abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick zaterdag 11 juni 2022 @ 11:21:39 #181
382129 crew  Donna
pi_205020053
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 10:22 schreef Vivi het volgende:
Noemt Paris zichzelf nu de Princess of pop? :')
Is dat wel haar eigen account?
pi_205020332
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 11:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Is dat wel haar eigen account?
Nee
Go hard or go home
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:28:03 #183
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 07:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
En Paris op die foto :N ik vind dat ze de foto wel een beetje verpest met die chagrijnige harses.
Paris is stunning! O+. Net als Gomez en Britney zelf. Zij máken de foto juist, imo.

Madonna verpest de foto juist met die domme zonnebril. En die jurk is afschuwelijk sowieso (vind ik) maar vooral heel erg opvallend en dat is toch eigenlijk iets dat not done is bij een huwelijk (de bruid moet alle aandacht krijgen)? Die zonnebril trekt alle focus, :r. Gatfradamme wat een lelijk ding. Ook echt binnen dragen, :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:29:02 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, Madonna greep het huwelijk aan om zichzelf in de kijker te spelen. Die zonnebril ook... Zet dat ding even af voor zo'n foto.
Zet ‘m sowieso maar af.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:30:31 #185
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024504
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 09:58 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh, Selena draagt een broekpak waarbij schoenen en handen niet gezien mogen worden. :')
Mooi just, zo’n pak dat oversized tot aan de grond gaat qua broekspijpen. Die handen zien er misschien wat raar uit zo. Kan het zijn dat ze misschien een split in die mouwen heeft? Maar dat dat nu even niet goed zichtbaar is?

Edit: ja dus. Mouwen hebben splitten dus handen en armen zijn normaal gewoon zichtbaar.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 20:32:27 #186
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205024522
Madonna laat iedereen Vogue zingen. Wat een wicht.

https://www.instagram.com/p/CeqplR3ridc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
pi_205024698
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Mooi just, zo’n pak dat oversized tot aan de grond gaat qua broekspijpen. Die handen zien er misschien wat raar uit zo. Kan het zijn dat ze misschien een split in die mouwen heeft? Maar dat dat nu even niet goed zichtbaar is?

Edit: ja dus. Mouwen hebben splitten dus handen en armen zijn normaal gewoon zichtbaar.
Ik maakte een sarcastisch grapje.
Ik begrijp wel dat het mode is. :) Mooie kleur ook vooral.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 juni 2022 @ 22:04:12 #188
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205026152
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:46 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik maakte een sarcastisch grapje.
Ik begrijp wel dat het mode is. :) Mooie kleur ook vooral.
De kleur is prachtig, O+.
pi_205033104
Ik ben ergens juist blij dat Madonna een grote zonnebril draagt, op die manier hoeven we niet te zien wat er nog over is van haar gezicht :')
pi_205034292
Madonna heeft eindelijk iets aan wat bij haar leeftijd past. Chapeau!
pi_205034317
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 23:55 schreef Leandra het volgende:
En de rest van de foto dan ook nog maar even:

[ afbeelding ]
Fit van de jurk van Donatella is mooier dan die van Britney. :')
Wat een moeke bruidsjurk, die onnodig grote schouders geeft.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_205068736
Britney had zich even moeten laten tannen. Jammer die witte bikinistrepen.
En ja de jurk is ook niet mooi. Staat ouwelijk,
pi_205069970
Die aanvallen hier op Madonna.
Zij is Britney na haar inzinking tot een grote steun geweest, dat heeft Britney zelf ook gezegd. Britney is helemaal lyrisch over Madonna. Noemt haar regelmatig op haar ig post. Uit een red carpet interview ten tijde van de free britney gaf madonna aan haar regelmatig te spreken. Die aanvallen op Madonna… jeesh laat dr lekker dr leven leiden en wees blij dat Britney zo blij met haar is.
pi_205070359
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2022 21:55 schreef LoveProfuzion het volgende:
Die aanvallen hier op Madonna.
Zij is Britney na haar inzinking tot een grote steun geweest, dat heeft Britney zelf ook gezegd. Britney is helemaal lyrisch over Madonna. Noemt haar regelmatig op haar ig post. Uit een red carpet interview ten tijde van de free britney gaf madonna aan haar regelmatig te spreken. Die aanvallen op Madonna… jeesh laat dr lekker dr leven leiden en wees blij dat Britney zo blij met haar is.
Niemand heeft het tegenovergestelde gezegd dus je hoeft niet zo emotioneel te doen.
pi_205070530
Leave Madonna aloneeeee!
pi_205071944
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 20:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Madonna laat iedereen Vogue zingen. Wat een wicht.

https://www.instagram.com/p/CeqplR3ridc/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Nobody gives a shit. En in Amerika heb je veel van dat soort presentatrices die in ochtendshows zitten. Meestal met het verstand van een erwtje.

Madonna is het typische voorbeeld van iemand die washed up is en nog relevant probeert te blijven. Ze heeft haar tijd wel ver achter zich gehad. :)
pi_205076859
Heeft Paris aan zich laten sleutelen? Ik krijg de indruk van niet, ze ziet er heel ‘eigen’ uit. Ze had zich al lang een dertien in een dozijn neus aan kunnen laten meten, maar dat is niet gebeurd, of hooguit heel subtiel. Maar ik zit er vast naast!
pi_205076976
Paris O+. Vond die kookshow van haar op netflix ook wel geinig :P.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juni 2022 @ 00:39:14 #199
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205079675
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 19:31 schreef Smart_ass het volgende:
Paris O+. Vond die kookshow van haar op netflix ook wel geinig :P.
Geweldige show, :D.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juni 2022 @ 00:46:52 #200
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_205079698
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2022 09:14 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Nobody gives a shit. En in Amerika heb je veel van dat soort presentatrices die in ochtendshows zitten. Meestal met het verstand van een erwtje.

Madonna is het typische voorbeeld van iemand die washed up is en nog relevant probeert te blijven. Ze heeft haar tijd wel ver achter zich gehad. :)
Madonna is geen presentatrice bij een Amerikaanse ochtendshow, though. Ik snap je punt daarover wel maar dat maakt het niet minder egocentrisch en cringe-worthy. Niemand zit er ook op te wachten, dat zie je duidelijk. Het blijft imo gewoon asociaal en erg egoïstisch.
pi_205080021
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2022 23:55 schreef Leandra het volgende:
En de rest van de foto dan ook nog maar even:

[ afbeelding ]
Britney lijkt wel een waterpolo’er in die jurk, wat een schouders _O- ben er als vent gewoon jaloers op.
pi_205352715
Britney was weer op vakantie: https://www.dumpert.nl/item/100035277_e34f73ae
pi_205371597
Gisteren op haar Insta deed ze een poging tot zingen. Leek nergens op, maar haar fans vonden het natuurlijk geweldig.
Aan de blik in haar ogen zie je al dat ze totaal gestoord is. Zonde.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_205571040
Kevin Federline: “Onze zoons willen Britney Spears al een paar maanden niet zien”

In juni stapte Britney Spears (40) in het huwelijksbootje met Sam Asghari (28). Waren daarbij niet aanwezig: haar zoons Sean Preston (16) en Jayden (15). De reden? Ze willen hun moeder een tijdje niet meer zien, vertelt papa Kevin Federline (44) aan The Daily Mail.

Ze hebben geprobeerd om haar het voordeel van de twijfel te geven, maar het doet soms pijn om in die positie te zijn", vertelt Kevin Federline in het interview met The Daily Mail. Hij heeft het over de twee zoons die hij deelt met zijn ex-vrouw Britney Spears. Die besloten in juni niet af te zakken naar het huwelijk van hun moeder. “Ze waren blij voor haar, maar ze namen de beslissing om toch niet naar het trouwfeest te gaan”, zegt Kevin. Meer nog: de jongens hebben hun moeder al een paar maanden niet meer gezien. En dat was hun eigen keuze. In het interview weigert Kevin erg diep op de reden daarvoor in te gaan, maar hij geeft wel toe dat hij zich ongemakkelijk voelde bij de verhalen van de jongens over wat ze bij hun moeder zagen en meemaakten.

Ook de vele naaktfoto’s die Britney de afgelopen maanden - na het beëindigen van haar bewindvoering - online plaatste, zijn moeilijk om zien. “Ik probeer hen uit te leggen dat dit misschien een andere manier is waarop ze zich probeert uit te drukken”, zegt hij. “Maar dat verandert eigenlijk niets. Het is moeilijk. Ik kan me niet voorstellen hoe het is om dit mee te maken wanneer je tiener bent en je naar school moét.” Ook de hele saga rond de bewindvoering van Britney - die 13 jaar lang duurde - had een impact op de jongens. “Ze hadden er heel veel vragen over. Ik weet niet of ik ze allemaal voor hen kan beantwoorden, maar ik probeerde gewoon uit te leggen dat hun moeder hulp nodig had en dat er mensen probeerden om het allemaal beter te maken.”
Kevin heeft het in het interview ook over de bewindvoering die Britneys vader, Jamie, 13 jaar lang over haar uitoefende. De voormalige danser zegt dat hij zich ook vragen stelde over de looptijd van de bewindvoering, maar vindt wel dat Jamie alles met de beste bedoelingen heeft gedaan. “Ik zag een man die heel erg veel geeft om z'n gezin en die wil dat alles oké is. Toen Jamie de touwtjes in handen kreeg, kwam de boel weer op orde. Hij heeft haar leven gered.” Hoe positief hij ook over Jamie is, in 2019 vroeg Kevin een contactverbod tegen zijn voormalige schoonvader aan, na een aanvaring met een van zijn zoons. Dat contactverbod verloopt binnenkort. “Ik zou Jamie met open armen weer toelaten in het leven van de jongens”, zegt Kevin nu. “Zeker als dat is wat de jongens zelf willen. Ik koester geen wrok tegenover Jamie. Mensen maken fouten. Ik heb medelijden met hem, hij wordt serieus door de mangel gehaald.”

Kevin hoopt in ieder geval dat de relaties binnen de familie Spears zich de komende tijd gaan verbeteren. “Als ik zou weten wat ik moest zeggen om haar de ogen te openen, dan zou ik het doen, maar ik heb het nog niet gevonden. Als dat wel zo was, zou ik nu aan de telefoon hangen om het haar te vertellen.”

Verderop in het artikel een reactie van Britney.

https://www.hln.be/celebr(...)-niet-zien~ad233ae8/
pi_205571069
Reactie Bintje Spiers

quote:
De reactie van Britney Spears

Intussen hebben Britney Spears en haar huidige echtgenoot, Sam Asghari, via sociale media gereageerd op de uitspraken van Kevin. In een mededeling liet Britney weten: “Het doet pijn om te horen dat mijn ex-man besloten heeft om mijn relatie met mijn kinderen te bespreken. Zoals we allemaal weten is het voor niemand makkelijk om tienerzonen op te voeden. Het baart me zorgen dat de reden volgens hem mijn Instagrampagina is. Dit was al veel langer gaande. Ik heb hen alles gegeven. Er is dus maar één woord: pijnlijk. Mijn moeder zei me: je moet hen aan hun vader geven. Ik deel dit omdat ik het kan. Nog een fijne dag.”

Sam Asghari laat dan weer weten dat de naaktfoto’s van zijn vrouw niets meer zijn dat “wat je te zien krijgt in reclame voor zeep of lotion." Hij noemt de uitspraken van Kevin “onverantwoordelijk”. “De jongens zijn erg slim en zullen snel 18 worden, dan kunnen ze hun eigen beslissingen nemen. En dan ontdekken ze misschien dat het 'moeilijke’ deel is om een vader als rolmodel te hebben die al 15 jaar niet meer gewerkt heeft." Volgens Sam heeft de timing van het interview alles te maken met het feit dat Britney opnieuw controle krijgt over haar eigen financiën. De man suggereert dat Kevin daardoor dan wel eens een bron van inkomsten zou kunnen kwijtspelen. Hij besluit zijn bericht met een verwijzing naar de opmerking die Will Smith tijdens de Oscars van dit jaar maakte nadat hij presentator Chris Rock een klap had gegeven. “Houd de naam van mijn vrouw uit je verdomde mond ...”
Leuk die sneer over hoe Kevin een werkloze vader is :D
-nee-
  zondag 7 augustus 2022 @ 11:55:03 #206
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_205571943
Waar zijn de manieren gebleven, elkaar zwart gaan maken in de pers.. ik denk dat Brit idd wel wat begleiding nodig heeft na al dienjaren dreigingen en curatele, maar Kevin moet zich er gewoon niet over uitlaten.
With love :*
pi_205572151
Je kan zien dat Britney al weer tegen het breekpunt aanzit.
Duurt niet lang meer voordat ze weer in de gallemiezen ligt.
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:42:26 #208
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205572265
Van een Marilyn Monroe-achtig einde ga ik niet schrikken.
Muziek ----- 2025-jaarlijst
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:45:05 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205572282
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:42 schreef Eightyone het volgende:
Van een Marilyn Monroe-achtig einde ga ik niet schrikken.
Een buitenechtelijke met Biden? :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 augustus 2022 @ 12:45:48 #210
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_205572289
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2022 12:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Een buitenechtelijke met Biden?
Net ietsje teveel verkeerde dingen innemen en dan opeens niet meer wakker worden.
Muziek ----- 2025-jaarlijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')