abonnement Unibet Coolblue
pi_195879882
Ondertussen heeft Geert Erdogan op de kast gejaagd met een cartoon en heeft Erdogan aangifte gedaan. Waarom lees ik daar niks over hier?
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 09:59:57 #52
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195879910
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:55 schreef MoreDakka het volgende:
Het is wel degelijk relevant, want de heer Lucassen probeert de vergelijking met de reactie op dat BLM-gebeuren te ontkrachten. Hij vindt dat 'wij' verantwoordelijk zijn voor niet alleen de reactie maar ook het fenomeen dat de reactie volgens hem veroorzaakt. Wat hij in feite zegt is dat demonstreren tegen moslimgeweld niet de moeite waard is omdat het een ander soort probleem is dan 'institutioneel racisme'. Compleet van de pot gerukt.
Dat zegt hij helemaal niet... :')_!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:00:54 #53
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195879926
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:56 schreef SicSicSics het volgende:

Ik ben gedoopt :@

Daar heb je het al.

quote:
Het is absoluut belangrijk en dat ontkend ook niemand. Als je kijkt naar nieuwswaardigheid/ redenen om te gaan demonstreren dan scoort moslim terrosime gewoon niet zo goed meer op de populaire demonstratie meter.
Dat komt omdat de 'wij' over het algemeen 'vreemde' dingen redelijk makkelijk accepteren. Maar moslim terrorisme wordt gewoon niet minder (lijkt wel juist meer te worden) en er zou dus juist meer aandacht voor moeten zijn.

De problemen in de VS kunnen ze ook prima daar afhandelen. Daar hebben ze ons niet voor nodig.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 10:03:46 #54
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195879968
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef SicSicSics het volgende:

Niet in een topic over het 'uitblijven' van een reactie vanuit Nederland op een gebeurtenis moord in Frankrijk door een moslim, gedreven door zijn levensovertuiging...
Je had het even verkeerd opgeschreven
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195879979
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ondertussen heeft Geert Erdogan op de kast gejaagd met een cartoon en heeft Erdogan aangifte gedaan. Waarom lees ik daar niks over hier?
NIDA wilt de haatorganisaties die nu in Frankrijk verboden worden naar Nederland halen.
Hoor je ook niet veel over.

maar alle ophef gaat nergens over als je beseft dat niemand zich (meer) boos maakt over de dood van een leraar, een getrouwde vader van een kind van 5. Samuel Paty was die leraar.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195880122
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Ondertussen heeft Geert Erdogan op de kast gejaagd met een cartoon en heeft Erdogan aangifte gedaan. Waarom lees ik daar niks over hier?
Erdolfje heeft aangifte gedaan ja? Wat een loser.
pi_195880150
Ha ik reageerde zonder het te weten net zoals Wilders op dit nieuws :')
pi_195880206
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 09:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat zegt hij helemaal niet... :')_!
Dan lees je verkeerd :)
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 11:39:09 #59
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195881476
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:18 schreef MoreDakka het volgende:
Dan lees je verkeerd :)
Hoe dan!?! Geef eens aan, in de tekst, waar hij zegt:
"Demonstreren tegen moslims is niet de moeite waard"
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 12:58:51 #60
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195883123
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 10:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Daar heb je het al.
Ik kan het officieel niet terugnemen nee, maar het was niet mijn keus.

quote:
Dat komt omdat de 'wij' over het algemeen 'vreemde' dingen redelijk makkelijk accepteren.
Dus omdat wij dingen makkelijk accepteren, scoort moslimterrorisme minder op de populaire demonstratie meter?
Je bedoelt dat we terrorisme 'accepteren'? :?
Wie doet dat?

Het blijft overigens hilarisch dat mensen boos worden omdat anderen niet demonstreren, terwijl ze zelf ook niet met een spandoekje buiten dorsten te staan... Maar dat zal wel aan mij liggen. :')
quote:
Maar moslim terrorisme wordt gewoon niet minder (lijkt wel juist meer te worden) en er zou dus juist meer aandacht voor moeten zijn.
Doe dan aandachten! :D Ga staan dan! Met je borje. Organiseer wat vriendjes. Ga lekker samen staan.

Ipv. hier op internet mekkeren dat het allemaal wel een beetje serieuzer genomen zou moeten worden. _O-

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar bronnen over het toegenomen terrorisme.
quote:
De problemen in de VS kunnen ze ook prima daar afhandelen. Daar hebben ze ons niet voor nodig.
Daar gaat dit topic niet over.
Daar gaat de opmerking van Fidan niet over.
Daar gaat de column niet over.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195883243
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef SicSicSics het volgende:

Het blijft overigens hilarisch dat mensen boos worden omdat anderen niet demonstreren, terwijl ze zelf ook niet met een spandoekje buiten dorsten te staan... Maar dat zal wel aan mij liggen. :')

Het is schijnheilig, Anderen verwijten iets niet te doen , wat men zelf ook niet doet.
  dinsdag 27 oktober 2020 @ 13:10:09 #62
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195883321
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 12:58 schreef SicSicSics het volgende:

Dus omdat wij dingen makkelijk accepteren, scoort moslimterrorisme minder op de populaire demonstratie meter?
Dat zeg ik niet. Wij zijn uberhaupt niet een volkje van demonstreren. Maar wij accepteren dat er nieuwe denkbeelden bijkomen in Nederland en op het moment dat dat niet goed gaat, draaien we dat liever met zachte hand bij, dan dat we geweld gebruiken. Onze 'tegenstander' heeft daar schijnbaar wat minder moeite mee.

quote:
Het blijft overigens hilarisch dat mensen boos worden omdat anderen niet demonstreren, terwijl ze zelf ook niet met een spandoekje buiten dorsten te staan... Maar dat zal wel aan mij liggen. :')
De schrijfster zegt dat ze verbaast is dat er vrijwel geen reacties uit de Nederlandse politiek komen. Ze roept niet op tot demonstreren.

quote:
Daar gaat dit topic niet over.
Daar gaat de opmerking van Fidan niet over.
Daar gaat de column niet over.
Jij 'breekt in' in een discussie tussen mij en Mikey. Als je dat niet wil, moet je lekker optiefen.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195884826
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 11:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe dan!?! Geef eens aan, in de tekst, waar hij zegt:
"Demonstreren tegen moslims is niet de moeite waard"
Dat is de implicatie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')