abonnement Unibet Coolblue
pi_195749805
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een noodwet mag nog steeds niet boven de grondwet staan.
Een noodwet mag wel de noodverorderingen overbodig maken

We moeten naar mijn idee echt heel erg terughoudend zijn om te gaan sleutelen aan grondwettelijke zaken, voor je het weet zijn we zuid-korea.
Dat lijkt me wel chill. Veel chiller dan noord-korea.
pi_195749851
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:26 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Goed nieuws dan en weer een punt voor buitenlucht actviteiten.
Dat feest was wel in een andere fase van de tweede golf dan nu het geval is natuurlijk. Ben benieuwd wat er zou gebeuren als er nú zo'n feest was.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195749891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:31 schreef Qarrad het volgende:
Even gewoon een sidenote: wat een enorme ellende zou dit nog maar iets van 15 jaar geleden nog zijn geweest. Thuiswerken, online lessen, oma feliciteren met videobellen, dingen thuis laten bezorgen, allemaal niet zo vanzelfsprekend op de schaal als nu. Dat virus zou overal doorheen zijn geraasd omdat mensen gewoon echt niet thuis hadden kunnen blijven.
15 jaar geleden had ik nog gewoon naar school gemogen. ;(
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195749930
Is er al speculatie wat er volgende week bij een eventuele persconferentie aangekondigd kan worden?
pi_195749931
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nog 2 weekjes geduld en dan moeten ook die mondkapjeshaters er aan geloven
https://www.dvhn.nl/extra(...)pje-op-26116832.html
Haten mag nog steeds.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195749942
Het is dinsdag, dus de lokale/regionale dashboards zijn ook weer aangepast:

• Amsterdam-Amstelland
Brabant-Noord (Volgt binnenkort)
• Brabant-Zuidoost
Drenthe
• Flevoland
Friesland
• Gelderland-Midden
• Gelderland-Zuid
Gooi en Vechtstreek
Groningen
Haaglanden
Hollands Midden
• IJsselland
• Kennemerland
• Limburg-Noord
• Midden- en West-Brabant
• Noord- en Oost-Gelderland
Noord-Holland Noord
Rotterdam-Rijnmond
Twente
Utrecht
Zaanstreek-Waterland
• Zeeland
• Zuid-Holland Zuid
• Zuid-Limburg
pi_195749974
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat feest was wel in een andere fase van de tweede golf dan nu het geval is natuurlijk. Ben benieuwd wat er zou gebeuren als er nú zo'n feest was.
Op 23 september was het aantal geschatte besmettelijke mensen al ruim 100k hoor. Inmiddels zitten we niet veel hoger (en met de huidige maatregelen misschien net zo hoog of zelfs eronder).
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195749992
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel chill. Veel chiller dan noord-korea.
*houdt zich in om niet Gangnam Style te posten*
pi_195750008
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Haten mag nog steeds.
Tuurlijk. En lachen om zulke haat om mondkapjes ook.

Maar ze gaan het nog zoveel zwaarder krijgen als ze vinden dat ze nu verschrikkelijke dingen aangedaan word. Ik ben bang dat we nog aan het begin staan van de maatregelen die genomen gaan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195750049
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Boehoe. Mijn grondrechten zijn geschonden omdat men adviseert mondkapjes te dragen. Wat word je toch onderdrukt in Nederland zeg.
Als liberaal ben ik tegen iedere vorm van vrijheidsbeperking. In de meest pure zin van het woord. Maar ik ben geen extremist, onder deze omstandigheden kan ik een uitzondering maken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195750057
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef Benny het volgende:
Het is dinsdag, dus de lokale/regionale dashboards zijn ook weer aangepast:

• Amsterdam-Amstelland
Brabant-Noord (Volgt binnenkort)
• Brabant-Zuidoost
Drenthe
• Flevoland
Friesland
• Gelderland-Midden
• Gelderland-Zuid
Gooi en Vechtstreek
Groningen
Haaglanden
Hollands Midden
• IJsselland
• Kennemerland
• Limburg-Noord
• Midden- en West-Brabant
• Noord- en Oost-Gelderland
Noord-Holland Noord
Rotterdam-Rijnmond
Twente
Utrecht
Zaanstreek-Waterland
• Zeeland
• Zuid-Holland Zuid
• Zuid-Limburg
Nog meer data! _O_

Zoek de verschillen:

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195750081
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een noodwet mag nog steeds niet boven de grondwet staan.
Een noodwet mag wel de noodverorderingen overbodig maken

We moeten naar mijn idee echt heel erg terughoudend zijn om te gaan sleutelen aan grondwettelijke zaken, voor je het weet zijn we zuid-korea.
Jij weet dat bij vrijwel ieder grondrecht staat "behoudens bij de wet gestelde beperkingen en uitzonderingen" of waarden van gelijken strekken (https://wetten.overheid.nl/BWBR0001840/2018-12-21). Kortom, de noodwet staat niet boven de grondwet, maar maakt gebruik van de eerder genoemde zinsnede.
pi_195750088
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:10 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Als liberaal ben ik tegen iedere vorm van vrijheidsbeperking. In de meest pure zin van het woord. Maar ik ben geen extremist, onder deze omstandigheden kan ik een uitzondering maken.
Ik hoop ook dat het meeste ons bespaard zal blijven. Vooral economisch.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:12:11 #64
408813 crew  trein2000
pi_195750098
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:11 schreef maan_man het volgende:

[..]

Jij weet dat bij vrijwel ieder grondrecht staat "behoudens bij de wet gestelde beperkingen en uitzonderingen" of waarden van gelijken strekken (https://wetten.overheid.nl/BWBR0001840/2018-12-21). Kortom, de noodwet staat niet boven de grondwet, maar maakt gebruik van de eerder genoemde zinsnede.
He hé eindelijk iemand die het snapt
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195750117
Bestaan de grafieken met overledenen naar datum overlijden ipv melddatum nog ergens?
pi_195750128
Wel treurig dat een hoop politici nu vooral bezig zijn met wat er allemaal niet meer mag. Alcohol kopen na 20u, blowen op straat na 20u... kreeg afgelopen week een fles whisky van m’n schoonpa. Toen ik die s avonds mee naar huis nam was ik feitelijk in overtreding. Ik merk dat ik steeds meer weerstand voel bij elke beperkende maatregel die wordt besproken, vooral omdat het zo de nadruk legt op jongeren. En ondertussen blijven ouderen naar de kerk en de markt gaan.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195750194
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Een noodwet mag nog steeds niet boven de grondwet staan.
Een noodwet mag wel de noodverorderingen overbodig maken

We moeten naar mijn idee echt heel erg terughoudend zijn om te gaan sleutelen aan grondwettelijke zaken, voor je het weet zijn we zuid-korea.
Een welvarend land met een booming techsector waar de epidemie veel minder ernstig verloopt. Nee, dat moeten we niet willen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:18:36 #68
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195750238
Ding-dong doet de deurbel. Voor de deur staat een lief kind te stamelen over tulpenbollen en goede doelen. "Nou, ik wil wel van die oranje" zeg ik en neem de pen aan en geef me op op de lijst die het kind omhoog houdt.

Terwijl ik de deur dichtdoe herinner ik me dat er een pandemie heerst, ik net echt niet op anderhalve meter van dat meiske stond en ik een pen die de hele straat in handen heeft gehad aan heb gepakt.

Even om aan te geven hoe dit steeds fout gaat in Nederlandje. Wie verzint er dat het een goed idee is om nu een zwerm kinderen de huizen langs te laten gaan?! 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195750249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:13 schreef Nielsch het volgende:
Wel treurig dat een hoop politici nu vooral bezig zijn met wat er allemaal niet meer mag. Alcohol kopen na 20u, blowen op straat na 20u... kreeg afgelopen week een fles whisky van m’n schoonpa. Toen ik die s avonds mee naar huis nam was ik feitelijk in overtreding. Ik merk dat ik steeds meer weerstand voel bij elke beperkende maatregel die wordt besproken, vooral omdat het zo de nadruk legt op jongeren. En ondertussen blijven ouderen naar de kerk en de markt gaan.
Zeker, in sommige gevallen lijden de goeden onder de kwaden. Ik heb ook een tijd terug geluncht in een eetcafe waar de afstand tussen de tafeltjes heel groot was, er looprichtingen waren en waar het personeel allemaal zo'n scherm voor hun gezicht droeg. Dat eetcafe is nu ook gewoon verplicht dicht.

Maar je ziet hopelijk ook in dat we er veel slechter voor zouden staan als we al deze maatregelen niet hadden?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195750269
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Qarrad het volgende:
Ding-dong doet de deurbel. Voor de deur staat een lief kind te stamelen over tulpenbollen en goede doelen. "Nou, ik wil wel van die oranje" zeg ik en neem de pen aan en geef me op op de lijst die het kind omhoog houdt.

Terwijl ik de deur dichtdoe herinner ik me dat er een pandemie heerst, ik net echt niet op anderhalve meter van dat meiske stond en ik een pen die de hele straat in handen heeft gehad aan heb gepakt.

Even om aan te geven hoe dit steeds fout gaat in Nederlandje. Wie verzint er dat het een goed idee is om nu een zwerm kinderen de huizen langs te laten gaan?! 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sint Maarten gaat toch ook gewoon door?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:26:14 #71
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195750407
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Sint Maarten gaat toch ook gewoon door?
Lijkt me niet heel slim. En echt, dat grut mag het allemaal komen inhalen na dit gedoe want ik gun het ze maar kom op zeg...als ouders dat niet snappen. Oh ja, wacht, dat gaat vast fout.

Ik denk dat ik maar alvast een poster voor op de voordeur in elkaar draai: "Beste ouders, kunt u even uitleggen dat jullie kinderen in maart of zo snoep kunnen afhalen? Hoeven ze niet eens te zingen. En dan nu graag naar huis in plaats van Coronatransportje te spelen, mkay?"
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:28:06 #72
236264 crew  capricia
pi_195750441
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef Benny het volgende:
Het is dinsdag, dus de lokale/regionale dashboards zijn ook weer aangepast:

• Amsterdam-Amstelland
Brabant-Noord (Volgt binnenkort)
• Brabant-Zuidoost
Drenthe
• Flevoland
Friesland
• Gelderland-Midden
• Gelderland-Zuid
Gooi en Vechtstreek
Groningen
Haaglanden
Hollands Midden
• IJsselland
• Kennemerland
• Limburg-Noord
• Midden- en West-Brabant
• Noord- en Oost-Gelderland
Noord-Holland Noord
Rotterdam-Rijnmond
Twente
Utrecht
Zaanstreek-Waterland
• Zeeland
• Zuid-Holland Zuid
• Zuid-Limburg
Dank je.
14.1% van alle testen komen nu positief terug. Bij GGD Utrecht. :{
Definitely not CIA
pi_195750618
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 16:31 schreef Qarrad het volgende:
Even gewoon een sidenote: wat een enorme ellende zou dit nog maar iets van 15 jaar geleden nog zijn geweest. Thuiswerken, online lessen, oma feliciteren met videobellen, dingen thuis laten bezorgen, allemaal niet zo vanzelfsprekend op de schaal als nu. Dat virus zou overal doorheen zijn geraasd omdat mensen gewoon echt niet thuis hadden kunnen blijven.
15 jaar geleden waren er wel iets minder oudjes / obesitassers, en werd nog niet elke (corona-)scheet uitgebreid uitgemeten op twitter door honderden zelfverklaarde journalisten.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:48:04 #74
22565 asco
Los in deze tent
pi_195750917
twitter
pi_195750921
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Qarrad het volgende:
en ik een pen die de hele straat in handen heeft gehad aan heb gepakt.
Hoe lang gaan we nou nog spastisch doen over dit soort verwaarloosbaar kleine besmettingsrisico's?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:49:26 #76
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195750944
Bulgarije vorige week : WiJ gAaN hEt LeVeN zO NoRmAaL mOgELiJk HoUdEn

Bulgarije vandaag : maskerplicht buitendeurs vanaf nu donderdag
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195750956
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:11 schreef maan_man het volgende:

[..]

Jij weet dat bij vrijwel ieder grondrecht staat "behoudens bij de wet gestelde beperkingen en uitzonderingen" of waarden van gelijken strekken (https://wetten.overheid.nl/BWBR0001840/2018-12-21). Kortom, de noodwet staat niet boven de grondwet, maar maakt gebruik van de eerder genoemde zinsnede.
Er zijn natuurlijk wel internationale verdragen die daar nog roet over in het eten kunnen gooien.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_195750962
We hebben vandaag overigens coronajubileum. We zijn over de 250.000 officieel besmette gevallen gegaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_195751024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:49 schreef Dven het volgende:
Bulgarije vorige week : WiJ gAaN hEt LeVeN zO NoRmAaL mOgELiJk HoUdEn

Bulgarije vandaag : maskerplicht buitendeurs vanaf nu donderdag
Haha dacht dat het hier al kut was met maskerplicht op kantoor, maar het kan dus nog erger. :')

Op naar een kapjeswereld, overal en iedereen.
pi_195751047
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Qarrad het volgende:
Ding-dong doet de deurbel. Voor de deur staat een lief kind te stamelen over tulpenbollen en goede doelen. "Nou, ik wil wel van die oranje" zeg ik en neem de pen aan en geef me op op de lijst die het kind omhoog houdt.

Terwijl ik de deur dichtdoe herinner ik me dat er een pandemie heerst, ik net echt niet op anderhalve meter van dat meiske stond en ik een pen die de hele straat in handen heeft gehad aan heb gepakt.

Even om aan te geven hoe dit steeds fout gaat in Nederlandje. Wie verzint er dat het een goed idee is om nu een zwerm kinderen de huizen langs te laten gaan?! 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud was het meisje? Basisschool? Niet al teveel zorgen maken. Ouder dan dat maar minder dan 15 minuten binnen 1,5m? Niet teveel zorgen maken.

En na het vasthouden van die pen kun je je handen gaan wassen.

En laat je testen bij klachten.
Meer kun je niet doen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195751059
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:13 schreef Nielsch het volgende:
Wel treurig dat een hoop politici nu vooral bezig zijn met wat er allemaal niet meer mag. Alcohol kopen na 20u, blowen op straat na 20u... kreeg afgelopen week een fles whisky van m’n schoonpa. Toen ik die s avonds mee naar huis nam was ik feitelijk in overtreding. Ik merk dat ik steeds meer weerstand voel bij elke beperkende maatregel die wordt besproken, vooral omdat het zo de nadruk legt op jongeren. En ondertussen blijven ouderen naar de kerk en de markt gaan.
Zat jongeren die naar de kerk gaan anders. Ik denk dat je nog nooit in Staphorst Barneveld etc bent geweest op zondag
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_195751079
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_195751085
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Qarrad het volgende:

Terwijl ik de deur dichtdoe herinner ik me dat er een pandemie heerst, ik net echt niet op anderhalve meter van dat meiske stond en ik een pen die de hele straat in handen heeft gehad aan heb gepakt.

Volgens mij heb je iets teveel NOS gekeken.

Voor de goede orde, contactbesmetting is praktisch onmogelijk.
pi_195751123
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef YoyoKlaagzak het volgende:

[..]

Sint Maarten gaat toch ook gewoon door?
Ja? :'(
Go hard or go home
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:06:36 #85
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195751173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:49 schreef Dven het volgende:
Bulgarije vorige week : WiJ gAaN hEt LeVeN zO NoRmAaL mOgELiJk HoUdEn

Bulgarije vandaag : maskerplicht buitendeurs vanaf nu donderdag
Gaat op en af met die maskerplicht daar of niet?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:08:22 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_195751195
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:56 schreef Natalie het volgende:

[..]

Hoe oud was het meisje? Basisschool? Niet al teveel zorgen maken. Ouder dan dat maar minder dan 15 minuten binnen 1,5m? Niet teveel zorgen maken.

En na het vasthouden van die pen kun je je handen gaan wassen.

En laat je testen bij klachten.
Meer kun je niet doen.
Ik zit hier echt niet krassend in een hoekje en natuurlijk heb ik mijn handen gewassen maar kom op zeg, allemaal maatregelen om vooral niet samen te komen, gaan we kinderen van deur tot deur sturen -O-
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:23:07 #87
224960 highender
Travellin' Light
pi_195751488
Je kan nou social distance manager worden.
Dan mag je de hele dag naar mensen roepen “anderhalf meter!”
Enig he?
pi_195751503
Vroeger had je de klaar-over nu de social distance manager..
pi_195751523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ik zit hier echt niet krassend in een hoekje en natuurlijk heb ik mijn handen gewassen maar kom op zeg, allemaal maatregelen om vooral niet samen te komen, gaan we kinderen van deur tot deur sturen -O-
Sja, da's vervelend.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195751546
twitter


Ik kom toch nog met een Twitterdraadje, straks meteen boetes bij alcohol drinken na 20.00 of als je lacht bij een waarschuwing. Ohh ja, je moet ook vooral je buren gaan verraden als er toch meer mensen binnen zijn. En je naam wordt opgeschreven bij een waarschuwing.

Dat dit normaal gevonden wordt, hoe is de maatschappij veranderd binnen 7 maanden. Ik vind het eng, en dan ook nog de spoedwet waar de Eerste Kamer buiten spel wordt gezet. Ik ben benieuwd in wat voor samenleving we leven over 4 maanden. Zijn onze rechten dan nog verder ingeperkt en zullen er dan nog meer mensen hun buren gaan verraden.
pi_195751584
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:35 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

Ik kom toch nog met een Twitterdraadje, straks meteen boetes bij alcohol drinken na 20.00 of als je lacht bij een waarschuwing. Ohh ja, je moet ook vooral je buren gaan verraden als er toch meer mensen binnen zijn. En je naam wordt opgeschreven bij een waarschuwing.

Dat dit normaal gevonden wordt, hoe is de maatschappij veranderd binnen 7 maanden. Ik vind het eng, en dan ook nog de spoedwet waar de Eerste Kamer buiten spel wordt gezet. Ik ben benieuwd in wat voor samenleving we leven over 4 maanden. Zijn onze rechten dan nog verder ingeperkt en zullen er dan nog meer mensen hun buren gaan verraden.
Je rechten zijn niet ingeperkt en misdaden melden kon je altijd al doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195751587
Buren verklikken is zo 1940-1945..
pi_195751605
Wat ik ook wel een fijn plaatje vind. Sinds 11 oktober zijn er 70.000 mensen positief getest, en het aantal ziekenhuis opnames in deze periode bedraagt 600 mensen. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de mensen nou in het ziekenhuis komt.

pi_195751621
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:23 schreef highender het volgende:
Volgende week zullen de cijfers een stuk beter zijn, tennissers mogen namelijk toch niet dubbelen.

https://www.bd.nl/brabant(...)toegestaan~acd2375a/

:')[ afbeelding ]
Er mag ook geen popcorn meer verkocht worden in bioscopen. Denk dat daarmee over twee weken het aantal besmettingen wel tot onder de nul zal zijn gereduceerd.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:40:58 #96
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195751623
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:39 schreef mir1986 het volgende:
Wat ik ook wel een fijn plaatje vind. Sinds 12 oktober zijn er 70.000 mensen positief getest, en het aantal ziekenhuis opnames bedraagt 600 mensen. Ik ben benieuwd hoeveel procent van de mensen nou in het ziekenhuis komt.

[ afbeelding ]
Je kan daaruit een percentage berekenen dat de aanname dat je alle positieven hebt, wat natuurlijk niet zo is.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:41:43 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195751633
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Halcon het volgende:

[..]

Er mag ook geen popcorn meer verkocht worden in bioscopen. Denk dat daarmee over twee weken het aantal besmettingen wel tot onder de nul zal zijn gereduceerd.
Corona schijnt zich wel goed te hechten aan popcorn. Dat stond op internet.
pi_195751639
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:40 schreef Momo het volgende:

[..]

Je kan daaruit een percentage berekenen dat de aanname dat je alle positieven hebt, wat natuurlijk niet zo is.
Dus het percentage van mensen die in het ziekenhuis opgenomen worden zal nog lager zijn. Toch?
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 18:42:51 #99
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195751651
De politie kan zoiets toch niet handhaven op redelijke schaal, daar zijn ze met te weinig voor. Denk ook niet dat veel mensen het door hebben als je een aantal mensen over de vloer hebt. Je bent dom en onverantwoord als je echt een grote groep uitnodigt en veel kabaal gaat maken nu.
pi_195751655
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 18:23 schreef highender het volgende:
Volgende week zullen de cijfers een stuk beter zijn, tennissers mogen namelijk toch niet dubbelen.

https://www.bd.nl/brabant(...)toegestaan~acd2375a/

:')[ afbeelding ]
Midden- en West-Brabant is misschien de enige veiligheidsregio die dubbelen verbied, maar er zijn wel gemeenten die dubbelen verbieden. Zo verbied bijvoorbeeld Nederweert het dubbelen, maar andere gemeenten binnen de veiligheidsregio niet. Om het consistent en overzichtelijk te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')