Ik kan daar gewoon echt niet bij hoor. Nou ben ik ook een monarchist en ben van mening dat een fout af en toe menselijk is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou gezien alle berichten de laatste dagen nogal veel mensen blijkbaar
Wat een prachtige dag was dat hèquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Laten we positief blijven![]()
[ afbeelding ]
Ik heb boven nog een roze trui liggen. Ik kan hem best even aantrekken om jou juich-genot te bezorgenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:47 schreef Em31 het volgende:
En kunnen we vandaag JUICHEN voor een Nederlander in de roze trui of gaat het niet gebeuren?
Het was gewoon wat dom, maar dat het dan dagen doorgaat hoeft van mij nou ook weer nietquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon echt niet bij hoor. Nou ben ik ook een monarchist en ben van mening dat een fout af en toe menselijk is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb boven nog een roze trui liggen. Ik kan hem best even aantrekken om jou juich-genot te bezorgen
Inderdaad, dat. Dit had best in het gewone journaal gekund natuurlijk.quote:
Ja precies, heel onhandig. Maar wat willen ze ook hè, dat we nu in het midden van een grote crisis maar eens een discussie gaan houden over de monarchie? Lijkt me het perfecte moment ervoorquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was gewoon wat dom, maar dat het dan dagen doorgaat hoeft van mij nou ook weer niet
Jaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat een prachtige dag was dat hèZó zenuwachtig was ik, al die hele week
Altijd doenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]had ik gisteren ook voor mezelf kunnen juichen.
Oh man ja, het bleef eng tot het allerlaatste moment natuurlijk maar het was wel fijn om te zien dat de anderen al vrij vroeg faalden, dat het niet totaal onduidelijk bleef tot het einde wie er zou gaan winnen.quote:
Het was een beetje domquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was gewoon wat dom, maar dat het dan dagen doorgaat hoeft van mij nou ook weer niet
Daar missen we niks aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Alles weg! Zelfs de gastendoekjes!
Hahahaha geweldigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Youtubequote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
Max kan ook nog maar nét haar lach inhoudenquote:
Dat hij überhaupt een YT account had, weet hij wel hoe ontworteld je daardoor raaktquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:54 schreef Greys het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |