Fidan verwijt jou niks, jij bent jan met de pet waar geen hond tegenaan pist, Fidan beschuldigt, geheel terecht, de Nederlandse politiek en de media van wegkijkerij. Een slachtpartij midden op straat bij klaar daglicht in notabene onze eigen achtertuin word hier gewoon schaamteloos onder het tapijt geveegd, terwijl de dood van een zwarte crackjunk aan de andere kant van de oceaan hier wekenlang een hot item is geweest. Tenenkrommend gewoon.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Fidan verwijt mij dat ik me niet boos maak om moslimgeweld in Frankrijk. Dus ja dan reageer ik.
Om ook op Fidan te reageren.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:51 schreef Hexagon het volgende:
Maar om op Fidan te reageren. Mensen maken ophef over dingen waarin ze zich persoonlijk in herkennen. Racisme tegen kleurlingen dat wordt kennelijk door veel mensen herkend en ervaren. Dus dan maken ze er ophef over.
Kennelijk valt het wel mee met de hoeveelheid mensen die echt slachtoffer zijn van islamitisch geweld dus zullen er maar weinigen zijn die hier nu uit hun eigen ervaring ophef over maken. Behalve wat bange internethelden.
Verder staat het Fidan vrij om met zijn luie reet een demonstratie te organiseren. Waarom moeten anderen altijd alles oplossen voor hem?
Dus jij vindt aandacht in het 8 uur journaal en artikelen in alle kranten 'onder het tapijt vegen'?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Hathor het volgende:
Fidan verwijt jou niks, jij bent jan met de pet waar geen hond tegenaan pist, Fidan beschuldigt, geheel terecht, de Nederlandse politiek en de media van wegkijkerij. Een slachtpartij midden op straat bij klaar daglicht in notabene onze eigen achtertuin word hier gewoon schaamteloos onder het tapijt geveegd, terwijl de dood van een zwarte crackjunk aan de andere kant van de oceaan hier wekenlang een hot item is geweest. Tenenkrommend gewoon.
Dit zijn precies de reacties die je kan verwachten van de gemiddelde moslim in Nederland, dit verbaast me totaal niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Enkele reacties op Fidan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een tolerantieJe zou je bijna gaan schamen dat ze Nederlands spreken.
Niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:54 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En het was niet de dood van 'een zwarte crackjunk' die hier wekenlang een hot item is geweest.
Nee. Het is de sociale onrust die erop volgde, die hier wekenlang een hot item zijn geweest.quote:
Ach zolang de kans groter is dood te gaan door corona vanwege complottokkies die regels schenden dan aan moslimterreur stel ik andere prioriteiten om me boos over te maken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:48 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat maak jij je weer druk over iets waarvan jezelf aangaf dat jij je daar niet druk om gaat maken.
Ach ... zolang jij niet direct betrokken raakt bij dingen die een gevolg zijn van het tolereren van een anti westerse ideologie kun jij fijn die oogkleppen ophouden, toch?
Dat de VvMU aan gort word getrokken boeit jou vreemd genoeg ook letterlijk niets. Op scholen waar relatief veel moslimkinderen zitten heersen taboe's op en aantal onderwerpen die hier in onze samenleving eigenlijk zonder problemen besproken zouden moeten kunnen worden. Boeiuh. Mijn kinderen zitten niet op die scholen (net zoals de kinderen van Halsema). Wie een afbeelding toont van hun profeet loopt de kans om vermoord te worden door moslims, dat is nu al een aantal maal gebleken. Op social media regent het juich reacties van moslims. Lekker belangrijk. Wilders word nu al +15 jaar beveiligd, en nóg hebben mensen zulke oogkleppen op dat ze denken te kunnen beweren ''ja is ook wel een beetje zn eigen schuld..''.
En de aanleiding van die sociale onrust (ik zou het toch wat anders noemen overigens, maar goed) bleef toch hetzelfde?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Nee. Het is de sociale onrust die erop volgde, die hier wekenlang een hot item zijn geweest.
Fidan mag geen mening hebben? Ze doet hetzelfde als iedereen hier op FOK, alleen is ze niet anoniem en bekend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Voor Fidan precies hetzelfde.
Of ze voelt zichzelf chronisch tekort gedaan dat bepaalde mensen zich niet boos maken om de dingen die zij wil. Of ze vind kennelijk dat mensen zich niet boos mogen maken over dingen die ze zelf onbelangrijk vind.
Hoe dan ook is het nogal treurig dat ze anderen gaat verwijten dat anderen wel of niet geschokt zijn wanneer zij dat wil.
De media maakt nieuws van iets omdat velen er mee bezig zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Fidan verwijt jou niks, jij bent jan met de pet waar geen hond tegenaan pist, Fidan beschuldigt, geheel terecht, de Nederlandse politiek en de media van wegkijkerij. Een slachtpartij midden op straat bij klaar daglicht in notabene onze eigen achtertuin word hier gewoon schaamteloos onder het tapijt geveegd, terwijl de dood van een zwarte crackjunk aan de andere kant van de oceaan hier wekenlang een hot item is geweest. Tenenkrommend gewoon.
Wat een bizar beperkt wereldbeeld zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:00 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach zolang de kans groter is dood te gaan door corona vanwege complottokkies die regels schenden dan aan moslimterreur stel ik andere prioriteiten om me boos over te maken.
Noem het zoals je wil.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:00 schreef Scrummie het volgende:
En de aanleiding van die sociale onrust (ik zou het toch wat anders noemen overigens, maar goed) bleef toch hetzelfde?
Afgezien de scheldkannonades, wat interessant is, is dat veel moslims de islam beschermen van kritiek door slechte zaken af te doen als iets cultureels.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:50 schreef Scrummie het volgende:
Enkele reacties op Fidan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een tolerantieJe zou je bijna gaan schamen dat ze Nederlands spreken.
Echte racisten inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:10 schreef Homey het volgende:
Er is alleen ophef als de dader blank is. Anders niet. Zo simpel is het.
Grof geweld door mensen van kleur, of onderling tussen mensen van kleur (zoals chinezen en oeigoeren of interne strijd in Afrika), boeit gewoon niemand een reet.
Nederland zit helemaal gevangen in een bizar doorgeslagen schuldcomplex. Alles is de schuld van blanke mensen. In de islamitische wereld kennen ze juist een schuldafschuifcomplex. Daar is alles per definitie de schuld van de ander.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Echte racisten inderdaad.
In Amerika denken ze dat je alleen racistisch kan zijn als je blank bent.
Als zwarte blanke mensen haten en benadelen is dan vooroordelen hebben.![]()
Het pas niet in het straatje van de beroepszeikers die het hele debat proberen te domineren, dus wordt verder genegeerd omdat in de realiteit maar heel weinig mensen een ene zak geven over wat er aan de andere kant van de grens gebeurt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 08:00 schreef Montagui het volgende:
Terechte vraag.
Amerikaanse misstanden worden (onterecht) 1 op 1 getransformeerd naar Nederland waarbij het publieke debat enkele maanden gedomineerd werd door BLM via demonstraties, talloze talkshows en diverse TV programma's.
Een regelrechte aanval op onze westerse waarden waar we zelf mee leven, en het is (onterecht) bijna muisstil. Je hoort enkele politici (ter rechterzijde uiteraard) en hier en daar een item op TV.
Waar is die meer dan terechte massale verontwaardiging vanuit het gehele politieke spectrum? Ascher heeft er gisteren (eindelijk) wat van gezegd, maar Jetten, Klaver, en die mafklappers van Bij1 en DENK .....tumbleweeds.....
De angst regeert? Het schaamrood op de kaken? Of wat is dit?
Tja kennelijk zijn Fidan en haar soortgenoten te lamlendig om zelf een demonstratie op te zetten voor wat in hun straatje valt, en moeten anderen alles maar voor ze oplossen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het pas niet in het straatje van de beroepszeikers die het hele debat proberen te domineren, dus wordt verder genegeerd omdat in de realiteit maar heel weinig mensen een ene zak geven over wat er aan de andere kant van de grens gebeurt.
Dat is het punt niet. Het demonstratievolk maakt nogal kenbaar waar zijn prioriteiten liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja kennelijk zijn Fidan en haar soortgenoten te lamlendig om zelf een demonstratie op te zetten voor wat in hun straatje valt, en moeten anderen alles maar voor ze oplossen.
Een column schrijven valt daar niet onder?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja kennelijk zijn Fidan en haar soortgenoten te lamlendig om zelf een demonstratie op te zetten voor wat in hun straatje valt, en moeten anderen alles maar voor ze oplossen.
Zoals Pegida of de PVV. En doordat die grotendeels door eigen toedoen in kwade reuk staan, zou dat een farce worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daar was ik bijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:34 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Merkwaardige uitzondering was de oorlog tegen Irak in 2002/3.
Valt me overigens op dat er zo weinig Amerikaanse politieagenten verward zijn. Terwijl die continu in stress hun werk moeten doen in een triggerhappy land.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |