Zekers, al denk ik dat er wel wat geshopt is.quote:Op dinsdag 29 november 2022 11:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk wezen, ze heeft een mooi lijf.
Wat is er dieptriest aan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 13:05 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik blijf erbij dat ze na die onder curatelestelling begeleid had moeten worden door een psycholoog. Van niks zelf mogen en besissingen die door onbetrouwbare figuren werden genomen naar ineens complete vrijheid waarbij nog steeds veel mensen iets van je willen, dat is gewoon teveel en er zijn niet veel mensen die daarna normaal functioneren. Dat is nu zichtbaar bij Britney, die arme vrouw.
@:Bep-Vetklep als je gelijk krijgt dat ze niet lang meer leeft maakt dit het een diep triest verhaal. Imo triester dan al die drugsverslaafde celebs die stierven na een overdosis.
Uitgebuit worden door je ouders, vervolgens maakt dequote:
Uitgebuit????? Haar ouders hebben gebruik gemaakt van haar geld. Hoe en wat heb ik niet een mening over. De kans was echter heel groot dat zonder bemoeienis van vader, ze nu bankroet zou zijn en bij de Walmart zou werken. Nu heeft Mevr B Spears een lekker leven met haar geld. Ook toen vader haar centen beheerden. Zag genoeg foto's van vakanties via een prive vliegtuigje en mooie hotels toen pa Spears het beheerde.quote:Op dinsdag 29 november 2022 14:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Uitgebuit worden door je ouders, vervolgens maakt de
media je kapot en draai je terecht door, pa die je onterecht onder curatele zet en dreigt met je kinderen weg te halen als je niet doet wat hij zegt, na zoveel jaar je vrijheid eindelijk terug krijgen maar zonder begeleiding waardoor de wereld je nu als gestoord ziet. Ik vind dat echt diep triest.
Onder curatele kan je gewoon werken. Je hoeft niet kwijlend op een stoel in een hoekje te zitten.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk dat ze wellicht ook hetzelfde pad als Amanda Bynes had afgelegd. En die doet het ook weer redelijk -met terugvallen- dankzij haar ouders. Alleen heeft Pa Spears wel behoorlijk gecasht en intussen zijn dochters wel jarenlang Vegas-shows laten doen terwijl ze hulp nodig had.
Goed. maar avond aan avond Vegas-shows draaien... is dat echt goed voor je mentale gezondheid?quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Onder curatele kan je gewoon werken. Je hoeft niet kwijlend op een stoel in een hoekje te zitten.
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed. maar avond aan avond Vegas-shows draaien... is dat echt goed voor je mentale gezondheid?
Ik denk van wel, ja.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:29 schreef nils_22 het volgende:
Krijgt dit verhaal dan een Aaron Carter-achtig einde?
quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.
Lekker geil minderjarig ding was het ja.quote:
Dat wil nog niet zeggen dat het gezond is, en de ene artiest staat wat steviger in zijn schoenen dan de ander.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet? Genoeg sterren die dat doen en gedaan hebben.
Dat heeft Celine Dion toch ook jaren gedaan?quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Goed. maar avond aan avond Vegas-shows draaien... is dat echt goed voor je mentale gezondheid?
Die schijnt al elders te wonenquote:Op dinsdag 29 november 2022 15:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af welk aandeel haar man in dit heeft.
40 jaar en dan zo eruit zien.quote:Op dinsdag 29 november 2022 09:50 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Haar vent is degene die alles filmt en online gooit maar als je dat zegt wordt je voor gek verklaard.![]()
Laatste bericht over Britney, naakt in bad.
[ afbeelding ]
Ja, het gaat goed met Britney sinds haar vader verdrongen is. NOT.
Deze vrouw leeft denk ik ook niet lang meer en dan is het kassa voor Sam, haar --geweldige-- man. Gelukkig is hij knap, dat is wat telt.![]()
Eens. Het lijkt of bij Brit de tijd heeft stil gestaan en ze doet volgens mij niet aan botox etc.quote:Op dinsdag 29 november 2022 17:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
40 jaar en dan zo eruit zien.Nederlandse vrouwen zijn dan 20 kilo te zwaar en kort pittig.
Zoiets dacht ik in 2007/2008 al, maar ze is er nog steeds.quote:Op dinsdag 29 november 2022 15:29 schreef nils_22 het volgende:
Krijgt dit verhaal dan een Aaron Carter-achtig einde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |