Ik kan daar gewoon echt niet bij hoor. Nou ben ik ook een monarchist en ben van mening dat een fout af en toe menselijk is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou gezien alle berichten de laatste dagen nogal veel mensen blijkbaar
Wat een prachtige dag was dat hèquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laten we positief blijven![]()
[ afbeelding ]
Ik heb boven nog een roze trui liggen. Ik kan hem best even aantrekken om jou juich-genot te bezorgenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Em31 het volgende:
En kunnen we vandaag JUICHEN voor een Nederlander in de roze trui of gaat het niet gebeuren?
Het was gewoon wat dom, maar dat het dan dagen doorgaat hoeft van mij nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon echt niet bij hoor. Nou ben ik ook een monarchist en ben van mening dat een fout af en toe menselijk is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb boven nog een roze trui liggen. Ik kan hem best even aantrekken om jou juich-genot te bezorgen
Inderdaad, dat. Dit had best in het gewone journaal gekund natuurlijk.quote:
Ja precies, heel onhandig. Maar wat willen ze ook hè, dat we nu in het midden van een grote crisis maar eens een discussie gaan houden over de monarchie? Lijkt me het perfecte moment ervoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was gewoon wat dom, maar dat het dan dagen doorgaat hoeft van mij nou ook weer niet
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een prachtige dag was dat hèZó zenuwachtig was ik, al die hele week
Altijd doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]had ik gisteren ook voor mezelf kunnen juichen.
Oh man ja, het bleef eng tot het allerlaatste moment natuurlijk maar het was wel fijn om te zien dat de anderen al vrij vroeg faalden, dat het niet totaal onduidelijk bleef tot het einde wie er zou gaan winnen.quote:
Het was een beetje domquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was gewoon wat dom, maar dat het dan dagen doorgaat hoeft van mij nou ook weer niet
Daar missen we niks aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Alles weg! Zelfs de gastendoekjes!
Hahahaha geweldigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Youtubequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Max kan ook nog maar nét haar lach inhoudenquote:
Dat hij überhaupt een YT account had, weet hij wel hoe ontworteld je daardoor raaktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Gaat de goede kant op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:01 schreef Em31 het volgende:
En ook corona bij PSV. Nog even en alle clubs hebben elkaar wel besmet gok ik zo.
Wrange Frans...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Het probleem is dat veel mensen het feit dat zij op vakantie gaan, als een vrijbrief zien om zich maar niet aan de coronaregels te houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Max kan ook nog maar nét haar lach inhouden
Ook niet slim om alles in 1 YouTube kanaal onder te brengen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker alles grondig aangepakt, zelfs de "muziek" weg
Jawel, maar de koning en koningin hebben ook helemaal geen autoriteit verder. Dat met Grapperhaus vond ik véél kwalijker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het probleem is dat veel mensen het feit dat zij op vakantie gaan, als een vrijbrief zien om zich maar niet aan de coronaregels te houden.
"Hullie gaat gewoon met het flietuig naar Griekeland en wij lope hier met muilkorfe! "
Als ze aan het eind nog had gezegd "Het was een beetje dom" dan was het wel overtuigender geweestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Max kan ook nog maar nét haar lach inhouden
Maar jij bent dan ook gewoon slim en geen randdebiel als Lange Fransquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook niet slim om alles in 1 YouTube kanaal onder te brengen.
Zelfs ik heb 5 kanalen voor m'n hobby projecten
Zou dat ook een factor zijn?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook gewoon slim en geen randdebiel als Lange Frans
Pizza en chocolade wel. Waar het dan voor zou staan dan weer nietquote:
Ben het helemaal met je eens hoor, ze doen in feite niets verkeerds. Laat ze lekker een weekje weggaan in de herfstvakantie. Er zijn tig Nederlanders op vakantie, de bungalowparken hadden hun beste herfst ooit. Ik snap wel dat WimLex en Maxima niet in een centerparcshuisje gaan zitten maar naar een andere gele bestemming wildenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Jawel, maar de koning en koningin hebben ook helemaal geen autoriteit verder. Dat met Grapperhaus vond ik véél kwalijker.
Griekenland staat ook grotendeels nog op geel dus als ik het goed begrijp kan elke Nederlander daar gewoon op vakantie?
9/11, het partijkartel, UFO’s, pedofilie onder de elite en de moord op Kennedy?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Haha absoluut! Zou ik ook doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor, ze doen in feite niets verkeerds. Laat ze lekker een weekje weggaan in de herfstvakantie. Er zijn tig Nederlanders op vakantie, de bungalowparken hadden hun beste herfst ooit. Ik snap wel dat WimLex en Maxima niet in een centerparcshuisje gaan zitten maar naar een andere gele bestemming wilden.
(En overigens slim van de twee oudste A'tjes om nog lekker een paar dagen zonder pa en ma in Griekenland te blijven)
Neequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Pizza en chocolade wel. Waar het dan voor zou staan dan weer niet
En de frettenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
9/11, het partijkartel, UFO’s, pedofilie onder de elite en de moord op Kennedy?
Nee dat mag natuurlijk allemaal wel, maar het is wel in dezelfde week van die persconferentie waar Rutte zegt dat je thuis moet blijven en beter nu niet weg kan gaan. Dan is het gewoon wel dom.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:12 schreef Strani het volgende:
Waar de koning + familie zat is inderdaad geel. Dus Henk en Ingrid mogen ook gewoon die kant op.
Alleen kunnen ze het niet betalen, dat is een ander verhaal.
Maar als we een filmpje van jou bekijken, worden daarna gelijk zeker al je andere filmpjes door YouTube aangeradenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vooral onhandige communicatie denk ik. In principe is het veel stommer ook dat ze nu gewoon in een KLM-vlucht naar huis zijn gekomen terwijl ze in het regeringsvliegtuig veiliger zatenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee dat mag natuurlijk allemaal wel, maar het is wel in dezelfde week van die persconferentie waar Rutte zegt dat je thuis moet blijven en beter nu niet weg kan gaan. Dan is het gewoon wel dom.
Maar het mag wel ja
Geen idee, YouTube is één groot mysterie op dat vlakquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar als we een filmpje van jou bekijken, worden daarna gelijk zeker al je andere filmpjes door YouTube aangeraden
Die twee hebben natuurlijk de plannen gelekt omdat de zonder pa en ma in Griekenland wilden zittenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens hoor, ze doen in feite niets verkeerds. Laat ze lekker een weekje weggaan in de herfstvakantie. Er zijn tig Nederlanders op vakantie, de bungalowparken hadden hun beste herfst ooit. Ik snap wel dat WimLex en Maxima niet in een centerparcshuisje gaan zitten maar naar een andere gele bestemming wilden.
(En overigens slim van de twee oudste A'tjes om nog lekker een paar dagen zonder pa en ma in Griekenland te blijven)
Vermoedelijk was het niet zo goed gevallen als het toestel nog een keer was gevlogen om ze op te halen, dus hebben ze zelf maar retourtickets geboekt. #aannamequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral onhandige communicatie denk ik. In principe is het veel stommer ook dat ze nu gewoon in een KLM-vlucht naar huis zijn gekomen terwijl ze in het regeringsvliegtuig veiliger zaten
Ja die stond alweer in Nederland, had je daar natuurlijk weer ophef over als die terug moestquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooral onhandige communicatie denk ik. In principe is het veel stommer ook dat ze nu gewoon in een KLM-vlucht naar huis zijn gekomen terwijl ze in het regeringsvliegtuig veiliger zaten
Dat krijg je vermoedelijk als je in je eigen bubbel leeft en nooit op FOK! zitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja die stond alweer in Nederland, had je daar natuurlijk weer ophef over als die terug moestwat een gedoe.
Vooral onhandig dat ze ook de regering met dit probleem opzadelen, of het nou wel of niet kan. Dat ze zelf niet even gedacht hebben, laten we dit niet doen want er komen dan sowieso vragen, verbaast me nog het meest.
Beetje te specifiek dit Fred. Ik gok dat je erachter bent gekomen dat toch niet iedereen kan schilderen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:18 schreef Fred_B het volgende:
Discussie over het al dan niet aanblijven van het koningshuis staat bij mij op plaats 13.692 van mijn interesses. Tussen kijken naar het NK curling van Tsjechië en beginnen met Iedereen Kan Schilderen van Ravensburger in.
Dat heeft als voordeel dat je haat kan hebben zowel voor mafketels die met een vlaggetje naar de Gouden Koets zwaaien als voor overtuigde republikeinen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |