beetje een simpleton. Breezer slet. :P

Maar ik vind haar leuk (en ze heeft daarom ook iets aandoenlijks).
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:58:15 #81
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204414924
Beetje simpel idd en (ondanks dat ze veel meegemaakt en gezien heeft) wat wereldvreemd + mentaal 20 jaar jonger dan haar kalenderleeftijd, gok ik.

Een eigenlijk helemaal niet bijzonder buurmeisjestype dat op de een of andere manier in een soort achtbaan verzeild is geraakt.
pi_204415624
Eens met bovenstaande, ze heeft wel iets aandoenlijks O+. En ze heeft natuurlijk ook geen makkelijk leven gehad waar ze ook niet zelf om heeft gevraagd.
Ik hoop dat ze deze zwangerschap wat fijner kan beleven nu ze in een wat stabielere relatie lijkt te zitten en ze al zo lang een kinderwens heeft!
pi_204415643
Zat even te checken maar die zoons van haar zijn ook echt Irish Twins, die had ze beide binnen een jaar! 14 september 2005 en 12 september 2006.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 april 2022 @ 22:47:58 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204419425
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
Ja ze heeft een uh hele aparte manier van posten.
Ze post zoals veel ouders of opa’s en oma’s op Facebook, :').

Misschien is zij die suffe moeder ook al verwachtten we dat niet, _O-. Geen idee hoeveel toegang ze zelf had tot computers en mobieltjes toen ze onder curatele stond. Eventueel met app-beperkingen bijvoorbeeld. Hoe dan ook, manier van posten is altijd wel wat apart inderdaad.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 12 april 2022 @ 22:49:34 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204419452
En even een crosspost uit Beroemd & Zwanger want het ging daar over d’r vent en dat sommigen (waaronder ik) hem niet helemaal vertrouwen. Om de discussie vanuit dat topic naar deze te verplaatsen ook hier:

quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
:@ Laatste off-topic en dan houd ik op:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 12-04-2022 23:07:49 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 22:50:11 #86
382129 crew  Donna
pi_204419463
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ze post zoals veel ouders of opa’s en oma’s op Facebook, :').

Misschien is zij die suffe moeder ook al verwachtten we dat niet, _O-. Geen idee hoeveel toegang ze zelf had tot computers en mobieltjes toen ze onder curatele stond. Eventueel met app-beperkingen bijvoorbeeld. Hoe dan ook, manier van posten is altijd wel wat apart inderdaad.
Nou ze postte toen op een gegeven moment dat ze voor het eerst een iPad gekocht had. Ze post idd als een ouder iemand die net komt kijken op social media. Is ze eigenlijk ook, een soort van.

Jouw post in het andere topic is trouwens heel raak. Die kan hier ook wel even.
  woensdag 13 april 2022 @ 00:29:33 #87
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204420302
Zal wel schijnzwanger zijn, Britnie.
love & heet
pi_204422374
Ze is sowieso al een boomer natuurlijk
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 13 april 2022 @ 11:24:38 #89
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204422405
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 17:16 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou ja. Ze staat niet bekend om haar intellect. Qua creativiteit en talent schijnt ze zelf ook veel bedacht en ‘geregisseerd’ te hebben maar ik betwijfel of je er echt hoogstaande gesprekken mee kan hebben.
Een beetje een simpleton. Breezer slet. :P
Blijkbaar kan je daar heel ver mee komen, in dat opzicht knap.

Go Britney.
  Vis een optie? woensdag 13 april 2022 @ 11:25:13 #90
70532 loveli
N
pi_204422409
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:49 schreef ChipsZak. het volgende:
En even een crosspost uit Beroemd & Zwanger want het ging daar over d’r vent en dat sommigen (waaronder ik) hem niet helemaal vertrouwen. Om de discussie vanuit dat topic naar deze te verplaatsen ook hier:
[..]

Ik vertrouw 'em ook niet. Maar ze zijn zwanger, dus hij is financieel binnen.
crap in = crap out
  woensdag 13 april 2022 @ 11:49:10 #91
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204422634
Ik vraag me af in hoeverre er eventueel de reden meeweegt dat ze van een nieuw kind helemaal de groei en opvoeding gaat meekrijgen. Gewoon nieuwsgierig.
With love :*
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 22:16:00 #92
382129 crew  Donna
pi_204429112
instagram


Heeeeeeeel veel tekst, maar vind dit toch wel leuk om te lezen.
pi_204692255
Voor de liefhebbers: Brit semi naakt op haar insta

https://www.instagram.com/britneyspears/

Fantastisch lijf wel _O_
  Moderator dinsdag 10 mei 2022 @ 19:39:14 #94
382129 crew  Donna
pi_204692304
Ja goed lijf, maar alles aan haar posts schreeuwt; dit is niet ok!
pi_204692334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:39 schreef Donna het volgende:
Ja goed lijf, maar alles aan haar posts schreeuwt; dit is niet ok!
Er is inderdaad wat aan haar. Zou het komen door medicatie?
pi_204701710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:39 schreef Donna het volgende:
Ja goed lijf, maar alles aan haar posts schreeuwt; dit is niet ok!
Op je 40ste als vrouw zo'n lijf hebben is best uniek.

Kunnen de vrouwen in Nederland wel wat van leren. :Y
  woensdag 11 mei 2022 @ 11:14:12 #97
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_204703000
Ik geloof dus helemaal niet dat ze zwanger is.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 11:37:04 #98
382129 crew  Donna
pi_204703215
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:14 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dus helemaal niet dat ze zwanger is.
Je bent niet de enige..
pi_204703308
Nog geen buikje te zien inderdaad.
pi_204704232
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:14 schreef Vivi het volgende:
Ik geloof dus helemaal niet dat ze zwanger is.
Ze zegt dat dit foto's zijn van voor dr zwangerschap. Ze post nu ook pre-zwangerschapsfilmpjes waarvan ze er nog een hoop heeft liggen, zegt ze.
pi_204704290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:39 schreef Donna het volgende:
Ja goed lijf, maar alles aan haar posts schreeuwt; dit is niet ok!
Tsja weet ik niet... Kijk ik zou er niet blij van worden als mijn vriendin dit soort semi nudes zou posten. Maar uiteindelijk is het niet veel meer dan dat soort foto's en wat vage teksten/dansjes. Het is nou niet dat ik meteen denk van die moet in bescherming genomen worden ofzo.
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 13:19:36 #102
382129 crew  Donna
pi_204704435
quote:
1s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:05 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ze zegt dat dit foto's zijn van voor dr zwangerschap. Ze post nu ook pre-zwangerschapsfilmpjes waarvan ze er nog een hoop heeft liggen, zegt ze.
Ze post zo ongeveer alles wat er in haar op komt (zo lijkt het iig) en blijft elke keer zeggen dat ze een bump heeft, maar die post ze dan niet? Ze wil(de) zo graag nog een baby en dan zou ze nu niet trots zijn op een buikje? Ik kan het me niet voorstellen. Waarom al die oude filmpjes steeds? Er is geen regel dat je tussendoor niks nieuws mag laten zien.

Ze komt gewoon echt niet ok op mij over. En niet alleen op mij trouwens. Haar insta staat vol met 'bezorgde' reacties.
pi_204704662
Meltdown twee is al in zicht.
pi_204705642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 13:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze post zo ongeveer alles wat er in haar op komt (zo lijkt het iig) en blijft elke keer zeggen dat ze een bump heeft, maar die post ze dan niet? Ze wil(de) zo graag nog een baby en dan zou ze nu niet trots zijn op een buikje? Ik kan het me niet voorstellen. Waarom al die oude filmpjes steeds? Er is geen regel dat je tussendoor niks nieuws mag laten zien.

Ze komt gewoon echt niet ok op mij over. En niet alleen op mij trouwens. Haar insta staat vol met 'bezorgde' reacties.
Ja, ik geloof dat er nog zoveel verkeerd gaat daar. Er klopt gewoon iets niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 mei 2022 @ 21:59:33 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204712169
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er is inderdaad wat aan haar. Zou het komen door medicatie?
Kan wel! Ik heb een oud-klasgenoot die aan anti-psychotica zat (zit?) en in die tijd was zij ook heel ‘off’.

En ik twijfel of ze wel zwanger is. Alles wat ze nu post is geschoten ‘natuurlijk voordat ik zwanger was’.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 mei 2022 @ 22:15:15 #106
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204712594
Maar goed. We kunnen ook niet verwachten dat ze ineens een lichtend voorbeeld is. De vrouw is door jaren van misbruik gegaan. En toen zij in de rechtszaak sprak (dat dus allemaal uitkwam in de media) klonk ze wel gewoon coherent en aanwezig.

Ze heeft sowieso veel trauma en naast haar ‘gewone’ mentale stoornis waarvoor ze medicatie krijgt kan ze ook best wel PTSD hebben. Dat weet ik eigenlijk bijna wel zeker. Dat kan niet anders. Ze hintte er zelf naar toen ze sprak.

Britney gaat fouten maken, misschien wel hele grote maar dat recht heeft ze en is eigenlijk ook wel te verwachten. Misschien heeft ze op de achtergrond wel mentale hulp (ik denk het namelijk wel) alsook financiële. Zover ik begreep is er iemand die haar daarmee helpt. Ze is niet zomaar in het diepe gegooid.

En het is sowieso wennen aan een nieuw leven. Ze kan nu al meer dan voorheen. Na meer dan een decennium kan ze weer (deels) zelf beslissingen nemen. Dat is heftig, hoor. Eenieder zou daar moeite mee hebben, denk ik. Mijn gevoel zegt dat ze ook op een bepaalde emotionele leeftijd is blijven hangen toen ze die breakdown had in 2007. Dat merk je nu erg duidelijk. Ach ja, Brit gaat nu het extreme op vanwege de vrijheid en misschien balanceert dat later weer wat.

Haar filmpjes blijven wel wat ‘off’. Ik kan er niet geheel de vinger opleggen. Wel herpost ze al jaren steeds oude foto’s dus op zich is het niet verrassend dat ze dat nu ook doet maar voor iemand die per se zwanger wilde zijn zou je ook wat ‘nieuwe’ foto’s verwachten. Maar aan de andere kant wil ze het misschien voor zichzelf houden? Geen idee.

Het vervelende voor haar is dat iedereen er met een vergrootglas bovenop zit. Zodra Brit weer minder goed in haar vel lijkt te zitten of fouten maakt, zullen er mensen zijn die zeggen dat ze onder curatele had moeten blijven staan. Wat dat betreft heeft ze in de ogen van het publiek veel te bewijzen. En dat kan je nekken. Want fouten maken doen we allemaal, ook als ze gelinkt zijn aan een mentale stoornis of stoornissen. Dat betekent echter niet dat je heel je leven weer kwijt moet raken door curatele.

Het is die relatie met die Sam die ik vreemd vind maar dat heb ik al eerder in dit topic uitgelegd, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2022 @ 22:35:31 #107
70532 loveli
N
pi_204713072
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2022 21:59 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Kan wel! Ik heb een oud-klasgenoot die aan anti-psychotica zat (zit?) en in die tijd was zij ook heel ‘off’.

En ik twijfel of ze wel zwanger is. Alles wat ze nu post is geschoten ‘natuurlijk voordat ik zwanger was’.
Niet alle anti-psychotica zijn handig bij zwangerschap.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 mei 2022 @ 22:39:27 #108
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204713149
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:35 schreef loveli het volgende:

[..]
Niet alle anti-psychotica zijn handig bij zwangerschap.
Klopt, maar wat is je punt? :+ Ik weet niet eens of ze antipsychotica slikt(e). Ze hadden haar naar haar eigen zeggen wel zomaar op lithium gezet (waar ze dan nu wel af is natuurlijk) dus het zou kunnen. Maar ze is nog niet zo lang zwanger dus dat ze nu misschien andere antipsychotica of medicatie heeft neemt niet weg dat je van bepaalde mediatie wel wat ‘off’ kan zijn. De antipsychotica was een voorbeeld.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? woensdag 11 mei 2022 @ 22:42:22 #109
70532 loveli
N
pi_204713208
quote:
17s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:39 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Klopt, maar wat is je punt? :+ Ik weet niet eens of ze antipsychotica slikt(e). Ze hadden haar naar haar eigen zeggen wel zomaar op lithium gezet (waar ze dan nu wel af is natuurlijk) dus het zou kunnen. Maar ze is nog niet zo lang zwanger dus dat ze nu misschien andere antipsychotica of medicatie heeft neemt niet weg dat je van bepaalde mediatie wel wat ‘off’ kan zijn. De antipsychotica was een voorbeeld.
Dat als ze het eerst gebruikte, ze bij zwangerschap op een ander middel kan zijn overgegaan. Met eventuele verandering als gevolg. Maar ik heb geen idee of ze medicatie gebruikte, dat meende ik te lezen in jouw post.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 11 mei 2022 @ 23:01:09 #110
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204713481
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 22:42 schreef loveli het volgende:

[..]
Dat als ze het eerst gebruikte, ze bij zwangerschap op een ander middel kan zijn overgegaan. Met eventuele verandering als gevolg. Maar ik heb geen idee of ze medicatie gebruikte, dat meende ik te lezen in jouw post.
Ah zo! Ze gebruikt wel medicatie, getuige haar speech in de rechtszaal toen waar ze aangaf dat ze haar ‘zomaar’ hadden overgezet op lithium ipv haar gewone medicatie.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204750459
quote:
Zielig
  Vis een optie? zaterdag 14 mei 2022 @ 23:29:50 #113
70532 loveli
N
pi_204753167
Of @Vivi en @Donna hadden gelijk.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 14 mei 2022 @ 23:42:07 #114
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204753485
Zielig inderdaad. En dan ga ik er toch voor het gemak vanuit dat ze wel zwanger was. Ze is al wat ouder en ze hebben het blijkbaar erg vroeg al gedeeld. Binnen de drie maanden ligt die kans wat hoger ook. Gezien het feit dat ze écht erg graag nog een kindje wilde verwacht ik in elk geval wel dat ze er druk mee bezig is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 14 mei 2022 @ 23:45:19 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204753581
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 23:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zielig inderdaad. En dan ga ik er toch voor het gemak vanuit dat ze wel zwanger was. Ze is al wat ouder en ze hebben het blijkbaar erg vroeg al gedeeld. Binnen de drie maanden ligt die kans wat hoger ook. Gezien het feit dat ze écht erg graag nog een kindje wilde verwacht ik in elk geval wel dat ze er druk mee bezig is.
De grootste kans dat het misgaat is sowieso rond de 8 a 9 weken, bij de overgang van embryo naar foetus, maar de kans dat dat mis gaat is ook nog eens veel groter als je ouder bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 00:00:07 #116
382129 crew  Donna
pi_204754054
Ik weet het nog steeds niet hoor. Er waren op haar Insta al lange tijd mensen die er niks van geloven en die al een post zoals deze voorspelt hadden. Ik vind haar posts erg wazig, maar ik zou niet zo goed weten waarom je dit evt. zou faken? Maar goed. Something is just off, alleen geen idee tot in hoeverre dat gaat.
  zondag 15 mei 2022 @ 11:28:42 #117
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204759294
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 00:00 schreef Donna het volgende:
Ik weet het nog steeds niet hoor. Er waren op haar Insta al lange tijd mensen die er niks van geloven en die al een post zoals deze voorspelt hadden. Ik vind haar posts erg wazig, maar ik zou niet zo goed weten waarom je dit evt. zou faken? Maar goed. Something is just off, alleen geen idee tot in hoeverre dat gaat.
Voor de aandacht. En/of niet goed in de kop, wat Britney dan ook is en haar vent vind ik mogelijk nog enger.
Er zijn idd maar heel weinig mensen die geloven dat ze werkelijk zwanger was en het bericht van een 'miskraam' al hadden voorspeld. Et voila.
[Courtney Stodden loog ook over een zwangerschap en miskraam to try and get a reality TV show..]
Tja, de wereld zit vol mafklappers en als zo weinig mensen je willen geloven wil dat ook wel iets zeggen..
´
pi_204759331
niet persoonlijk worden svp

[ Bericht 16% gewijzigd door Ole op 15-05-2022 19:25:26 ]
  zondag 15 mei 2022 @ 11:36:47 #119
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204759363
doe eens niet

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 15-05-2022 18:11:07 ]
´
  zondag 15 mei 2022 @ 12:50:31 #120
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204759935
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 mei 2022 23:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zielig inderdaad. En dan ga ik er toch voor het gemak vanuit dat ze wel zwanger was. Ze is al wat ouder en ze hebben het blijkbaar erg vroeg al gedeeld. Binnen de drie maanden ligt die kans wat hoger ook. Gezien het feit dat ze écht erg graag nog een kindje wilde verwacht ik in elk geval wel dat ze er druk mee bezig is.
Iedereen kan zijn redenen hebben het al vroeg te delen. Deden wij ook, omdat we het bij mijn schoonbroer mis zagen gaan en we niet achteraf wilden vertellen mocht er een miskraam komen. En Er zijn nog grootouders die we heel graag wilden vertellen dat ze overgrootouders werden. Helaas is het bij ons na 6 weken fout gegaan. Ik kreeg ook even kippenvel toen ik dat bericht van Britney las: in dezelfde periode zwanger geworden en ook een miskraam. Vreselijk.
With love :*
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 13:19:12 #121
382129 crew  Donna
pi_204760162
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2022 11:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Voor de aandacht. En/of niet goed in de kop, wat Britney dan ook is en haar vent vind ik mogelijk nog enger.
Er zijn idd maar heel weinig mensen die geloven dat ze werkelijk zwanger was en het bericht van een 'miskraam' al hadden voorspeld. Et voila.
[Courtney Stodden loog ook over een zwangerschap en miskraam to try and get a reality TV show..]
Tja, de wereld zit vol mafklappers en als zo weinig mensen je willen geloven wil dat ook wel iets zeggen..
Ik heb altijd ietwat het gevoel gehad dat haar 'aankondiging' helemaal geen aankondiging was en ze er in mee gegaan is, maar goed, die kerel van haar dan ook. |:)
Haar puppy bleef ook groeien terwijl ze er bij zette dat het oude video's en foto's waren van 'before the bump'. Als de puppy groeit is het geen before materiaal.
  zondag 15 mei 2022 @ 13:51:53 #122
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204760435
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2022 13:19 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik heb altijd ietwat het gevoel gehad dat haar 'aankondiging' helemaal geen aankondiging was en ze er in mee gegaan is, maar goed, die kerel van haar dan ook. |:)
Haar puppy bleef ook groeien terwijl ze er bij zette dat het oude video's en foto's waren van 'before the bump'. Als de puppy groeit is het geen before materiaal.
Ja, die kerel van haar...daar is iets mee. Valt me ook op dat hij zich steeds vaker op de voorgrond plaatst.
Haar vader [laten] ontslaan als curator is -denk ik- de grootse fout geweest.
Dit gaat niet goed aflopen voor haar. :N
´
  Moderator zondag 15 mei 2022 @ 13:58:14 #123
382129 crew  Donna
pi_204760488
quote:
2s.gif Op zondag 15 mei 2022 13:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Ja, die kerel van haar...daar is iets mee. Valt me ook op dat hij zich steeds vaker op de voorgrond plaatst.
Haar vader [laten] ontslaan als curator is -denk ik- de grootse fout geweest.
Dit gaat niet goed aflopen voor haar. :N
Tijdens haar verklaringen in de rechtbank kwam ze wel heel helder en 'normaal' over en ik denk niet dat haar vader het beste met haar voor had. Ik vermoed alleen dat ze helemaal geen goede hulp gehad heeft bij de overgang naar vrijheid. Ze heeft nu ook een personal assistent die nogal wazig over komt.
Ze hoeft echt niet weer zo onder curatele als voorheen, maar ze heeft duidelijk wel goede hulp nodig, ook of misschien vooral met de dagelijkse dingen.
pi_204761091
Dat meen je toch niet? Dat het ontslaan van haar vader een fout is?
Dan heb je niet op zitten letten, hoor.
Ongeacht hoe die vriend is, het feit dat je je vader überhaupt moet ontslaan omdat die geen vaderrol vervuld maar je financiële manager loopt uit te hangen en je elke avond laat werken maar zelf nog snack mag kopen, is echt triest.
Snap sowieso niet hoe je daar als mens overheen gaat komen. Die hele familie heeft dankbaar gebruik van haar gemaakt waar ze gewoon hulp nodig had, hebben ze haar enkel uitgebuit als een circus-aap.
Go hard or go home
  zondag 15 mei 2022 @ 17:11:11 #125
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_204762576
Ik breng het niet als feit maar ik denk dat.
´
pi_204766828
Michael Jackson viel uiteindelijk ook niet te helpen.
  maandag 16 mei 2022 @ 07:06:42 #127
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_204766848
quote:
7s.gif Op zondag 15 mei 2022 11:28 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Voor de aandacht. En/of niet goed in de kop, wat Britney dan ook is en haar vent vind ik mogelijk nog enger.
Er zijn idd maar heel weinig mensen die geloven dat ze werkelijk zwanger was en het bericht van een 'miskraam' al hadden voorspeld. Et voila.
[Courtney Stodden loog ook over een zwangerschap en miskraam to try and get a reality TV show..]
Tja, de wereld zit vol mafklappers en als zo weinig mensen je willen geloven wil dat ook wel iets zeggen..
Wist niet dat die zwangerschap van Courtney fake was?
With love :*
pi_204766920
Het eindigt altijd heel triest.
pi_205010684
Het schijnt dat Britney weer is getrouwd?


Ex-man Britney Spears probeert huwelijk te verstoren, advocaat woedend


Jason Alexander, die man met wie Britney Spears in 2004 trouwde in Las Vegas en van wie ze 55 uur later alweer scheidde, heeft voor tumult gezorgd tijdens het huwelijk van de zangeres met haar verloofde Sam Asghari. Alexander drong haar huis en tuin binnen, waarna hij verwijderd werd door de politie.

https://www.ad.nl/show/ex(...)at-woedend~a8668a3f/
pi_205010691
Also dit:

TMZ: “Zoons Britney Spears niet aanwezig bij huwelijksceremonie”
CELEBRITIESDe zoons van Britney Spears zullen donderdag niet bij de trouwceremonie van de zangeres en haar verloofde Sam Asghari zijn. Dat heeft Britney's ex-man Kevin Federline, de vader van Sean Preston (16) en Jayden James (15), via zijn advocaat laten weten aan de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.


https://www.hln.be/showbi(...)sceremonie~a5b51fdd/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 09:30:33 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205011016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het schijnt dat Britney weer is getrouwd?


Ex-man Britney Spears probeert huwelijk te verstoren, advocaat woedend


Jason Alexander, die man met wie Britney Spears in 2004 trouwde in Las Vegas en van wie ze 55 uur later alweer scheidde, heeft voor tumult gezorgd tijdens het huwelijk van de zangeres met haar verloofde Sam Asghari. Alexander drong haar huis en tuin binnen, waarna hij verwijderd werd door de politie.

https://www.ad.nl/show/ex(...)at-woedend~a8668a3f/
Wtf, :D. Dan ben je zelf nog minder helder in je hoofd dan Britney in 2007.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205011036
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het schijnt dat Britney weer is getrouwd?

Ex-man Britney Spears probeert huwelijk te verstoren, advocaat woedend

Jason Alexander, die man met wie Britney Spears in 2004 trouwde in Las Vegas en van wie ze 55 uur later alweer scheidde, heeft voor tumult gezorgd tijdens het huwelijk van de zangeres met haar verloofde Sam Asghari. Alexander drong haar huis en tuin binnen, waarna hij verwijderd werd door de politie.

https://www.ad.nl/show/ex(...)at-woedend~a8668a3f/
VIDEO: https://www.instagram.com(...)2857070883240453487/
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 09:35:22 #133
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205011053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Also dit:

TMZ: “Zoons Britney Spears niet aanwezig bij huwelijksceremonie”
CELEBRITIESDe zoons van Britney Spears zullen donderdag niet bij de trouwceremonie van de zangeres en haar verloofde Sam Asghari zijn. Dat heeft Britney's ex-man Kevin Federline, de vader van Sean Preston (16) en Jayden James (15), via zijn advocaat laten weten aan de Amerikaanse entertainmentsite TMZ.


https://www.hln.be/showbi(...)sceremonie~a5b51fdd/
Hmm. Wel goed om te lezen dat ze het intiem en in de luwte houdt (wil houden). Ik snap dat wel met al die aasgieren. In Amerika is de paparazzi echt bizar gewetenloos.

Dat haar ouders en zus niet aanwezig zijn, is natuurlijk geen verrassing. Haar kinderen echter? Benieuwd wat daar achter zit. Misschien kennen zij die Sam niet onwijs goed. Ik weet eigenlijk niet hoe de voogdij de afgelopen jaren is verlopen (rond de rechtszaak en nasleep daarvan). Ze had ze volgens mij 30/70 maar of dat nog steeds zo is? Het zou dus kunnen dat zij d’r verloofde niet veel tegen zijn gekomen en geen zin hebben om hun moeder te zien trouwen met een relatief onbekende. Of in ieder geval met iemand die zij niet als vertrouwenspersoon kennen. Neemt niet weg dat ze wel blij voor haar kunnen zijn
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205011081


Gearresteerd in zijn roze onderbroek.
pi_205013889


Brit ziet er zelf ook niet helemaal nuchter uit.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 15:49:23 #136
382129 crew  Donna
pi_205013950
Ze heeft iig wel frisse make-up op.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 15:50:46 #137
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_205013968
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:49 schreef Donna het volgende:
Ze heeft iig wel frisse make-up op.
inderdaad.. beter dan die verlepte rotzooi die ze normaal op haar gezicht plamuurt.. vooral die zwarte meuk rond haar ogen..
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_205013991
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Brit ziet er zelf ook niet helemaal nuchter uit.
Dat maak je op uit wat je hierboven zelf post?
Ok.
Go hard or go home
pi_205014014
Die kerel ziet er zelf ook niet al te fris uit, in elk geval niet het type die deze kwetsbare gebroken borderliner een veilige omgeving kan bieden.
-nee-
pi_205014032
Daar heb je dan normaal gesproken je ouders voor maar ja...
Dat zegt ook niet alles hè?
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 15:59:33 #141
382129 crew  Donna
pi_205014058
Ik hoop dat er ook wat normale foto's zijn en niet elk shot een 'kijk mij model zijn' foto van Sam is geworden..
  vrijdag 10 juni 2022 @ 16:54:09 #142
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_205014526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:59 schreef Donna het volgende:
Ik hoop dat er ook wat normale foto's zijn en niet elk shot een 'kijk mij model zijn' foto van Sam is geworden..
Work it.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 17:50:24 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205015016
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Brit ziet er zelf ook niet helemaal nuchter uit.
Hoezo niet?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 17:51:40 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205015030
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:59 schreef Donna het volgende:
Ik hoop dat er ook wat normale foto's zijn en niet elk shot een 'kijk mij model zijn' foto van Sam is geworden..
Precies dit. Hij is meer met zichzelf bezig dan met Brit op dit plaatje.

Ze ziet er goed uit overigens. Ze lijkt op haar oude, jonge zelf.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205015063
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies dit. Hij is meer met zichzelf bezig dan met Brit op dit plaatje.

Ze ziet er goed uit overigens. Ze lijkt op haar oude, jonge zelf.
Precies dat laatste. Brit lijkt maar niet ouder te worden. Prachtig lichaam ook. Ondanks dat ze af en toe vaag oogt, ziet ze er echt nog prima uit.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 17:56:40 #146
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205015069
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 15:59 schreef Donna het volgende:
Ik hoop dat er ook wat normale foto's zijn en niet elk shot een 'kijk mij model zijn' foto van Sam is geworden..
De link naar de insta post: https://www.instagram.com/p/CeoDGFROdI3/

Helaas geen andere foto's van het stel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205015088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 17:56 schreef Leandra het volgende:

[..]
De link naar de insta post: https://www.instagram.com/p/CeoDGFROdI3/

Helaas geen andere foto's van het stel.
Die 2e foto van dat huis, de koets en dat paard! O+ En ik hou normaal gezien niet eens van paarden :P
  vrijdag 10 juni 2022 @ 19:17:54 #148
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_205015715
Hier alle foto's. Ik heb een zwak voor Brit maar ze lijkt een focking train wreck, ziet eruit alsof ze in d'r blote kont loopt in de feestfoto's.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_205015736
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:17 schreef Vivi het volgende:
Hier alle foto's. Ik heb een zwak voor Brit maar ze lijkt een focking train wreck, ziet eruit alsof ze in d'r blote kont loopt in de feestfoto's.
Waar alle foto's?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 19:24:15 #150
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205015781


Deze wordt bedoeld denk ik?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 19:25:21 #151
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205015793
Ze lijkt in elk geval oprecht plezier te hebben, ze straalt het uit. Dat is wel een verademing tov vele filmpjes op haar Insta.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205017076
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Waar alle foto's?
Hier? https://www.harpersbazaar(...)hari-wedding-photos/
pi_205017206
quote:
Het ziet er allemaal prachtig uit O+

Hoop dat haar man goede intenties heeft.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 21:33:51 #154
382129 crew  Donna
pi_205017238
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 21:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het ziet er allemaal prachtig uit O+

Hoop dat haar man goede intenties heeft.
Ja heel mooi. En tof dat ze het gewoon thuis gedaan heeft. Logisch, maar ook gewoon tof.
pi_205017664
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 21:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het ziet er allemaal prachtig uit O+

Hoop dat haar man goede intenties heeft.
Ik hoop niet dat ze per ongeluk van de ene dwingende man naar de andere dwingende man is gegaan nu ze weer ‘vrij’ is.

Maar: op die andere foto’s straalt die gast toch veel wat leuks uit. Dus wellicht is het best goed.
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 22:23:58 #156
184769 crew  Deisyy
pi_205017696
Op deze foto's valt Sam wel weer hel erg mee.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 10 juni 2022 @ 23:31:28 #157
382129 crew  Donna
pi_205018201
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Op deze foto's valt Sam wel weer hel erg mee.
Ja gelukkig wel!
  Vis een optie? vrijdag 10 juni 2022 @ 23:45:36 #158
70532 loveli
N
pi_205018276
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 19:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]

Deze wordt bedoeld denk ik?
Photoshop en de lichteffecten doen het niet zo lekker samen.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 23:47:48 #159
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205018284
twitter


Paris natuurlijk prachtig, O+, Brit straalt en dan… hebben we Madonna.

Drama.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 23:49:15 #160
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205018294
Oh... is het toch Madonna.... ik acht op een andere foto dat degene in dat gewaad zwanger was :X

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 10 juni 2022 @ 23:50:22 #161
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205018300
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 23:49 schreef Leandra het volgende:
Oh... is het toch Madonna.... ik acht op een andere foto dat degene in dat gewaad zwanger was :X
Jaaaa, dat dacht ik ook! Daarom, precies als jij, dacht ik dat het Madonna toch niet was. Maar nu ik die tekst boven die foto lees, weet ik eigenlijk wel zeker dat zij het is.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 10 juni 2022 @ 23:52:49 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205018307
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 23:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Jaaaa, dat dacht ik ook! Daarom, precies als jij, dacht ik dat het Madonna toch niet was. Maar nu ik die tekst boven die foto lees, weet ik eigenlijk wel zeker dat zij het is.
Die foto in de tweet van Paris is ook duidelijk zat, van voren zie je het duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 juni 2022 @ 23:55:39 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205018312
En de rest van de foto dan ook nog maar even:

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205018318
Madonna’s gezicht is strakker dan de sixpack van Britneys echtgenoot. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 00:04:09 #165
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205018342
Is dat Selena Gomez in het blauw?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 00:05:58 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205018355
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Is dat Selena Gomez in het blauw?
Yep, en Drew Barrymore helemaal rechts.

We waren overigens niet de enigen die het dachten:
https://www.hitc.com/en-gb/2022/06/10/madonna-pregnant/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205018362
Drew. O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 00:08:26 #168
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205018372
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Yep, en Drew Barrymore helemaal rechts.

We waren overigens niet de enigen die het dachten:
https://www.hitc.com/en-gb/2022/06/10/madonna-pregnant/
Berrymore herkende ik inderdaad, maar Gomez had ik niet verwacht op dit feestje. Net als Madonna overigens. Paris heeft Britney altijd enorm gesteund dus die is logisch. Donatella heeft de bruidsjurk etc gemaakt dus logisch. Madonna? Hebben zij altijd zulk goed contact gehouden? En Gomez dan? Ik zie die twee gewoon niet echt samen, :D. Maat then again, Selena heeft haar fair share aan mentale problemen gekend, nog steeds zelfs. Misschien dat daaruit iets is ontstaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 00:09:26 #169
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205018375
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:06 schreef Claudia_x het volgende:
Drew. O+
Maar die outfit, jongens. Ik kan er niets mee.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 00:14:13 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205018402
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:08 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Berrymore herkende ik inderdaad, maar Gomez had ik niet verwacht op dit feestje. Net als Madonna overigens. Paris heeft Britney altijd enorm gesteund dus die is logisch. Donatella heeft de bruidsjurk etc gemaakt dus logisch. Madonna? Hebben zij altijd zulk goed contact gehouden? En Gomez dan? Ik zie die twee gewoon niet echt samen, :D. Maat then again, Selena heeft haar fair share aan mentale problemen gekend, nog steeds zelfs. Misschien dat daaruit iets is ontstaan.
Drew, Selena en Britney zijn alledrie kindsterren die er 30+ jaar later nog zijn, dus ik snap wel dat ze elkaar kunnen begrijpen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205018933
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:09 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Maar die outfit, jongens. Ik kan er niets mee.
Maar de jurken van Selena en Madonna vind ik wél heel tof! :Y
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 07:29:44 #172
382129 crew  Donna
pi_205018942
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Drew, Selena en Britney zijn alledrie kindsterren die er 30+ jaar later nog zijn, dus ik snap wel dat ze elkaar kunnen begrijpen.
Selena is nog niet eens 30. :7
pi_205018995
Bij Boulevard zeiden ze dat Selena en Britney niet echt close vriendinnen zijn, maar wel dat ze elkaar regelmatig lieve/leuke/opbeurende berichten op social media sturen.
pi_205019005
En Paris op die foto :N ik vind dat ze de foto wel een beetje verpest met die chagrijnige harses.
  zaterdag 11 juni 2022 @ 08:23:10 #175
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205019099
Het is duidelijk dat Britney zelf weer de touwtjes in handen heeft. Alles ziet er echt mega goedkoop uit. Die doorzichtige bh-bandjes ook onder die trouwjurk. :'(
Maar ja, als ze maar een leuke dag hebben gehad.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_205019140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
En Paris op die foto :N ik vind dat ze de foto wel een beetje verpest met die chagrijnige harses.
Knap
Ik kan me alleen maar op Madonna focussen.
Go hard or go home
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 08:41:18 #177
382129 crew  Donna
pi_205019161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 08:23 schreef Mariposas het volgende:
Het is duidelijk dat Britney zelf weer de touwtjes in handen heeft. Alles ziet er echt mega goedkoop uit. Die doorzichtige bh-bandjes ook onder die trouwjurk. :'(
Maar ja, als ze maar een leuke dag hebben gehad.
Ze heeft geen BH bandjes zichtbaar dacht ik. Dat zijn strepen van het zonnen volgens mij. Schijnbaar heeft ze op Instagram vaker geen bovenstukje aan dan op vakantie.
Op de allereerste foto hier in dit topic van de bruiloft zie je goed dat ze behoorlijk rode schouders heeft. Verbrand.
pi_205019185
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 08:35 schreef Noek het volgende:

[..]
Knap
Ik kan me alleen maar op Madonna focussen.
Ja, Madonna greep het huwelijk aan om zichzelf in de kijker te spelen. Die zonnebril ook... Zet dat ding even af voor zo'n foto.
pi_205019608
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:24 schreef vencodark het volgende:

[..]
Maar de jurken van Selena en Madonna vind ik wél heel tof! :Y
Oh, Selena draagt een broekpak waarbij schoenen en handen niet gezien mogen worden. :')
  zaterdag 11 juni 2022 @ 10:22:10 #180
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_205019720
Noemt Paris zichzelf nu de Princess of pop? :')
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zaterdag 11 juni 2022 @ 11:21:39 #181
382129 crew  Donna
pi_205020053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 10:22 schreef Vivi het volgende:
Noemt Paris zichzelf nu de Princess of pop? :')
Is dat wel haar eigen account?
pi_205020332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 11:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Is dat wel haar eigen account?
Nee
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:28:03 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
En Paris op die foto :N ik vind dat ze de foto wel een beetje verpest met die chagrijnige harses.
Paris is stunning! O+. Net als Gomez en Britney zelf. Zij máken de foto juist, imo.

Madonna verpest de foto juist met die domme zonnebril. En die jurk is afschuwelijk sowieso (vind ik) maar vooral heel erg opvallend en dat is toch eigenlijk iets dat not done is bij een huwelijk (de bruid moet alle aandacht krijgen)? Die zonnebril trekt alle focus, :r. Gatfradamme wat een lelijk ding. Ook echt binnen dragen, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:29:02 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, Madonna greep het huwelijk aan om zichzelf in de kijker te spelen. Die zonnebril ook... Zet dat ding even af voor zo'n foto.
Zet ‘m sowieso maar af.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:30:31 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:58 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh, Selena draagt een broekpak waarbij schoenen en handen niet gezien mogen worden. :')
Mooi just, zo’n pak dat oversized tot aan de grond gaat qua broekspijpen. Die handen zien er misschien wat raar uit zo. Kan het zijn dat ze misschien een split in die mouwen heeft? Maar dat dat nu even niet goed zichtbaar is?

Edit: ja dus. Mouwen hebben splitten dus handen en armen zijn normaal gewoon zichtbaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:32:27 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024522
Madonna laat iedereen Vogue zingen. Wat een wicht.

https://www.instagram.com/p/CeqplR3ridc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205024698
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mooi just, zo’n pak dat oversized tot aan de grond gaat qua broekspijpen. Die handen zien er misschien wat raar uit zo. Kan het zijn dat ze misschien een split in die mouwen heeft? Maar dat dat nu even niet goed zichtbaar is?

Edit: ja dus. Mouwen hebben splitten dus handen en armen zijn normaal gewoon zichtbaar.
Ik maakte een sarcastisch grapje.
Ik begrijp wel dat het mode is. :) Mooie kleur ook vooral.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 22:04:12 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205026152
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik maakte een sarcastisch grapje.
Ik begrijp wel dat het mode is. :) Mooie kleur ook vooral.
De kleur is prachtig, O+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205033104
Ik ben ergens juist blij dat Madonna een grote zonnebril draagt, op die manier hoeven we niet te zien wat er nog over is van haar gezicht :')
pi_205034292
Madonna heeft eindelijk iets aan wat bij haar leeftijd past. Chapeau!
pi_205034317
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 23:55 schreef Leandra het volgende:
En de rest van de foto dan ook nog maar even:

[ afbeelding ]
Fit van de jurk van Donatella is mooier dan die van Britney. :')
Wat een moeke bruidsjurk, die onnodig grote schouders geeft.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205068736
Britney had zich even moeten laten tannen. Jammer die witte bikinistrepen.
En ja de jurk is ook niet mooi. Staat ouwelijk,
pi_205069970
Die aanvallen hier op Madonna.
Zij is Britney na haar inzinking tot een grote steun geweest, dat heeft Britney zelf ook gezegd. Britney is helemaal lyrisch over Madonna. Noemt haar regelmatig op haar ig post. Uit een red carpet interview ten tijde van de free britney gaf madonna aan haar regelmatig te spreken. Die aanvallen op Madonna… jeesh laat dr lekker dr leven leiden en wees blij dat Britney zo blij met haar is.
pi_205070359
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die aanvallen hier op Madonna.
Zij is Britney na haar inzinking tot een grote steun geweest, dat heeft Britney zelf ook gezegd. Britney is helemaal lyrisch over Madonna. Noemt haar regelmatig op haar ig post. Uit een red carpet interview ten tijde van de free britney gaf madonna aan haar regelmatig te spreken. Die aanvallen op Madonna… jeesh laat dr lekker dr leven leiden en wees blij dat Britney zo blij met haar is.
Niemand heeft het tegenovergestelde gezegd dus je hoeft niet zo emotioneel te doen.
pi_205070530
Leave Madonna aloneeeee!
pi_205071944
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Madonna laat iedereen Vogue zingen. Wat een wicht.

https://www.instagram.com/p/CeqplR3ridc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Nobody gives a shit. En in Amerika heb je veel van dat soort presentatrices die in ochtendshows zitten. Meestal met het verstand van een erwtje.

Madonna is het typische voorbeeld van iemand die washed up is en nog relevant probeert te blijven. Ze heeft haar tijd wel ver achter zich gehad. :)
pi_205076859
Heeft Paris aan zich laten sleutelen? Ik krijg de indruk van niet, ze ziet er heel ‘eigen’ uit. Ze had zich al lang een dertien in een dozijn neus aan kunnen laten meten, maar dat is niet gebeurd, of hooguit heel subtiel. Maar ik zit er vast naast!
pi_205076976
Paris O+. Vond die kookshow van haar op netflix ook wel geinig :P.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juni 2022 @ 00:39:14 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205079675
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
Paris O+. Vond die kookshow van haar op netflix ook wel geinig :P.
Geweldige show, :D.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juni 2022 @ 00:46:52 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205079698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nobody gives a shit. En in Amerika heb je veel van dat soort presentatrices die in ochtendshows zitten. Meestal met het verstand van een erwtje.

Madonna is het typische voorbeeld van iemand die washed up is en nog relevant probeert te blijven. Ze heeft haar tijd wel ver achter zich gehad. :)
Madonna is geen presentatrice bij een Amerikaanse ochtendshow, though. Ik snap je punt daarover wel maar dat maakt het niet minder egocentrisch en cringe-worthy. Niemand zit er ook op te wachten, dat zie je duidelijk. Het blijft imo gewoon asociaal en erg egoïstisch.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 18 juni 2022 @ 07:52:28 #201
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_205080021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 23:55 schreef Leandra het volgende:
En de rest van de foto dan ook nog maar even:

[ afbeelding ]
Britney lijkt wel een waterpolo’er in die jurk, wat een schouders _O- ben er als vent gewoon jaloers op.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_205352715
Britney was weer op vakantie: https://www.dumpert.nl/item/100035277_e34f73ae
pi_205371597
Gisteren op haar Insta deed ze een poging tot zingen. Leek nergens op, maar haar fans vonden het natuurlijk geweldig.
Aan de blik in haar ogen zie je al dat ze totaal gestoord is. Zonde.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205571040
Kevin Federline: “Onze zoons willen Britney Spears al een paar maanden niet zien”

In juni stapte Britney Spears (40) in het huwelijksbootje met Sam Asghari (28). Waren daarbij niet aanwezig: haar zoons Sean Preston (16) en Jayden (15). De reden? Ze willen hun moeder een tijdje niet meer zien, vertelt papa Kevin Federline (44) aan The Daily Mail.

Ze hebben geprobeerd om haar het voordeel van de twijfel te geven, maar het doet soms pijn om in die positie te zijn", vertelt Kevin Federline in het interview met The Daily Mail. Hij heeft het over de twee zoons die hij deelt met zijn ex-vrouw Britney Spears. Die besloten in juni niet af te zakken naar het huwelijk van hun moeder. “Ze waren blij voor haar, maar ze namen de beslissing om toch niet naar het trouwfeest te gaan”, zegt Kevin. Meer nog: de jongens hebben hun moeder al een paar maanden niet meer gezien. En dat was hun eigen keuze. In het interview weigert Kevin erg diep op de reden daarvoor in te gaan, maar hij geeft wel toe dat hij zich ongemakkelijk voelde bij de verhalen van de jongens over wat ze bij hun moeder zagen en meemaakten.

Ook de vele naaktfoto’s die Britney de afgelopen maanden - na het beëindigen van haar bewindvoering - online plaatste, zijn moeilijk om zien. “Ik probeer hen uit te leggen dat dit misschien een andere manier is waarop ze zich probeert uit te drukken”, zegt hij. “Maar dat verandert eigenlijk niets. Het is moeilijk. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om dit mee te maken wanneer je tiener bent en je naar school moét.” Ook de hele saga rond de bewindvoering van Britney - die 13 jaar lang duurde - had een impact op de jongens. “Ze hadden er heel veel vragen over. Ik weet niet of ik ze allemaal voor hen kan beantwoorden, maar ik probeerde gewoon uit te leggen dat hun moeder hulp nodig had en dat er mensen probeerden om het allemaal beter te maken.”
Kevin heeft het in het interview ook over de bewindvoering die Britneys vader, Jamie, 13 jaar lang over haar uitoefende. De voormalige danser zegt dat hij zich ook vragen stelde over de looptijd van de bewindvoering, maar vindt wel dat Jamie alles met de beste bedoelingen heeft gedaan. “Ik zag een man die heel erg veel geeft om z'n gezin en die wil dat alles oké is. Toen Jamie de touwtjes in handen kreeg, kwam de boel weer op orde. Hij heeft haar leven gered.” Hoe positief hij ook over Jamie is, in 2019 vroeg Kevin een contactverbod tegen zijn voormalige schoonvader aan, na een aanvaring met een van zijn zoons. Dat contactverbod verloopt binnenkort. “Ik zou Jamie met open armen weer toelaten in het leven van de jongens”, zegt Kevin nu. “Zeker als dat is wat de jongens zelf willen. Ik koester geen wrok tegenover Jamie. Mensen maken fouten. Ik heb medelijden met hem, hij wordt serieus door de mangel gehaald.”

Kevin hoopt in ieder geval dat de relaties binnen de familie Spears zich de komende tijd gaan verbeteren. “Als ik zou weten wat ik moest zeggen om haar de ogen te openen, dan zou ik het doen, maar ik heb het nog niet gevonden. Als dat wel zo was, zou ik nu aan de telefoon hangen om het haar te vertellen.”

Verderop in het artikel een reactie van Britney.


https://www.hln.be/celebr(...)-niet-zien~ad233ae8/
pi_205571069
Reactie Bintje Spiers

quote:
De reactie van Britney Spears

Intussen hebben Britney Spears en haar huidige echtgenoot, Sam Asghari, via sociale media gereageerd op de uitspraken van Kevin. In een mededeling liet Britney weten: “Het doet pijn om te horen dat mijn ex-man besloten heeft om mijn relatie met mijn kinderen te bespreken. Zoals we allemaal weten is het voor niemand makkelijk om tienerzonen op te voeden. Het baart me zorgen dat de reden volgens hem mijn Instagrampagina is. Dit was al veel langer gaande. Ik heb hen alles gegeven. Er is dus maar één woord: pijnlijk. Mijn moeder zei me: je moet hen aan hun vader geven. Ik deel dit omdat ik het kan. Nog een fijne dag.”

Sam Asghari laat dan weer weten dat de naaktfoto’s van zijn vrouw niets meer zijn dat “wat je te zien krijgt in reclame voor zeep of lotion." Hij noemt de uitspraken van Kevin “onverantwoordelijk”. “De jongens zijn erg slim en zullen snel 18 worden, dan kunnen ze hun eigen beslissingen nemen. En dan ontdekken ze misschien dat het 'moeilijke’ deel is om een vader als rolmodel te hebben die al 15 jaar niet meer gewerkt heeft." Volgens Sam heeft de timing van het interview alles te maken met het feit dat Britney opnieuw controle krijgt over haar eigen financiën. De man suggereert dat Kevin daardoor dan wel eens een bron van inkomsten zou kunnen kwijtspelen. Hij besluit zijn bericht met een verwijzing naar de opmerking die Will Smith tijdens de Oscars van dit jaar maakte nadat hij presentator Chris Rock een klap had gegeven. “Houd de naam van mijn vrouw uit je verdomde mond ...”
Leuk die sneer over hoe Kevin een werkloze vader is :D
-nee-
  zondag 7 augustus 2022 @ 11:55:03 #206
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205571943
Waar zijn de manieren gebleven, elkaar zwart gaan maken in de pers.. ik denk dat Brit idd wel wat begleiding nodig heeft na al dienjaren dreigingen en curatele, maar Kevin moet zich er gewoon niet over uitlaten.
With love :*
pi_205572151
Je kan zien dat Britney al weer tegen het breekpunt aanzit.
Duurt niet lang meer voordat ze weer in de gallemiezen ligt.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:42:26 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205572265
Van een Marilyn Monroe-achtig einde ga ik niet schrikken.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:45:05 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205572282
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:42 schreef Eightyone het volgende:
Van een Marilyn Monroe-achtig einde ga ik niet schrikken.
Een buitenechtelijke met Biden? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:45:48 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205572289
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een buitenechtelijke met Biden?
Net ietsje teveel verkeerde dingen innemen en dan opeens niet meer wakker worden.
pi_205572592
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:26 schreef quirina het volgende:
Je kan zien dat Britney al weer tegen het breekpunt aanzit.
Duurt niet lang meer voordat ze weer in de gallemiezen ligt.
Als je haar filmpjes en foto's op insta ziet vind ik dat elke keer haar ogen zo vreemd staan. Ik denk niet dat het drugs is, maar wat zou het wel zijn?
  zondag 7 augustus 2022 @ 13:22:14 #212
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205572622
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Als je haar filmpjes en foto's op insta ziet vind ik dat elke keer haar ogen zo vreemd staan. Ik denk niet dat het drugs is, maar wat zou het wel zijn?
Gokje, buiten de optie drank/drugs/pillen: wezenloosheid. Na al die jaren van 'geleefd worden' geen idee hebben wie ze zelf eigenlijk is.

Een combinatie van de twee sluit ik ook niet uit.
pi_205572651
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:22 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Gokje, buiten de optie drank/drugs/pillen: wezenloosheid. Na al die jaren van 'geleefd worden' geen idee hebben wie ze zelf eigenlijk is.

Een combinatie van de twee sluit ik ook niet uit.
Dat zou haar onsamenhangende teksten op haar insta ook wel verklaren.

Wel vind ik haar dansfilmpjes fantastisch _O_
  zondag 7 augustus 2022 @ 13:40:54 #214
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205572762
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 13:22 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Gokje, buiten de optie drank/drugs/pillen: wezenloosheid. Na al die jaren van 'geleefd worden' geen idee hebben wie ze zelf eigenlijk is.

Een combinatie van de twee sluit ik ook niet uit.
Vind ik ook niet zo raar als je meer dan een decennium niks zef mocht bepalen en je door je eigen vader steeds dreigementen kreeg dat je je kinderen niet meer mocht zien als je niet deed wat hij zei. Zelf heeft ze waarschijnlijk gedacht dat alles goed zou zijn als die curatele eraf zou gaan maar het laat diepe psychische wonden na, waar wij nu allemaal getuige van zijn. Ik denk dat therapie (EMDR) goed zou zijn, als een natraject na zo'n heftige ervaring.
With love :*
pi_205572763
Kevin Federline. :')
Alsof we ook maar iets van die gozer mogen aannemen.
Hij gelooft dus werkelijk dat Britneys vader alles met de beste bedoelingen heeft gedaan? Gimme a break! :D
Er kunnen tig verklaringen zijn waarom die zoons niet op de trouwerij waren en dat hoeft niet eens iets heftigs te zijn mbt ruzie of problemen rondom contact met hun moeder.

Die gast zou elke kans pakken om negatieve suggesties over Britts leven te doen opwaaien.
pi_205575745

Ze is zo bipolair als de pest.
  zondag 7 augustus 2022 @ 21:37:32 #218
327807 Mariposas
יה&#14
pi_205576344
Tja, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat haar zoons geen behoefte hebben aan contact. Het zijn pubers. Die willen gewoon een degelijke moeder. Niet een moeder die topless rondloopt en raaskalt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  Moderator zondag 7 augustus 2022 @ 21:41:11 #219
382129 crew  Donna
pi_205576356
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 21:37 schreef Mariposas het volgende:
Tja, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat haar zoons geen behoefte hebben aan contact. Het zijn pubers. Die willen gewoon een degelijke moeder. Niet een moeder die topless rondloopt en raaskalt.
Eens. Ik denk wel dat het ongeveer klopt wat hij zegt over z'n zoons.

Al moet meneer Federline gewoon zijn mond houden. Dat is het beste voor de hele situatie.
  † In Memoriam † maandag 8 augustus 2022 @ 08:51:29 #220
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_205577867
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 21:41 schreef Donna het volgende:
Al moet meneer Federline gewoon zijn mond houden. Dat is het beste voor de hele situatie.
Maar dat is niet het beste voor ons hier, toch? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_205577984
Kevin Federline wil gewoon dat zijn kinderen veilig opgroeien. Hij had toen ook de zorg voor ze opgenomen toen Britney het niet aankon met die breakdown.
Het beste voor die kinderen is een stabiele omgeving. Zij zijn niet gebaat bij een labiele moeder.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 augustus 2022 @ 09:22:47 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205578045
quote:
Niet helemaal afgekeken maar ik begrijp vooral niet dat mensen dit filmen om vervolgens online te pleuren. Dan ben je vooral een asshole.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 augustus 2022 @ 09:25:20 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205578065
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2022 11:55 schreef girlnextdoor. het volgende:
Waar zijn de manieren gebleven, elkaar zwart gaan maken in de pers.. ik denk dat Brit idd wel wat begleiding nodig heeft na al dienjaren dreigingen en curatele, maar Kevin moet zich er gewoon niet over uitlaten.
Volgens mij is toentertijd ook gezegd dat ze dat heeft en dit in fases gaat etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChipsZak. op 08-08-2022 09:30:33 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 augustus 2022 @ 09:30:12 #224
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205578101
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:12 schreef quirina het volgende:
Kevin Federline wil gewoon dat zijn kinderen veilig opgroeien. Hij had toen ook de zorg voor ze opgenomen toen Britney het niet aankon met die breakdown.
Het beste voor die kinderen is een stabiele omgeving. Zij zijn niet gebaat bij een labiele moeder.
Zij zijn ook niet gebaat bij een pa die bepaalde vuile was over hun relatie met hun moeder buitenhangt, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205578149
Die kinderen zijn bijna volwassen. Als ze achttien zijn bepalen ze zelf wel hoe en wat.
Het is al een heel duidelijk teken dat de relatie slecht is omdat ze hun moeder weinig zien en niet naar haar bruiloft zijn geweest.
Ik geloof dat Kevin het beste voor heeft met zijn kinderen. Hij heeft ze ook niet voor niets de zorg toegewezen gekregen.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 8 augustus 2022 @ 10:08:03 #226
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205578306
Walgelijke man die Kevin :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 augustus 2022 @ 10:21:14 #227
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205578402
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:38 schreef quirina het volgende:
Die kinderen zijn bijna volwassen. Als ze achttien zijn bepalen ze zelf wel hoe en wat.
Het is al een heel duidelijk teken dat de relatie slecht is omdat ze hun moeder weinig zien en niet naar haar bruiloft zijn geweest.
Ik geloof dat Kevin het beste voor heeft met zijn kinderen. Hij heeft ze ook niet voor niets de zorg toegewezen gekregen.
Even de rest van je post negerend, maar wie had het anders moeten krijgen? Volgens mij gaan kinderen in +90% van de gevallen altijd wel naar de andere ouder (tenzij sprake van mishandeling, misbruik etc.)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_205580411
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:12 schreef quirina het volgende:
Kevin Federline wil gewoon dat zijn kinderen veilig opgroeien. Hij had toen ook de zorg voor ze opgenomen toen Britney het niet aankon met die breakdown.
Het beste voor die kinderen is een stabiele omgeving. Zij zijn niet gebaat bij een labiele moeder.
Oja, want Kevin is wél labiel? Verslaafd aan hash/wiet, al 15 jaar geen baan, leven en wonen in villa's van het geld dat hij van Britney krijgt (wat binnenkort stopt omdat de kids 18 worden). Ik hoop dat Kevin een beetje gespaard heeft, want hij heeft straks helemaal niets meer. (klinkt opzicht wel minder labiel dan Britney die gewoon mentaal helemaal kapot gemaakt is door haar eigen familie, maar daar kan mevrouw niets aan doen. Hoe treurig is dat? )



Dit was hij trouwens op zijn 40ste verjaardag. En dan commentaar geven dat Britney te 'explicit' is op Instagram en schadelijk is voor de relatie met haar kinderen. :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Jauke op 08-08-2022 20:00:14 ]
pi_205580425
quote:
17s.gif Op maandag 8 augustus 2022 09:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Niet helemaal afgekeken maar ik begrijp vooral niet dat mensen dit filmen om vervolgens online te pleuren. Dan ben je vooral een asshole.
Dat was Kevin. :') In 2004 toen ze net aan het daten waren.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 augustus 2022 @ 18:33:04 #230
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205582276
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:37 schreef Jauke het volgende:

[..]
Dat was Kevin. :') In 2004 toen ze net aan het daten waren.
Dat bedoel ik. Gewoon een zware teringeikel.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:02:45 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_205626723
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_205627414
Kevin lijkt me een flinke uitvreter.
Go hard or go home
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 17:31:36 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_205628277
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 14:47 schreef Noek het volgende:
Kevin lijkt me een flinke uitvreter.
Mij niet, hij heeft die twee knullen zo ongeveer helemaal in zijn eentje opgevoed al die tijd. Draai het eens om, ik heb diep te doen met Britney maar als zij het mannetje was in dit verhaal was de sympathie een stuk minder denk ik.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_205628588
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2022 14:35 schreef Jauke het volgende:

[..]
Oja, want Kevin is wél labiel? Verslaafd aan hash/wiet, al 15 jaar geen baan, leven en wonen in villa's van het geld dat hij van Britney krijgt (wat binnenkort stopt omdat de kids 18 worden). Ik hoop dat Kevin een beetje gespaard heeft, want hij heeft straks helemaal niets meer. (klinkt opzicht wel minder labiel dan Britney die gewoon mentaal helemaal kapot gemaakt is door haar eigen familie, maar daar kan mevrouw niets aan doen. Hoe treurig is dat? )

[ afbeelding ]

Dit was hij trouwens op zijn 40ste verjaardag. En dan commentaar geven dat Britney te 'explicit' is op Instagram en schadelijk is voor de relatie met haar kinderen. :')
Je snapt toch wel het verschil voor pubers, je ouders bij strippers of je ouders naakt dansend op Instagram.

Bijna alle pubers schamen zich voor het laatste. Madonna haar zoon had op een gegeven moment ook problemen met het gedrag van zijn moeder.
pi_205629451
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 17:31 schreef Vivi het volgende:

[..]
Mij niet, hij heeft die twee knullen zo ongeveer helemaal in zijn eentje opgevoed al die tijd. Draai het eens om, ik heb diep te doen met Britney maar als zij het mannetje was in dit verhaal was de sympathie een stuk minder denk ik.
En kreeg daar goed geld voor.
En nu t er bijna op zit en hij zn eigen centen moet gaan verdienen, flikkert hij wat video’s online.
Misschien kan die nog even een boek uitbrengen en wat tv shows doen zodat zn inkomsten nog even verzekerd zijn. Inkomsten die ook weer gelinkt zijn aan Brit.
Uitvreter pur sang.
Go hard or go home
pi_205629468
Oh en als t andersom zou zijn dan hadden we al 3000x moeten lezen of die golddigger ook eens gaat werken en of ze wel iets kan behalve een ex van iemand zijn die geld heeft.
Go hard or go home
pi_205629499
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 19:47 schreef Noek het volgende:
Oh en als t andersom zou zijn dan hadden we al 3000x moeten lezen of die golddigger ook eens gaat werken en of ze wel iets kan behalve een ex van iemand zijn die geld heeft.
Due to the fact that Federline got into a relationship with Spears when his ex-girlfriend Shar Jackson was pregnant with Federline's second child,[19] the romance between Federline and Spears received intense attention from the media, with accusations of Federline leaving Jackson when she was pregnant to get with Spears[20][21] and Federline being seen as a "gold digger".[22] The controversy of his breakup with Jackson, the controversy of his relationship with Spears, the accusations of him being a "gold digger", and the disparity in fame between him and Spears all made Federline both a frequent target of ridicule and an extremely disliked celebrity.

Bron: wiki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 15 augustus 2022 @ 09:31:17 #238
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205642221
En dit topje gaf hij aan Brit. Goeien garp, hoor.

I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 15 augustus 2022 @ 12:55:27 #239
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_205644071
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 17:31 schreef Vivi het volgende:

[..]
Mij niet, hij heeft die twee knullen zo ongeveer helemaal in zijn eentje opgevoed al die tijd. Draai het eens om, ik heb diep te doen met Britney maar als zij het mannetje was in dit verhaal was de sympathie een stuk minder denk ik.
WTF?? :D
Smerige vent die zijn kinderen van hun moeder heeft weggehouden. Hij heeft niet alleen de privacy van BS geschonden , maar ook zijn eigen kinderen ondermijnd, wiens privacy hij zou hebben moeten beschermen .
Walgelijk :r
Geen woorden voor :')

twitter


Nee fijne oprechte vader O+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_205749795
quote:
Duet met Elton John is eerste muziek van Britney Spears sinds 2016
https://nos.nl/artikel/24(...)ey-spears-sinds-2016

Britney Spears heeft voor het eerst sinds 2016 nieuwe muziek uitgebracht. Hold me closer met Elton John is een dancenummer dat sterk leunt op Tiny Dancer en enkele andere nummers van de Britse zanger.

Het is ook de eerste keer dat de 40-jarige Spears muzikaal van zich laat horen sinds ze november vorig jaar na 13 jaar werd vrijgesteld van curatele. Doordat John en Spears tegelijk zingen en het nummer veel echo heeft, is het moeilijk te onderscheiden hoe de stem van Spears zich de afgelopen jaren heeft ontwikkeld.

[…]

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205750062
Leuk dat ze dit heeft opgenomen met Elton. Niet dat het een goed nummer is, maar he, ieder zijn eigen smaak.
  vrijdag 26 augustus 2022 @ 10:59:39 #242
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205750619
Er zijn zo veel stemvervormers e.d. overheen gegooid dat je amper nog hoort wie het zijn.
pi_206372373
twitter
pi_206372388
Da's de Brit van nu. Elke keer halfnaakt op insta paraderen.
  woensdag 19 oktober 2022 @ 10:52:33 #245
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_206372798
nice!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 09:30:47 #246
382129 crew  Donna
pi_206863762
Is er nog iemand die haar volgt op Insta?

Laatst zette iemand in de reacties eronder dat het lijkt alsof ze voor een spiegel gewoon een beetje haar eigen ding doet en dat iemand dat stiekem filmt en upload. Nu ik er op die manier naar kijk lijkt dat inderdaad echt gewoon zo, maar misschien is het tunnelvisie. Ik vind het treurig voor haar, de situatie waarin ze nu zit. Als je haar hoorde praten in de rechtbank komt dat totaal niet overeen met wat je ziet op haar Insta.
pi_206863902
Haar vent is degene die alles filmt en online gooit maar als je dat zegt wordt je voor gek verklaard. 8)7

Laatste bericht over Britney, naakt in bad.


Ja, het gaat goed met Britney sinds haar vader verdrongen is. NOT.
Deze vrouw leeft denk ik ook niet lang meer en dan is het kassa voor Sam, haar --geweldige-- man. Gelukkig is hij knap, dat is wat telt. |:( :')
  dinsdag 29 november 2022 @ 11:06:28 #248
8369 speknek
Another day another slay
pi_206864526
He wat sneu toch, ik hoop maar dat het goed met haar gaat.

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_206864647
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar vent is degene die alles filmt en online gooit maar als je dat zegt wordt je voor gek verklaard. 8)7

Laatste bericht over Britney, naakt in bad.
[ afbeelding ]

Ja, het gaat goed met Britney sinds haar vader verdrongen is. NOT.
Deze vrouw leeft denk ik ook niet lang meer en dan is het kassa voor Sam, haar --geweldige-- man. Gelukkig is hij knap, dat is wat telt. |:( :')
Laten we eerlijk wezen, ze heeft een mooi lijf.
pi_206865393
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar vent is degene die alles filmt en online gooit maar als je dat zegt wordt je voor gek verklaard. 8)7

Laatste bericht over Britney, naakt in bad.
[ afbeelding ]

Ja, het gaat goed met Britney sinds haar vader verdrongen is. NOT.
Deze vrouw leeft denk ik ook niet lang meer en dan is het kassa voor Sam, haar --geweldige-- man. Gelukkig is hij knap, dat is wat telt. |:( :')
Denk je dat ie ook de teksten erbij schrijft?
  dinsdag 29 november 2022 @ 13:05:06 #251
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206865935
Ik blijf erbij dat ze na die onder curatelestelling begeleid had moeten worden door een psycholoog. Van niks zelf mogen en besissingen die door onbetrouwbare figuren werden genomen naar ineens complete vrijheid waarbij nog steeds veel mensen iets van je willen, dat is gewoon teveel en er zijn niet veel mensen die daarna normaal functioneren. Dat is nu zichtbaar bij Britney, die arme vrouw.

@Bep-Vetklep als je gelijk krijgt dat ze niet lang meer leeft maakt dit het een diep triest verhaal. Imo triester dan al die drugsverslaafde celebs die stierven na een overdosis.
With love :*
pi_206866278
Dat tweede filmpje in een trouwjurk ;( Die vrouw is onder invloed, kan niet anders.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 13:40:47 #253
184769 crew  Deisyy
pi_206866342
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Laten we eerlijk wezen, ze heeft een mooi lijf.
Zekers, al denk ik dat er wel wat geshopt is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206866409
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik blijf erbij dat ze na die onder curatelestelling begeleid had moeten worden door een psycholoog. Van niks zelf mogen en besissingen die door onbetrouwbare figuren werden genomen naar ineens complete vrijheid waarbij nog steeds veel mensen iets van je willen, dat is gewoon teveel en er zijn niet veel mensen die daarna normaal functioneren. Dat is nu zichtbaar bij Britney, die arme vrouw.

@:Bep-Vetklep als je gelijk krijgt dat ze niet lang meer leeft maakt dit het een diep triest verhaal. Imo triester dan al die drugsverslaafde celebs die stierven na een overdosis.
Wat is er dieptriest aan?
pi_206866429
Ze leeft nog steeds niet in volledige vrijheid trouwens. Die komt niet verder dan de gang van haar villa waar de camera hangt.
  dinsdag 29 november 2022 @ 14:41:28 #256
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206866910
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 13:46 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat is er dieptriest aan?
Uitgebuit worden door je ouders, vervolgens maakt de
media je kapot en draai je terecht door, pa die je onterecht onder curatele zet en dreigt met je kinderen weg te halen als je niet doet wat hij zegt, na zoveel jaar je vrijheid eindelijk terug krijgen maar zonder begeleiding waardoor de wereld je nu als gestoord ziet. Ik vind dat echt diep triest.
With love :*
pi_206867125
Als haar pa er niet was geweest om haarzelf te beschermen was ze al blut en dood geweest. Mensen vergeten dat ze een junk was, en nog steeds is, waarschijnlijk haar hersenen naar de klote geholpen en niet voor niks zijn haar kinderen bij hun vader gezet.

Sins ze zogenaamd vrij is gaat het hard bergafwaarts, en haar man doet werkelijk niks om het beter te laten gaan. Die heeft dus een eigen agenda.
Wat er nu allemaal gebeurd is echt vele malen erger dan toen ze nog onder het bewind van haar vader stond. Mijn mening.
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:14:53 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206867288
Ik denk dat ze wellicht ook hetzelfde pad als Amanda Bynes had afgelegd. En die doet het ook weer redelijk -met terugvallen- dankzij haar ouders. Alleen heeft Pa Spears wel behoorlijk gecasht en intussen zijn dochters wel jarenlang Vegas-shows laten doen terwijl ze hulp nodig had.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206867394
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 14:41 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Uitgebuit worden door je ouders, vervolgens maakt de
media je kapot en draai je terecht door, pa die je onterecht onder curatele zet en dreigt met je kinderen weg te halen als je niet doet wat hij zegt, na zoveel jaar je vrijheid eindelijk terug krijgen maar zonder begeleiding waardoor de wereld je nu als gestoord ziet. Ik vind dat echt diep triest.
Uitgebuit????? Haar ouders hebben gebruik gemaakt van haar geld. Hoe en wat heb ik niet een mening over. De kans was echter heel groot dat zonder bemoeienis van vader, ze nu bankroet zou zijn en bij de Walmart zou werken. Nu heeft Mevr B Spears een lekker leven met haar geld. Ook toen vader haar centen beheerden. Zag genoeg foto's van vakanties via een prive vliegtuigje en mooie hotels toen pa Spears het beheerde.

Onder curatele houdt niet in dat je 24 uur per dag in de gaten wordt gehouden. Dat je helemaal niks meer kan. Maar belangrijke zaken bepaald de curator zoals oa de anticonceptie.

Wellicht was dat te zwaar en had het bewindvoering moeten zijn.

Maar zo zielig is het niet. Chen in China zou dat liever willen dan iPhones maken voor 0.02 cent per uur.
pi_206867408
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat ze wellicht ook hetzelfde pad als Amanda Bynes had afgelegd. En die doet het ook weer redelijk -met terugvallen- dankzij haar ouders. Alleen heeft Pa Spears wel behoorlijk gecasht en intussen zijn dochters wel jarenlang Vegas-shows laten doen terwijl ze hulp nodig had.
Onder curatele kan je gewoon werken. Je hoeft niet kwijlend op een stoel in een hoekje te zitten.
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:26:32 #261
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206867454
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Onder curatele kan je gewoon werken. Je hoeft niet kwijlend op een stoel in een hoekje te zitten.
Goed. maar avond aan avond Vegas-shows draaien... is dat echt goed voor je mentale gezondheid?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206867468
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Goed. maar avond aan avond Vegas-shows draaien... is dat echt goed voor je mentale gezondheid?
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.
pi_206867472
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_206867485
Toen ze niet meer wilde optreden is ze gestopt.
pi_206867497
Krijgt dit verhaal dan een Aaron Carter-achtig einde?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
pi_206867525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:29 schreef nils_22 het volgende:
Krijgt dit verhaal dan een Aaron Carter-achtig einde?
Ik denk van wel, ja.
pi_206867530
Ik vraag me af welk aandeel haar man in dit heeft.
  dinsdag 29 november 2022 @ 15:37:37 #268
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_206867606
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_206867955
quote:
Lekker geil minderjarig ding was het ja.
-nee-
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 16:36:29 #270
184769 crew  Deisyy
pi_206868853
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.
Dat wil nog niet zeggen dat het gezond is, en de ene artiest staat wat steviger in zijn schoenen dan de ander.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206870525
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Goed. maar avond aan avond Vegas-shows draaien... is dat echt goed voor je mentale gezondheid?
Dat heeft Celine Dion toch ook jaren gedaan?
Die is een beetje bijzonder maar lijkt ze verder prima op een rijtje te hebben. :)
pi_206870625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af welk aandeel haar man in dit heeft.
Die schijnt al elders te wonen
pi_206870728
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2022 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar vent is degene die alles filmt en online gooit maar als je dat zegt wordt je voor gek verklaard. 8)7

Laatste bericht over Britney, naakt in bad.
[ afbeelding ]

Ja, het gaat goed met Britney sinds haar vader verdrongen is. NOT.
Deze vrouw leeft denk ik ook niet lang meer en dan is het kassa voor Sam, haar --geweldige-- man. Gelukkig is hij knap, dat is wat telt. |:( :')
40 jaar en dan zo eruit zien. :o Nederlandse vrouwen zijn dan 20 kilo te zwaar en kort pittig. :X
pi_206871136
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
40 jaar en dan zo eruit zien. :o Nederlandse vrouwen zijn dan 20 kilo te zwaar en kort pittig. :X
Eens. Het lijkt of bij Brit de tijd heeft stil gestaan en ze doet volgens mij niet aan botox etc.
  dinsdag 29 november 2022 @ 18:12:06 #275
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206871164
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:29 schreef nils_22 het volgende:
Krijgt dit verhaal dan een Aaron Carter-achtig einde?
Zoiets dacht ik in 2007/2008 al, maar ze is er nog steeds.

Taaie vrouw, maar die filmpjes op haar Insta waarop ze met een verkrampte grijns rondjes loopt te draaien voelen alsnog niet goed.
pi_206871301
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Eens. Het lijkt of bij Brit de tijd heeft stil gestaan en ze doet volgens mij niet aan botox etc.
Maar wel aan filters en fotoshop.
Ik zeg daarmee niet dat ze dan lelijk is of geen mooi figuur heeft, maar het echt niet zo geweldig als je door de filters heenkijkt.
pi_206871390
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Maar wel aan filters en fotoshop.
Ik zeg daarmee niet dat ze dan lelijk is of geen mooi figuur heeft, maar het echt niet zo geweldig als je door de filters heenkijkt.
Je kan toch geen filters op bewegende filmpjes plaatsen? Je ziet haar vaak genoeg aan de zwierezwaai. Dan kunnen filters toch niet?

Ik vraag me af of ze ooit haar oog makeup eraf haalt. Altijd die doorgelopen mascara...
pi_206871573
  dinsdag 29 november 2022 @ 18:39:31 #279
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206871621
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:18 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Maar wel aan filters en fotoshop.
Ik zeg daarmee niet dat ze dan lelijk is of geen mooi figuur heeft, maar het echt niet zo geweldig als je door de filters heenkijkt.
Eigenlijk is het een doodgewoon buurmeisjestype dat door het werk van stylisten, visagisten en kappers iets bijzonders leek. In de ogen van veel anderen iig.
pi_206871649
quote:
en ja, body editers for video bestaat wel degelijk.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 18:44:31 #281
184769 crew  Deisyy
pi_206871703
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:40 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
en ja, body editers for video bestaat wel degelijk.
Er mist ook wat water bij haar rechterheup :D
Maar nog steeds is Britney een mooie dame.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206877778
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Eigenlijk is het een doodgewoon buurmeisjestype dat door het werk van stylisten, visagisten en kappers iets bijzonders leek. In de ogen van veel anderen iig.
:D
Wat een zure reacties zeg hier van vrouwen. Typische kort pittigen afgunst. :X Mijn ex kreeg op werk ook altijd commentaar van dikke vrouwelijke collega's dat ze te dun was. _O-, terwijl ze een top figuur had. Die zaten dan zelf de hele dag chips te vreten. :')
pi_206878071
En dan nog even een onflatteuze foto opzoeken en posten (die iedereen wel heeft). Jammer weer hoor.

Britney had vroeger een leuk en guitig koppie en blijkbaar sprak dat een heleboel mensen aan. Ik vind dat ze dat nog steeds heeft, al zit er wel wat treurigs overheen :{
pi_206878559
Britney blijft wel iets hebben hoor, mooie dame voor haar leeftijd
pi_206878642
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:39 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Eigenlijk is het een doodgewoon buurmeisjestype dat door het werk van stylisten, visagisten en kappers iets bijzonders leek. In de ogen van veel anderen iig.
Geld voor velen in showbizz.
  woensdag 30 november 2022 @ 11:19:37 #286
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_206878697
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:13 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Geld voor velen in showbizz.
Er zijn er toch best wat waarvan ik vermoed dat er zonder opsmuk nog steeds een bovengemiddelde verschijning resteert.

Lelijk vind ik Britney niet, maar puur uiterlijk heb ik na een dagje naar een of andere stad heel veel vrouwen van dat kaliber gezien.
pi_206878746
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:19 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Er zijn er toch best wat waarvan ik vermoed dat er zonder opsmuk nog steeds een bovengemiddelde verschijning resteert.

Lelijk vind ik Britney niet, maar puur uiterlijk heb ik na een dagje naar een of andere stad heel veel vrouwen van dat kaliber gezien.
Heel veel???? Van haar leeftijd?
pi_206878818
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 17:43 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat heeft Celine Dion toch ook jaren gedaan?
Die is een beetje bijzonder maar lijkt ze verder prima op een rijtje te hebben. :)
En Elton John, Jlo, Mariah Carey, Cher.

Een vaste plek is minder vermoeiend dan touren in binnen- en buitenland.
pi_206878848
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:23 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Heel veel???? Van haar leeftijd?
Juist. Ik wil wel weten waar al deze fitte 40ers shoppen. :o
pi_206878966
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:33 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Juist. Ik wil wel weten waar al deze fitte 40ers shoppen. :o
LOL, ik vraag me bij dit soort reacties juist altijd af in wat voor afgelegen woestenij jullie wel niet moeten wonen dat
alle 40-plus vrouwen (en mannen eveneens, neem ik gemakshalve maar even aan) totaal verwelkt zijn :+
pi_206879043
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:43 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
LOL, ik vraag me bij dit soort reacties juist altijd af in wat voor afgelegen woestenij jullie wel niet moeten wonen dat
alle 40-plus vrouwen (en mannen eveneens, neem ik gemakshalve maar even aan) totaal verwelkt zijn :+
Dat is weer het andere uiterste :)


Brit heeft nog een jeugdige uitstraling. Het gros van de 40 jarigen
(inclusief mezelf) heeft dat gewoon niet meer. Zal ook vast iets genetische zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunshine1982 op 30-11-2022 11:57:28 ]
pi_206879047
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:43 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
LOL, ik vraag me bij dit soort reacties juist altijd af in wat voor afgelegen woestenij jullie wel niet moeten wonen dat
alle 40-plus vrouwen (en mannen eveneens, neem ik gemakshalve maar even aan) totaal verwelkt zijn :+
We hebben het over er goed uitzien. Niet over normaal tot verwelkt.
  Vis een optie? woensdag 30 november 2022 @ 12:07:28 #293
70532 loveli
N
pi_206879236
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:49 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat is weer het andere uiterste :)


Brit heeft nog een jeugdige uitstraling. Het gros van de 40 jarigen
(inclusief mezelf) heeft dat gewoon niet meer. Zal ook vast iets genetische zijn.
Britney is het product van een ongezonde industrie. Ze is geworden wat van haar gemaakt is - een soort realdoll die nooit volwassen heeft kunnen worden. En nu is de volgende aan de beurt om haar te exploiteren.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 30 november 2022 @ 12:11:25 #294
70532 loveli
N
pi_206879294
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:58 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Lekker geil minderjarig ding was het ja.
Dit eigenlijk.
crap in = crap out
pi_206879313
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 10:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan nog even een onflatteuze foto opzoeken en posten (die iedereen wel heeft). Jammer weer hoor.

Het gaat niet om het onflatteuze maar dat niks is wat het lijkt en er vele filters en bewerkingen overheen gaan, dat jij maar niet wil geloven. Mij best hoor, blijf lekker in sprookjes geloven. ^O^
pi_206880031
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:49 schreef potjecreme het volgende:

[..]
We hebben het over er goed uitzien. Niet over normaal tot verwelkt.
Ja, precies en dat schijnt dus in bepaalde regio's (?) (bijna) niet voor te komen boven de 40 en een gefilterde Britney is hierbij een graadmeter.
pi_206880083
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:43 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
LOL, ik vraag me bij dit soort reacties juist altijd af in wat voor afgelegen woestenij jullie wel niet moeten wonen dat
alle 40-plus vrouwen (en mannen eveneens, neem ik gemakshalve maar even aan) totaal verwelkt zijn :+
Nou echt hè. :D
Er lopen zat leuke, mooie en fitte vrouwen rond van 40 jaar en daarboven.
Doen alsof ‘alle’ vrouwen rond die leeftijd dik en een kort kapsel hebben is echt een belachelijke opmerking. _O-
pi_206880943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.
Ook sterren die in het openbaar een breakdown hebben, hun kop kaalscheren en met een paraplu mensen te lijf gaan?
Maar blijf vooral doen dat ze een gewone ster was, net zoals anderen. Er was al heel veel mis dus hou je niet zo van de domme.
Go hard or go home
pi_206880959
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 12:11 schreef loveli het volgende:

[..]
Dit eigenlijk.
:')
Go hard or go home
pi_206881706
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 15:02 schreef Noek het volgende:

[..]
Ook sterren die in het openbaar een breakdown hebben, hun kop kaalscheren en met een paraplu mensen te lijf gaan?
Maar blijf vooral doen dat ze een gewone ster was, net zoals anderen. Er was al heel veel mis dus hou je niet zo van de domme.
Ik vermoed dat de shows niet een belasting voor haar mentale gezondheid waren. Is dat zo raar? En het was echt niet dag in dag uit 4 jaar lang. De shows gaven focus, structuur een doel. Iets wat voor iedereen belangrijk is. Zeker als het mentaal wat wobbelig is.

https://en.wikipedia.org/wiki/Britney:_Piece_of_Me
pi_207059268
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')